Tupuna 01.09.2007 12:01:42 | |
---|
Vähän vaikea sanoa tähän mennessä ihmisistä mitään, mutta Eikka on potentiaalisin viihdyttäjä noista. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi |
aivokuolio 01.09.2007 12:09:39 | |
---|
Onko Einari jutellut kertaakaan talon miespuolisille asukkaille? I've got soul but I'm not a soldier |
DethBanger 01.09.2007 12:50:50 | |
---|
Onko Einari jutellut kertaakaan talon miespuolisille asukkaille? Korkeintaan alkuesittelyjen aikana.. Hyvä huomio muuten. Repesin eilisessä jaksossa kaverin kanssa iha uskomattomasti ku se yks muija oli parin euron budjetilla siel Ärrällä ja sit sai väärän kuitin tai jota. Sitten se sano "Ei saa nauraa".. It was a sign.. Ja eikun hi-hat heilumaan!! |
masterhat 01.09.2007 16:19:49 (muokattu 01.09.2007 16:20:17) | |
---|
Aika laimealta vaikutti porukka eilisen perusteella. Toivottavasti ekassa äänestyksessä tippuisi Maria, vaikutti sen verran jäätävältä tapaukselta. Oli muuten aika hupaisaa luettavaa asukkaiden taloon tuodut tavarat. Tilanne on kieltämättä huono kun kaksi suosikkia joutuu pudotukseen. maria parhaimman näkönen ja aika hyvät kannut. toisaalta eikka on ihan saatananmoinen kenopää... no eipä tätä kyllä muutenkaan pitäisi seurata, tulee vaan niin vitun sopivaan aikaan jne... Snails against humanity |
DaKiller 01.09.2007 16:30:46 | |
---|
Korkeintaan alkuesittelyjen aikana.. Hyvä huomio muuten. Repesin eilisessä jaksossa kaverin kanssa iha uskomattomasti ku se yks muija oli parin euron budjetilla siel Ärrällä ja sit sai väärän kuitin tai jota. Sitten se sano "Ei saa nauraa".. It was a sign.. Minua vain häiritsee tuo yltiöpäinen esittäminen. Kuten tuo mainitsemasi tapahtuma. Se vain on niin feikkiä kuin olla ja voi. |
carnation 01.09.2007 22:28:56 (muokattu 01.09.2007 22:29:01) | |
---|
|
Jormaz 01.09.2007 22:32:24 (muokattu 01.09.2007 22:32:53) | |
---|
Summer is coming, fat boys are happy |
Alpha 01.09.2007 23:10:17 | |
---|
Ei tuolla Marialla huono ääni ole. |
Dunga 01.09.2007 23:15:57 | |
---|
Mikä ihme monitoimimaisteri tuo Henri luulee olevansa, kun jatkuvasti tarvii päteä. Harjapää ulos. "Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast" |
bedlam 02.09.2007 00:10:27 | |
---|
Mikä ihme monitoimimaisteri tuo Henri luulee olevansa, kun jatkuvasti tarvii päteä. Harjapää ulos. Minä olin positiivisesti yllättynyt tuosta. Ei missään nimessä äänestetä ulos tällaisia tyyppejä! Vaikka luultavasti mies on kyllä seuraavassa äänestyksessä. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Jormaz 02.09.2007 00:20:44 | |
---|
Mikä ihme monitoimimaisteri tuo Henri luulee olevansa, kun jatkuvasti tarvii päteä. Harjapää ulos. Se on kato bimmermies. Bimmermies on erimies. Summer is coming, fat boys are happy |
Heissi 02.09.2007 01:01:04 | |
---|
Mun subutexTV lakkas näkymästä (kaapeli, ei tikiboksia). Raportoikaa tänne jos Einari vielä runkkii. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
this1sux 02.09.2007 01:05:37 | |
---|
Mun subutexTV lakkas näkymästä (kaapeli, ei tikiboksia). Raportoikaa tänne jos Einari vielä runkkii. Ainakin Jyväskylän alueella piti virittää kanavat uudelleen. Subtv:n paikalle tuli joku Jyväskylän oma kanava ja kun aikansa sääti telkkaria niin löytyi se Subikin taas. lalalaa |
Dunga 02.09.2007 11:27:10 (muokattu 02.09.2007 11:27:30) | |
---|
Minä olin positiivisesti yllättynyt tuosta. Ei missään nimessä äänestetä ulos tällaisia tyyppejä! Vaikka luultavasti mies on kyllä seuraavassa äänestyksessä. Noh, kukin tykkää omista jutuistaan. Mua ei kiinnosta katsella telkkarista pätevää bimmerimiestä, joka esittää tietävänsä kaiken lähes kaikesta. Einarin viihdearvo on mittaamattoman korkea tällaisen "sedunbaariväen" edustajan vierellä. Mikä helvetti se eilisen sänkyleikki oli, mitä ihmettä ne oikein esittää. Tulee vähän viime vuotta ikävä. Alku on ollut luvattoman kehnoa mun makuuni. Ainoastaan Einari on tuonut viihdyttävyyttä, ja ehkäpä Maria oudolla olemuksellaan ja heitäkin ollaan jo viemässä pois. "Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast" |
