![]() 02.02.2011 18:46:12 | |
---|---|
Secreterial: Valencia oikealla, Nani vasemmalla ja Giggs keskellä. Ihan vaan sen takia, että Giggsin luovuus ja pelisilmä auttavat peliä paljon tossa keskellä. Puhtaana keskustan pelaajana mun mielestä Giggs ei ole koskaan onnistunu kovin hyvin, vaan parhaimmillaan hän on vasemmalla siten, että hän juoksee pystyyn paljon, mutta vähintään yhtä olennaisena osana on leikkaukset keskelle. Ei siis mitenkään naulittuna sinne vasemmalle laidalle. Tällä hetkellä keskikenttäpelissä ei ole mitään isoa ongelmaa ja toivotaan, ettei sellaista Valencian myötä tulekaan. Ji-Sung Park pystyy myös pelaamaan ihan hyvin kummallakin laidalla, joten loukkaantumisten varalle on mistä valita. Minä olen minä. | |
![]() 05.02.2011 21:43:27 | |
Sarjajumbo Wolverhampton voitti Manchester Unitedin 2-1, ja siten Unitedille kauden eka tappio liigassa. Fiksusti ja taistellen pelasi Wolves. Tiukkaa prässiä ja nopeasti kiinni vastustajaan. Manchester United sai hakata päätä neuvottomana seinään. Arsenalilla olisi ollut hyvä mahis kuroa piste-eroa kunnolla kiinni, mutta Arsenal onnistui kusemaan 4-0 johtonsa Newcastlea vastaan! Peli päättyi lopulta 4-4. Arsenalin pelaajien ilmeistä ja kehonkielestä näki selvästi, että "eiköhän tämä peli ole taputeltu", kun 10 minuutin pelin jälkeen johto on 3-0, vaan eipä ollut peli pelattu. Muutenkin aika tapahtumarikas lauantai Valioliigassa, kun kahdeksassa pelissä iskettiin 42 maalia ja jokaisessa vähintään kolme. Minä olen minä. | |
![]() 05.02.2011 21:44:43 (muokattu 05.02.2011 21:46:20) | |
Hyvä matsi, tuloskin mielyttää varsinkin kun vedot kusivat arsun takia jo ennen pelin alkua. Etukäteen olin aika varmana pitänyt Manun voittoa, vaikka +1 olikin wolveseilla. E: nyt pitää varmaan katella italianliigaa ja siinnä sivussa vähän katella miten suomipojat nhl:ssä läiskii. Kiitokset welholle kun avajaistarjoksena näkyy sitten kaikki kanavat, ei mitään tietoo kuinka kauan nää nyt näkyy... | |
![]() 05.02.2011 21:48:20 (muokattu 05.02.2011 21:48:54) | |
djKaaos: Sarjajumbo Wolverhampton voitti Manchester Unitedin 2-1, ja siten Unitedille kauden eka tappio liigassa. Fiksusti ja taistellen pelasi Wolves. Tiukkaa prässiä ja nopeasti kiinni vastustajaan. Manchester United sai hakata päätä neuvottomana seinään. Hienoa! Piru kun jäi peli lätkän takia näkemättä... Arsenalilla olisi ollut hyvä mahis kuroa piste-eroa kunnolla kiinni, mutta Arsenal onnistui kusemaan 4-0 johtonsa Newcastlea vastaan! Peli päättyi lopulta 4-4. Arsenalin pelaajien ilmeistä ja kehonkielestä näki selvästi, että "eiköhän tämä peli ole taputeltu", kun 10 minuutin pelin jälkeen johto on 3-0, vaan eipä ollut peli pelattu. Muutenkin aika tapahtumarikas lauantai Valioliigassa, kun kahdeksassa pelissä iskettiin 42 maalia ja jokaisessa vähintään kolme. Sama tässä kohtaa - tokaa puoliaikaa ei enää jaksanut katella. Matsi vaikutti enemmän kuin selvältä. Jossain lätkämatsin tauolla sitten vilkaisin C+:aa... tilanne 4-4! Aivan älytöntä, meinasin pudota penkiltä. Harakoille tuon suo, varsinkin kun niin symppisjengi kyseessä. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 05.02.2011 21:52:37 | |
