Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 57 8 9 10 1161 62 63 64 65
markkuliini
27.02.2011 22:51:31 (muokattu 27.02.2011 22:53:27)

JCM: Jos biisit on paskoja, niin siihen ei edes CVT tee parannusta. Ei herranjestas, kun ihmiset on nykyään niin tekniikka-orientoituneita.

CVT ei myöskään tee kylmästä makaronilaatikosta lämmintä, eikä vaihda talvirenkaita autoosi eikä mitään muutakaan yhtä kaukaa hauettua ja itsestään selvää. :)

Edit: Siis ketkä ihmiset? Ja miten niin nykyään? Onko tässä käynnissä jonkinlainen ennen vs. nykyisin ja kaikki-muut-on-just-sellaisia-ihan-vääränlaisia-fantasia? :P
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Tupuna
27.02.2011 22:57:20
JCM: Jos biisit on paskoja, niin siihen ei edes CVT tee parannusta. Ei herranjestas, kun ihmiset on nykyään niin tekniikka-orientoituneita.

CVT tekniikkana ja Ville Laaksosen "karisma" eivät nyt tässä keskustelussa liittyneet yhteen mitenkään. Kunhan totesin, että CVT on hemmetin hieno tekniikka. Ei se Ville silti musta kovin karismaattinen laulaja ollut, vaikka varmaan laulaa osaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
isojussi
27.02.2011 23:03:25
JCM: Raittisen veljekset on kyllä ihan helvetin nerokkaita jätkiä. Kertokaa mulle mistä saan HETI hommattia Raittisen Jussin ja kumppaneiden "Muori ei siedä musaa tuvassaan" singlen? Maksan hunajaa.

Haetko levyä vai biisiä?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Jokapaikanapina
27.02.2011 23:11:02
JCM: Heh. Jätkä lienee ns. kirjaoppinut. :D:D:D:D

Kannattaa puhua englantia natiivien kanssa joskus, suosittelen. Vielä enemmän suosittelen puolta vuotta ulkomailla, ilman suomalaista seuraa. Ihan missä vain, siis.

.. Puhun enkkua aidinkielenani ja itseasiassa juuri kirjottelen kanadalaisella koneella tanne :D
Suisiideri
27.02.2011 23:58:51
Kuvittelenko vai onko hieman rahat poltelleet taskussa tuottajilla? Ollu melkosta biisiä tässä parin jakson aikana mitä oon vierestä seurannu samalla ku syöny.
CHATJUMALIEN VALTAKUNTA "Minä kyllä yleensä huomaan että milloin minua vedetään nenästä, ja nyt ei tullut sitä vaikutelmaa." - danny
KooAa
28.02.2011 00:20:29
Mie tykkään siit mun edesmenneen bändin laulajasta. Toivottelen hyviä jatkoja.
Linja tiukkenee.
JCM
28.02.2011 01:46:28

isojussi: Haetko levyä vai biisiä?

Biisiä ensisijaisesti, mutta koko levy olisi herkullinen. Jussi Raittinen ja DDT Jazz band 1976. Levyn nimeä en tiedä sen tarkemmin.
JCM
28.02.2011 01:48:07

Tupuna: CVT tekniikkana ja Ville Laaksosen "karisma" eivät nyt tässä keskustelussa liittyneet yhteen mitenkään. Kunhan totesin, että CVT on hemmetin hieno tekniikka. Ei se Ville silti musta kovin karismaattinen laulaja ollut, vaikka varmaan laulaa osaa.

En ole seurannut Idolsia tämän keskustelun ulkopuolelta ollenkaan, eli siihen nähden kommenttini voi jättää omaan arvoonsa. Kunhan yleisesti heittelen läppää tänne.

Pitäisköhän tuota alkaa seuraamaan...
JCM
28.02.2011 01:49:24

Jokapaikanapina: .. Puhun enkkua aidinkielenani ja itseasiassa juuri kirjottelen kanadalaisella koneella tanne :D

Pääsit yllättämään. Kaiketi tarttis itsekin kuulla nuo vedot mistä täällä on ollut puhetta.. kunhan lämpimikseni heittelen tänne läpyskää.
isojussi
28.02.2011 02:26:00 (muokattu 28.02.2011 02:27:45)
JCM: Biisiä ensisijaisesti, mutta koko levy olisi herkullinen. Jussi Raittinen ja DDT Jazz band 1976. Levyn nimeä en tiedä sen tarkemmin.

Kappale_ Muori ei siedä musaa tuvassa
Alkuperäinen nimi_ Mama don't allow it
Säveltäjä_ Cahn Sammy - Davenport Charles
Alkuperäiset sanat_ Cahn Sammy - Davenport Charles
Kääntäjä_ Nyman Carl Gustav
Lähde_ Teosto
Esittäjä__ Levymerkki_ Levyn nimi_ Sovittaja_ Äänitetty
Raittinen Paavo__ Love records lrs 2133 ( 45 )___ 1976
Raittinen Paavo__ Rca victor pk 40177 ( cas )_Eero ja jussi 20 vuotta__ 1976
Raittinen Paavo__ Rca victor pl 40177 ( lp )_Eero ja jussi 20 vuotta__ 1976
Raittinen Paavo__ Dlc-1002 ( cas )_Kovat kotimaiset ii__ 1976
Raittinen Paavo__ Love records kac 200 ( cas )_Mukavaa matkaa 2__ 1976

Ei löydy ainakaan spotifysta

Ihan v***n hyvä biisi.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Flash
28.02.2011 11:31:35

Naisista Stina on ollut alusta lähtien suosikki, vaikka ei välttämättä laulajana ihan paras olekkaan. Persoonallinen olemus ja ääni. Lisäksi se oma biisi oli ihan ookoon kuuloinen. Vaikka tämä toki onkin laulukilpailu, niin on positiivista, jos lahjakkuus riittää muuhunkin. Lupailee ehkä myös pidempää uraa, mikäli sellainen tämän kilpailun pohjalta aukeaa. Lotta on kans ollut hyvä. Eilen yksi parhaista ehdottomasti. On naisissa, eli tytöissä muutama muukin lupaava tyyppi, kuten vaikkapa Laura ja Mari.

