kassper 09.01.2007 20:11:35 | |
---|
Radio X3m soittaa yllättävän paljon heavyä! Toi kanava on muuten oikeesti aika hyvä. Joskus länsirannikolla ajaessa kuunneltiin autossa ja sieltä tuli ihan pirun hyvää musaa! Machinegun, Highway Star, Achilles Last Stand... Noin muutamia mainitakseni. Toki oli joku erikoisohjelma, mut silti. Myöhemmin tuli sitten uudempaa rokettirollia, enkä voi sanoa kuulleeni huonoa tahi samaa biisiä neljän tunnin aikana. Yläasteella aikanaan tuli kuunneltua tuolta metallisempia ohjelmia useinkin. Noh, mutta se siitä offarista. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
"Jos aika on rahaa ja mulla ei oo aikaa, niin päättelepä siitä", sanoin kansalaisjärjestön edustajalle |
ozz3 09.01.2007 21:10:00 | |
---|
Radio Rock on tähän asti ollut sinänsä piristävää kuunneltavaa, koska soittolistoilla on ollut huomattava määrä biisejä, joita Radio City ei ole tehosoitollaan pilannut. Saas nähdä miten jatkossa. Miksei muuten niitä 70- ja 60-lukujen biisejä voi soittaa tuolla seassa aivan normaalisti? Hevimmän tavaran kadon kyllä ymmärrän, mutta tätä en. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Sir Henri 09.01.2007 21:15:27 | |
---|
Miksei muuten niitä 70- ja 60-lukujen biisejä voi soittaa tuolla seassa aivan normaalisti? Hevimmän tavaran kadon kyllä ymmärrän, mutta tätä en. Niinpä. Olen ihmetellyt samaa aina. Jos tarpeeksi moni antaa palautetta niin ehkä he ymmärtävät: http://www.radiorock.fi/palaute.html "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
Lesko 09.01.2007 21:17:11 (muokattu 09.01.2007 21:19:19) | |
---|
Miksei muuten niitä 70- ja 60-lukujen biisejä voi soittaa tuolla seassa aivan normaalisti? Hevimmän tavaran kadon kyllä ymmärrän, mutta tätä en. Juuri jutellin tästä isäni kanssa ja mietimme kuinka helvetisti on 60-70 luvulla tehtyä todella hyvää musiikkia, jota nämä radiot eivät edes tiedä, mutta siihen päädyimme, että ne on liian hyviä sinne joukkoon, kun sitten kaikki se mitä nyt siellä soitetaan olisi ihan paskan kuuloista. Muah... =) Edit: Laittakaa kaikki palautetta tuosta asiasta, itse tein myöskin niin. "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
ejhfi 09.01.2007 21:29:05 | |
---|
Juuri jutellin tästä isäni kanssa ja mietimme kuinka helvetisti on 60-70 luvulla tehtyä todella hyvää musiikkia, jota nämä radiot eivät edes tiedä, mutta siihen päädyimme, että ne on liian hyviä sinne joukkoon, kun sitten kaikki se mitä nyt siellä soitetaan olisi ihan paskan kuuloista. Muah... =) Juuri niin, ja vielä kun muistamme että Elvis Aaronkin olisi eilen täyttänyt 72 vuotta, niin miettikää mikä määrä kertakaikkisen loistavaa rock-musaa mahtuu viimisen viidenkymmenen vuoden ajalle. Ja sitten on joku nimikettä kantava radiokana, joka tuuttaa pihalle silkkaa peetä. Masentaa ajatellakin ja Love-radiota tulee aina vain suurempi ikävä, kun tällaista kohtaa. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Volante 09.01.2007 21:31:29 | |
---|
Edit: Laittakaa kaikki palautetta tuosta asiasta, itse tein myöskin niin. Laitoin palautetta. Olisi erittäin, erittäin tervetullut uudistus kuulla vähän wanhempaakin tavaraa. Kanavasta itsestään en varsinaisesti osaa vielä sanoa juuta enkä jaata. Tänään töissä kuuntelin koko päivän, ja tulihan sieltä ainakin Musea ja vanhempaa Rammsteinia. Tuo Disturbed tosin vähän ärsyttää, täälläkin tuo moneen kertaan kirottu biisi näyttäisi nettisivujen mukaan soivan tätäkin kirjoitettaessa :) Mutta juu, katsotaan lisää sitten kun saavat juontajia kehiin ja hippasen laajennettua musiikkitarjontaansa. |
