Aihe: Uusi Rytmi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mika Antero
21.06.2006 13:14:19
Pekka on Soundin avustaja.

Juu-u, se pitäis kaapata samassa rytäkässä Kuloniemen kanssa Rytmin panttivangiksi.
Feggy
21.06.2006 13:42:39

Juu-u, se pitäis kaapata samassa rytäkässä Kuloniemen kanssa Rytmin panttivangiksi.

Noo, ehkä miehet tulevat vapaaehtoisesti kun lehti kehittyy. Olin muuten eilen toimituspäällikkö Lähteen läksiäisissä ja nyt on pää kipeä. Kuulemma syksyllä laitearvosteluja tulee lisää ja sivumäärä kasvaa muutenkin.
tigrushka
21.06.2006 14:28:06 (muokattu 21.06.2006 14:34:44)
Se oli luonnollisesti lehden parasta antia. Tein tuossa vähän laskelmia ja tulin tulokseen, että luin Suosikkia aktiivisesti lähes 80-luvun puoliväliin asti. Sitten Soundi ja myöhemmin myös Rumba ottivat siitä magazinesta selkävoiton. Ensimmäisen Soundin olen ostanut vuonna -83.

Samis! Eka ostamani Soundi oli se missä oli juttu Juntusen juttu Sielun Veljistä ja Alangon naamakuva kannessa. Joku kesänumero se oli.

Mutta muistaako kukaan laatulehteä nimeltä OK ?

Valitettavasti. :-/

Sehän perustettiin Help!in raunioille, erityisesti erään toimittajan (etunimi taisi olla Hanna) jutut ajoivat hermoromahduksen partaalle, tavoitteli kirjoitustyylissään kai lähinnä sellaista ihastuksesta sekaisin olevan hysteerisen teinitytön ilmaisua tyyliin "IIH, kuinka hassua!" *puist*

OK oli vielä Suosikkiakin "kaupallisempi", vähän semmoinen rockmusiikin Seiska...

Tässähän tämä jo tulikin sanottua... ;D
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
texjazz
21.06.2006 16:27:39

Noo, ehkä miehet tulevat vapaaehtoisesti kun lehti kehittyy. Olin muuten eilen toimituspäällikkö Lähteen läksiäisissä ja nyt on pää kipeä. Kuulemma syksyllä laitearvosteluja tulee lisää ja sivumäärä kasvaa muutenkin.

Tätä se painostus teettää. Siis asiakaspalaute välillisesti.

Rytmistä voisi tulla Suomen Mojo (vaikka Englannin aviisissa ei olekaan laitearvioita).
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
Mika Antero
21.06.2006 17:51:28
Samis! Eka ostamani Soundi oli se missä oli juttu Juntusen juttu Sielun Veljistä ja Alangon naamakuva kannessa. Joku kesänumero se oli.

Tää on varmaan se juttu missä Orma ja Hohko (vai oliko se nyt Forsman, Orma joka tapauksessa) lainasivat Juntusen auton ja lähtivät käymään kaupungissa pikaisesti ja viipyivät ja viipyivät... Hauska "haastattelu", taattua Juntusta.
Roberto
21.06.2006 18:24:50

Rytmistä voisi tulla Suomen Mojo (vaikka Englannin aviisissa ei olekaan laitearvioita).

Tai vaikkapa Uncut! Oispa siistiä kyl.
Feggy
21.06.2006 19:40:48

Tai vaikkapa Uncut! Oispa siistiä kyl.

Taitaa linja kyllä säilyä ihan musiikin puolella.
tigrushka
21.06.2006 22:52:14
Tää on varmaan se juttu missä Orma ja Hohko (vai oliko se nyt Forsman, Orma joka tapauksessa) lainasivat Juntusen auton ja lähtivät käymään kaupungissa pikaisesti ja viipyivät ja viipyivät... Hauska "haastattelu", taattua Juntusta.

Juuri se! :D

Veljet vaanivat myös alati Juntusta saksien kanssa valmiina kynimään hänellekin samanlaisen epämääräisesti saksitun siilin kuin heillä itsellään oli...
texjazz
21.06.2006 23:11:28

Oliko siinä jäätelön syöntiä vai hourailenko? Kesäisiä kuvia. Juntusen gonzoilua.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
tigrushka
22.06.2006 00:02:14
Oliko siinä jäätelön syöntiä vai hourailenko? Kesäisiä kuvia. Juntusen gonzoilua.

