Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 579 80 81 82 8398 99 100 101 102
Lennu
01.12.2008 13:18:13

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2917727

Keski-ikä on melkein puolet mun fyysisestä iästä. Nam.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
reino
05.12.2008 09:20:19
Pete Parkkonen:
Lenny Kravitz: A Long and Sad Goodbye ja Disco Ensemble: Drop Dead Casanova

Koop Arponen
Elvis Presley: If I Can Dream ja Elton John: Dont Let The Sun Go Down On Me

Anna Puustjärvi
Eddie Vedder (Pearl Jam): Hard Sun ja Dave Lindholm: Pieni ja hento ote

Tuollaisia biisejä olis sit sunnuntaina tulossa. Aika mielenkiintoisia biisejä tuossa.
ding-dong
Veepee
05.12.2008 09:47:04
Pete Parkkonen:
Lenny Kravitz: A Long and Sad Goodbye ja Disco Ensemble: Drop Dead Casanova

Koop Arponen

Anna Puustjärvi
Eddie Vedder (Pearl Jam): Hard Sun ja Dave Lindholm: Pieni ja hento ote

Tuollaisia biisejä olis sit sunnuntaina tulossa. Aika mielenkiintoisia biisejä tuossa.

Päättääköhän nuo osallistujat itte biiseistään? Näin äkkiseltään analysoituna tämän vuoden voittaja on selvä...

Keiden ääniä Koop ja Anna yrittää kalastella? Kansalle helppoa, jo ennestään tuttua ja iisiä musaa...turha idolsissa on mun mielestä lähteä taiteilemaan tai esittämään omaa suosikkimusaa. Kiinnostaako katsojia? Tuskin. Jos osaa vetää mukaansatempaavaa tuoretta musaa, niin voitto on selviö...

Niin jokos Teh Finaali on nyt sunnuntaina...ja nämä on biisit? Täten julistan Peten ylivoimaiseksi voittajaksi.
K: Suden sukulaisia? V: Supikoira, konootti ja pingo. K: Kukan osat? V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö.
Hannu H.
05.12.2008 09:49:38

Niin jokos Teh Finaali on nyt sunnuntaina...ja nämä on biisit? Täten julistan Peten ylivoimaiseksi voittajaksi.

14.12 vasta Teh Finaali
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Tympee Huttunen
05.12.2008 14:17:24
Keiden ääniä Koop ja Anna yrittää kalastella? Kansalle helppoa, jo ennestään tuttua ja iisiä musaa...turha idolsissa on mun mielestä lähteä taiteilemaan tai esittämään omaa suosikkimusaa. Kiinnostaako katsojia? Tuskin. Jos.

Miten "kansa" eroaa "katsojista"? Jotenkin ristiriitaista.
Bonham
05.12.2008 14:28:22
Miten "kansa" eroaa "katsojista"? Jotenkin ristiriitaista.

Ekas tiiä kato... Tapani
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Petrukki
05.12.2008 15:15:02
Drop Dead Casanova olikin sitten tämän kisan sinetti.

ktxbai
jou
Flash
05.12.2008 15:25:27

Koop Arponen

Aika pahat biisit on Koop taas valinnut. Melko hankala vetää noita esikuviaan paremmin... If I Can Dream tosin ei taida olla suurelle yleisölle edes kovin tuttu kappale, mikä on hyvä ja huono asia... Tosin porukkahan aika nopsaan nuo youtubesta kaivelee, jos yhtään kiinnostaa.
Live Music Is Better!
J-PPP
05.12.2008 15:54:44
Päättääköhän nuo osallistujat itte biiseistään?

Tän viikon ideana oli esittää kilpailijoiden omien idolien biisejä. Melkein toivon että Kalle olis vielä kuviossa vetämässä Gunnareita. Mut vaan melkein.

Drop Dead Casanova kiinnostaa kuulla, kun sekä bändillä että solistilla on rahkeet vetää tuo originaalia paremmin. Tai ainakin erilailla ja isommin, koska hyvähän toi orggiskin toki on, ei siinä mitään.
vpjarvi
06.12.2008 13:56:23

Drop Dead Casanova kiinnostaa kuulla, kun sekä bändillä että solistilla on rahkeet vetää tuo originaalia paremmin. Tai ainakin erilailla ja isommin, koska hyvähän toi orggiskin toki on, ei siinä mitään.