Fearitus 09.01.2007 22:04:40 | |
---|
Voi jum***uta sanon kanssa tuon Disturbedin - Land Of Confusionin kanssa! Ei hyvänen aika voi olla enempää hinkattua biisiä olemassa. Jos et 10 minuuttiin kuule sitä kahta kertaa, niin on joku jukeboxi kyllä rikki. Hyvä biisi ei siinä, mutta rajansa kaikella sen kuulemisenkin suhteen. Ja mitä Rockiin tulee, niin koulumatkojen aikana sitä jaksaa kuunnella ihan hyvin, jopa vähän pitempäänkin (hyvänä päivänä) :) "Life is 2 short, so live it to the max!" |
Cornflake 10.01.2007 07:56:33 | |
---|
Sen enempiä ketjua lukematta sanottakoot että tää nykyinen hakkaa Radio Shitin 10 - 0. Jättäis vaan pistämättä niitä juontajia ikuna kehiin ja samaan malliin niin hyvä olisi. Tähän mennessä asemalta on kuitenkin tullut ihan eri tasolla tuubaa kuin aiemmin. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Aakoo 10.01.2007 10:46:07 | |
---|
Juontajista puheenollen... Luulenpa, että kun juontajat "pääsevät irti", niin kanavan taso ja kiinostavuus laskee kuin lehmän häntä. Heikelä - Linnanahde ois voineet jäädä pitämään aamushoutaan citylle, enkä nyt välttämättä jani juntustakaan halua kuunnella...Flaming sen sijaan voisi huoletta saada enemmänkin aikaa. Edelleenkin sanoisin, että mukavaa automusiikkia kanavalta tulee, vaikkakin joka ikinen guns 'n rosesin use your illusions -biisi pistää sapen kiehumaan.. Turhia piisejä ja turhia levyjä. Radio city sai viimeisetkin rippeet biisen hyvyydestä pilattua sillä pakkotoistollaan.. |
HaloOfFlies 10.01.2007 12:30:36 | |
---|
Itsekin laitoin palautetta ja kritiikkiä tuosta Disturbedin kappaleen liian tiheästä soitosta. Toivottavasti tajuaisivat laajentaa musavalikoimaansa. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
McNulty 10.01.2007 12:35:35 | |
---|
Eipä tartte radiota enää kuunnella... ei ainakaan kotimaista. Persiillään on kaikki kanavat. Onneksi on CD/DVD/MP3-soitin autossa, saa kunnella just sitä mitä itse haluaa ja soittimestahan löytyy random-ominaisuus. Vielä kaveri siihen viereen kyytiin ja selostukset ja "juonnot" tulee ihan luonnostaan. F**K FINNISH RADIO! "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
HaloOfFlies 10.01.2007 12:39:55 | |
---|
Jos Radio Rock yrittää Cityksi Cityn paikalle, niin tämä varmaankin yrittää uudeksi Radio Novaksi. http://www.radioaalto.fi/musiikki.html Tarvittiinko tämmöinen kanava ihan oikeasti? Radio Nova on jo puhkisoittanut kaikki kyseisen listan biisit, ja nyt on vielä toinen kanava joka jauhaa samaa paskaa. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
jp_one 10.01.2007 13:49:30 | |
---|
Jos Radio Rock yrittää Cityksi Cityn paikalle, niin tämä varmaankin yrittää uudeksi Radio Novaksi. http://www.radioaalto.fi/musiikki.html Tarvittiinko tämmöinen kanava ihan oikeasti? Radio Nova on jo puhkisoittanut kaikki kyseisen listan biisit, ja nyt on vielä toinen kanava joka jauhaa samaa paskaa. Toi lista kyllä herätti suunnatonta ahdistusta ja suuren kysymyksen että miksi.. Miksi.. |
StJerky 10.01.2007 14:22:32 | |
---|
Oulun Radio Mega uudistui myös joku aika sitten. Ensin kuulosti hyvältä. Nyt olen huomannut, että ihan sama meno uudella vielä suppeammalla soittolistalla. Vain piisit vaihtui. Onko se niin vaikeaa tehdä uusi piisilista joka päivälle? Minä voisin tehdä sen. |
porcupine 10.01.2007 15:03:41 | |
---|