Miehissä on surkeampaa. Lähinnä se äijäostasto on tähän mennessä vakuuttanut parhaiten. Mutta se on eri asia kaivataanko tässä tosiaan uutta Wickholmia tai Meurmania. Ehkä nuo ovat parhaimmillaan sen oman bändinsä keulilla kuiteskin.

Lassi-hypetystä en ihan ymmärrä, jos laulun perusteella pelkästään arvioidaan. Persoonallisuus toki on sellainen, jota tämä kisa kaipaa. Ja äänikin on ihan kiva. Mutta veikkaan, että tavallisempi kaveri olisi jo noilla esityksillä tippunut.
Live Music Is Better!
Simo78
28.02.2011 12:29:27
jazzmies: Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta.

"Me emme tee virheitä musiikissa emmekä elämässä" -Kummeli-
Ei jumalaut on varmaan siistii olla aina oikeessa...
Flash
28.02.2011 14:07:43

Jaa se on tuo Stina näemmä soittanut bändinsä kanssa viime vuonna Puistobluesissakin.

http://www.puistoblues.fi/index.php?k=20512
Live Music Is Better!
Karipiirto
28.02.2011 19:07:09

Martta otti ja lähti. Harvinaisen fiksu ratkaisu. Moni muu on siellä itkenyt tuomareiden tehneen virheen kun heidän erinomaisuutensa ei päässytkään julkkikseksi. Onnea Martalle ja enskerralla varmempana ja kokeneempana takasin. :)
"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
Absoluto
01.03.2011 11:25:12
Katselin Suomen Idolsia ekaa kertaa eilen ja olin todella yllättynyt, kuinka vähän tässä näytetään itse laulamista. Ei tullut yhtään kokonaista vetoa, vain pätkittyjä vetoja jossa Nikula selittää puolet ajasta päälle.
Himon ajamana!
tender.insanity
01.03.2011 11:34:40
Absoluto: Katselin Suomen Idolsia ekaa kertaa eilen ja olin todella yllättynyt, kuinka vähän tässä näytetään itse laulamista. Ei tullut yhtään kokonaista vetoa, vain pätkittyjä vetoja jossa Nikula selittää puolet ajasta päälle.

Muuten ollaan aika samalla tasolla jenkkien kanssa. Niillä Steven Tyler ja meillä Olli Lindholm =)

Ja se saatanan Nikula. Onkos sillä jotain meriittejä tuomaroida laulukisaa? Tai tanssikisaa? Miksei Nikula ole myös Diilissä Hjalliksen tilalla ja jossain kokkikisassa ylituomarina?
DM
01.03.2011 12:24:19
tender.insanity: Ja se saatanan Nikula. Onkos sillä jotain meriittejä tuomaroida laulukisaa? Tai tanssikisaa? Miksei Nikula ole myös Diilissä Hjalliksen tilalla ja jossain kokkikisassa ylituomarina?

Jos tää ei sarkasmia ollut, niin kyllähän Nikula varmasti jotain alasta tietää.

Sittemmin hän on työskennellyt muun muassa Elmun hallituksen puheenjohtajana, EMI Finlandin markkinointipäällikkönä ja Hanoi Rocksin kiertuemanagerina.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jone_Nikula

Vaikka jossain tanssikisassa ei ihan kotonaan ollutkaan, niin itse tykkään Jonen tyylistä kyllä. Osaa sanoa asioita suoraan ja perustella myös yleensä mielipiteensä.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
KooAa
01.03.2011 12:32:21
Absoluto: Katselin Suomen Idolsia ekaa kertaa eilen ja olin todella yllättynyt, kuinka vähän tässä näytetään itse laulamista. Ei tullut yhtään kokonaista vetoa, vain pätkittyjä vetoja jossa Nikula selittää puolet ajasta päälle.

EI ne vissiin niitä biisejä vielä kokonaan vetäneetkään.
Linja tiukkenee.
tender.insanity
01.03.2011 12:47:11
DM: Jos tää ei sarkasmia ollut, niin kyllähän Nikula varmasti jotain alasta tietää.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jone_Nikula

Laulaa lurittaisi Nikula omaa osaamistaan, niin siinä nähdään sitten kuinka on varaa toisia arvostella.

Mutta eipä tämä ole muutenkaan erikoista maassamme, jossa opetusministerillä ei ole ylioppilastutkintoa ja valtionvarainministerin lyhyen matikan numero on kuutonen.
Flash
01.03.2011 12:51:52

KooAa: EI ne vissiin niitä biisejä vielä kokonaan vetäneetkään.

Ei niin. Katsomosta voi katsella sen mitä ovat vetäneet, jos kovasti kiinnostaa.
Live Music Is Better!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)