Janizio 29.03.2013 21:31:41 | |
---|
Show Must Go On! Lehtosaari: Osaahan tää laulaa, mutta jos ajattelee sit pitemmälle niin hukkuukko tonne Teräsniska,Närhi jne. massaan. Nimittäin tän tyyppisiä naislaulajia meillä riittää ja pitäis jotenkin erottua massasta ja millä tää erottuu, mutta siis hyvin laulaa ei siinä mitään. Hyvä avaus. Ehkä paras joka laulaa suurimmaksi osaksi Suomeks tässä kisassa. Toisaalta se on hyvä merkki, että tässä kisassa Kirsi on kova, koska alkaa jo miettiä, miten pärjää kisan jälkeen. Söder: Hyvä, mutta en mä täysin syty tohon Ingan laulamiseen joku ei ihan täysin toimi. En mä lämpene noin paljon kuin tuo yleisö tuolla. Mulla toki pien ajatus miks ei Inga pääse ihan osuun täysin maaliinsa. Osaa paljon sitä ei voi kiistää.Ehkä toi ääni menee jotenkin liian kirkkaaksi ja tai jotain jotenkin se ei oo mun korvaan kaikkein mielyttävimmistä päästä. Ei liity Ingan vetoon mitenkään, mutta toi oli aika pahaa puppua Elastiselta ettei Suomesta löydy muita jotka ton biisis pystyis vetään. Railio: Paras tähän menessä , mutta en dikkaa niin paljon kun viime kertaisesta Maniac vedosta. Oli biisinä mulle mielyttävempää kuunneltavaa. Railio on lähellä tän kisan voittoa. Höglund ja sit ehkä Miken joukkueesta joku on ehkä suurimmat haastajat. Tähkältä ei löydy haastajaa Antille. Ikenna: Naurakaa mut vaikka suohon asti, mutta mä kuuntelenä tätä mielummin kuin Ingan vetoa ja se ei ole ihan vähän sanottu. Ansaitsis jatkaa. Alajääski: Jotenkin aika pliisu veto. Ei huono eikä hyvä. Mua ei säväytä ihmeemin jos ei myöskään ärsytä. Kähönen: Ihan hyvä, mutta ei taida olla riittävän hyvä. Ennakoimani kotiin lähtö taitaa olla Niinalla edessä. Ketola: Tyhmä biisi jo ihan alunperin. Mä en ikinä oo ymmärtää miks pitää muuten ihan hyvä biisi pilata, jollain näin mielikuvituksettomilla Kukkuruu kuu jutuilla, mutta any way. Oskun ääni ja laulaminen kyllä taas kuullostaa musta hyvältä. Jopa vois sanoo mahtava veto. Jopa orginaalia parempi. Höglund: Thomas joo Elan jenggin kovin kortti ja selkeesti. Inga putoo kelkasta kierros kierrokselta mun silmissäni/korvissa. Railio kohdalla jo sanoinkin. Tässä on kaks kisan kovinta voittajaehdokasta ja katsotaan kerkiikö kukaan näiden kahden kyytiin. Kotiin lähettäisin: Paulalta ihan selvä Alajääski. Ela: Elastisen jenggi osalta onkin vähän vaikeempi päätös. Luulen että Kähönen lähtee, mutta musta ei olis huutava väärryys pudottaa Ingaa pois. Ei tapahdu mitään kehitys kisan aikana kun taas Kähönen ja Ikenna paransi viime viikosta. |
DM 29.03.2013 21:41:11 | |
---|
Mulla meni tuo Railion esitys ohi, mitä nyt tota lyhyttä pätkää näin. Kovalta kyllä kuulosti. Näistä muista sitten Ketola oli eniten omaa korvaa sytyttävä, tosin biisi ei nyt ollut ihan kohdallaan. Silti ihan mahtava ääni ukolla on ja tyylillä se tuonkin handlasi niin paljon kuin pystyi. Söder ja Höglund jäivät nyt vähiten säväyttävimpien kärkeen. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
eino mutku 29.03.2013 21:50:16 | |
---|
Tämä meni nyt ihan oikein. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Janizio 29.03.2013 21:54:05 | |
---|
