DieGr 01.03.2007 21:37:44 | |
---|
Meinasin kyllä lentää perclleni kun tää kristiina aloitti popmusiikin ensimmäisen säkestön jälimmäisen puoliskon. Hyi helevata soikoon! Anna ja piiskatukat veti niinkuin tason tässä vaiheessa tulisi vaatia. Heille peukut. http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Volante 01.03.2007 21:38:10 (muokattu 01.03.2007 21:39:03) | |
---|
Toi Kataja ahdistaa kerta kerralta enemmän Musta tuo on ärsyttävä. Ja häiritsevän näköinen, tulee jotenkin mieleen Batmanin Jokeri. 'dit. Meinasin kyllä lentää perclleni kun tää kristiina aloitti popmusiikin ensimmäisen säkestön jälimmäisen puoliskon. Joo, hoho. Tuli Kristianin osuuden jälkeen melkoisella heliumilla... |
Johnny Buzz 01.03.2007 21:38:19 | |
---|
Olihan tuo ihan helkkarin paljon parempi kuin ne aiempien vuosien yhteislaulut. Jännä, että tuossa studiovedossa edukseen erottui mun korvaan Mian ääni. Eikä Kristiinakaan kuulostanut pahalle, kun oli viritetty kohdilleen. Kristiinan äänen pistin itsekin merkille tuossa musavideossa. Toimi aikas hyvin siinä, vaikka sellainen pieni Nylon Beat -vivahde siinä olikin. Soulstab live 3.3.2007 @ Bar Mendocino. Kaksi settiä: cover-setti n. 22:30, omat veisut 23:30. Vapaa pääsy!
www.soulstab.com |
NHR 01.03.2007 21:38:54 | |
---|
Eiköhän me tuo Johanna tiputeta? Miks ihmeessä? Mun mielestä sillä on kyllä noista muijista selkeesti hienoin ääni, tossa Pop-musiikkia-videossakin erottu todella edukseen. Eikä ollu kovin huono musta toi Annakaan, vaikken oo tähän asti sen lauluista juurkaan tykänny. Kristiina tai Panu vois vaikka tippuakin. The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
-Cale 01.03.2007 21:40:44 (muokattu 01.03.2007 21:42:07) | |
---|
Arilla ei oikein lähteny. En tiedä mistä kiikasti, mutta olisin odottanut parempaa vetoa. No ei todellakaan, vertailu Gillaniin ja että Ari voisi lunastaa hänen paikkansa oli täysin turhaa ja asiatonta. Eihän tuo kloppi yltänyt edes lähelle Gillania, en ymmärrä miten taas hehkutetaan tuollaista esitystä. Ehkä sen kakaramainen saundi ei vaan miellytä, särökin oli niin väkisin tehty kuin olla ja voi. Johanna taitaapi lähteä tänään, iskelmäpitoisemmille apajille... Edit: Oli muuten todella asiaton kommentti Jonelta televisiossa, kun sanoi Moonlight Shadowin alkuperäistä esittäjää vosuksi. Tai no, eipä liene ensimmäinen kerta kun kyseinen tyyppi on epäasiallinen. |
Tympee Huttunen 01.03.2007 21:40:59 | |
---|
Kristian, Ari ja Anna ovat selvästi muita edellä. Abreu veti todella hyvin tuon biisin. |
Sperm Donor 01.03.2007 21:41:50 | |
---|
Vaihda kanavaa...tai tarviiko sitä extraa kattoa? Ääriärsyttävä homppeli. Vapaaehtoistahan tää on, totta on että turha purnata. Kanavan vaihto ei ole vaikea asia. |
Rattata 01.03.2007 21:43:37 | |
---|
Abreu veti todella hyvin tuon biisin. Ihan ok oli, mutta menee vähän överiksi esim. Askon hehkutus. Toi biisi olis vaatinu kypsyyttä, jos luonnollisesti Annalla ei vielä ole. |
Sinap 01.03.2007 21:46:03 | |
---|
No ei todellakaan, vertailu Gillaniin ja että Ari voisi lunastaa hänen paikkansa oli täysin turhaa ja asiatonta. Eihän tuo kloppi yltänyt edes lähelle Gillania, en ymmärrä miten taas hehkutetaan tuollaista esitystä. No joo..se paikan lunastaminen oli ehkä hieman ylivedettyä hehkutusta, mutta deep purple fanina kyllä olin vakuuttunut arin vetäsystä. Ei siinä mitään ei ymmärrettävää ole. "Siinähän se tuubi on." |
