jp_one 23.03.2006 18:16:39 | |
---|
Vaivaa kyllä näkevät noiden myyttien ratkomisen eteen, siitä kunnia heille. Välillä myytit ovat kyllä itsessään aika surkeita ja mielenkiinnottomia, niin kuin tuo eilinen kanajuttukin. Ainakaan minua ei jaksanut hirveästi kiinnostaa. Kiinnostavaksi se menee yleensä siinä vaiheessa kun pojat rupeavat värkkäämään ja puuhaamaan asioita ns. "ohi myytin." Jep, aivan samaa mieltä. Ja toisaalta suuri osa noista myyteistä on täysin tuntemattomia suomalaisille ja hirvittävän monimutkaisia ja kömpelöitä. Kuten eilinen pesukonemyytti joka oli suoraansanottuna typerä. Kunnon myytti on mielestäni yksinkertainen, eli vaikkapa se kun joku hyppää "kympistä" uimahallista mahalleen ja suolet leviää altaaseen. Sen on joka toisen serkku tai kumminkaima nähnyt "ihan oikeasti" tapahtuvan. Kuitenkin vaikka nuo mythbustersin myytit on hyvin kömpelöitä monestikin ja alussa ajattelee, ettei tuosta mitään saa kyllä irti niin kuitenkin aina loppujen lopuksi hommasta tulee hauskaa. Kun kuitenkin äijät testaavat asiat huumorilla ja jossain vaiheessa mennään siihen improvisointipuoleen niin hommaa on todella hauskaa seurata. |
JPQ 23.03.2006 18:17:01 | |
---|
Tämä minuakin aina huvittaa. Niin kuin eilisessä jaksossa Jamie sanoi siitä pesukone-koiranpissa-räjähdys -myytistä heti alkuunsa että "kuulostaa naurettavalta". Toisinsanoen tietävät ihan hyvin jo ennen testaamista että myytti on silkkaa paskaa, mutta huvin vuoksi testaavat. Nauratti siinäkin kun Adam meni kaatamaan koirankusta hirveet varusteet niskassa ja muut on suojapleksin takana piilossa. ".......nothing" :DD Ihmiset eivät usko jolleivat näe ja tuon alan ihmisten paras tietää mitä tekevät. Räjähdyksienkin tuhovoima varmasti tunnetaan tarkasti. |
JPQ 23.03.2006 18:20:11 | |
---|
uskoisin että se vankila pako onnistui koska eivät näyttäneet tyhmiltä rikollisilta ja toiseksi vanhan ajan vangin vartijatkaan ei välttämättä ole yhtä tarkkaavaisia kuin nykyiset siis eivät ajattele yhtä paljon pako metodeja. Kun uskoo asiaansa pystyy todella äärimäisiin suorituksiin. |
JPQ 23.03.2006 18:21:48 | |
---|
Tämä minuakin aina huvittaa. Niin kuin eilisessä jaksossa Jamie sanoi siitä pesukone-koiranpissa-räjähdys -myytistä heti alkuunsa että "kuulostaa naurettavalta". Toisinsanoen tietävät ihan hyvin jo ennen testaamista että myytti on silkkaa paskaa, mutta huvin vuoksi testaavat. Nauratti siinäkin kun Adam meni kaatamaan koirankusta hirveet varusteet niskassa ja muut on suojapleksin takana piilossa. ".......nothing" :DD Ihmiset eivät usko jolleivat näe ja tuon alan ihmisten paras tietää mitä tekevät. Räjähdyksienkin tuhovoima varmasti tunnetaan tarkasti. |
JPQ 23.03.2006 18:21:50 | |
---|
Sitä ihmettelen miksi testasivat johonkin metsikköön. Olisivat nyt suoraan testanneet kunnon tyhjässä betonihuoneessa. Siksi koska se on äänen ympäristö missä sitä kuullaan normaalisti on mun selitys. Ja eiliset myytit menikin sivu suun.:( |
NHR 23.03.2006 22:51:16 | |
---|
Miten sä JPQ oot tossa onnistunu? Kaks tuplapostausta ja vielä noin niinku "ristikkäin"? ;) "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
carnation 24.03.2006 11:14:33 | |
---|
