rockjihad 16.08.2012 00:10:59 | |
---|
Akitus: Ihan näppärä vapari Perpalta.. Oli. Sääli vaan se lopun pilkku. Ei vaan kiinnosta |
DJKaaos 16.08.2012 11:08:09 | |
---|
rockjihad: Tunge sinä tinalo pääsi hornaan ja mene sen jälkeen opettelemaan viisauksia Lenita Airistolta. Noh noh, nyt kuule. Tarkoitukseni oli vain hieman herkistellä. Tarinan kauneus on tietenkin katsojan silmässä. Minä olen minä. |
rockjihad 16.08.2012 11:41:35 | |
---|
Kuka tervejärkinen vaihtaa kulttuuriseksikkään Lontoon johonkin Manchesterin junttituhnulaan? Järveen sietäisi hyppyritukan kävellä moisen teon jälkeen. Ei vaan kiinnosta |
HaloOfFlies 16.08.2012 11:56:18 | |
---|
U21-pelin lopusta tuli mieleen Suomi-Unkari-ottelun loppuminuutit. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
kozmik 16.08.2012 13:54:55 | |
---|
DJKaaos: Kauniin tarinan ainekset tässä on olemassa kuitenkin. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011 … -0-0D3A8D8D000005DC-420_306x413.jpg http://www.youtube.com/watch?v=Qb_x708RwQA Pakko lätkäistä plussa, plop plop. :) Pakko on myös vähän ihmetellä, että miksi ihmeessä hankitaan 29-vuotias hyökkääjä, jonka loukkaantumishistoriaa ei parhaalla tahdollakaan voi kuvata sen positiivisemmalla sanalla kuin "hälyttävä", kun keskikenttä on huutanut vahvistuksia jo vuosikaudet, Evra pelasi viime kaudella heikosti ja hyökkääjiä joukkueessa on jo liikaakin? Jos kaikki menee täysin putkeen, niin Rooney-RVP -kaksikko voi tietysti tehdä 50+ maalia tulevalla kaudella, mutta riski on iso, etenkin kun Unitedilla ei ole liikaa rahaa. Mielummin olisin nähnyt joukkueessa uuden keskikenttämiehen tai vasemman pakin. Tai vaikka oikeankin pakin, ei ole sekään osaso ollut huippukuosissa sitten Gary Nevillen... Ei sillä, kova profiilihankinta on toki kyseessä, ja hienoa nähdä että Manulla on edelleen vetovoimaa myös tuon "kokoluokan" pelaajien suhteen. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Secreterial 16.08.2012 17:26:39 | |
---|
kozmik: Pakko lätkäistä plussa, plop plop. :) Pakko on myös vähän ihmetellä, että miksi ihmeessä hankitaan 29-vuotias hyökkääjä, jonka loukkaantumishistoriaa ei parhaalla tahdollakaan voi kuvata sen positiivisemmalla sanalla kuin "hälyttävä", kun keskikenttä on huutanut vahvistuksia jo vuosikaudet, Evra pelasi viime kaudella heikosti ja hyökkääjiä joukkueessa on jo liikaakin? Jos kaikki menee täysin putkeen, niin Rooney-RVP -kaksikko voi tietysti tehdä 50+ maalia tulevalla kaudella, mutta riski on iso, etenkin kun Unitedilla ei ole liikaa rahaa. Mielummin olisin nähnyt joukkueessa uuden keskikenttämiehen tai vasemman pakin. Tai vaikka oikeankin pakin, ei ole sekään osaso ollut huippukuosissa sitten Gary Nevillen... Van Persien hankinnassa nyt oli kaksi puolta. Toisaalta sinne kärkeen tarvitaan maalintekijä ja toisaalta nyt oli hyvä paikka näyttää, että Unitedilta löytyy ostovoimaa, vaikka sitä on jo pitkään epäilty. Rooney-RVP parivaljakko on yksi liigan pelottavimmista. Berbasta ei ikinä tullut sitä maalinsylkijää. Osittain toki on syynä myös pelityyli, joka ei varsinaisesti tue Berban pelaamista. Welbeck pelasi hyvän kauden, mutta viimeistely ontui silti liikaa. Hernandezin kausi oli iso pettymys, kun vertaa huikeaan ensimmäiseen kauteen. Edelleenkin meksikaani on parhaimmillaan vaihdosta tullessaan. Berban siirtyminen pois on varsin todennäköistä, joten ei niitä hyökkääjiä liikaa ole. Rooney, RVP, Welbeck, Hernandez - siinäpä ne. Toki siellä on niitä ylijäämiä tyyliin Macheda ja Bebe, mutta lainat kutsuvat kavereita. Jos RVP pysyy kunnossa, niin United tulee olemaan vahva. Sekä Rooney, että RVP pystyvät maaleja tekemään ihan kivasti, ja molemmat pelaavat melko vapaasti, joten hyökkäyksessä on tilaa. Nyt siellä on kaksi hyökkääjää, jotka molemmat ovat tehokkaita viimeistelijöitä. Keskikentän tilanne on mielestäni parempi, kuin oletetaan. Cleverley pelasi olympialaisten jälkeisen pre-season matsit todella