Mua vähän pelottaa miten bändi tulkitsee originaalin lelu-urkumeiningin jollain miljoonan euron synalla. Vai oisko niillä MicroKorg?
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
JPQ
06.12.2008 15:35:39

Mua vähän pelottaa miten bändi tulkitsee originaalin lelu-urkumeiningin jollain miljoonan euron synalla. Vai oisko niillä MicroKorg?

Kyllähän hyvän kalliin saa "huonolta" kuulostamaan.
Lennu
06.12.2008 22:47:18

Äkkiähän Mäkinen kaivaa jostain sen KX-femman, mikä sillä oli siinä nenäpäivämainoksessa. *trööt trööt*
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
Hetfield
06.12.2008 23:10:50

Eikös tuo Pieni ja hento ote ole jotain 8min. pintaan? Mietin vain, että joutuukohan Anna heittämään ns. tv-editin siitä. Toisaalta sama se minulle. Alkuperäistä paremmaksi on aika vaikea laittaa.
I quit the band... Now I just play with myself.
Deep Shadow
07.12.2008 16:41:29
Mietin vain, että joutuukohan Anna heittämään ns. tv-editin siitä. Toisaalta sama se minulle. Alkuperäistä paremmaksi on aika vaikea laittaa.

Aivan varmasti joutuu lyhyemmin vetämään. Vaikea on tosiaan paremmaksi laittaa alkuperäiseen verrattuna, mutta ehkä Anna onnistuu tekemään biisistä "oman näköisensä version"
Leuka maassa kohti uusia murheita
KooAa
07.12.2008 17:23:53
Eikös tuo Pieni ja hento ote ole jotain 8min. pintaan? Mietin vain, että joutuukohan Anna heittämään ns. tv-editin siitä. Toisaalta sama se minulle. Alkuperäistä paremmaksi on aika vaikea laittaa.

Ohan siitä se singleversiokin.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off 17.09.2008 valmistunut demo kuunneltavissa
Hetfield
07.12.2008 17:44:30

Ohan siitä se singleversiokin.

Aijaa, en ole kuullut kuin alkuperäisen version. Oolrait.
I quit the band... Now I just play with myself.
Rotuvaari
07.12.2008 18:51:18
Koop on tämän kauden Kristian Meurman ja näin ollen putoaa tänään kisasta. Oikeastaan sen on sääli, että sen tietää jo tässä vaiheessa. Saman kaavan mukaan nämä tuntuu vaan menevän joka kerta. Ihan sama miten hyvin laulaa ja vaikka galaksit räjähtelisivät, niin ukko on tämän myötä "historiaa". Pikkulikat tarvitsee jonkun johon samaistua ja jota pitää esikuvanaan, samoin kun tarvitsevat orastaville haluilleen jonkun jota kuolata. Ja näin ollen on finaalikaksikko selvääkin selvempi. Jos ei näin käy, niin syön hatullisen paskaa.
R.I.P heikkijärvinen 2006-2008, god of medal, the man, the woman, master of the unichorus
hapan
07.12.2008 18:54:27
Jos ei näin käy, niin syön hatullisen paskaa.

Offtopiccia: Sopiiko, että mä hommaan hatun ja paskat? Olis kiva nähdä, kun joku syö hatusta paskaa. Jos siis Koop pääsee finaaliin.
JPQ
07.12.2008 18:55:20

Koop on tämän kauden Kristian Meurman ja näin ollen putoaa tänään kisasta. Oikeastaan sen on sääli, että sen tietää jo tässä vaiheessa. Saman kaavan mukaan nämä tuntuu vaan menevän joka kerta. Ihan sama miten hyvin laulaa ja vaikka galaksit räjähtelisivät, niin ukko on tämän myötä "historiaa". Pikkulikat tarvitsee jonkun johon samaistua ja jota pitää esikuvanaan, samoin kun tarvitsevat orastaville haluilleen jonkun jota kuolata. Ja näin ollen on finaalikaksikko selvääkin selvempi. Jos ei näin käy, niin syön hatullisen paskaa.

Mä sanon että anna tippuuu mutta jos ei tipu en syö hatullista paskaa. Syy myös vanhemmat naiset tarvitsevat idolia.:)
Meadow
07.12.2008 19:15:32 (muokattu 07.12.2008 19:16:11)
Koop on ehkä vähän liian unelmavävytyyppinen voittaakseen kilpailun. Veikkaan että hän tippuu tänään. Jos näin ei käy, niin käyn paskalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)