MV 13.11.2006 22:59:32 | |
---|
Hoho, hyvä pätkä valittu Janille tohon äänestyshommaan...Kunnon laatat. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Kimmo72 13.11.2006 23:35:29 | |
---|
Hahhaa "Tavallisuudesta poiketen nimeämisten tuloksia ei kuitenkaan paljasteta asukkaille ennen sunnuntai-iltaa." Eli kaikki pakkaa ja skitsoilee :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
hoffe 14.11.2006 08:03:37 | |
---|
Eli kaikki pakkaa ja skitsoilee Noin toi olisi mun mielestä pitäny tehä joka viikko bb:n alusta lähtien. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Rattata 14.11.2006 09:06:56 | |
---|
Kyllä se taitaa Jani lähteä. Pirpanalla tuntuu olevan iso kannattajajoukko, ja lisäksi sinne jäisi vain yksi nainen jos Sari lähtisi. D'oh! |
stickyfinger 14.11.2006 12:17:34 | |
---|
Kyllä se taitaa Jani lähteä. Pirpanalla tuntuu olevan iso kannattajajoukko, ja lisäksi sinne jäisi vain yksi nainen jos Sari lähtisi. No Janihan se salettiin lähtee. Vaan minua tuo Sari on alusta asti ärsyttänyt niiiiin paljon, nimen omaan se hänen jatkuva ehostautumisensa. Jumaleissön, rullat päässä ja hirveet pakkelit naamassa heti kun sängystä ylös pomppaa, ei voi käsittää...Jos Jani lähtee nyt, niin mun puolesta Sari sen jälkeen. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Chrissie 14.11.2006 14:09:32 | |
---|
Kyllä se taitaa Jani lähteä. Pirpanalla tuntuu olevan iso kannattajajoukko, ja lisäksi sinne jäisi vain yksi nainen jos Sari lähtisi. En usko, että vaakakupissa painaa se, että Hanne jäisi talon ainoaksi naiseksi. Kylläpähän tässä on enemmän takana, että paremmin näkee tissejä yms. puuhaa, jos antaa Sarin jäädä. Sitä paitsi Jani on sen verran tasaharmaa menijä, että ei ole juuri kerännyt nimiä puolesta eikä vastaan. Joten Jani ulos satavarmasti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
MV 14.11.2006 23:15:22 (muokattu 14.11.2006 23:15:45) | |
---|
Nauratti kovin kun Olli sai nokille kun suu vaahdossa selitti, että tuo palapeli on siitä jostain... -Olli: "OOn ihan satavarma, et tä on siitä!...Täysin saletti, otetaanko veto??!" -Hanne: "Täs on meidän naamat!!!1" -Olli: "tä on big brother-palapeli:(" "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Kampela77 15.11.2006 09:13:02 | |
---|
Nauratti kovin kun Olli sai nokille kun suu vaahdossa selitti, että tuo palapeli on siitä jostain... -Olli: "OOn ihan satavarma, et tä on siitä!...Täysin saletti, otetaanko veto??!" -Hanne: "Täs on meidän naamat!!!1" -Olli: "tä on big brother-palapeli:(" "Tää on Sponge Bob-palapeli. Mä tunnen tän värimaailman kuin omat taskuni." Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
carnation 15.11.2006 11:25:25 | |
---|
"Tää on Sponge Bob-palapeli. Mä tunnen tän värimaailman kuin omat taskuni." Olipa muuten rasittavaa snobbailua. "Tää on Sponge Bob, tiedättekste hei Sponge Bobin, tää on salettiin se, ihan samanlaista grafiikkaa, mä tunnen tän värimaailman kuin omat taskuni. Tää on siis ihan überhelppo, tää on tänää valmis, mä oon tehnyt palapelei koko pienen ikäni. Hei tiedättekste Sponge Bobin, mä tunnen tän grafiikan....Sponge Bob! Über!" "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Juugeli 15.11.2006 12:03:59 | |
---|
Olipa muuten rasittavaa snobbailua. "Tää on Sponge Bob, tiedättekste hei Sponge Bobin, tää on salettiin se, ihan samanlaista grafiikkaa, mä tunnen tän värimaailman kuin omat taskuni. Tää on siis ihan überhelppo, tää on tänää valmis, mä oon tehnyt palapelei koko pienen ikäni. Hei tiedättekste Sponge Bobin, mä tunnen tän grafiikan....Sponge Bob! Über!" Jooh, kyllä Ollista on aika hyvin hohto karissut viime aikoina. Sarppa voittoon! Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Johnny Buzz 15.11.2006 13:31:33 | |
---|
Jooh, kyllä Ollista on aika hyvin hohto karissut viime aikoina. Sarppa voittoon! Mua on ainakin toi Olli kuvottanut heti sen taloon tulosta asti. Vois pestä lettinsä edes joskus, niin vois aknekin helpottaa. Ja sen jutut on ihme hössäämistä koko ajan. Ärsyttävä tyyppi. Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com |
Osmo 15.11.2006 15:36:43 | |
---|