DJKaaos 02.09.2007 14:47:50 | |
---|
Ainoastaan Einari on tuonut viihdyttävyyttä, ja ehkäpä Maria oudolla olemuksellaan ja heitäkin ollaan jo viemässä pois. Mitähän viihdettä se Maria tuo taloon? Neiti ei tee muuta kuin makaa erittäin vittuuntuneen ja tylsistyneen näköisenä sängyssään. Ja kun tuo ei edes ärsytä kanssakilpailijoita, niin se ei viihdytä millaan lailla, ellei sua sitten henkilökohtaisesti kiinnosta katsoa "vetelää lahnaa laiturilla"? Ja jos hän ei loju sängyssään, niin posket lommolla imee spaddua ulkona. On siinä viihdettä kerrakseen! Minä olen minä. |
Rattata 02.09.2007 15:01:05 | |
---|
Ainakin Jyväskylän alueella piti virittää kanavat uudelleen. Subtv:n paikalle tuli joku Jyväskylän oma kanava ja kun aikansa sääti telkkaria niin löytyi se Subikin taas. Ilman digiboksia? Mä luulin että subbari vaatii digiboksin. |
zernobyl 02.09.2007 15:19:30 | |
---|
Ilman digiboksia? Mä luulin että subbari vaatii digiboksin. Kyllä se kaapelin kanssa näkyy. Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Dunga 02.09.2007 16:13:33 (muokattu 02.09.2007 16:14:27) | |
---|
Mitähän viihdettä se Maria tuo taloon? Neiti ei tee muuta kuin makaa erittäin vittuuntuneen ja tylsistyneen näköisenä sängyssään. Ja kun tuo ei edes ärsytä kanssakilpailijoita, niin se ei viihdytä millaan lailla, ellei sua sitten henkilökohtaisesti kiinnosta katsoa "vetelää lahnaa laiturilla"? Ja jos hän ei loju sängyssään, niin posket lommolla imee spaddua ulkona. On siinä viihdettä kerrakseen! En puhunut nyt siitä mitä hän taloon tuo, vaan mitä viihdettä hänestä irtoaa mulle. Hänen outo olemuksensa ja kommenttinsa viihdyttivät minua parissa ekassa jaksossa. Pari muuta jaksoa ovat olleet todella puuduttavaa katsottavaa ylipäätään. Mitä ovat tehneet Maxine, Piia, Aki, Jarkko ja Tiina? Olen pahoillani, jos esitin mielestäsi väärän mielipiteen. Sä voit lahnastasi huolehtia ihan itse. "Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast" |
DJKaaos 02.09.2007 16:36:11 (muokattu 02.09.2007 16:38:51) | |
---|
En puhunut nyt siitä mitä hän taloon tuo, vaan mitä viihdettä hänestä irtoaa mulle. No kyllä kovasti tossa aiemmassa kirjoituksessa Mariankin tuomisista puhuit: Ainoastaan Einari on tuonut viihdyttävyyttä, ja ehkäpä Maria oudolla olemuksellaan Olen pahoillani, jos esitin mielestäsi väärän mielipiteen. Sä voit lahnastasi huolehtia ihan itse. Älä turhaan. EDIT: Olihan Maria siinä ekana ja tokana päivänä jotenkin talon arjessa mukana, mutta viimeiset päivät ovat kyllä olleet sitä sängyssä makoilua ja tupakan polttelua hänellä. Ei hän ole ollenkaan missään mukana, mutta en mä tietysti ole mikään sanomaan etteikö tuo olisi jonkun mielestä viihdyttävää jos se ei mua satu viihdyttämään. Sori. Minä olen minä. |
Dunga 02.09.2007 16:45:47 (muokattu 02.09.2007 16:47:48) | |
---|
No kyllä kovasti tossa aiemmassa kirjoituksessa Mariankin tuomisista puhuit: No ehkä kuvailin asian huonosti, pahoittelut. En sano, että Maria on talon viihdyttävin persoona. Hänen outo olemuksensa, suorapuheisuutensa, hölmöt kommentit ja monologinsa ovat naurattaneet mua. Se on enemmän, kuin, esim. Maxinen, Jarkon tai Piian panos, joiden en ole nähnyt tekevän oikeastaan mitään kiinnostavaa. EDIT: Olihan Maria siinä ekana ja tokana päivänä jotenkin talon arjessa mukana, mutta viimeiset päivät ovat kyllä olleet sitä sängyssä makoilua ja tupakan polttelua hänellä. Ei hän ole ollenkaan missään mukana, mutta en mä tietysti ole mikään sanomaan etteikö tuo olisi jonkun mielestä viihdyttävää jos se ei mua satu viihdyttämään. Sori. Ei muakaan kiinnosta katsoa sen vetelehtimistä, en ole missään vaiheessa näin väittänytkään. "Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast" |