Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 57 8 9 10 11372 373 374 375 376
ruusteri
31.12.2011 19:01:31 (muokattu 31.12.2011 19:03:18)
Eipä kyllä Chelseakaan vakuuttanut, 1-3 turpaan Aston Villalta. Arsu sentään nappasi täydet pisteet.
"Damn good coffee, and hot!"
washburn21
31.12.2011 19:06:31
Neljänneltä sijalta on kiva lähteä ensi vuonna ;)
...
rockjihad
31.12.2011 19:32:22
Paskalla esityksellä voittoon ja uuteen vuoteen neljäntenä.
Theo 'oikeasti kärkipelaaja' Walcott saa päivän paskimman yksilösuorituksen palkinnon. Van Persie jäi hieman vajaaksi Shearerin ennätyksestä, mutta sitä se loppumetrien jäätyminen teettää, uusi seuraennätys kalenterivuoden maaleissa siirtyi kuitenkin Hollantilaisen nimiin ja se hänelle suotakoon.
DJKaaos
31.12.2011 20:40:58
Frimpong ilmeisesti siirtyy lainalle Wolvesiin. Kunnon junttaporukka siellä: Karl Henry, George Elokobi ja Frimpong.
Minä olen minä.
rockjihad
31.12.2011 22:12:10
DJKaaos: Frimpong ilmeisesti siirtyy lainalle Wolvesiin.

Näinhän tässä on käymässä...Mielummin Wolvesiin McCarthyn opetukseen, kun Villaan McLeishin alaisuuteen. Samalla Frimpong pääsee vielä tällä kaudella kyykyttämään Nasria uudemman kerran ja ensi kaudella sitten Wilsheren ja Songin rinnalle Arsenalin avaukseen dominoimaan koko liigaa.
Secreterial
01.01.2012 18:52:26
Kiitos Sunderland!

Sunderland nappasi 1-0 voiton Citystä lisäajalla, joten Unitedin kompuroiminen ei onneksi kostautunut pahasti.
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
01.01.2012 18:55:48
Secreterial: Kiitos Sunderland!

Sunderland nappasi 1-0 voiton Citystä lisäajalla, joten Unitedin kompuroiminen ei onneksi kostautunut pahasti.

Olihan loppu tossa pelissä. Sunderlandin maali oli paitsio, mutta en valita. City on jäänyt nyt kaksi kertaa peräkkäin ilman maaleja.
Minä olen minä.
pekkap82
02.01.2012 02:19:44
Nyt sille mystiselle avauskokoonpanolle saatiin jonkinlainen selitys.
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … 218/brittilehti-rooney-hyllytettiin
Minä kun luulin että Ferguson vain sortui vastustajan aliarviointiin.
Secreterial
02.01.2012 09:55:07 (muokattu 02.01.2012 13:11:57)
Tuo kyllä mahdollisesti selittäisi senkin, miksi Gibson ei ollut edes penkillä. Toisaalta ylihuomenna on jo Newcastle vastassa, ja kaikki loukkaantumiset huomioon ottaen, kyseessä saattoi olla vain pelaajien kierrättäminen ja levon antaminen Rooneylle. Tiedä sitten, United on kuitenkin tuon tapauksen kerennyt jo kiistämään vedoten siihen, että Rooneylla on pieni loukkaantuminen.

Siirtomarkkinoilla on vielä aika hiljasta. Saa nähdä milloin isot pojat alkaa laittamaan rahaa pöytään.

E. Kikoboy lähtee Unitedista...lainalle. Loppukausi menee QPR:n riveissä. No, josko Kiko sais siellä hieman peliaikaa, ja oppis vaikka pelaamaan!
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
02.01.2012 15:52:06
Chelseassa ei mitään uutta:

http://www.iltasanomat.fi/valioliig … ajaa-vastaan/art-1288439257331.html

Jokohan alkaisi Villas-Boasin aika Chelssi-managerina olemaan ohi.
Minä olen minä.
Narcosynthesis
02.01.2012 18:03:47

DJKaaos: Chelseassa ei mitään uutta:

http://www.iltasanomat.fi/valioliig … ajaa-vastaan/art-1288439257331.html

Jokohan alkaisi Villas-Boasin aika Chelssi-managerina olemaan ohi.

