Aihe: Dexter
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Juzzu
31.10.2008 07:38:35
Aika sykkivä meno kyllä. Hienoja jaksoja.
Juugeli
31.10.2008 08:20:08
Uijjui, mitenköhän tämä nyt päättyy. Dexter lahtaa Doakesin ja lavastaa Lilan? Siinä olisi asennetta. Ei tosiaan oo kyllä mitään hajua ketkä on vielä 3. kaudella mukana, mutta Doakesin pysyminen jollain tapaa kuvioissa olisi silti hienoa.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Juzzu
31.10.2008 09:46:11
mutta Doakesin pysyminen jollain tapaa kuvioissa olisi silti hienoa.

Khyl. Mielenkiintoinen hahmo! Ja toivottavasti ei nyt tule mitään spoilereita tänne!
Rauniotorni
31.10.2008 14:39:12
Oliko nyt 3. vai 2. kausi menossa?
Night is so beautiful (we need her as much as we need Day).
papitsu
31.10.2008 14:52:31
Oliko nyt 3. vai 2. kausi menossa?

Suomessa toinen, jenkeissä kolmas.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Rauniotorni
31.10.2008 15:03:54
Suomessa toinen, jenkeissä kolmas.

Juu, onko kenelläkään tietoa milloin kolmas alkaa Suomessa?
Night is so beautiful (we need her as much as we need Day).
Gabroth
31.10.2008 17:44:54
Juu, onko kenelläkään tietoa milloin kolmas alkaa Suomessa?

Nelosen foorumilla joku sanoi että alkaisi 12.12.2008.
Satiainen
31.10.2008 19:13:28
Nelosen foorumilla joku sanoi että alkaisi 12.12.2008.

Liian hyvää ollakseen totta.
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
Stalkah
31.10.2008 19:25:33

Liian hyvää ollakseen totta.

No toden totta. Onkos ensi torstaina muuten viimenen jakso Dexmerin 2. kautta?
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Ozzyneito
31.10.2008 23:55:34

Näin minä ainakin laskin siitä, kun joku sanoi 2vk sitten että 3 jäljellä.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Aleksi-serkku
01.11.2008 10:27:51
Musta tuo on todella mukaansatempaava ja aidosti mielenkiintoinen sarja. Harmittaa vain, kun se tulee itseni kannelta melko mahdottomaan katseluaikaan. Jonkun sortin nauhotusvehkeet ois komeat.
Kuuluisa simultaani-isku leukaan kahdelle hengelle.
Mohla
03.11.2008 13:21:06

Kyllä. Tarkistin juuri wikin kautta episodes-listasta saman. Aika jännäks menee.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Mohla
06.11.2008 23:26:30

Olipas jännää taas. Jotenkin ois toivonu, että Lila ois jääny kuvioihin jonkinlaisena valttikorttina seuraavaa kautta ajatellen. Ois ollu heti jännitystä ilmassa.
Ei huono näinkään.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Closure
07.11.2008 00:41:38
Olipas jännää taas. Jotenkin ois toivonu, että Lila ois jääny kuvioihin jonkinlaisena valttikorttina seuraavaa kautta ajatellen. Ois ollu heti jännitystä ilmassa.
Ei huono näinkään.

Kolmoskauden uusin jakso katsottu. Olen liekeissä. Ihan helekutan kovaa settiä tämä season 3. Ei siinä mitään. Kaksi edellistäkin kautta ihan timangia, mutta jos lähdetään syventymään ja tutustumaan dexteriin toden teolla niin tää kolmonen on se "syventävä" kurssi. Tiedämme miksi dexter toimii, mutta nyt taas "ihminen" dexterin sisällä alkaa näyttämään elonmerkkejä
Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila
Juzzu
07.11.2008 07:48:25
No ei nyt tartte kuitenkaan kauhiasti siten spoilailla..?

Itse olin vähän pettynyt eiliseen jaksoon, jotenkin jännäkakkamomenttia olisi voinut olla enemmän.
Tympee Huttunen
07.11.2008 09:21:06
No ei nyt tartte kuitenkaan kauhiasti siten spoilailla..?

Itse olin vähän pettynyt eiliseen jaksoon, jotenkin jännäkakkamomenttia olisi voinut olla enemmän.

Sama homma. Varsinkin Lilan potentiaali hukattiin, kuten jo aiemmin mainittiin. Olin melko varma jo, että kolmas kausi lähtee liikkeelle Lilan toimiessa murhaajana - saihan hän Dexterin välineetkin - ja jälleen heräisi kysymykset Bay Area Butcherista. Nyt Lila ihan loppuminuuteilla pistettiin pakettiin ja se oli siinä. Kamalampaa akkaa tuskin kolmoskaudelle voi saada:)
Juugeli
07.11.2008 11:02:07
Ehkä iiiihan pieni pettymys tuo finaali, mutta varsinkin loppumetrit toimi mainiosti. Hankala sanoa, oliko tää nyt ekaa kautta parempi. Eka oli ehkä enempi jännäkakkamatskua, mutta tykkäsin ihan pirusti, kun kakkosessa pureuduttiin hahmon psykologiaan enemmän.

Molempia kausia katsoessani olen ollut vieläpä sellaisessa elämäntilanteissa, että olen pystynyt jopa samaistumaan Dexteriin. Mutta ei siitä sen enempää...
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Milkop
07.11.2008 11:09:48

Molempia kausia katsoessani olen ollut vieläpä sellaisessa elämäntilanteissa, että olen pystynyt jopa samaistumaan Dexteriin. Mutta ei siitä sen enempää...

Soitin poliisit.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Rotuvaari
07.11.2008 11:14:22

Anna kun arvaan, työskentelet virustorjuntafirmassa ja lähettelet viruksia toisten koneille? Bad bad bad spam mothafucka!

Huono arvaus, mutta hyvä päätös kaudelle. Lila olisi saanut mieluusti jatkaa sekoilemistaan kolmannella kaudella, mutta toisaalta ehkä parempi näin. On ainakin lupaus siitä, että kirjoittajatiimillä on ehkä vieläkin kovempia juonipaukkuja tulossa. Doakesin heivaaminen oli myös rohkea veto tulevaa ajatellen. Kiva että vielä tehdään sarjoja, joiden kausilla on selkeä alku- ja päätepiste juonen osalta. Ei jää liikaa auki ja vuosien kuluttua kaudet voi katsastaa omina "elokuvinaan".
Yksi mielenkiintoisimmista jäähyjeni syistä on "moderaattorina esiintyminen". Se oli aika huvittava juttu. Oikeesti modejakin naurattaa ihan helvetisti, mutta niitten on pakko laittaa meikä jäähylle välillä että pysyn aisoissa. -heikkijärvinen-
Mohla
07.11.2008 12:52:22

Anna kun arvaan, työskentelet virustorjuntafirmassa ja lähettelet viruksia toisten koneille? Bad bad bad spam mothafucka!

Nii, ja lähettelee viruksia vielä semmosten koneille, jotka lähettelee viruksia viattomille ihmisille! Oikeutettua virusten lähettelyä nääs.
- - - - - - - - -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)