Kyllä sen tasotusosuman jälkeen oli aika epäluonnollinen olo. Eipä siihen kukaan varmaan uskonu. :D "Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 05.02.2011 22:01:44 | |
sikki-six: Harakoille tuon suo, varsinkin kun niin symppisjengi kyseessä. Ihan tajuton temppu, kun vielä tietää ettei ainoatakaan maalia tehnyt Andy Carroll tahi Shola Ameobi! Harakat oli Arsulle todella vaikea vastus tällä kaudella; tasuri nyt ja syksyllä tuli voitto Arsun kotipelistä. Minä olen minä. | |
![]() 06.02.2011 00:22:23 | |
Sahan neljä byyriä, wot wot! by the grace of God | |
![]() 06.02.2011 09:22:21 | |
Olipas kyllä melkonen päivä eilen. Ja tänään Chelsea vs. Liverpool! ManU:n pelistä sen verran, että Wolves puolusti joukkueena hyvin. Hyvää prässiä ja joukkueen eteen annettiin kyllä kaikkensa. Nostan taas esiin nimen, jonka nostin viimeksikin kun United ja Wolves kohtasivat, eli Matthew Jarvisin. Kohta pitäisi alkaa maajoukkuepaikkaa metsästämään, sen verta hyvin on kaveri esiintynyt. Tais olla pelissä se liigan nuorin tuomari? Hieman epävarmaa oli työskentely ja muutama selkeä virhearviointi tuli yleisön painostuksesta. Mutta toisinkuin muilla keskustelualueille Unitedin voittaessa, en syyttele tuomaria, vaan kaikki kunnia Wolvesille ja kaikki risut Unitedin pelille Melkosta tiiliseinään hakkaamista se nyt oli. Keskikentälle haluaisin edelleen sitä luovuutta ja pelinäköä. Scholes on edelleen loistava antamaan pitkiä syöttöjä ja pelisilmäkin on hyvässä kunnossa. Mutta eilisessä pelissä olisi tarvittu joka, joka pystyy tekemään "ihmeitä". Andersonia olisin kaivannut peliin, koska kaverin liike on hyvää ja aiheuttaa omalla liikkumiselleen ongelmia ja nostaa tempoa. Toinen asia, mikä eilisessä pelissä itteäni häiritti oli keskitysten laatu. Kun boksiin saadaan sitten kavereita, niin keskitykset oli surkeita. Rafaelilta tuli taas muutama oikeasti laadukas keskitys, mutta suurin osa Nanin keskityksistä oli kyllä melkosta kuraa. Eilisessä pelissä olisi ollut selvä vaihto, jos Valencia olisi kunnossa. Tollasissa tilanteissa Valencia kyky haastaa ja laittaa palloa boksiin on tärkeä. Vidic on kuningas! Tai ainakin melkein. Ekalla puoliajalla oli se puskutilanne, jossa Wolves pakki roikku kaksin käsin kiinni, ja silti Vidic raivasi tiensä puskemaan. Btw. Oli aika ikävän näkönen se Rafaelin sormi :S | |
![]() 06.02.2011 09:22:57 (muokattu 06.02.2011 09:23:21) | |
sikki-six: Harakoille tuon suo, varsinkin kun niin symppisjengi kyseessä. Sarkasmitutka reistailee vai etkö hirveästi seuraa newcastlen otteluja? ... | |
![]() 06.02.2011 10:01:29 | |
Secreterial: Btw. Oli aika ikävän näkönen se Rafaelin sormi :S Tuossa linkkiä, jos joku haluaa sen nähdä: http://www.youtube.com/watch?v=fgX137l2vVI Minä olen minä. | |
![]() 06.02.2011 11:38:07 | |
Liverpool voittaa Stamford Bridgellä 2-1, Luis Suarez ja Raul Meireles tekevät Poolin maalit ja Nicolas Anelka kaventaa lisäajalla. Steven Gerrard ottaa suoran punaisen toisen puoliajan alkuminuuteilla lanattuaan Fernando Torresia kuin Michael Carrickia FA-cupin ManU-Pool-matsissa. Voi kyllä tulla jännä peli, voihan jukujammi! Torresin lisäksi löytyy toinen "takinkääntäjä", Chelskistä Pooliin kauden alussa siirtynyt Joe Cole, jolle vastaanotto voi olla myös aika jäinen. "Alusta asti oli selvää, ettei asioista selvitä puhumalla".