Kun kattoo Chelssin suoriutumista Wolvesia vastaan paraikaa niin voisi kuvitella lähtölaskennan olevan päällä.
Karma kuittaa kalavelat
carlos
02.01.2012 18:21:11
Narcosynthesis: Kun kattoo Chelssin suoriutumista Wolvesia vastaan paraikaa niin voisi kuvitella lähtölaskennan olevan päällä.

Jaa. Mites tää, kun pelaajat juhlivat maalia AVB:n kanssa.
by the grace of God
pekkap82
02.01.2012 18:56:21
carlos: Jaa. Mites tää, kun pelaajat juhlivat maalia AVB:n kanssa.

Siinä jutussa olikin tietolähteenä The Sun.

Tämä Man Cityn viime aikojen tuloskunnon lasku sattui ihan mielenkiintoiseen saumaan. Heillä on tässä kuussa vastassa vielä ManU, Tottenham ja 3xLiverpool.
rockjihad
02.01.2012 18:57:45
Ryhmähali toimi ja Chelsea voitti.
Kaikki on selvästi kunnossa Länsi-Lontoon valtakunnassa ja huhut ongelmista pelkkiä median keksimiä uutisankkoja.
Narcosynthesis
02.01.2012 18:59:03

Joo. Tulipa yllärinä:)...mutta hyvä näin!
Karma kuittaa kalavelat
touhis
02.01.2012 19:00:34

Ehkä vähän näytellyn oloinen mun mielestä. Keltakortit vaan kaikille, poistuivat kentältä ja tulivat ilman tuomarin lupaa takaisin. :D

Korteista puheen ollen, ekalla jaksolla taisi tulla viisi keltaista vajaan kymmenen minuutin sisään. Lampardille olisi ehkä voinut näyttää punakorttiakin, männäviikolla taisi tommoisesta punakortti heilahtaakin jollekin. Ashley colelta 'vaihteeksi' paikoin ihan älyttömiä taklauksia, mutta selvisi pelkällä puhuttelulla.
carlos
02.01.2012 19:04:10 (muokattu 02.01.2012 19:04:45)
touhis: Ehkä vähän näytellyn oloinen mun mielestä.

Näyteltyä tai ei, niin olihan tuo selvä viesti The Sunin uutista vastaan. Oli ongelmia tai ei.
by the grace of God
carlos
02.01.2012 21:21:14
Olis vissiin Arsenalinkin kannattanut kokeilla ryhmähalia?
by the grace of God
rockjihad
02.01.2012 21:45:08
carlos: Olis vissiin Arsenalinkin kannattanut kokeilla ryhmähalia?

Sitähän voi kokeilla siinä vaiheessa, kun haluaa vakuuttaa kylmän pohjolan etäseuraajan ja samalla heittää itsensä täydellisesti median kynsiin näyttämällä sen edustajille ja muulle yleisölle, että niitä juttuja oikeasti luetaan ja ne vaikuttaa tekemiseen.

Onneksi kuitenkin Arsenalin joukkueen sisäisestä epäharmoniasta ei tarvitse lueskella joka toinen viikko juttuja keltaisessa lehdistössä, ja jos niitä alkaisi ilmestyä, niin ensimmäisen väkinäisen ryhmähalin jälkeen myöntäisin itsekkin Wengerin menettäneen viimeisetkin järjen rippeet ajattelustaan ja alkaisin vaatimaan potkuja ranskikselle.
carlos
02.01.2012 22:23:47
rockjihad: Sitähän voi kokeilla siinä vaiheessa, kun haluaa vakuuttaa kylmän pohjolan etäseuraajan ja samalla heittää itsensä täydellisesti median kynsiin näyttämällä sen edustajille ja muulle yleisölle, että niitä juttuja oikeasti luetaan ja ne vaikuttaa tekemiseen.

Onneksi kuitenkin Arsenalin joukkueen sisäisestä epäharmoniasta ei tarvitse lueskella joka toinen viikko juttuja keltaisessa lehdistössä, ja jos niitä alkaisi ilmestyä, niin ensimmäisen väkinäisen ryhmähalin jälkeen myöntäisin itsekkin Wengerin menettäneen viimeisetkin järjen rippeet ajattelustaan ja alkaisin vaatimaan potkuja ranskikselle.

No mistä se sitten kiikasti tällä kertaa, kerro nyt kylmän pohjolan tosifanina? Mun mielestä tämänhetkisen Arsenalin sisäisestä epäharmoniasta kertoo aivan tarpeeksi se, että jos Van Persie ei tee maaleja, otteluita ei voiteta.
by the grace of God
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)