Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 578 79 80 81 82122 123 124 125 126
Van Hannes
13.02.2011 18:20:58
Secreterial: Mielenkiinnolla odotan AC Milan vs. Tottenham ottelua.

Sama täällä. Tottenhamilla on vaan aika paha loukkaantumissuma keskikentällä, Huddlestone on varmasti poissa ja VDV, Modric ja Bale lienee myös sivussa pelistä.
losalvaros
13.02.2011 20:50:34
Van Hannes: Sama täällä. Tottenhamilla on vaan aika paha loukkaantumissuma keskikentällä, Huddlestone on varmasti poissa ja VDV, Modric ja Bale lienee myös sivussa pelistä.

Ylen teksti-tv tiesi kertoa, että van der Vaart olisi kuitenkin mukana, Modric ja Bale poissa.

Toivottavasti nähtäisiin maaleja ja lähdettäisiin pelaamaan voitosta, varovainen veikkaus 2-1-kotivoitto Milanille ja jännät paikat toiseen osaotteluun White Hart Lanella!
"Alusta asti oli selvää, ettei asioista selvitä puhumalla". http://www.myspace.com/takeoffexpress
vital
14.02.2011 05:23:57
No, voipa olla että Bale on sittenkin kunnossa.

Mutta vaikka olisi pelikunnossa, niin en usko että hän olisi heti huippuvireessä.

http://soccernet.espn.go.com/news/s … uld-be-fit-to-face-ac-milan?cc=5739
"I feel the same way about disco as I do about herpes" - Hunter S. Thompson
Stradlin
14.02.2011 12:54:09
Ronaldo päätti sitten pistää nappulakengät naulaan

http://www.hs.fi/urheilu/jalkapallo … jatkaa+mutta+en+pysty/1135263795037

En varsinaisesti mikään fani ollut ikinä, mutta oli Ronaldo parhaimmillaan varmaan paras hyökkääjä mitä olen ikinä nähnyt. Toki myös niitä ensimmäisiä, joihin tuli kiinnitettyä huomiota kun pikkupoikana jalkapalloa rupesin enemmän seuraamaan.
"You lost today kid, but it doesn't mean you have to like it"
Blain
14.02.2011 18:04:32
Bayern Münchenin hyvin menneet kotipelit jatkuu, oli mukava kattoa nauhalta kun tekivät 2 maalia varttiin viime pelissä Hoffenheimia vastaan. Saisivat tosin nousta vähän sarjataulukossa...
Ancilla face mea laganum!
reino
14.02.2011 22:50:36
Stradlin: Ronaldo päätti sitten pistää nappulakengät naulaan

http://www.hs.fi/urheilu/jalkapallo … jatkaa+mutta+en+pysty/1135263795037

En varsinaisesti mikään fani ollut ikinä, mutta oli Ronaldo parhaimmillaan varmaan paras hyökkääjä mitä olen ikinä nähnyt. Toki myös niitä ensimmäisiä, joihin tuli kiinnitettyä huomiota kun pikkupoikana jalkapalloa rupesin enemmän seuraamaan.

Ikävä uutinen. Ronaldo oli itselle (Litmasen ohella) kovin vaikuttaja silloin lapsena kun aktiivisesti pallon perässä juoksi. Ehdottomasti yksi kaikkien aikojen hyökkääjistä. Säälin vaan, että loukkaantumiset varjostivat uraa, vaikea kuvitella kuinka hyvä hän olisi voinut olla ilman jatkuvia loukkaantumisia.
ding-dong
touhis
15.02.2011 09:43:49
Jeps, tänään telkkarista ac milan-tottenham. Gattuso ottaa heti alkuun punaisen ja strutsi sutii maalinedushässäkästä tottenhamin 1-0 -voittomaalin. :)

Tai ehkä ei. Veikkaan että tulee olemaan vaikea ilta lontoolaisporukalle. Mestareiden Liiga -matsi kyllä varmasti sytyttää mutta tiukkaa tulee olemaan. Balen tilanteesta mitään uutta?
Secreterial
15.02.2011 12:14:15
Kovat on odotukset illan pelille! Cassano driblailee ittensä koko Tottenham porukan läpi Gomes potkasee Cassanoa päähän saaden punasen.

No ei. Toivottavasti ois kärjessä Cassono-Robinho-Ibra kolmikko, ja vaihdosta sitten Patoa kentälle.
Simo78
15.02.2011 14:11:00
reino: Ikävä uutinen. Ronaldo oli itselle (Litmasen ohella) kovin vaikuttaja silloin lapsena kun aktiivisesti pallon perässä juoksi. Ehdottomasti yksi kaikkien aikojen hyökkääjistä. Säälin vaan, että loukkaantumiset varjostivat uraa, vaikea kuvitella kuinka hyvä hän olisi voinut olla ilman jatkuvia loukkaantumisia.

