Aihe: South park jaksoja
1 2 3 4 57 8 9 10 1194 95 96 97 98
Closure
07.11.2008 00:39:13
Otetaanpa sanoja takaisin. Tämähän oli aivan loistava jakso!! Kauden parhaimmistoa.

Mua taas tuo presidenttijakso ei jaksanut ihan kauheasti naurattaa. Kun taas kauden kaikki muut jaksot ovat olleen ns. vitun kovia. Tjau! Ei muuta.
Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila
Jokapaikanapina
07.11.2008 19:55:54
Eisssäääääääh tää on kyllä hyvä tää jakso!
NHR
08.11.2008 15:55:03

Mua taas tuo presidenttijakso ei jaksanut ihan kauheasti naurattaa.

Eikä mua, siis yhtään. En sano, että se ihan täyttä paskaakaan ois ollu, mut ei vaan taas jaksanu naurattaa yhtään. En tie ees onko vika enempi mussa itessä vai näissä uusissa jaksoissa, kun ne ei vaan onnistu mua naurattamaan. Tarttis varmaan kattoo uudestaan joku vanhempi jakso, joka on sillon tuntunu hauskalta ja naurattanu, ihan vaan vertailun vuoks...
Porilaiset jahtaavat ontuvaa koiraa makkaralla
Gleb91
08.11.2008 16:10:51
Pandemicit nyt oli niin täyttä paskaa heti kun ne marsut astu ruutuun, että tää pressajuttu maistu ihan hyvältä tähän väliin. Mutta kuitenkin laatu vähän laskenu, breast cancer show on vika hyvä jakso tähän asti.
Pluto
08.11.2008 16:18:06 (muokattu 08.11.2008 16:26:31)
Eikä mua, siis yhtään. En sano, että se ihan täyttä paskaakaan ois ollu, mut ei vaan taas jaksanu naurattaa yhtään. En tie ees onko vika enempi mussa itessä vai näissä uusissa jaksoissa, kun ne ei vaan onnistu mua naurattamaan. Tarttis varmaan kattoo uudestaan joku vanhempi jakso, joka on sillon tuntunu hauskalta ja naurattanu, ihan vaan vertailun vuoks...

Joo, tää on taas tätä samaa, "hieno" juonenkehittely, joka on on kuin suoraan oikeasta elokuvasta. Tehdään mahdollisimman tarkka parodia, joka ei yllätä sitten yhtään. Onko tää huumoria? Kai se on. Onko tää hauskaa? Ei musta.

Katsoin taas Awesomon, ja kyllä toi taso vaan oli aiemmin kovempi.

Tai sitten se Jesse Jackson -jakson alku. Siis se onnenpyöräjuttu. Puhdasta neroutta, vaikka loppuosa jaksosta olikin vähän tasaisempaa. 12. kausi ei ole hirveästi säväyttänyt Breast Canceria lukuunottamatta.

Ja mihin tästä sarjasta on kadonneet kaikki legendaariset, täysin järjettömät heitot, kuten:

-I'm a man of principle. And that's why I never put a foreign object up my ass.

-Shut up you vas deferens!
Dillon, you son of a bitch!
Booligan
10.11.2008 11:17:58

SOUTH PARK
TITLE: Elementary School Musical
Episode #1213/Air date: November 12, 2008
Press Release
NEW YORK, November 10, 2008 The boys realize they are no longer the coolest kids in school in an all-new episode of South Park titled, Elementary School Musical premiering on Wednesday, November 12 at 10:00 p.m. (ET/PT) on COMEDY CENTRAL.

Stan realizes he could lose Wendy if he doesnt get on board with the latest fad to hit South Park Elementary. Cartman would rather kill himself than succumb. But, when Stan, Kyle, Kenny and Cartman all realize that Butters is now more popular than they are, they have no choice but to give in to peer pressure.

Kuulostaa lupaavalta. :D

Katsoin taas Awesomon, ja kyllä toi taso vaan oli aiemmin kovempi.

Nyt vertaat vakiomoposkootteria Formula 1 autoon. tarkkana näissä. siltikin, pressajakso oli yllättävänkin toimiva. 12 kauden parhaimmistoa, helposti.
lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä
Parasite
10.11.2008 14:41:32
siltikin, pressajakso oli yllättävänkin toimiva. 12 kauden parhaimmistoa, helposti.