Miten sä JPQ oot tossa onnistunu? Kaks tuplapostausta ja vielä noin niinku "ristikkäin"? ;) Jos sillä on ollut vaikkapa kaksi ikkunaa/tabia auki ja painanut lähetä-nappia lähes yhtä aikaa. |
Jonte 24.03.2006 15:13:41 | |
---|
Elikkäs maikkarilta alkaa tänään tällainen sarja. Tuli joltain kanavalta joskus aikaisemminkin, ja oli muistaakseni varsin hyvää viihdettä. Ja ideana siis on että kaksi kaverusta tekevät kaikennäköisiä testejä ja ottavat näin selvää myyteistä, pitävätkö kuinka paikkansa. Tosi raju jakso missä sika sinetöitiin Corvetteen kuukaudeksi. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Kimmo72 25.03.2006 00:34:18 | |
---|
Tosi raju jakso missä sika sinetöitiin Corvetteen kuukaudeksi. Oli. Harmitti sen auton puolesta... Tai kun se meni hukkaan hiano mobiili. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
NHR 08.08.2006 17:29:16 | |
---|
Hei, jokos tää kohta jatkuu? Maikkarin sivuiltakaan en löytänyt mitään, vaikka hakea koitin. Enkö Vaan Osaa, vai onko jäämässä kokonaan pois ohjelmistosta? Häh? Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
HaloOfFlies 08.08.2006 17:35:51 (muokattu 08.08.2006 17:40:33) | |
---|
Hei, jokos tää kohta jatkuu? Maikkarin sivuiltakaan en löytänyt mitään, vaikka hakea koitin. Enkö Vaan Osaa, vai onko jäämässä kokonaan pois ohjelmistosta? Häh? Kesätauolla kait se on, tosin Maikkarin ilmoituksiin ei kyllä ole pätkääkään luottamista, on se nähty niin monesti. Voi hyvinkin olla että jatkuu vasta ensi vuonna.. Voihan sitä tietysti kysyä sieltä MTV3:sta, mutta sähköpostilla ei kannata. On nimittäin satavarmaa että ne eivät siihen viestiin vastaa. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
mobel 09.08.2006 12:03:11 | |
---|
Diili ainakin loppuu 6. syyskuuta. Jos vaikka alkais sitä seuraavana keskiviikkona. :-D |
jp_one 23.12.2006 21:06:49 | |
---|
Oliko tämä joulujakso missä välissä oikeasti kakkoskaudella, vai oliko ykköskauden? Uskomattoman heikko "tv-kriitikon" kirjoitus Iltalehdessä muuten ko. jaksosta : http://www.iltalehti.fi/teevee/200612195484109_tv.shtml . Pistää oikein vihaksi lukea tollasta, ihan vain siksi, että on luokattoman huonoa tekstiä tasolla " mä en kyl ny tykkää tästä, ihan tyhmä". |
Bluesmies 23.12.2006 21:19:04 | |
---|
Uskomattoman heikko "tv-kriitikon" kirjoitus Iltalehdessä muuten ko. jaksosta : http://www.iltalehti.fi/teevee/200612195484109_tv.shtml . Pistää oikein vihaksi lukea tollasta, ihan vain siksi, että on luokattoman huonoa tekstiä tasolla " mä en kyl ny tykkää tästä, ihan tyhmä". "HUISAA pitäisi olla senkin, kun Jamie ja Adam testaavat teoriaansa, että Alcatrazista kumiveneellä paenneet vangit eivät päätyneetkään tuonne vaan tänne. Voi minua, kun en ole koko myytistä edes kuullut - eikä voisi kyllä vähempää kiinnostaakaan." - Brita Passi Noh, vituttais muakin, jos mulla olis tollanen nimi. |
Jani The Rock 23.12.2006 21:20:12 | |
---|
