Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Quebec City & Halifax, 2.-18.5.2008
1 2 3 4 57 8 9 10 11110 111 112 113 114
Jag
17.04.2008 17:49:48

Kattookoo KooAa yhtään ottelua:
-Kyllä ( )
-Ei ( )

-ketään ei kiinnosta (x)
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Oceancalibra
17.04.2008 17:54:08
No eihän se mikään huono ole jos torjui Lionsin mestaruuteen.

Mutta JÄÄKIEKOSSA maalit ratkaisevat :)
En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja. -Pentti Matikainen
Anonymous-jazz
17.04.2008 17:55:30 (muokattu 17.04.2008 17:56:41)

Näin viimeyönä sellaista painajaista että Suomi hävisi melkein ensimmäisen MM osaottelunsa seulan maalivahtinsa ansiosta ja peli meni aina 7-7 tilanteeseen jossa Suomi survoi pelin voitoksi 8-7. Toivottavasti toi ei toteudu.

Edit: Näin ei kyllä pitäisi käydä kenellekään muulle kuin Ruotsille :D
http://www.youtube.com/watch?v=KFQnIFN1pYo
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Joees
17.04.2008 18:06:43
Mutta JÄÄKIEKOSSA maalit ratkaisevat :)

Jep, sen takia onkin hyvä olla maalilla helvetin hyvä maalivahti että niitä maaleja ei pääse tulemaan...

Minkä takia Tarkki ei oo vaihtoehtona maalivahdiksi? Varmasti ollut juttua täälläkin mut enhän mä jaksanu lukea.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Jag
17.04.2008 18:14:08

Jep, sen takia onkin hyvä olla maalilla helvetin hyvä maalivahti että niitä maaleja ei pääse tulemaan...
Minkä takia Tarkki ei oo vaihtoehtona maalivahdiksi? Varmasti ollut juttua täälläkin mut enhän mä jaksanu lukea.

Taisi olla syksyn maajoukkue esitys sen verran heikkotasoinen, jotta ei ole edes harkinnassa.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Disposable
17.04.2008 18:14:30
Edit: Näin ei kyllä pitäisi käydä kenellekään muulle kuin Ruotsille :D
http://www.youtube.com/watch?v=KFQnIFN1pYo

Hienoja muistoja. Vahingonilo on paras ilo.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Joees
17.04.2008 18:20:46
Taisi olla syksyn maajoukkue esitys sen verran heikkotasoinen, jotta ei ole edes harkinnassa.

Aa okei, voipi olla. Ei oo tullut niin seurattua noita. Helkutin hyvin se kyllä kuitenkin tossa ässäm-finaaleissa veti.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Tietysti Pauligin
17.04.2008 18:42:10 (muokattu 17.04.2008 19:01:04)
Mistäs tuota suoraa lähetystä nyt pystyikään seuraamaan? Siis Ylen sivuilta mutta mistä? Klo 19 tuo pelihän siis alkaa, TV2 liittyy mukaan klo 20.

E: No löytyihän se kun ymmärsi siirtyä areenan puolelle. Brkl näitä, "netin suora lähetys alkaa silloin ja silloin" mutta ei voida suoraa linkkiä tarjota. http://akastreaming.yle.fi/vp/fiyle/fi/live_a.asx
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
kk80
17.04.2008 18:42:14

Eipä tuota ole viralliselta tasolta kommentoitu. Tarkki oli pirun epävarma Kärppien ulkomaan tourneessa ja muistaakseni jokin toinenkin paha epäonnistuminen kansainvälisissä karkeloissa on miehellä takana. Eli nämä varmasti painavat vaakakupissa.

Ei sillä, että maalivahtipelistä mitään ymmärtäisin niin mielestäni Tarkki ei ole kelvollinen maajoukkue kassari. SM-liigassa Tarkin pelityyli (passiivinen peittäjä)natsaa hyvin Kärppien pelityylin ja übermateriaalin kanssa ja menestys on taattu. Maajoukkueessa ei välttämättä sitten toimisikaan niin hyvin. Vehanen on mielestäni oikea valinta SM-liiga maalivahtien keskuudesta leirille.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Dunga
17.04.2008 18:56:16
No eihän se mikään huono ole jos torjui Lionsin mestaruuteen.

Et oo tosissasi, sun mielestä Sulo mahtuisi maajoukkueeseen?
k1mm0
17.04.2008 20:51:16
Hoho. Vaihdoin kanavaa kakkoselle vilkaistakseni, paljonko peli on, ja ensimmäisenä näin Aki Bergin naaman rangaistusaitiossa.

Einyoikeestijumalauta, heivaisivat nyt helvettiin sen ennen MM-kisoja. Mitään muuta en pyydä, eikä tuon nyt pitäisi olla liikaa pyydetty.
Aha, penis, esine paha!
Booligan
17.04.2008 21:13:51

halutonta peliä oli molemmilta. melkosta sählinkiä, kumpikaan ei pelannut hyvin. ehkä olen vaan tottunut huippukiekkoon kun noita SM-liigan finaaleja katsoi, niiden jälkeen ainakin tuo vaikutti lähinnä hidastetulta curlingilta.
nuotteja säästämättä
riimu
17.04.2008 21:20:49
Kyllä kylmää kyytiä tulee.
Don't ask me about Grim Fandango.
Seppo_Howitzer
17.04.2008 21:41:44
halutonta peliä oli molemmilta. melkosta sählinkiä, kumpikaan ei pelannut hyvin. ehkä olen vaan tottunut huippukiekkoon kun noita SM-liigan finaaleja katsoi, niiden jälkeen ainakin tuo vaikutti lähinnä hidastetulta curlingilta.

Miksei nuo SM-liigan huippupelaajat pärjänneet yhtään Venäjää vastaan? Oliko siellä edes Pesonen pelaamassa. Leinokin oli täysin näkymätön.
Tietysti Pauligin
17.04.2008 21:42:54
Oliko siellä edes Pesonen pelaamassa.

Ei ollut. Lauantaina liittyy mukaan, kuten Hyvönenkin.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Seppo_Howitzer
17.04.2008 21:47:21
SM-liiga ei ole edes NHL:n jälkeen paras liiga vaan siihen väliin kyllä kiilaa Venäjän superliiga selvästi. Jos SM-liiga on huippupeliä niin mitähän noiden kahden liigan peli sitten on.
Booligan
17.04.2008 22:05:50 (muokattu 17.04.2008 23:04:56)

kyllähän Leino muutamia namuja jakeli tapansa mukaan. päivän leijona oli kyllä Bergenheim, ainoa joka oikeasti pelasi tosissaan.

edit

haha, Jarkko Ruutuhan teki näköjään maalin viime yönä! ja vielä hienon sellaisen.
nuotteja säästämättä
riimu
18.04.2008 00:31:16
kyllähän Leino muutamia namuja jakeli tapansa mukaan. päivän leijona oli kyllä Bergenheim, ainoa joka oikeasti pelasi tosissaan.

edit

haha, Jarkko Ruutuhan teki näköjään maalin viime yönä! ja vielä hienon sellaisen.

Onhan Ruutu kovassa vedossa ollut viimeaikoina. Mielenkiintoista kans nähdä kelpuuttaako Shedden miehistöön ahl-pelaajia. Siellä kun pari kovaa suomalaisnimeä myös olisi.
HaloOfFlies
18.04.2008 01:28:18

Onhan Ruutu kovassa vedossa ollut viimeaikoina. Mielenkiintoista kans nähdä kelpuuttaako Shedden miehistöön ahl-pelaajia. Siellä kun pari kovaa suomalaisnimeä myös olisi.

Kurrihan sanoi tässä vasta että AHL-pelaajia seurataan.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
riimu
18.04.2008 01:44:01
Kontiola, Pihlström ja Rask ainakin oman mielenkiinnon alla eniten ehkä ahl:stä ois.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)