http://www.myspace.com/takeoffexpress | |
![]() 06.02.2011 13:38:01 | |
washburn21: Sarkasmitutka reistailee vai etkö hirveästi seuraa newcastlen otteluja? Tä? Newcastle on sympaattinen jengi, ehkä just sen ainaisen alisuorittamisen takia. Ovat jo kärsineet tarpeeksi :) Mikä tossa on ihmeellistä? Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 06.02.2011 14:03:41 | |
sikki-six: Newcastle on sympaattinen jengi, ehkä just sen ainaisen alisuorittamisen takia. En tiedä sympaattinen, mutta onhan toi organisaatio kaikessa koomisuudessaan ainakin hämmästyttävä. Noh, ehkäpä faneja ja pelaajia kohtaan voi tuntea jonkinlaista säälistä kumpuavaa sympatiaa. Ovat jo kärsineet tarpeeksi Tai sitten eivät. Seurajohdon viime vuosien touhut ovat aiheuttaneet oikeastaan vain epäuskoa huomiseen ja sama tyyli näyttää jatkuvan tälläkin kaudella, joten antaa mennä vaan. Minä olen minä. | |
![]() 06.02.2011 14:26:47 (muokattu 06.02.2011 14:27:23) | |
Hämmästyttävää, tosi on. Harakoilla on pirun hyvät fanit, stadion ja ties mitä, mutta aina homma kustaan ja rankasti. Esim. Liverpoolin pelaajakaupat tuntuvat monesti tyhmiltä, mutta Newcastlessa tuo homma vasta osataan: Kun homma saadaan hetkellisesti toimimaan, niin ratkaisupelaajat - ja jopa manageri - pannaan vaihtoon. Ja uudet onnenonkijat tilalle. Tuo seura ansaitsisi parempaa, Mike Ashleyn voisivat savustaa nyt alkuun vaikka väkisin pihalle. Noh, ehkä se jossain välissä kyllästyy rahojensa päättömään tuhlailuun. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 06.02.2011 17:41:48 | |
sikki-six: Tä? Newcastle on sympaattinen jengi, ehkä just sen ainaisen alisuorittamisen takia. Ovat jo kärsineet tarpeeksi :) Mikä tossa on ihmeellistä? Ainut sympaattista tuossa koko seurassa ovat sen fanit. Pelaajissa suuri määrä ns. totaalisia mulkkuja. Seurajohdosta nyt ei tarvitse edes kertoa, sen verran säälittävää touhua kuitenkin. ... | |
![]() 06.02.2011 19:58:00 | |
Loistavaa! Chelsean alamäki jatkuu! Hieno voitto Poolille ja hyvä esitys joukkueena. Koko joukkue paino kovaa työtä joukkueen eteen, ja täytyy nostaa kyllä Kuytille hattua työmäärästä! Antaa kyllä kaikkensa joukkueella. Meireles napautti taas maalin, ja Poolilta kyllä hyvä esitys. King Kenny on näyttävästi saanu kunnon hengen päälle. Chelsea oli aika heikko. Torres oli yhtä huono kuin on ollut melkeen koko ajan tällä kaudella. Ei oikeastaan mitään annettavaa joukkueella. Jossain pelissä (oiskohan ollu ManU-Pool FA-cupissa?) heitti kommentaattori hyvin, kun sano, että Torres alko olemaan paska heti kun lopetti hiusten laittamisen ;) Ivanovicilla oli kyllä aika karsea päivä. Eka sekoilu Cechin kanssa ei tuottanut takaiskua, mutta toinen sitten tuotti. Pitäis tietää, kumpi siihen palloon menee :) | |
![]() 06.02.2011 20:26:26 | |
Ei ny Chelsealla kyl tunnu mikään onnistuvan. Funkonaut on rempseä funky bassojäbä, jolla käy flaksi suhteellisen useasti. Ei ota itseään kovin vakavasti ja osaa nauraa itselleen. Tulee toimeen ihmisten kanssa. - Van Hannes | |
![]() 06.02.2011 20:27:19 (muokattu 06.02.2011 20:50:11) | |
