![]() 09.04.2008 13:02:24 (muokattu 09.04.2008 13:02:49) | |
---|---|
Huhhuh ku oli matsi. Ryan Babelia en oo kyllä turhaan hehkuttanu kavereille pitkin kautta, uskomaton energia. Walcott esitti siinä kyllä hienon juoksun, tuli iha Owen mieleen 1998 kisoista. Jotenki tiesin siinä 2-2, että ei tää tähän jää, jotain on vielä Gerrardin mielessä. Ja sinnehä se maailman paras keskikenttämies laitto pallon sisään pilkulta, tyylikkäästi. Ja välierissä kaatuu Chelssi ja Avram Grant jää pureen kynsiään. | |
![]() 09.04.2008 13:16:19 | |
Huhhuh ku oli matsi. Ryan Babelia en oo kyllä turhaan hehkuttanu kavereille pitkin kautta, uskomaton energia. Walcott esitti siinä kyllä hienon juoksun, tuli iha Owen mieleen 1998 kisoista. Jotenki tiesin siinä 2-2, että ei tää tähän jää, jotain on vielä Gerrardin mielessä. Ja sinnehä se maailman paras keskikenttämies laitto pallon sisään pilkulta, tyylikkäästi. Ja välierissä kaatuu Chelssi ja Avram Grant jää pureen kynsiään. Maailman paras keskikenttä mies kyllä oli muuten aika unessa siellä laitamiehen roolissaan! Keskelle päästyään näytti jo sitten paremmalta. Ei oikein meikä tajua tota Rafan ajatusta pelauttaa Gerrardia laidalla? Babel oli hyvä, Torresin toka puoliaika hyvä, mutta se hujoppi ei kyllä ole koskaan mua vakuuttanut. Pool voi olla kyllä vahva ja mennä vaikka mestaruuteen. Kaikin puolin viihdyttävä peli, vaikka kumpikaan jengi ei mun suosikkijoukkue olekaan... | |
![]() 09.04.2008 15:23:42 | |
yllättävä veto laittaa Crouch aloitukseen, se heppuhan on yleensä liekeissä vasta kun oman joukkueen on pakko tehdä maali ja aletaan pelata korketa, pitkää ja perään taktiikkaa. hieno peli eilen silti. oikea joukkue voitti vaikka alussa Pool olikin aika heikoilla hangilla. rankkarituomio tuli todella heppoisesti, mutta helppohan se on tv:n kautta tuomita kun on 10 kuvakulmaa..ja Hyypiön maali oli helvetin upea. pusku meni niin oikeaan osoitteeseen kuin vaan voi, ihan tolpan viereen. missä nämä suoritukset EM karsinnoissa? nuotteja säästämättä | |
![]() 09.04.2008 15:30:26 | |
yllättävä veto laittaa Crouch aloitukseen, se heppuhan on yleensä liekeissä vasta kun oman joukkueen on pakko tehdä maali ja aletaan pelata korketa, pitkää ja perään taktiikkaa. hieno peli eilen silti. oikea joukkue voitti vaikka alussa Pool olikin aika heikoilla hangilla. rankkarituomio tuli todella heppoisesti, mutta helppohan se on tv:n kautta tuomita kun on 10 kuvakulmaa..ja Hyypiön maali oli helvetin upea. pusku meni niin oikeaan osoitteeseen kuin vaan voi, ihan tolpan viereen. missä nämä suoritukset EM karsinnoissa? Crouch ois periaatteessa täydellinen pari Torresille, et puottelis näitä pitkiä palloja maahan ja Torres sitte tekis niistä maalit. Eilen onnistu kerran ja hyvä että onnistu. | |
![]() 10.04.2008 16:34:44 | |
Melko mielenkiintoiset välierät tulossa, mieli tekisi veikata englantilaista finaalia, mutta Barcaa ei voi kyllä mitenkään jättää laskuista pois, vaikka peli onkin takunnut. Eilen tuli katsottua Manu-Roma ja täytyy vain ihmetellä Roman saamattomuutta jälleen kerran. Manu pelasi kyllä vallinneeseen tilanteeseen nähden fiksusti ja varmasti, mutta ei mitenkään ylivertaisesti, etteikö Romakin olisi voinut aikaan saada edes jotain. Ei helvetti että oli mitäänsanomaton vastustaja tässä parissa. Hienoa oli nähdä Gary Nevillen paluu kentille 13 kuukauden sairasloman jälkeen. Minä olen minä. | |