DM: Mulla meni tuo Railion esitys ohi, mitä nyt tota lyhyttä pätkää näin. Kovalta kyllä kuulosti. Näistä muista sitten Ketola oli eniten omaa korvaa sytyttävä, tosin biisi ei nyt ollut ihan kohdallaan. Silti ihan mahtava ääni ukolla on ja tyylillä se tuonkin handlasi niin paljon kuin pystyi. Söder ja Höglund jäivät nyt vähiten säväyttävimpien kärkeen. Joo tosiaan etenkin Söderistä jäi jotenkin mullekin sama fiilis. Ääntä on joo, mutta jotain korvaan ilkeästi särähtävää siin äänessä on. Joku ei toimi niin puhtaasti kuin tarvisi. |
Alpha 29.03.2013 21:55:06 | |
---|
Janizio: Joo tosiaan etenkin Söderistä jäi jotenkin mullekin sama fiilis. Ääntä on joo, mutta jotain korvaan ilkeästi särähtävää siin äänessä on. Joku ei toimi niin puhtaasti kuin tarvisi. Sööteri ois tarvinnu paremman biisin. Tuo ei oikein toiminu. |
Tupuna 29.03.2013 21:56:48 | |
---|
Mä olen eri mieltä Ingasta. LOISTAVA laulaja, ja sen tunnistaa kyllä jokainen musiikin ammattilainen tässä maassa. Harrastelijamielipiteet erikseen. Sen sijaan Osku Ketola onnistui tänään biisivalinnassa, kun taas Söder ja Höglund eivät. Biisivalinta merkitsee tässä show'ssa todella paljon. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
jazzmies 29.03.2013 22:15:48 | |
---|
Tupuna: LOISTAVA laulaja, ja sen tunnistaa kyllä jokainen musiikin ammattilainen tässä maassa. Harrastelijamielipiteet erikseen. Taitavuus ja teknisyys ei riitä. Pitää olla ÄÄNI. Ikellä on ääni ja Laurallakin on melkein ääni. Muiden äänet eivät nappaa ja taito ei kiinnosta. Ja olen ammattilainen. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Alpha 29.03.2013 22:20:13 | |
---|
Ja silti ne haluaa juuri MINUN ääneni. |
Osteri 29.03.2013 22:43:11 | |
---|
Inga Söder ja Ikenna laulut miellytti mua eniten. Hyvä ääni, kuulostaa edelleen hyvälle. Railio on myös kova omalla alueellaan, mutta miks hitossa pitää laulaa maailman kuluneimpia covereita kuten tänään....huh kui huonoa. Mun mielestäni tuosta Ketolasta ei tarvitse tehdä uutta Kaikurantaa. Kuulosti jo siltä vaikka kaverilla olis avuja muuhinkin suuntaan. Noh, kattellaan mitä jatkossa tulee. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Janizio 29.03.2013 22:46:32 | |
---|
jazzmies: Taitavuus ja teknisyys ei riitä. Pitää olla ÄÄNI. Ikellä on ääni ja Laurallakin on melkein ääni. Muiden äänet eivät nappaa ja taito ei kiinnosta. Ja olen ammattilainen. Jossain tuolla se voi olla syy munkin kohdalla miks Inga ei pääse muhun kolahtaan oikein. Jotain korvaan särähtävää siin äänessä on. En minä mitään WAU efektiä siitä kyllä saa ollenkaan. Voi se olla siis tosiaan tuota, että taitavuutta ja teknisyyttä kyllä Ingassa on, mutta ääni ei oo silti ihan kohdillaan. Jos nyt kysytään niin Höglund tai Railio on kaks suurinta suosikkiani voittaan kisan. Ehkä joku Miken joukkueesta voi pistää lusikkansa soppaan, mutta Tähkän teamista ei sellaista tasoa kyllä löydy, että pääsis voittoa juhliin kukaan sieltä |
Janizio 29.03.2013 22:48:40 | |
---|
Alpha: Sööteri ois tarvinnu paremman biisin. Tuo ei oikein toiminu. Tääkin on mahdollista, että biisi valinta ei ollut paras mahdollinen |
Askr 29.03.2013 23:01:04 | |
---|