Kuinka hyvä oisikaan ollut, tai olisiko ilman loukkaantumisia tehnyt noita 15maalia mm-kisoissa? Muut pelasivat täyden kauden ja Ronaldo "levänneenä" tuli kisoihin. Vertaa esim. C.Ronaldon ja Messin esityksiä mm-kisoissa. Spekulaatiotahan tämä on. Ja miten hyvä Litti ois ollut ilman samoja ongelmia? Rehellisesti mä luulin, että Ronaldo on jo lopettanut pelaamisen:-)
Jkob
15.02.2011 15:13:06
Secreterial: Kovat on odotukset illan pelille! Cassano driblailee ittensä koko Tottenham porukan läpi Gomes potkasee Cassanoa päähän saaden punasen.

No ei. Toivottavasti ois kärjessä Cassono-Robinho-Ibra kolmikko, ja vaihdosta sitten Patoa kentälle.

Ei Cassano edes ole edustuskelpoinen tässä kisassa..
Wanking is timeless
DJKaaos
15.02.2011 16:06:08
Simo78: Kuinka hyvä oisikaan ollut, tai olisiko ilman loukkaantumisia tehnyt noita 15maalia mm-kisoissa? Muut pelasivat täyden kauden ja Ronaldo "levänneenä" tuli kisoihin.

Eipä nuo mm-kisojen 15 maalia ole Ronaldon uraa arvioitaessa kovinkaan merkittävässä roolissa. Menestystä tai menestymättömyytta arvoturnauksissa voidaan aina selitellä monella tavalla, mutta uran kokonaistilastot ovat hyökkääjille aika lahjomattomia. Ronaldo pelasi huipputasolla seurajoukkueissa 343 liigaottelua ja teki niissä 247 maalia. Kannattaa myös huomioida, että isoimman osan maaleista Ronaldo paukutti euroopan isoissa sarjoissa. Ylipainoisenakin hän takoi Real Madridissa useita yli 20 maalin kausia, joten mun mielestä voidaan hyvin miettiä sitä, että kuinka hyvä hän tosiaan olisikaan ollut, jos olisi ollut huippufitissä jatkuvasti.
Minä olen minä.
Secreterial
15.02.2011 16:18:14
Jkob: Ei Cassano edes ole edustuskelpoinen tässä kisassa..

Meikän moka, sori. Ei yhtään muistunu mieleen kysyinen seikka. Mutta samapa tolle, Pato hoitaa hommansa varmasti ihan hyvin. Seedorf mahollisesti kymppipaikalle pörräämään.
Simo78
15.02.2011 18:48:10
djKaaos: Eipä nuo mm-kisojen 15 maalia ole Ronaldon uraa arvioitaessa kovinkaan merkittävässä roolissa.

Bullshit, juurikin noista se tullaan muistamaan eniten, sanon mä!! Suurin osa jengistä ei mitään liigatilastoja jaksa katella...
DJKaaos
15.02.2011 20:44:46
Simo78: Bullshit, juurikin noista se tullaan muistamaan eniten, sanon mä!! Suurin osa jengistä ei mitään liigatilastoja jaksa katella...

Suurelle yleisölle se on varmaan just noin, mutta tämä ei ollut se mun kirjoitukseni pointti. Taidetaan puhua eri asioista. Selvemmin sanottuna mun pointti oli se, että olipa Ronaldon mm-kisaesitykset miten paljon tahansa levon ansiota, niin ne ovat siltikin vain yksi säije hänen urallaan ja pelaajana häntä tulisi arvioida kaikkien pelien perusteella. Enemmistölle ihmisistä nuo 15 maalia kelpaavat varmasti Ronaldon kuvaksi, mutta sulle ja mulle, meille futiksesta jotain enemmänkin tietäville tuo Ronaldon loistava pelaajakuva rakentuu varmaan vähän muustakin kuin noista 15 maalista. Täten en pidä siis henkilökohtaisesti tuota maaliennätystä liian merkittävänä asiana hänen urallaan, koska hän osoitti muuallakin olevansa parhaimmillaan maailman paras. Lienee makuasia, että onko tärkeämpää olla 15 maalin ennätysmies vai uran kokonaiskuvaa tarkasteltuna arvostettu. Ronaldoa tuskin kiinnostaa paskan vertaa. Musta tuntuu, että me ollaan tässä ihan samoilla linjoilla lopulta. Asiat on vaan vähän solmussa.
Minä olen minä.
Secreterial
15.02.2011 21:17:17 (muokattu 15.02.2011 21:19:58)
djKaaos: Suurelle yleisölle se on varmaan just noin, mutta tämä ei ollut se mun kirjoitukseni pointti.