Secreterial: Chelsea oli aika heikko. Torres oli yhtä huono kuin on ollut melkeen koko ajan tällä kaudella. Ei oikeastaan mitään annettavaa joukkueella. Jossain pelissä (oiskohan ollu ManU-Pool FA-cupissa?) heitti kommentaattori hyvin, kun sano, että Torres alko olemaan paska heti kun lopetti hiusten laittamisen ;) Hehe, El Poju oli tosiaan aivan jäässä, ei saanut yhtään mitään aikaan. Luulisi, että nyt sitä motivaatiota ainakin pitäisi olla, kun on se "suurseura" ja vastassa Liverpool. Ei edes yritystä... Jos olisin Chelsean fani, olisin vihainen. Vaan enpä ole, jihuu :D Chelsean esitys oli ihan kummallinen, ei mitään taistelua, kotiyleisön edessä vielä. Eipä olisi varmaan kannattanut heittää "kylmiltään" Drogbaa ja Torresia samaan aikaan kentälle, ei se vaan toiminut lainkaan. Ancelotti saa ottaa kontolleen taktisen tappion... Ja Frank Lampard, mihin on mies hävinnyt? Ivanovicilla oli kyllä aika karsea päivä. Eka sekoilu Cechin kanssa ei tuottanut takaiskua, mutta toinen sitten tuotti. Pitäis tietää, kumpi siihen palloon menee :) Kyllä se Cech sohelsi maalissa ihan samalla tavalla - pihalla kuin pihatonttu. Poolin peli on kuin eri maailmasta nyt kun Kenny ja kumppanit on hetken päässyt konsepteihin vaikuttamaan. Varsinkin puolustuspeli ja keskikentän pelinrakentelu on ihmeen hyvää. Carralta en muista moneen vuoteen noin hyvää matsia, taisi tehdä tauko hyvää. Pelasivat vielä "oudolla" formaatiolla (3-5-2), mutta silti paketti oli todella tiivis. Tohon vielä Suarezia ja Carrollia hyökkäyspäähän hillumaan Meirelesin passeista, pitkästä aikaa näkyy valoa. E: Se täällä ankarasti teilattu Lucas pelasi muutamaa pikkuvirhettä lukuunottamatta mainiosti. Jannu teki jopa muutamat rohkeat nousut. Vai mitä olitte mieltä, oliko taas ihan kehno? ;) Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 06.02.2011 21:06:44 | |
sikki-six: E: Se täällä ankarasti teilattu Lucas pelasi muutamaa pikkuvirhettä lukuunottamatta mainiosti. Jannu teki jopa muutamat rohkeat nousut. Vai mitä olitte mieltä, oliko taas ihan kehno? ;) Ihan ok peli oli häneltä, mutta se viikon Stoke-peli oli kyllä taas sitä paskaa pörräämistä kera parin räikeän harhasyötön. Mutta tänään on tänään ja kaveri täytti paikkansa. Kokonaisuudessaan toi Liverpoolin peli on tällä hetkellä tosi vapautunutta ja kilometrien päähän näkee kaikesta, että touhussa on ihan uusi meininki nyt. Vaikka Manchester Unitedin miehiä olenkin, niin onhan tota Dalglishin pelin mukana elämistä hauska seurata, varsinkin kun vertaa sitä Hodgsonin kivinaamaan ja leuanhieromiseen! Dalglishin illakointiin kulminoituu hyvin tuo Poolin tämän hetken fiilis. Minä olen minä. | |
![]() 06.02.2011 21:53:57 | |
sikki-six: E: Se täällä ankarasti teilattu Lucas pelasi muutamaa pikkuvirhettä lukuunottamatta mainiosti. Jannu teki jopa muutamat rohkeat nousut. Vai mitä olitte mieltä, oliko taas ihan kehno? ;) Lucas saa kiittää tuomareita, jotta kelssi ei saanu hänen käsivirheestään pilkkua. Semmosia pikkuvirheitä. Ei kuitenkaan ollu kentän huonoin pelaaja. by the grace of God | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)