Ikestä - sillä on kiva soundi, mutta taidon puutteet kyllä nyt häiritsee. Tai ei voi oikeastaan olla varma, että onko kyse vain siitä, että koska suomalainen ja näyttää ja vähän kuulostaa tuolta, niin sen kautta kuulee ikäänkuin kaikki Belafontesta Wonderiin ja takas. Mielikuvituslisää siis saa. |
Janizio 30.03.2013 07:52:13 | |
---|
Tupuna: Mä olen eri mieltä Ingasta. LOISTAVA laulaja, ja sen tunnistaa kyllä jokainen musiikin ammattilainen tässä maassa. Harrastelijamielipiteet erikseen. Sen sijaan Osku Ketola onnistui tänään biisivalinnassa, kun taas Söder ja Höglund eivät. Biisivalinta merkitsee tässä show'ssa todella paljon. Hyvä laulaja kyllä. Loistava ei riitä sinne. Mielipideasia toki, mutta mua ei ääni täysin miellytä. Näkee ja kuulee tottkai, että osaa paljonkin, mutta se tärkeimmistä eli ääni ei oo erikoisen mukavaa kuultavaa. Elalta kaameeta puppua ettei kukaan muu Suomessa pystyis vetää tota kyseistä biisiä! |
kk80 30.03.2013 10:49:49 | |
---|
Janizio: Kaikki sen tietää keillä siellä viime vuoden joukosta ns. kovaa menee. Nyt ehkä Ralio ja Höglund on musta ainoot joista vois syntyä jotain ihan kunnolla Ei keillä, vaan kenellä; Kaikurannalla. Ainakin jos katsotaa kapealaisesti vaan levymyyntiä. Toisaalta voittajallakin on varmaan keikkakirjat täyttynyt vaikkei levymyynti juuri kauppojen kassakoneita koetellutkaan. Mielestäni on aika turha pohtia sitä kenen levyt myyt ja kenelle löytyy suhteellisen kapealta tähtikentältä oma tonttinsa. Ehkä näissä telkkarikisoissa tulisi vain keskittyä siihen itse esitykseen eikä arvioida artisteja menestyspotentiaalin perusteella. Itseäni ei hirveästi eilinen kisa säväyttänyt. Elli oli nähtävästi hankkinut uuden basson. Hienoa. Bassoa soittavat naiset ovat lähes poikkeuksetta taattua tähtiainesta. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Vaihtovirta 30.03.2013 11:34:39 | |
---|
Taidan olla ainut joka ei ymmärrä tuon tumman pojan hehkutusta..no samapa tuo, Inga tai tämä kukkurukuu-äijä saisi voittaa, vaikka tuskin heidänkään levyjä ostaisin.. |
eino mutku 30.03.2013 12:30:05 | |
---|
Vaihtovirta: Taidan olla ainut joka ei ymmärrä tuon tumman pojan hehkutusta..no samapa tuo, Inga tai tämä kukkurukuu-äijä saisi voittaa, vaikka tuskin heidänkään levyjä ostaisin.. Oletko anoppini? Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
pehko 30.03.2013 12:37:15 | |
---|
eilen satuin kattomaan kysesitä ohjelmaa. eihän ne osaa juuri kukaan laulaa. oikeen naama väänty irveeseen kun niitä kuunteli. |
locoloco 31.03.2013 14:12:15 | |
---|
jazzmies: Taitavuus ja teknisyys ei riitä. Pitää olla ÄÄNI. Ikellä on ääni ja Laurallakin on melkein ääni. Muiden äänet eivät nappaa ja taito ei kiinnosta. Ja olen ammattilainen. Sitten kun on se ÄÄNI, niin sitten pitää olla se THE BIISI:). |
Tellervo 31.03.2013 21:31:21 | |
---|
locoloco: Sitten kun on se ÄÄNI, niin sitten pitää olla se THE BIISI:). Niin, musiikkiahan sitä lauletaan eikä ääntä, kuten ei soiteta instrumenttia vaan biisiä. Siksi minustakaan hyvä tekniikka ei riitä tekemään laulajasta kiinnostavaa ja merkittävää, vaikka laulua harrastavana olenkin siitä ehkä tavallista enemmän kiinnostunut. |
Osteri 01.04.2013 02:40:29 | |
---|
Hyvin ymmärretty. Kuuntelijaa ei tekniikka kiinnosta vaan lopputulos. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |