![]() 12.02.2011 19:14:58 | |
---|---|
Taitaa M.netissä olla läjä Muna-faneja ja yksi Liverpoolin ystävä :) Tänään tuli "turpiin", eli tasuri himassa Wigania vastaan. Silti musta peli on aivan eri tavaraa kuin pariin vuoteen. Hyvillä mielin mennään... Meireles on tän hetken kovin kk-mies valjussa. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 19:34:48 | |
sikki-six: Taitaa M.netissä olla läjä Muna-faneja ja yksi Liverpoolin ystävä :) Onhan teitä täällä useampikin, mutta hyvin hiljaa olette olleet jostain syystä... Sinä mukaan lukien. Pitkät tauot, ettet kirjoita tai kommentoi mitään. Ei siinä siis mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Jokainen tavallaan. Kaiken kaikkiaanhan tämä m.netin futisketju on kourallisen kirjoittajien varassa. Sillon tällöin joku muu tulee väliin huutelemaan jotain. Tietysti sekin vaikuttaa paljon, että miten paljon on mahdollista seurata jalkapalloa telkkarista jne. Meireles on kyllä kuumaa kamaa tällä hetkellä. Hyvin tuntuu pallo löytävän tiensä maaliin. Sijoittuminen on myös laadukasta. Minä olen minä. | |
![]() 12.02.2011 19:42:35 (muokattu 12.02.2011 19:44:37) | |
djKaaos: Onhan teitä täällä useampikin, mutta hyvin hiljaa olette olleet jostain syystä... Sinä mukaan lukien. Pitkät tauot, ettet kirjoita tai kommentoi mitään. Ei siinä siis mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Jokainen tavallaan. Jep. Välillä masentaa vähän liikaa koko homma, ei irtoa fiksua sanottavaa :) Tällä hetkellä näyttää taas vähän paremmalta. E: Taidan kuitenkin olla se aktiivisin jäsen teidän Manu-fanien jälkeen... Aika lähelle ainakin. Keke puhui kerrankin asiaa kun kuvaili Meirelesin peliä. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 19:48:32 | |
sikki-six: Jep. Välillä masentaa vähän liikaa koko homma, ei irtoa fiksua sanottavaa :) Tällä hetkellä näyttää taas vähän paremmalta. Jätkälläki hyviä kirjotuksia yleensä, varsinkin jos kirjoitat vähänkin pidemmästi, joten anna mennä vaan! Kyllä meitsi ainakin mielellään lukee ja kommentoi kaikkea futikseen liittyvää... Olipa se suosikkijoukkue mikä tahansa. :) Minä olen minä. | |
![]() 12.02.2011 20:08:45 | |
djKaaos: Jätkälläki hyviä kirjotuksia yleensä, varsinkin jos kirjoitat vähänkin pidemmästi, joten anna mennä vaan! Kyllä meitsi ainakin mielellään lukee ja kommentoi kaikkea futikseen liittyvää... Olipa se suosikkijoukkue mikä tahansa. :) Kiitos, kiitos. Täällä on musta ihmeen fiksua ja kiihkotonta keskustelua esiintynyt. Samaa ei voi sanoa vaikka FF2:sta. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 20:15:08 | |
sikki-six: Kiitos, kiitos. Täällä on musta ihmeen fiksua ja kiihkotonta keskustelua esiintynyt. Samaa ei voi sanoa vaikka FF2:sta. Juuri tämän takia tulee itselläkin tänne paljon kirjoiteltua varsinkin Unitedin pelien jälkeen ;). Oikeastaan ainoa foorumi, jonne enää viitsii edes kirjoitella, kun muualla on vastaukset aina sitä luokkaa. Jokaisen United pelin jälkeen siellä aina tyypit huutelee 100 kertaa, että tuomari auttoi jälleen Unitedin voittoon jne. Sitten kun pyydät jotain faktoja, on vastaukset jo sellasia, että suosiolla tulee tänne :) Parastahan on juuri se, että on eri joukkueiden kannattajia, mutta keskustelu pysyy asiallisena. Keskusteluun tulee paljon enemmän mielenkiintoa, kun asioihin on monta näkökulmaa. Meireles on muuten jo pidemmän aikaa ollu yks meikän lempipelaajista. Oiskohan ollut jotkut EM-kisat, kun kaverin peliin tykästyin. Mieluusti olisin ottanut Meirelesin Manchesteriinkin :) | |