hyvin, ja taistelee varmasti avauksen paikasta. Viime kaudella aloitti todella hyvin, mutta loukkaantumiset pilasivat kauden. Kehitystä on tapahtunut, ja uskoisinkin, että Cleverley tulee kantamaan vastuuta melko paljon. Scholes on edelleen Scholes. Eläkkeeltä mukaan pakotettu epätoivon merkki on edelleen loistavassa kunnossa, ja pystyy hallitsemaan keskikenttää. Anderson on ollut yksi pre-seasonin positiivisimmistä yllättäjistä, ja on pelannut pirteästi ja hyvin. Tuo keskikentälle lisää juoksuvoimaa ja rikkoo hyvin vastustajan linjaa juoksuilla. Toki tässäkin on ongelmana se kunnossapysyminen. Carrick pelasi viime kaudella loistavasti ja oli yksi joukkueen kantavia voimia. Sama tulee jatkumaan myös tällä kaudella. Darren Fletcher palasi pelikentille Skotlannissa, ja on toipumassa pelikuntoon. Massiivinen boosti Unitedin keskikentälle. Shinji Kagawa pelasi Hannoveria vastaan keskikentän keskustassa, eikä pelannut yhtään huonosti. Onkin täysin mahdollista, että nyt RVP:n saapuessa Kagawa putoaa nimenomaan keskelle luomaan peliä. Mielenkiintoinen on myös junnuhankinta Powell, josta Ferguson haluaa tehdä keskikentän pelinrakentajan, vaikka junnu itse haluaisi pelata kärjen tuntumassa. Toisaalta huhut kertoo, että Alex Witsel olisi Unitedin kiikarissa, joten kaikki on mahdollista. Puolustukseen olisi uusi vasen laitapakki tarpeen. Uskoisin, että Fergusonilla on vielä varoja käytettävänään, joten ei ole mahdotonta, että sieltä joku vasen laitapakki haaviin vielä tarttuisi. Oikealle ei varmaankaan ole tulossa ketään, sillä Jones ja Rafael ovat ihan päteviä kavereita. Rafaelin peliin kun saisi lisää rauhallisuutta, niin siinä olisi Unitedille pitkäaikainen laitapakki. Ylösnousuissa kaveri on hyvä, mutta taklaukset ja puolustuspelaaminen saisi vielä parantua. "I never bluff" - Cordell Walker |
HaloOfFlies 17.08.2012 11:13:57 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
rockjihad 17.08.2012 13:29:27 | |
---|
danny: Arsenal-fanit eivät mukisematta nielleet Van Persien siirtoa Unitediin. Tappouhkauksiakin on tullut. http://www.iltasanomat.fi/valioliiga/art-1288492589090.html Mahtaa olla ensimmäinen kerta historiassa, kun kannattajat reagoivat voimakkaasti kohusiirtoon. Pelonsekaisin tuntein odotan sitä päivää kun joku keksii heittää pelaajaa sian päällä tai kenties jopa ripustaa pelaajan 1:1-kokoisen vahanuksen hirttosilmukkaan. Puhumattakaan siitä, jos joskus tulisi eteen se päivä, kun oikea rikollisjärjestö saapuisi pelaajan kotipihalle sen jälkeen kun kyseinen pelaaja on ilmoittanut halustaan siirtyä vaikkapa Chelseaan tms.. Ei vaan kiinnosta |
DJKaaos 17.08.2012 15:04:48 | |
---|
Minä olen minä. |
Secreterial 17.08.2012 17:21:52 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 17.08.2012 18:15:42 | |
---|
Jahans, näköjään palstan staattis-intellektuelli-siipi alkaa taas yksissä äänin onanoimaan mukanokkeluuksia kuorossa. Ei vaan kiinnosta |
DJKaaos 17.08.2012 18:19:34 | |
---|
rockjihad: Jahans, näköjään palstan staattis-intellektuelli-siipi alkaa taas yksissä äänin onanoimaan mukanokkeluuksia kuorossa. On se kova paikka. Koitahan pärjäillä. Minä olen minä. |
rockjihad 17.08.2012 18:37:05 | |
---|
DJKaaos: On se kova paikka. Koitahan pärjäillä. Kuulehan sinä ''laatukeskustelija'', opettele lukemaan. Minä en kommentoinut mitään muuta kun tuota teidän älymystösiiven kuoronokkeluuksia, joita tuntuu vähän väliä sieltä tulevan. Sitten kun joku sanoo ristisanan, niin siihen reagoidaan kuin juutalaiseen Potsdamissa 40-luvulla. Minä pärjään paremmin kun hyvin, kiitos vaan. Ihan ilman virtuaalista selkääntaputteluakin. Toisin kun teidän duo tremolo-ryhmä siellä. Ei vaan kiinnosta |
Akitus 17.08.2012 18:58:17 | |
---|
42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
DJKaaos 17.08.2012 18:58:55 | |
---|