Mua on ainakin toi Olli kuvottanut heti sen taloon tulosta asti. Vois pestä lettinsä edes joskus, niin vois aknekin helpottaa. Ja sen jutut on ihme hössäämistä koko ajan. Ärsyttävä tyyppi. Runknuttiko se Hanne nyt sitä Ollin giggeliä tossa taannoin? Vai eikö Olli muista moista tapahtuneen, ku hokee vaan että on pelkästään nukkunu Hannen vieressä. Vai yrittääkö todistella ittelleen että mitään ei tapahtunut? Pixies. |
bedlam 15.11.2006 15:45:51 | |
---|
Runknuttiko se Hanne nyt sitä Ollin giggeliä tossa taannoin? Vai eikö Olli muista moista tapahtuneen, ku hokee vaan että on pelkästään nukkunu Hannen vieressä. Vai yrittääkö todistella ittelleen että mitään ei tapahtunut? Siis tosissasi ihmettelet sitä, että varattu mies ei tuollaisten tapahtumien jälkeen kameroiden edessä retostele että 'hyvinpäs runkuttelit viime yönä'? |
Osmo 15.11.2006 15:49:59 | |
---|
Siis tosissasi ihmettelet sitä, että varattu mies ei tuollaisten tapahtumien jälkeen kameroiden edessä retostele että 'hyvinpäs runkuttelit viime yönä'? :) etkö sinä sitten? eipä ihme kun vaimo jätti miut... Pixies. |
Chrissie 15.11.2006 16:45:46 | |
---|
Olipa muuten rasittavaa snobbailua. "Tää on Sponge Bob, tiedättekste hei Sponge Bobin, tää on salettiin se, ihan samanlaista grafiikkaa, mä tunnen tän värimaailman kuin omat taskuni. Tää on siis ihan überhelppo, tää on tänää valmis, mä oon tehnyt palapelei koko pienen ikäni. Hei tiedättekste Sponge Bobin, mä tunnen tän grafiikan....Sponge Bob! Über!" Tämä oli kyllä uskomattoman rasittavaa ja hermostuttavaa katsottavaa. En tiedä alanko kyllästyä sitten, mutta jotenkin niin meni hermoon koko huttu. Muutenkin olisi voinut edes myöntää ääneen, että ei se mikään Paavo Pesusieni ollutkaan. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
apua-mies 15.11.2006 17:32:35 | |
---|
Runknuttiko se Hanne nyt sitä Ollin giggeliä tossa taannoin? Vai eikö Olli muista moista tapahtuneen, ku hokee vaan että on pelkästään nukkunu Hannen vieressä. Vai yrittääkö todistella ittelleen että mitään ei tapahtunut? http://suprfile.com/get.php?id=4byg04n&get=1 |
NHR 15.11.2006 17:40:27 | |
---|
Muutenkin olisi voinut edes myöntää ääneen, että ei se mikään Paavo Pesusieni ollutkaan. No toisaalta, kaikkihan sen näki myöntämättäkin, että mitäpä turhia. Eikä muuten ollu ensimmäinen asia mistä Olli on tuolla ollu "ihan salee satavarma" ja erehtyny. Ihme skitsoilua sen touhut kyllä aina välillä, erityisesti siellä pk-huoneessa: "Must tuntuu, et (tähän jonkun muun kilpailijan nimi) pelaa jotain peliä vähän liikaa..." Ja ainoo, jonka ite oon huomannu selkeesti jotain yrittävän taktikoida noissa nimeemisissä on just Olli. Hauska ja viihdyttävä tyyppi kieltämättä tietyissä tilanteissa, mut jotenkin semmonen epäluotettavan tuntunen; puhuu yhtä ja tekee toista, eikä vissiin yleensä ite ees huomaa mitään ristiriitaa sanomisiensa ja tekemisiensä välillä. Tämmönen kuva siis mulle on tullu. Ihan sama silti tässä vaiheessa kuka noista koko kisan voittaa, kun omat "suosikit" on jo tippuneet. Hannea veikkasin voittajaks silloin joskus alkupuolella, vaikka en sitä ite toivo(nut)kaan. Janihan sieltä ihan selkeesti mun nähdäkseni tippuu pois, mut niistä neljästä muusta en osaa kyllä yhtään veikata kuka toinen putoo ennen finaalia. Eikös niitä kolme taas sinne viimeseks viikoks jää? "Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain |
Chrissie 15.11.2006 17:55:01 | |
---|
No toisaalta, kaikkihan sen näki myöntämättäkin, että mitäpä turhia. Eikä muuten ollu ensimmäinen asia mistä Olli on tuolla ollu "ihan salee satavarma" ja erehtyny. Joo, mutta olisi tuntunut/näyttänyt paremmalta, jos se olisi sanonut esim. vain "oho, ei se sitten ollutkaan" tai jotain muuta. Mutta ei mitään. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
NHR 15.11.2006 17:57:22 | |
---|
Joo, mutta olisi tuntunut/näyttänyt paremmalta, jos se olisi sanonut esim. vain "oho, ei se sitten ollutkaan" tai jotain muuta. No olis, joo. Mut useimmille meistä erehdystensä myöntäminen on niin mahottoman vaikeeta... ;) "Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain |
Jaristoteles 15.11.2006 19:02:32 | |
---|
Se päiväkirjahuonehassuttelu tänään extrassa uusintana ihan kohta. Kuningas Asperiini vierii jälleen! http://kuningasasperiini.cjb.net/ |