Puhut (jälleen) asiaa. Tuon sun aikaisemman viestin luin, ja täysin samoilla linjoilla olen kanssasi. 15 maalia kisoissa on kova sana, ja varmasti vähemmän futista seuranneet muistavat kaverin lähinnä juuri noista 15 maalista. Mutta onhan nuo Ronaldon statsit aivan hurjat; 343 matsia ja 247 maalia. Aivan käsittämättömän kova suoritus, kun ottaa huomioon, että on kärsinyt loukkaantumisista koko uran. Vuodesta 1993 vuoteen 2007 aika kovaa kamaa nuo Ronaldon maalimäärät. 2007 lähti sitten Realista Milaniin. Mutta PSV:ssä, Barcelonassa, Interissä ja Realissa kaveri teki maaleja hatunnoston arvoisen määrän. Kyllä Ronaldo omissa kirjoissa kuuluu parhaimpiin hyökkääjiin. Ai että ne kärkkäri! :)
kozmik
16.02.2011 00:16:25 (muokattu 16.02.2011 00:19:46)

Olihan hieno peli Tottenhamilta! Täytyy myöntää että melko kovaääninen "ei v*u" pääsi suusta kun Zlatan veti pallon maaliin mutta onneksi oli paitsio.

Gattusoa olen aina pitänyt vastenmielisenä tyyppinä eikä tämä peli sitä kuvaa ainakaan parempaan suuntaan muuttanut. Olisi pitänyt punaisen heilua, sen verran epäurheilijamaista käytöstä jatkuvasti toisella puoliajalla. En tiedä eikö tuomari nähnyt sitä yhteenottoa Spursin apuvalmentajan/minkä lie taustahemmon kanssa, olisi pitänyt lähteä siitä paikasta ulos. Vastenmielinen nilkki, hyi.

E: Apuvalmentaja Joe Jordan näytti olevan kyseessä, BBC:ltä löytyy hyvä kuva tilanteesta.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9398761.stm
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Ziggy Bubba
16.02.2011 00:21:37 (muokattu 16.02.2011 00:22:56)

kozmik: Olihan hieno peli Tottenhamilta! Täytyy myöntää että melko kovaääninen "ei v*u" pääsi suusta kun Zlatan veti pallon maaliin mutta onneksi oli paitsio.

Ja Zlatan työnsi pakin vielä ennen vetoa selästä sivuun - ei mitään epäselvää.

Gattusoa olen aina pitänyt vastenmielisenä tyyppinä eikä tämä peli sitä kuvaa ainakaan parempaan suuntaan muuttanut. Olisi pitänyt punaisen heilua, sen verran epäurheilijamaista käytöstä jatkuvasti toisella puoliajalla. En tiedä eikö tuomari nähnyt sitä yhteenottoa Spursin apuvalmentajan/minkä lie taustahemmon kanssa, olisi pitänyt lähteä siitä paikasta ulos. Vastenmielinen nilkki, hyi.

Luulis Gattusolle tulevan sanktiota jälkikäteen, sen verran väkivaltaista ja kusipäistä käytöstä toi oli. Turha selitellä jonain hienona taisteluna tommosta, roskasakin käytöstä.

Flamini ois kyllä ansainnut suoran punaisen jos joku, aivan päätön taklaus. Corlukan pelit tais olla vähäks aikaa siinä. Melkein yhtä vähän rispektiä vastustajaa kohtaan kuin Roy Keanella aikoinaan :P

E: Tottenhamilta hyvä matsi, tolla tavalla pitää vieraskentällä europeleissä pelata. Pienellä röyhkeydellä olisivat ottaneet sen vierasmaalin jo ekalla jaksolla.
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
DJKaaos
16.02.2011 08:38:28
Pelinä varsin paska ja rikkonainen, mutta Tottenhamin voitto pelasti paljon! Fiksua peliä Tottenhamilta kerrassaan. Toivottavasti hoitavat tämän parin kotikentällään.

Gattuso oli jopa Gattusoksi harvinaisen spede eilen. Huutonaurua siinä vaiheessa, kun kaveri tako nyrkillä kenttää. Känkkäränkkä.
Minä olen minä.
touhis
16.02.2011 10:30:02
Kyllä munkin mielestä Flamini olisi pitänyt ajaa suoraan ulos sen taklauksen jälkeen. Tuomari näytti kyllä arkailevan korttien kanssa ainakin ekalla jaksolla. Ja tuo Gattuso.. itkupotkuraivaria ja jatkuvaa urputusta joista olisi voinut kerätä useammankin varoituksen. Näytti Crouchiakin välillä lähinnä huvittavan se touhu.

Lennon saisi löytää jostain vähän lisää järkeä peliinsä. Nytkin oli melkoisen pitelemätön laidallaan, mutta keskitykset oli umpisurkeita kerta toisensa jälkeen. Toki sitten syötti hienosti maalissa strutsille.

Tänään on sitten canalplussalla arsenal-parsa. Miten messi ja kumppanit vetristyy lontoon illassa, kun luvassa noin 5 astetta lämmintä?
DJKaaos
16.02.2011 11:15:37
touhis: Lennon saisi löytää jostain vähän lisää järkeä peliinsä. Nytkin oli melkoisen pitelemätön laidallaan, mutta keskitykset oli umpisurkeita kerta toisensa jälkeen.

Lennonilla on vähän samaa probleemaa kuin Theo Walcottilla. Vauhtia piisaa huikeasti, mutta keskitykset ovat kummallakin liian usein luokattomia ja peliälyssäkin olisi runsaasti vielä kehitettävää.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)