rockjihad: Kuulehan sinä ''laatukeskustelija'', opettele lukemaan. Minä en kommentoinut mitään muuta kun tuota teidän älymystösiiven kuoronokkeluuksia, joita tuntuu vähän väliä sieltä tulevan. Sitten kun joku sanoo ristisanan, niin siihen reagoidaan kuin juutalaiseen Potsdamissa 40-luvulla. Tosta reagoinnista voisi lähettää samanlaisia terveisiä sinne. Onneksi sä voit meihin aina purkaa tota sun ärtymystäsi ja laukoa noita katujätkämäisiä törkeyksiä päin näköä. Tosin on kyllä varmaan miettimisen paikka, että kenelle sitä oikein olisi kaikista vihaisin; meille Manu-spedeille, petturi-Van Persielle vai Arsenalille, joka omaa saamattomuuttaan suorastaan kehoitti pelaajaa vaihtamaan maisemaa. http://oi45.tinypic.com/2d1kykm.jpg Minä olen minä. |
DJKaaos 17.08.2012 18:59:53 | |
---|
Akitus: Täysin off topicina on mainittava, että onpa aivan saatanan ruma tuo DHL-logo. Onko tossa ihan pelivarustus? Harjoitusasu toi on. Minä olen minä. |
Akitus 17.08.2012 19:00:45 | |
---|
DJKaaos: Harjoitusasu toi on. Pahus, ehdin jo innostua. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
kozmik 17.08.2012 21:13:16 | |
---|
Älkääs nyt pojat tapelko. Secreterial: Keskikentän tilanne on mielestäni parempi, kuin oletetaan. Voihan se tietty olla näinkin, tosin itse ainakin olen koko ajan kaivannut keskikentälle puolustavaa pelaajaa, ei niinkään sitä paljon puhuttua luovuutta. Jones voisi tietty sopia tähän rooliin, tosin kun mies joutuu säännöllisesti tuuraamaan sairastuvalla olevaa Rafaelia niin parempi ehkä keskittyä siihen. Olen monestakin osoitteesta lukenut arvioita, että Jones tulee lopulta päätymään toppariksi. Ite taas olen ajatellut, että kaverilla on niin paljon intoa ja energiaa tehdä nousuja, että sopisi paremmin joko laitapakiksi tai keskikentän pohjalle. Yli-innokkaasti nouseva toppari kuulostaa vähän hasardihommalta... Puolustukseen olisi uusi vasen laitapakki tarpeen. Uskoisin, että Fergusonilla on vielä varoja käytettävänään, joten ei ole mahdotonta, että sieltä joku vasen laitapakki haaviin vielä tarttuisi. Toivotaan näin, koska jos Evra tulevalla kaudella pelaa yhtä heikosti kuin viime kaudella, niin siltä laidalta päästään ihan liian helposti läpi. Miestä vietiin viime kaudella pahasti useampaan kertaan. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Secreterial 17.08.2012 22:22:36 | |
---|
kozmik: Voihan se tietty olla näinkin, tosin itse ainakin olen koko ajan kaivannut keskikentälle puolustavaa pelaajaa, ei niinkään sitä paljon puhuttua luovuutta. Jones voisi tietty sopia tähän rooliin, tosin kun mies joutuu säännöllisesti tuuraamaan sairastuvalla olevaa Rafaelia niin parempi ehkä keskittyä siihen. Olen monestakin osoitteesta lukenut arvioita, että Jones tulee lopulta päätymään toppariksi. Ite taas olen ajatellut, että kaverilla on niin paljon intoa ja energiaa tehdä nousuja, että sopisi paremmin joko laitapakiksi tai keskikentän pohjalle. Yli-innokkaasti nouseva toppari kuulostaa vähän hasardihommalta... Kyllähän Darren Fletcher on kunnossa ollessaan täysin pätevä kaveri tuohon puolustavan keskikentän rooliin. Ei aina ole se näkyvin kaveri kentällä, mutta se vartiointityö ja muu liike tekevät Fletcheristä todella tärkeän pelaajan tuohon Unitedin keskustaan. En itse ainakaan näe tarvetta puolustavalle keskikentälle, kunhan Fletcher kuntoutuu. Jones taas on hyvässä tilanteessa, koska on sen verran "monipuolinen". Toppari tai puolustava keskikenttähän sen oikea paikka on, mutta tuo laitapakin paikkakin tuntuu olevan hallussa. Viime kaudella taisi Ray Wilkins jossain vaiheessa sanoa, että uskoo Jonesista tulevan nimenomaan puolustava kk. "I never bluff" - Cordell Walker |
Rubuinen 18.08.2012 13:14:37 | |
---|
Mistähän poijat on ostellut lippuja matseihin, jos ootte reissujen yhteydessä käyneet kattelemassa? Tulee tossa syksyllä työreissu Barcelonaan 20.10-24-10 ja siellä ois Espanyolin matsi vs. Rayo Vallecano. Aikamoinen hintahaitari oli kun googlettelin. Vai kandeeko paikan päältä ostaa? Ei taida tollainen matsi kuitenkaan loppuunmyyty olla... |