Oliko tämä joulujakso missä välissä oikeasti kakkoskaudella, vai oliko ykköskauden? Uskomattoman heikko "tv-kriitikon" kirjoitus Iltalehdessä muuten ko. jaksosta : http://www.iltalehti.fi/teevee/200612195484109_tv.shtml . Pistää oikein vihaksi lukea tollasta, ihan vain siksi, että on luokattoman huonoa tekstiä tasolla " mä en kyl ny tykkää tästä, ihan tyhmä". Juurihan tuo joulujakso tällä viikolla tuli. Vai ei oo kriitikko kuullut Alcatrazin vankilapaosta? Vittu mikä yleissivistymätön ääliö. Luulis että olis vähintään nähnyt sen Eastwoodin tähdittämän leffan, kun kerran on alalla. Varmaan joku just 20 vuotta täyttänyt olmi, joka diggaa ranskalaisia taide-elokuvia ja asuu vielä äiskän kanssa himassa. Your funeral, my trial. |
Wahi 23.12.2006 22:03:04 (muokattu 23.12.2006 22:05:09) | |
---|
Joo, luin itsekin tuon lehdestä ja repesin. Siis ihme kriitikko... Varmaan joku just 20 vuotta täyttänyt olmi, joka diggaa ranskalaisia taide-elokuvia ja asuu vielä äiskän kanssa himassa. Hoho, tod.näk. jotain tämmöistä joo. Jotenkin osaan kuvitella tuon "kriitikon" päässäni; "Ranskalaiset taide-elokuvat, hyvät juustot ja hieno viini ovat intohimoni". "Kyllä pöyhkeä proge aina rehellisen rock 'n' rollin voittaa!" |
Jannipaali 23.12.2006 22:27:44 (muokattu 23.12.2006 22:28:46) | |
---|
Oliko tämä joulujakso missä välissä oikeasti kakkoskaudella, vai oliko ykköskauden? Uskomattoman heikko "tv-kriitikon" kirjoitus Iltalehdessä muuten ko. jaksosta : http://www.iltalehti.fi/teevee/200612195484109_tv.shtml . Pistää oikein vihaksi lukea tollasta, ihan vain siksi, että on luokattoman huonoa tekstiä tasolla " mä en kyl ny tykkää tästä, ihan tyhmä". Tähän sopisi minun käyttämä, kaveripiirissä jo "tavaramerkiksi" muodostunut lausahdus: "Vittu mikä kehari" :) M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
ankkiz 24.12.2006 00:04:13 | |
---|
Pitäkää silmät auki kun myöhemmin tulee aika mehevä punapäämimmi mukaan kuvioihin. Vitun jannu, se on mun vaikka näitkin sen ensin! : Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. |
85423321 24.12.2006 01:26:05 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/teevee/200612195484109_tv.shtml Brita Passin Iltalehdelle kirjoittamaa Myytinmurtajat -arvostelua lukiessa ei voi kuin hämmästellä miten keskinkertaista lahjattomuuksia julkaisu nykyään pitää palkkalistoillaan. Myötähäpeä kasvaa kun toimittaja laskettelee latteuksia peräjälkeen vailla omaperäisyyden häivääkään. Arvostelu kuuluu samaa luokkaan kuin Jari Vilenin gradu. |
carnation 24.12.2006 11:54:28 (muokattu 24.12.2006 12:07:10) | |
---|
Oliko tämä joulujakso missä välissä oikeasti kakkoskaudella, vai oliko ykköskauden? Uskomattoman heikko "tv-kriitikon" kirjoitus Iltalehdessä muuten ko. jaksosta : http://www.iltalehti.fi/teevee/200612195484109_tv.shtml . Pistää oikein vihaksi lukea tollasta, ihan vain siksi, että on luokattoman huonoa tekstiä tasolla " mä en kyl ny tykkää tästä, ihan tyhmä". Ei saatana. Nuo Brita Passin kirjoitukset ovat muutenkin aivan naurettavan infantiilia paskaa. Myös Pulmuset, Oz ja Carnivále ovat joskus joutuneet tämän kyseisen henkilön "teräväkielisen kritiikin" kohteeksi. Idiootti :) Hei, ja jos löydätte yhdenkään positiivisen kirjoituksen jonka kyseinen suttura on rustannut, niin informoikaa minulle. Tahtoisin kovasti lukea, vaikka kieltämättä nämä negatiiviset jutut ovat tuplasti hauskempia. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |