Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 57 8 9 10 1131 32 33 34 35
Deep Shadow
13.03.2006 22:18:51
http://www.f1tipping.com/signup.php?league=637

ööö....mikäs tämä nyt sitte niinku on?

Tuollainen hauska formulaveikkauskisa. Pistän uudestaan nämä ohjeistukset tuolta muutamaa sivua taaempaa. Eli näin:

Ennen skaboja käyt sieltä Submit tips kohdasta veikkaamassa aika-ajojen kolmea parasta ja kisan kolmea parasta kuljettajaa. Niistä saa pisteitä näin:

1st, 2nd, 3rd scores 10, 8, 6 pts respectively
Podium finish for any selected driver scores 3 pts
Incorrect tip scores 1 pt (so don't forget to submit your tips!)

Bonuksena veikataan vielä nopeimman kierroksen ajanutta kuljettajaa, maaliintulleiden määrää ja sitä kuka ylittää maaliviivan viimeisenä. Ja sitten voi vielä valita pelaako bonus quinellaa vai bonus trifectaa, joissa veikataan kahta tai kolmea parasta ja trifectassa ne pitää olla vielä oikeassa järjestyksessä.

Each bonus scores 10 pts
League participation team bonus scores 2 pts
You may choose to play either the Quinella or Trifecta
Quinella scores 15 pts (ANY order)
Trifecta scores 65 pts (CORRECT order)

Eli kerätään henkilökohtaisia pisteitä ja tiimipisteitä ja sitten kauden mittaan ihmetellään kuinka korkealla ollaan listoilla. Paljon siellä on väkeä, joten kymmenen pisteen sisällä saattaa olla vaikka kuinka monta tiimiä ja veikkaajaa. Kaikki mukaan! Pistetään Mnet listojen kärkeen.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Stradlin
13.03.2006 22:35:41
Kiinnostaapa helvetisti miten joku hoitaa pr-puolen. Minä kun luulin että ne ovat urheilijoita. noh, eivätpä ne kai ole.

No kai se on plussaa vaan, jos tyyliä löytyy muutenkin kuin ajoradalla. Räikköstä ja Häkkistäkin on vastaavasti arvosteltu sen puutteesta. Kyllä se Ruusperi paljon sujuvammin juttelee, kuin vaikkapa Räkä.
Ain't It Fun?
Flash
14.03.2006 09:25:28 (muokattu 14.03.2006 11:31:05)

Kiinnostaapa helvetisti miten joku hoitaa pr-puolen. Minä kun luulin että ne ovat urheilijoita. noh, eivätpä ne kai ole.

PR puolen hoitaminen on ollut erittäin tärkeä osa urheilua (muutakin kuin formuloita) niin kauan kun mukana on ollut sponsoreita (jotka ne palkat hyvin pitkälti maksavat). Niinpä tallit ovat aina pyrkineet palkkaamaan ainakin toiseksi kuljettajaksi sellaisen, jolta nuo PR hommatkin hoituvat mallikkaasti. Rosbergilla näyttäisi olevan valoisa tulevaisuus edessään, koska PR taitojen lisäksi löytyy myös nopeutta. Eli kokonaispaketti on työnantajalle erittäin houkutteleva.
Live Music Is Better!
Deg
14.03.2006 10:41:34

Niinhän se on että euron perässä sielä ajellaan eikä urheilullisen kunnian. On se niin hienoa.
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Flash
14.03.2006 11:30:09

Niinhän se on että euron perässä sielä ajellaan eikä urheilullisen kunnian. On se niin hienoa.

Pelkän urheilullisen kunnian perässä on ajeltu viimeksi ehkä 60-luvulla (ja ei parhaat kuskit silloinkaan ihan ilmaiseksi ajelleet). Sama koskee kaikkia lajeja joissa vähääkään raha liikkuu. Deal with it.
Live Music Is Better!
Jani The Rock
14.03.2006 11:35:24

Sama koskee kaikkia lajeja joissa vähääkään raha liikkuu.

Näinhän tää menee. Raha se on joka ratkasee, oli kyse sitten formuloista, futiksesta, jääkiekosta, yleisurheilun GP -sarjasta tai yhdistetyn maailmancupista...
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Juzzu
14.03.2006 12:10:54
Näinhän tää menee. Raha se on joka ratkasee, oli kyse sitten formuloista, futiksesta, jääkiekosta, yleisurheilun GP -sarjasta tai yhdistetyn maailmancupista...