![]() 12.02.2011 20:22:24 (muokattu 12.02.2011 20:24:53) | |
Secreterial: Meireles on muuten jo pidemmän aikaa ollu yks meikän lempipelaajista. Oiskohan ollut jotkut EM-kisat, kun kaverin peliin tykästyin. Mieluusti olisin ottanut Meirelesin Manchesteriinkin :) Jep. Portugalin peleistä oli jäänyt jannusta aikas hyvä kuva, iloinen uutinen oli kun Pooliin siirtyi, veikkasin että menestyy. Ja hinta tais olla 10m luokkaa, ei tosiaan paha. Tuntuu vähän siltä, että kk-ukoista tai varsinkaan pakeista ei joudu yhtään niin paljoa maksamaan kuin maalintekijöistä/hyökkääjistä. Merkitys joukkueen kokonaispeliin ei kuitenkaan ole ainakaan vähäisempi. E: hyökkääjät myy kai sitten pelipaitoja... On muuten ruma nykyinen Poolin asu, onneks ehin Lontoon reissulla ostaa edellisen "Carlsberg-version", se on tyylikäs jos joku. Manulla on kyllä komeat värit & asut ollu kanssa, vaikka paha onkin myöntää :) Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 20:25:10 | |
sikki-six: Tuntuu vähän siltä, että kk-ukoista tai varsinkaan pakeista ei joudu yhtään niin paljoa maksamaan kuin maalintekijöistä/hyökkääjistä. Merkitys joukkueen kokonaispeliin ei kuitenkaan ole ainakaan vähäisempi. Ehkä noi hyökkäyspään kaverit on bisnesmielessä sitten isompia pelinappuloita, ainakin paitoja myyvät varmaan enemmän kuin luottotopparit. "You lost today kid, but it doesn't mean you have to like it" | |
![]() 12.02.2011 21:27:10 | |
sikki-six: E: On muuten ruma nykyinen Poolin asu, onneks ehin Lontoon reissulla ostaa edellisen "Carlsberg-version", se on tyylikäs jos joku. Olihan tuo tosiaan oudon näköstä, kun rinnassa ei ollutkaan enää Carlsberg. Poolilla oli tyylikkäitä paitoja useita tuona Carlsberg-aikakautena. Tässäpä oma suosikkini Pool-paidoista: http://file037a.bebo.com/4/large/20 … 12/28/13/1091432865a6472540014l.jpg Ei turhia kikkailuja, selkeä kaulus ja ryhdikäs. Tuo Jamie Redknapp on kyllä yks mun kaikkien aikojen suosikkipelaajista, vaikka Poolin mies pitkään olikin. Sääli, että ura oli loukkaantumisten sotkema. Tyylikäs ja moderni pelaaja! Manulla on kyllä komeat värit & asut ollu kanssa, vaikka paha onkin myöntää :) Mun mielestä Manun paidat on olleet viime vuosina aikamoisia rättejä. Umbro valmisti hyviä paitoja, mutta sen jälkeen nuo Niket ovat olleet kaikki enemmän tai vähemmän rättejä, poikkeuksena 2006-2007 paita. Muutenkaan en pidä tosta nykytyylistä, että paidat on ihonmyötäsiä. Manun Sharp-aikakauden paidat olivat kyllä tyylikkäitä tapauksia. Maailman kaunein paita on mielestäni tuo, joka löytyy tuosta alla olevasta linkistä. Manchester United käytti kyseistä paitaa europeleissä vuosituhannen vaihteen molemmin puolin. Paitaan liittyy mulla tietenkin paljon muistoja, etenkin kevät 1999, mutta on tuo jotenkin todella kaunis ja arvokas: http://static.guim.co.uk/sys-images … 4/Gary-Neville-and-David-Be-007.jpg Hieno ja ryhdikäs on myös kausien 1998-2000 kotipaita, jollaisen ostin muistaakseni 1999, tallessa on ja mahtuu jopa päälle edelleen! Todella napakkaa tekoa ja silmää miellyttää nuo olka/hihastripit: http://3.bp.blogspot.com/_3_KpyrJ1D … AAq0/Di9j3ntBUrY/s1600/IMG_9999.JPG Kyllä siinä kuola valui suupielistä, kun viime keväänä kävin Old Traffordilla ja Megastoressa. Ostettavaa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Etenkin retropaitoja! Minä olen minä. | |