![]() 11.04.2008 02:31:42 | |
Eiköhän se englantilainen voittaja tule taas tälle kisalle pienen tauon jälkeen, Barca on ollut vaan niin huono viime aikoina - he voivat toki yllättää aina. Liverpoolin fanina veikkaan ManUa pelottavan vahvaksi suosiksi myös tähän kisaan.. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks | |
![]() 11.04.2008 09:27:21 | |
ManU Barcasta vaikea valita suosikki kun pitää valita pienempi paha kahdesta pahasta. (lue: olen intohimoinen anti-Manu/Barca fani). loppuottelussa silti tod näk Liverpool - ManU. Liverpool ei kyllä tule helpolla pääsemään Chelseaa vastaan, he ovat aina tasaisen varmoja. nuotteja säästämättä | |
![]() 11.04.2008 12:26:03 | |
Hyypiälle kannu ja heti Snails against humanity | |
![]() 11.04.2008 14:49:35 | |
ManU Barcasta vaikea valita suosikki kun pitää valita pienempi paha kahdesta pahasta. (lue: olen intohimoinen anti-Manu/Barca fani). loppuottelussa silti tod näk Liverpool - ManU. Liverpool ei kyllä tule helpolla pääsemään Chelseaa vastaan, he ovat aina tasaisen varmoja. Samat fiilikset, mutta kyllä Manu on pienempi paha, ainakin jos Gay Neville pysyy penkillä=). Rooney vakuutti mut viime katsomalla, ensimmäistä kertaa vakuutta englantilainen kärki sitten Shearerin, näin mun mielestä. Barca taasen (Madrid fanina), ei lämmittä yhtään, Eidur on hyvä, mutta ei koskaan pelaa. Henry on aina ollut kaikkea muuta kuin suosikki, enkä lähde sitä brassia edes mainitsemaan... | |
![]() 13.04.2008 15:34:51 | |
Rooney vakuutti mut viime katsomalla, ensimmäistä kertaa vakuutta englantilainen kärki sitten Shearerin, näin mun mielestä. Rooney kyllä ollut erittäin hyvässä vedossa. Vaikkei tee maaleja, niin auttaa muuten hyökkäyspäässä oikein mainiosti. Eiköhän United Barcelonan hoitele, siihen luotetaan ainakin. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! | |
![]() 14.04.2008 14:30:39 (muokattu 14.04.2008 14:32:34) | |
Milanolainen kuntoutuskeskus Ac Milan on nyt siis tiukasti tarjoamassa palveluitaan Ronaldinholle. Milanossa ilmeisesti uskotaan omaan harjoituskeskukseen niin kovin, että rahat kannattaa taas laittaa uransa huipun ohittaneeseen brassiin. Kaksi kertaa Dinho on valittu maailman parhaaksi, mutta kuinka moni jaksaa uskoa miehen vielä huipulle palaavan? Berlusconi ja Galliani nyt ainakin, mutta löytyykö muita? Ja toinen kysymys kuuluu: räätälöidäänkö koko Milanin pelitapa herralle sopivaksi? Tätä taikuria kun ei saa pelaamaan kurinalaista jalkapalloa. Mikään muu kuin vapaa rooli ei ole ikinä miehelle sopinut. Toivottavasti olen väärässä, ja ensi kaudella Ronaldo tekee 50 maalia, ja Dinho syöttää ne kaikki. Ja tekee itsekin ujot 30 kaappia... Näinkin voi käydä. Heart is heaven, mind is hell. | |
![]() 14.04.2008 15:52:45 | |
Milanolainen kuntoutuskeskus Ac Milan on nyt siis tiukasti tarjoamassa palveluitaan Ronaldinholle. Milanossa ilmeisesti uskotaan omaan harjoituskeskukseen niin kovin, että rahat kannattaa taas laittaa uransa huipun ohittaneeseen brassiin. Kaksi kertaa Dinho on valittu maailman parhaaksi, mutta kuinka moni jaksaa uskoa miehen vielä huipulle palaavan? Berlusconi ja Galliani nyt ainakin, mutta löytyykö muita? Ja toinen kysymys kuuluu: räätälöidäänkö koko Milanin pelitapa herralle sopivaksi? Tätä taikuria kun ei saa pelaamaan kurinalaista jalkapalloa. Mikään muu kuin vapaa rooli ei ole ikinä miehelle sopinut. Toivottavasti olen väärässä, ja ensi kaudella Ronaldo tekee 50 maalia, ja Dinho syöttää ne kaikki. Ja tekee itsekin ujot 30 kaappia... Näinkin voi käydä. Yksi huono kausi -> ohittanut uransa huipun? 28 vuoden iässä tuskin Ronaldinho alkaa vielä ruostua, vaan kyllä ne jalat vielä pelaa. Taitaa Ronaldinhoa vaan harmittaa kun Messistä on leivottu Barcan hyökkäyksen uusi vapahtajahahmo. Mielestäni mielenkiintoisempaa onkin, miten 'dinho ja Kaka mahtuvat Milanissa samaan aikaan kentälle? Näiden lisäksihän kentällä nähdään varmasti ainakin yksi varsinainen hyökkääjä, ja jos maalilta löytyy vielä Dida/Kalac-tason häseltäjiä, niin omissa soi jotta raikuu. Ja sehän on hyvä näin Roma-kannattajan näkökulmasta! On myös jännä nähdä, miten Italiassa suhtaudutaan Ronaldinhon tyyppiseen riplailijaan, Serie A:ssahan suositaan selkeästi ennemmin tehokkuutta kuin näyttävyyttä pallon kanssa. Voi nimittäin olla että jonkun Livornon tai Catanian topparit tulee 'dinhonkin sukille hieman herkemmin ja kipeämmin kuin Espanjassa, samaten kaikki Roma-ManU -matsin katsoneet näkivät ja kuulivat, mitä maassa pidetään C.Ronaldo-tyyppisestä "heilutan jalkaa pallon päällä vaikka lähin vastustaja on 2 metrin päässä" neppailusta... Toki unohtamatta sitä, että jalkapallomaailman suurin viihdyttäjäriplailija Maradona pelasi parhaat vuotensa nimenomaan italiassa, mutta Napoli nyt onkin aina vähän eri juttu.. | |
![]() 14.04.2008 23:01:02 | |
Toivottavasti olen väärässä, ja ensi kaudella Ronaldo tekee 50 maalia, ja Dinho syöttää ne kaikki. Ja tekee itsekin ujot 30 kaappia... Näinkin voi käydä. Samaa toivotaan täälläkin. Kyllä Ronaldinho vielä huipulle palaa. | |
![]() 14.04.2008 23:06:51 (muokattu 14.04.2008 23:07:19) | |
C.Ronaldo-tyyppisestä "heilutan jalkaa pallon päällä vaikka lähin vastustaja on 2 metrin päässä" neppailusta... Ja sitten kaadutaan jokaisesta hipaisusta. Kaveri on häpeäksi koko lajille. Pari kertaa on joutunu kanavaa vaihtamaan, kun ei vaan yksinkertaisesti kestä katsoa kyseisen neidin suorituksia. | |
![]() 14.04.2008 23:13:02 | |
Ja sitten kaadutaan jokaisesta hipaisusta. Kaveri on häpeäksi koko lajille. Pari kertaa on joutunu kanavaa vaihtamaan, kun ei vaan yksinkertaisesti kestä katsoa kyseisen neidin suorituksia. Hoho. Paskamainen jätkä, pakko myöntää. Häpeäksi lajille, ei kai nyt sentään? Mutta kun herra tuommosta tahtia mättää ManU:lle häkkejä, en valita pätkääkään sen kaatuiluista. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! | |
![]() 14.04.2008 23:24:35 | |