Kyllä, mutta kuten tuossa ylempänä joku sanoikin, näistä nykyisistä jaksoista puuttuvat ne järjettömät repliikit joita vanhat jaksot olivat täynnä. Juoneltaan pressajakso oli kyllä hyvinkin toimiva.
"Blessed are the cheesemakers"
Akiman
10.11.2008 14:57:02

Uuh, South Park goes High School Musical. Tässä pelastus vaisulle 12. kaudelle?
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PAIN, BATTLELORE, SKEPTICISM, CYNIC ja THYRFING ::
Rattata
10.11.2008 17:28:08
Kolme viimestä jaksoa on ollut tosi surkeaa tasoa. Niitä edellinen taas parasta aikoihin, että näin se mielipide heittelee.
Pluto
10.11.2008 17:28:38
Kolme viimestä jaksoa on ollut tosi surkeaa tasoa. Niitä edellinen taas parasta aikoihin, että näin se mielipide heittelee.

Samaa mieltä.
Dillon, you son of a bitch!
kingdom
10.11.2008 18:54:53
South Parkille näyttäs tapahtuvan Simpsonit, se muutos alko näkyä jo kasikaudella. Näistä uusista jaksoista puuttuu se absurdius ("I have a bone disease that prevents me from saying the 't' in Plane'arium.") mikä teki South Parkista niin hauskan ja omalaatuisen aikanaan. Uusimmalta kaudelta olen katsonut ekan jakson sekä ton Breast Cancerin, kumpikin tarjosi muutamat naurut mut siinäpä se olikin. Muistan vielä kun lapsena parasta oli tulla perjantaina koulusta kotiin ja katsoa nauhalta edellisenä yönä tullut South Park. Nykyään ei vaan kiinnosta.
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
Sälski
10.11.2008 22:39:40

Itse olen nauttinut kovasti tästä viimeisestäkin kaudesta. Kaikki kaudet kelpaa ja kaikki olen nähnyt.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Bluesmies
13.11.2008 17:58:27
Vähän ristiriitaisen fiilikset tästä uudesta jaksosta. Uuden jannun isä oli kyllä aika kova, sille tuli repeiltyä pariin kertaan ääneen. Muuten ei ehkä aivan uponnut, mutta ei tuo nyt huonokaan jakso ollut. Vähän parempaa keskitasoa, sanoisin.

Tämä jakso kyllä varmasti jakaa mielipiteet.
Foe mounier
13.11.2008 22:42:00
Pidän melkeen joka jaksosta, myös uusimmasta. Loppu oli kyllä mahtava tässä :D
Peoplez
13.11.2008 23:12:36
Nää viimeiset jaksot on ollu ihan viihdyttäviä ja kivoja mutta sellaiset kunnolla reväyttävtä kohdat on puuttunu. En edes muista milloin olisin nauranut ääneen South Parkin parissa. Mutta ei se mitään, kyllä näitä katselee.
NHR
14.11.2008 00:07:15

Elementary School Musical jopa nauratti taas muutamaan otteeseen:
- Cartmanin kommentti miksei itsari onnistunukkaan XD
- Cartmanin Scott Malkinsonin pilkkaaminen (tuli "vanhat kunnon" jaksot jotenki mieleen tästä)
- Mr. Kellyn kommentti "anonyymista" oppilaasta (vaikkaki niiiin ilmeinen)
- Stanin eka "soololaulu" :D
- Kylen tukka loppulaulun aikana
Ei mikään huippuhyvä jakso vieläkään, mutta selvästi parempaan päin joka tapauksessa. Siis mun mielestä.

Tämä jakso kyllä varmasti jakaa mielipiteet.

Miten niin "varmasti"? Musta oli vaan pikkasen keskinkertasta parempi jakso nyt. Ehkä kuulun sitte johonki lähes olemattomaan vähemmistöön mielipiteineni... ;)
"Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette
Sir Härö
14.11.2008 00:09:10
"Sorry Scandinavia"-teksti tuli ruutuun :(
NHR
14.11.2008 00:15:11

"Sorry Scandinavia"-teksti tuli ruutuun :(

South Park Zone ainaki äsken vielä toimi. Tai siis Megavideollahan ne jaksot vissiin niilläki tallessa on, mut löytyy ainaki helpommin tuolta Zonen kautta.
"Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette
Sir Härö
14.11.2008 00:15:59
South Park Zone ainaki äsken vielä toimi. Tai siis Megavideollahan ne jaksot vissiin niilläki tallessa on, mut löytyy ainaki helpommin tuolta Zonen kautta.

Tänks! Meinasin vaipua epätoivoon.
jigsore
14.11.2008 00:20:55

Tämäkin on aivan hyvin toiminut: http://www.allabout-sp.net/
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)