![]() 12.02.2011 21:35:09 (muokattu 12.02.2011 21:38:03) | |
Nuo Manun Sharp-ajan paidat on kyllä hienoja. Ite tykkään Adidas-raidoista uudemmissa Pool-paidoissa, mutta tämä ihonmyötäisyys ja Standard Chartered -logo ovat tosi ankeita. Jos laittaisivat pelkät simppelit Addu-raidat ja muuten punaisen löysän paidan, niin vois olla aika optimi. Vielä joku suht tyylikäs sponssi mielellään. Calle oli hyvä. Musta jopa viime vuosien Manun paidat on ollu aika tyylikkäitä - jotekin toi musta-puna-valko -kombo toimii mulle. AIG oli kyllä hauskin sponssi ikinä, hieno firma :D E: Carran paita itellä ainoona seurajoukkue paitana, Prahasta ostettu Tsekin Poborsky löytyy kanssa nimmarilla. Ja Gerrardin nelisen vuotta vanha maajoukkuepaita. Klubin rätti vois olla seuraava. E: Newcastlella ja Juvella on ehkä se hienoin paitamalli, komiaa. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 21:38:54 | |
sikki-six: Ite tykkään Adidas-raidoista uudemmissa Pool-paidoissa, mutta tämä ihonmyötäisyys ja Standard Chartered -logo ovat tosi ankeita. Jos laittaisivat pelkät simppelit Addu-raidat ja muuten punaisen löysän paidan, niin vois olla aika optimi. Vielä joku suht tyylikäs sponssi mielellään. Calle oli hyvä. Tämä 90-luvun puolivälin paita muistuttaa aika paljon Poolin muutaman viime kauden paitoja, raitoineen kaikkineen. Selkeä ja klassinen: http://assets3.liverpoolfc.tv/uploads/players/stan_collymore_3.jpg Minä olen minä. | |
![]() 12.02.2011 21:40:40 | |
djKaaos: Tämä 90-luvun puolivälin paita muistuttaa aika paljon Poolin muutaman viime kauden paitoja, raitoineen kaikkineen. Selkeä ja klassinen: http://assets3.liverpoolfc.tv/uploads/players/stan_collymore_3.jpg Uh, komia on. Vähän näyttäis väri tummemmalta kuin nykyisin, saattaa kyllä fuskata kuvakin... Valkoinen kaulus vois olla pikkasen ohkasempi, muuten pirun hieno. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 21:43:44 | |
sikki-six: Klubin rätti vois olla seuraava. Meitsiltä löytyy Klubin paita vuodelta 2002. Tosin samalla paitamallilla Klubi taisi pelata seuraavat 6-7 vuotta. Manu-paitoja löytyy muutamia, mutta ei näitä uudempia Nike-paitoja. Lisäksi löytyy kaikki Englannin maajoukkueen paidat vuosilta 1999-2006. Kaikki omistamani paidat ovat tietenkin aitoja, mikään kun ei ole rumempaa kuin löysä piraattipelipaita! :D Minä olen minä. | |
![]() 12.02.2011 21:47:11 | |
djKaaos: Kaikki omistamani paidat ovat tietenkin aitoja, mikään kun ei ole rumempaa kuin löysä piraattipelipaita! :D Näin on. Itellä kans kaikki aitoja. Aidoissa paidoissa on tosi hienoja yksityiskohtia mitä fiilistellä, kuten vekkulit leikkaukset, hologrammit ym. Pool- ja Englanti-paidat on ostettu Lontoon reissuilta, vihasesti halvempaa kuin Suomesta. Poolin paita oli 30 puntaa (nimellä & numerolla) 2009, kun punta ja euro oli about samoissa. Täällä taitaa olla hinta about 70e normisti. Onneks en muuten ostanut Torresin paitaa, kävi mielessä ;) Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 12.02.2011 21:55:16 (muokattu 12.02.2011 22:18:41) | |