Sperm Donor 01.03.2007 21:48:34 | |
---|
No joo..se paikan lunastaminen oli ehkä hieman ylivedettyä hehkutusta, mutta deep purple fanina kyllä olin vakuuttunut arin vetäsystä. Ei siinä mitään ei ymmärrettävää ole. En ole Purple fani mutta hieno biisihän tuo on ja kelpo versio kuultiin tänään. |
Jenka 01.03.2007 21:56:39 | |
---|
Se on kyllä vielä sanottava, että tämä kolmas Idols on mielenkiintoisempi kuin aiemmat kaksi. Saapi nähdä miten tässä käy. "We are united, by drifting alone" |
bedlam 01.03.2007 21:58:17 | |
---|
Se on kyllä vielä sanottava, että tämä kolmas Idols on mielenkiintoisempi kuin aiemmat kaksi. Itse en katsellut viimekauden finaaleista kuin pari kertaa pätkiä, mutta nyt tuntuu että näähän pitää katsoa loppuun asti. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Jenka 01.03.2007 22:01:16 | |
---|
Itse en katsellut viimekauden finaaleista kuin pari kertaa pätkiä, mutta nyt tuntuu että näähän pitää katsoa loppuun asti. Ehdottomasti katsomme loppuun asti. "We are united, by drifting alone" |
Sperm Donor 01.03.2007 22:03:52 | |
---|
Veikkaus. Mia jatkaa Kristiina tai Panu lähtee laulukuoroon. Muut jatkaa ilman muuta. |
bedlam 01.03.2007 22:05:10 (muokattu 01.03.2007 22:06:01) | |
---|
Veikkaus. Mia jatkaa Kristiina tai Panu lähtee laulukuoroon. Muut jatkaa ilman muuta. Kristiina ja Panu veti kyllä heikoimmin tänään. Mutta Panulla on varmasti sellainen kannattajajoukko, että Kristiina tai Johanna tippuu. Veikkaisin näin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Kärpäsruoska 01.03.2007 22:05:44 | |
---|
Ijöö, mitteepä tuota. Nyt taisi minun kirjoissani Kristian nousta Arin ohi, vaikka jälkimmäinenkin veti hienosti. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Sinap 01.03.2007 22:06:10 | |
---|
Veikkaus. Mia jatkaa Kristiina tai Panu lähtee laulukuoroon. Muut jatkaa ilman muuta. Kristian, Ari, Anna ja Mia on varmasti jatkossa. Tästä voin pistää pantiksi vaikka...no jotaa... Veikkaan että Johanna lähtee takas kymenlaaksoon. "Siinähän se tuubi on." |
MV 01.03.2007 22:09:19 | |
---|
Mun mielestä Anna veti tänään parhaiten. Ari laulo hyvin eikä se showkaan ollut semmosta teennäistä "Nyt heilutan käsiä, että mut mielletään energisenä esiintyjänä"-paskaa niinkuin noissa semifinaaleissa sai nähdä aika paljon. Panu oli selkeesti päivän heikoin lenkki. Kaikki meni puihin siinä. |
Hot RedX 01.03.2007 22:12:13 | |
---|
Mia oli ihan ykkönen esittämisessä. Aika paha paikka siinä mennä sen jälkeen Panulla. Kristiinan äänestä tykkään, on tosi persoonallinen. Osaa käyttää hyvin ääntään. Kristian veti ihan jees, mutta ei jäänyt mieleen. Syy oli biisissä. Ari oli ihan äly hyvä laulamaan tuota biisiä. Jokainen joka muuta miettii, niin sopii yrittää itse! Johanna lauloi tasasen varmasti. Luultavasti ei ollut J:n lempparibiisi(?) Annalla on ihan hyvä ääni. Vielä kun oppii käyttämään sitä niin hyvä. Videossa Mian ja Annan äänet oli kovasti saman kuuloset! Mun mielestä taso on tosi kova tänä vuonna. |
kartmaan 01.03.2007 22:13:45 | |
---|
Kristian, Ari, Anna ja Mia on varmasti jatkossa. Tästä voin pistää pantiksi vaikka...no jotaa... Veikkaan että Johanna lähtee takas kymenlaaksoon. Mä veikkaan Panun lähtevän. Munaton mies. Mutta muuten samoilla linjoilla edellisen kanssa. |