Mölkyssä ja kyykässä ei ratkaise raha, vaan olut!
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Sinap
14.03.2006 13:30:58
Mölkyssä ja kyykässä ei ratkaise raha, vaan olut!

Mölkky menee liian humalassa naureskeluksi ja selvinpäin sen ottaa liian tosissaan...ainii tääl puhutaa kimistä..sori.
"Siinähän se tuubi onkin."
M-Juhana
14.03.2006 14:08:41

Koskee muuten kaikkea ns. eturivin urheilua.

Futuis, tennis, hiihto, mäkihyppy, kiekko, golffi.. you name it !
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Deg
14.03.2006 17:48:05

Koskee muuten kaikkea ns. eturivin urheilua.

Futuis, tennis, hiihto, mäkihyppy, kiekko, golffi.. you name it !

Oho, onnistuit juuri toistamaan täsmälleen mitä Jani sanoi.
M-Juhana
14.03.2006 18:08:06

Oho, onnistuit juuri toistamaan täsmälleen mitä Jani sanoi.

En, mulla oli futuis !!
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Deg
14.03.2006 18:08:36

En, mulla oli futuis !!

No se!
JCM
14.03.2006 21:21:47

Mene dadaan kertomaan se, kiitos.

Tämä on Formula 1 - kausi 2006- threadi.
Corpsegrinder
14.03.2006 22:48:27
M.netin tiimi on ekan kisan jälkeen sijaluvulla 160. Jos vielä joku haluaa kisaan mukaan, niin tuosta linkistä: http://www.f1tipping.com/signup.php?league=637

Jeejee, sielä ollaan!
Jääkiekko on paskimmillaankin parasta
Deg
15.03.2006 17:57:26

Mene dadaan kertomaan se, kiitos.

Tämä on Formula 1 - kausi 2006- threadi.

Anteeksi että loukkasin pyhää urheilulajiasi ja sen vielä pyhempää threadia. En tee sitä enää koskaan.
Stradlin
15.03.2006 22:25:30
Anteeksi että loukkasin pyhää urheilulajiasi ja sen vielä pyhempää threadia. En tee sitä enää koskaan.

Formulafanithan on kuin muslimit, nyt oot boikotissa ja kohta sun himaas törmää lentsikka ETtÄs tIIÄt!11!!
Ain't It Fun?
Tikru.
16.03.2006 11:20:43
Formulafanithan on kuin muslimit, nyt oot boikotissa ja kohta sun himaas törmää lentsikka ETtÄs tIIÄt!11!!

Niin, jos muslimienkin annettais rauhassa harjoittaa uskoaan niin kaikilla ois kivempaa.
"Allekirjoitusmateriaalia." -qlqnen
Juzzu
16.03.2006 12:10:43
Niin, jos muslimienkin annettais rauhassa harjoittaa uskoaan niin kaikilla ois kivempaa.

Nii, ei mekään mennä muslimien omaan ketjuuun kertomaan kuinka paljon parempi arvomaailma uggabuggailussa on.

Se soi sitten aamukisa vkloppuna. Sopii mulle oikein hyvin!
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
aikavaikea
16.03.2006 12:31:52
Se soi sitten aamukisa vkloppuna. Sopii mulle oikein hyvin!

Noi on just parhaita. Eniten olen aina nauttinut niistä formula-aamuista kun kisa alkaa joskus kuuden-seiskan pintaan. Saa rauhassa katsella kisaa sohvalta ilman että minkäänlaista häiriötekijää on odotettavissa.
What's the ugliest part of your body?
Tikru.
16.03.2006 15:13:31
Noi on just parhaita. Eniten olen aina nauttinut niistä formula-aamuista kun kisa alkaa joskus kuuden-seiskan pintaan. Saa rauhassa katsella kisaa sohvalta ilman että minkäänlaista häiriötekijää on odotettavissa.

Mun suosikkeja taas on iltakisat, Kanada, Indy ja Brasilia. Ilta on hyvää sohvallamakoiluaikaa.
"Allekirjoitusmateriaalia." -qlqnen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)