Ainakin keiton ylensyönnistä siinä oli puhe: Veljet keittelivät mökillä kala- tai hernekeittoa jota sitten vetivät niin monta lautasellista että jaksoivat vain maata pihanurtsilla ähkimässä.
Feggy
18.09.2006 14:21:02

Palautetta syyskuun Rytmistä tänne:

http://www.rytmi.com/keskustelu/viewtopic.php?t=57

Lehti kiittää.
Kuuntele ja kommentoi Lockmania
Teuvo Loman euroviisuihin-kerho#1
Veikko
18.09.2006 17:28:08 (muokattu 18.09.2006 17:29:00)
Tämä nyt ei varsinainen palaute ole niin laitan tähän. Hivenen nauratti, kun levyarvosteluissa Steve Earlen akustisen soittoa kutsuttiin rämpyttämiseksi. Ehkä olen itse niin onneton, etten erota hienoa akustisen soittoa ampumahaavasta.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Mika Antero
06.10.2006 13:48:04
Hyvin tuolla keskustelupalstalla pysyy kärryillä, ei jää paitsi mistään vaikka muutaman tunnin olis poiskin...
Feggy
06.10.2006 15:39:20

Hyvin tuolla keskustelupalstalla pysyy kärryillä, ei jää paitsi mistään vaikka muutaman tunnin olis poiskin...

36 rekisteröitynyttä, 241 viestiä. Ei huono, täällä käyttäjiä oli jotain 15 000 vai miten se oli. Meshiin vaan kaikhi!
Feggy
07.12.2006 17:12:59 (muokattu 07.12.2006 20:51:03)

Rytmin lukijoiden vuosiäänestys. Tietoa täältä:

http://www.rytmi.com/keskustelu/viewtopic.php?t=246

Ai niin, ja vuoden vika lehti ilmestyy 8. 12.

Ja foorumilla nyt 100 käyttäjää.
Feggy
16.02.2007 13:52:56 (muokattu 16.02.2007 13:54:52)

Vieläköhän yksi mainos menisi läpi...

Uusi Rytmi ilmestyy tänään. Siinä ainakin Ismo Alanko, Ville Leinonen ja Lukijaäänestyksen tulokset. Leinosjuttu myös verkossa näytteenä:

http://www.rytmi.com/

Palaute tästä vuoden ekasta numerosta on erittäin tervetullutta tänne ja mieluiten vain sinne:

http://www.rytmi.com/keskustelu/viewtopic.php?p=1575#1575

Rytmin tasaisesti aktivoituvalla keskustelufoorumilla voi pulista kaikesta musiikkiin liittyvästä:

http://www.rytmi.com/keskustelu/index.php
Lockman Last.fm:ssä
Mika Antero
16.02.2007 17:03:20
Lukijaäänestyksen tulokset.

Olen kyllä erittäin yllättynyt Rytmin lukijoiden (?? äänestäähän ovat tietysti voineet muutkin) valitsemista ykkösistä. Maj Karma, Tool ja Muse. Ilmeisesti kaikki lukijat eivät sittenkään ole ikäloppuja eläkeläisiä.
Feggy
16.02.2007 18:35:43

Olen kyllä erittäin yllättynyt Rytmin lukijoiden (?? äänestäähän ovat tietysti voineet muutkin) valitsemista ykkösistä. Maj Karma, Tool ja Muse. Ilmeisesti kaikki lukijat eivät sittenkään ole ikäloppuja eläkeläisiä.

Noo, levikki on kuitenkin 8000, eiköhän siihen muitakin mahdu. Sitäpaitsi nettiäänestys on aina nettiäänestys.
Mika Antero
16.02.2007 18:41:39 (muokattu 16.02.2007 18:41:59)
Noo, levikki on kuitenkin 8000, eiköhän siihen muitakin mahdu. Sitäpaitsi nettiäänestys on aina nettiäänestys.

Kysyin muuten tänään huvikseni kirjakaupan tädiltä, että ostaako Rytmiä kukaan muu kuin minä. Kyseinen kauppa on meinaan ainoa tällä kylällä, joka sitä -pyynnöstäni- myy. Vastaus oli ilmeinen.

Onhan se komeaa olla kylän ainoa Rytmin irtonumeron ostaja.
Feggy
16.02.2007 18:57:30

Kysyin muuten tänään huvikseni kirjakaupan tädiltä, että ostaako Rytmiä kukaan muu kuin minä. Kyseinen kauppa on meinaan ainoa tällä kylällä, joka sitä -pyynnöstäni- myy. Vastaus oli ilmeinen.

Onhan se komeaa olla kylän ainoa Rytmin irtonumeron ostaja.

Sinunkaltaisesi varassa on suomalainen rockkulttuuri. Hienoa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)