sikki-six: Näin on. Itellä kans kaikki aitoja. Aidoissa paidoissa on tosi hienoja yksityiskohtia mitä fiilistellä, kuten vekkulit leikkaukset, hologrammit ym. Jep! Ja se laatu on tietenkin ihan eri luokkaa, kun valmistajana on Adidas, Umbro tai Nike. Tässä vielä yksi hieno Manun Sharp-paita: http://www.comparestoreprices.co.uk … -signed-a4-colour-photograph-1-.jpg Ja Glasgow Celticin paita on myös pakko mainita. Vihreä/valko poikkiraidoitus on varsin persoonallinen: http://www.football-wallpapers.com/wallpapers/celtic_4_1024x768.jpg Pelipaidoista voisi jauhaa vaikka kuinka kauan. Mukavan kevyttä keskustelua. E: sikki-six: Pool- ja Englanti-paidat on ostettu Lontoon reissuilta, vihasesti halvempaa kuin Suomesta. Poolin paita oli 30 puntaa (nimellä & numerolla) 2009, kun punta ja euro oli about samoissa. Täällä taitaa olla hinta about 70e normisti. Joskus tilasin pari paitaa Supportersplace.comista suomalaisilla hinnoilla. Jos omistaa Visan, niin kannattaa ehdottomasti tilata paidat briteistä. Säästää helposti useita kymmeniä euroja, vaikka ynnää postikulutkin mukaan. Vieläkin halvemmalla paitoja saa kivijalkamyymälöistä. Wembleyn myymälässä kun kävin, niin siellä oli pari rekkiä vanhempia paitamalleja, jotka maksoivat alle parikymppiä tsipale! Minä olen minä. | |
![]() 13.02.2011 12:58:17 | |
sikki-six: Meireles on tän hetken kovin kk-mies valjussa. Väitän kyllä että Newcastlen Cheik Tiote on se kovin kk-mies. Puolustavaksi keskikenttämieheksi kaiken lisäksi pirun taitavakin. Onneksi ei vielä tässä siirtoikkunassa lähtenyt isompien joukkueiden haaviin, olisi ollut suurempi menetys kuin Carroll. Shefkin paita kyllä tilaukseen Wanking is timeless | |
![]() 13.02.2011 13:39:49 | |
Tapahtuupahan Espanjassakin jotain.. Eli Barca pelas eilen tasurin sporting gijonia vastaan. Hyvä ottaa pieni reality check ennen Arsenalin kaatoa :) Ens viikolla saakin sitten taas nauttia europeleistä, kun tiistaina Milan kohtaa Tottenhamin ja Valencia Shalken. Keskiviikkona sitten Roma - Shaktar Donetsk ja Arsenal - Barca. by the grace of God | |
![]() 13.02.2011 13:58:11 | |
carlos: Tapahtuupahan Espanjassakin jotain.. Eli Barca pelas eilen tasurin sporting gijonia vastaan. Kattelen tässä just sivusilmällä uusintaa kyseisestä pelistä. Sporting johtaa 1-0 ja voi vittu tota kotiyleisön saastaista vihellyskonserttia, kun Barcelona pyörittää peliä miten tahtoo. Onneksi tämä ilmiö ei ole koskaan pesiytynyt Englantiin. Kannustetaan mielummin omia kuin vihelletään vastustajalle! Minä olen minä. | |
![]() 13.02.2011 17:41:24 | |
Black Star: Tuhansia poliiseja, vain yksi Sheriffi! toivotaan onnistumisia, joista varmaan poikisi vielä pari kautta Chämppärissä. Shefkihän on käsittääkseni ihan muutaman byyrin päässä sadan maalin rajapyykistä briteissä, joka on kyllä uskomaton saavutus ihan perus lädillekkin saatika sitten Kuqin tyyppiselle taiturille eksoottisesta suomenmaasta. Jumankauta, Kugi tuli kentälle Blackburn-matsin lopussa! Jos rikkoo välillä itse hieman lakia, ei vituta yhtään vaikka muutkin niin tekevät. | |
![]() 13.02.2011 17:42:17 | |
Mielenkiinnolla odotan AC Milan vs. Tottenham ottelua. Toivottavasti tulee viihdyttävä ja hyvä peli. Eilen tsekkailin Milan vs. Parma peliä, ja Robinho nakkasi 2 häkkiä alle 4 minuutissa! Hyvältä näytti kyllä Milanin hyökkäyspeli. Cassano, Robinho ja Ibra. Cassano näytti olevan hyvällä pelipäällä ja nauttivan huomiosta ja siitä, että sai rakentaa peliä. Kaverilla on kyllä taitoa vaikka muille jakaa, ja on todella vaarallinen kun sille päälle sattuu. Palloa Ibralle, joka toimii "seinänä" ja siitä jatkoa Robinholle tai Cassanolle; siinäpä Milanin hyökkäyspään meno Tottenhamia vastaan. Cassanolta odotan paljon; kaveri kuuluu lempipelaajiin ;) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)