http://www.radioaalto.fi/musiikki.html Miten noi selvittää, mitkä biisit on kuulijoiden suosiossa? Soitteleeko ne satunnaisille kuulijoille, vai lähettääkö joku oikeasti palautetta, että "hienoa kun soititte se Brian Adammssin Evritinaiduun, ko sitä ei ole kuulunut aikoihin ja se tuo niin mukavia muistoja mieleen"? Kuka tunnustaa olevansa radiossa töissä? Onko se vaan sattumaa, että aina kun radiossa saa ihmiset toivoa jotain biisiä, niin langalle otetaan tyyppi, jonka toivebiisi sattuu olemaan kanavan se hetkisellä soittolistalla, vai onko radiota kuunteleva (ja interaktiivinen) yleisö täysiä lahopäitä? Kun kerrankin pääsevät käyttämään kallista media-aikaa, niin eikö sieltä tule, että "soittakaa Anna Boten tai sit oisko sitä kesää vielä jäljellä tai eiku näin taivaalla lokin, jospas soittaisittekin joutsenlaulun"? Yks tällanen tilitysviesti pitää näköjään kirjoittaa jokaiseen radioketjuun. Sori siitä. Minä kun en sitä vermettä kuuntele lain; mielikuvat - jotka tuskin vääriä, kun lukee näitä keskusteluita - pitävät mut vakaasti pois virittimen ääreltä. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Fortune 10.01.2007 15:37:57 | |
---|
Kyllähän Suomessakin on monta firmaa, jotka tekevät markkinatutkimuksia. Niitä hyödynnetään, kun määritellään uusien radioasemien yms. repertuaaria ja kohderyhmän haluja. Radio ei voi miellyttää kaikkia, koska sillä pitää olla kuulijoita, jotta mainostajat ostaisivat sinne mainoksia, jotta homma pyörii. Tämä tarkoittaa sitä, että jokainen biisi ei voi olla jokaisen kuuntelijan mieleen. Sitä varten on levyjä. Look behind you, a three-necked guitar!
|
porcupine 10.01.2007 16:14:41 | |
---|
Ehkä kyse on vaan siitä, että en vaan tahdo uskoa, että ihmiset olisivat tyytyväisiä kuulemaansa, kun minä en kuule mitään muuta kun että hyvä, mutta voisivat välillä vaihtaa niitä biisejä. Radio taitaa vaan olla sellanen, että ihmiset kuuntelevat sitä, tulee sieltä mitä vaan. Kapine napsahtaa automaattisesti auki autossa/töissä, ja sitä sitten kuunnellaan kuuliaisesti. Kenties kaiken takana on Suomen Työtehoseura, joka on huomannut, että ihmisillä menee vähemmän tehokasta työaikaa hukkaan, kun radiossa soivat biisit ovat mahdollisimman homogeenisia ja ne toistuvat tarpeeksi tiheään. Ei tule tilanteita, että "Hei mikäs tää on? Kuulostaapa hyvältä. Tätähän pitää oikein keskittyä kuuntelemaan!" Vaan että homman nimi on: "jep, kadulla tuulee edelleen, tehdäänpäs niitä töitä taas". Tai siis tottakai noin se homma on. Jos radiosta tulisi oikeasti mielenkiintoista työaikana, niin ei ne pöntöt sais pöydillä kauaa virastoaikana pöristä. Ja illalla samat tyypit taas ajelis peltilehmänsä ruttuun, jos tasainen ohjelmavirta korvattaisiin musiikillisella... noh... vuoristoradalla. Nyt himaan ja bussissa korville Lemonheadsia ja Gomezta. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Hot RedX 10.01.2007 18:00:23 | |
---|
Naisille tulee oma kanava. Aloittaa huomenna! Jippii! Tätä on odotettu! :) So What? Who Cares? Whatever... |
ten 10.01.2007 19:29:35 | |
---|
Toi lista kyllä herätti suunnatonta ahdistusta ja suuren kysymyksen että miksi.. Miksi.. Suunnaton ahdistus on juuri se ilmaus mitä omalla kohdallanikin käyttäisin. Voi itku. Ei tässä auta mikään. Ei edes se kuuluisa itku markkinoilla. :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
MarkoA 10.01.2007 21:31:19 | |
---|
RadioRock soitti tänään Charonin Ride On Tearsin. On se Rock. Pakko uskoa. Klaus kun vielä pääsee ääneen teemailtoineen niin kyllä siitä kanava tulee! May Your Will Be Done Dear Lord |