Yksi huono kausi -> ohittanut uransa huipun? Mielestäni mielenkiintoisempaa onkin, miten 'dinho ja Kaka mahtuvat Milanissa samaan aikaan kentälle? No pientä provokaatiota saattoi olla mukana... Mutta kaikkihan taitaa olla taas kerran korvien välistä kiinni. Brassin mieli ei mettä keitä jos ei saa olla huomion keskipisteessä. Ja siis pitää sanoa, ettei minulla ole mitään Ronaldinhoa vastaan, huikean taitava kaveri kyseessä. Mutta jos ei kiinnosta olla muuta kun ykköstähti ja keskipiste, niin miksi pelata joukkuelajia? Toivon, että innostus löytyy vielä, ja ennenkaikkea halu saada kanssapelaajat näyttämään paremmilta. Sitähän Dinhon peli parhaimmillaan on. Ja Milanin vanhempi keskikentän hidalgo, Seedorf, on todennut, ettei todellakaan aio antaa kymppipaitaa Dinholle. Hänkin joutui odottamaan, että Rui Costa lähti joukkueesta, ennenkuin sai kyseisen pelinumeron käyttöönsä... Lisää hämmennystä Dinholle. Heart is heaven, mind is hell. | |
![]() 15.04.2008 10:11:38 | |
ielestäni mielenkiintoisempaa onkin, miten 'dinho ja Kaka mahtuvat Milanissa samaan aikaan kentälle? Samaan tapaan kuin brassien maajoukkueessa? Itsehän en Madridistana tiedä halastua hevonshaissea barcasta, mutta tässä tapauksessa veikkaan (uhka)rohkeasti, että kun Henry kyllästyy laidalla surffailuun kataloniassa ja ottaa pitkät niin Blaugranan kannattajat itkevät sen jälkeen kuinka Dinho myytiin Milaniin. Toisin sanoen, en myisi brassia makaroneille. btw, Hyvä Wesley, komee kaappi! :) 9 points fellows M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista | |
![]() 15.04.2008 11:00:49 | |
btw, Hyvä Wesley, komee kaappi! :) 9 points fellows Kerrankin järkipuhetta täällä palstalla=) Kyllä se alkaa näyttämään hyvältä, eiku Raulin paita päälle ja menoksi--> en tiedä uskaltaako Espanjassa vaan noin tehdä, siis kun tonne "vihollisen"alueelle(Salou) oon menossa toukokuussa... | |
![]() 15.04.2008 11:49:01 | |
Mutta kaikkihan taitaa olla taas kerran korvien välistä kiinni. Brassin mieli ei mettä keitä jos ei saa olla huomion keskipisteessä. Ja siis pitää sanoa, ettei minulla ole mitään Ronaldinhoa vastaan, huikean taitava kaveri kyseessä. Mutta jos ei kiinnosta olla muuta kun ykköstähti ja keskipiste, niin miksi pelata joukkuelajia? Toivon, että innostus löytyy vielä, ja ennenkaikkea halu saada kanssapelaajat näyttämään paremmilta. Sitähän Dinhon peli parhaimmillaan on. Huomiota Rolle kyllä saa, siitä tuskin on puutetta. Ei se Berlusconi tyhmä jätkä ole, sehän valitaan kohta taas pääministeriksikin... Samaan tapaan kuin brassien maajoukkueessa? Tämän yhdistelmän tulos nähtiinkin viime MM-kisoissa. Lisäksi Italialaisen seurajoukkueen ja Brasilian maajoukkueen vertailu kuulostaa melko absurdilta, sen verran erilaisista lähtökohdista joukkueita yleensä nimittäin rakennetaan. Toisaalta, kun katsoo Milanin joukkuetta, niin onhan siellä noita sambailijoita ja jogabonitoja vaikka kuinka... | |
![]() 15.04.2008 16:12:40 | |
Ja sitten kaadutaan jokaisesta hipaisusta. Kaveri on häpeäksi koko lajille. Täysi pellehän kyseinen jannu on, mitä tulee näihin filmauksiin. Kaiken lisäksi ne on usein vielä niin umpisurkeasti näyteltyjä, että oikein naurattaa. Onneksi vastapainoksi CR7 esittää jotain positiivistakin viheriöillä, joten ei nyt täysin häpeäksi lajille ole. Sitä paitsi, futis ei ole ollut mitenkään puhtoista tai viatonta vuosikausiin ja paljon pahempaakin syöpää tämän lajin uumenista löytyy kuin yhden Lusitaanineidin sukellukset. Minä olen minä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)