Henri Henri Olavi 24.10.2022 11:29:11 | |
---|
Jeszse: Olin ihan 100% varma että Oliveira voittaa ja saa unohtaa sen viimekertaisen vaakaperseilyn vieden vyönsä himaan enkä todellakaan odottanu että Islam kuristaa sen, varsinkaan noin helposti. Kai se oikee koukku vaan oli niin raaka pommi ettei Oliveiralla ollu paukkuja ees yrittää pyöriä pois sieltä. Oliveiralla on aina ollut se etu (muiden vahvuuksiensa lisäksi toki), että jos se on lyöty maahan, niin harva uskaltaa rynnätä sen päälle. Islam ei sitä muuvia pelkää yhtään. Itsekin olin Oliveiran puolella, mutta kiva nähdä mihin tuo Nurmagomedovin tiimi vielä yltää. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Jeszse 24.10.2022 11:56:45 | |
---|
Henri Henri Olavi: Oliveiralla on aina ollut se etu (muiden vahvuuksiensa lisäksi toki), että jos se on lyöty maahan, niin harva uskaltaa rynnätä sen päälle. Islam ei sitä muuvia pelkää yhtään. Itsekin olin Oliveiran puolella, mutta kiva nähdä mihin tuo Nurmagomedovin tiimi vielä yltää. Juu toihan siinä vahvasti oli. Chandler, Poirier ja Gaethje löi kaikki sen tonttiin mut ei menny perään. Tavallaan myös ärsyttää tossa se kuinka Islamin kaikkia saavutuksia pedataan Khabibilla. Nytkin Khabib puhu kehähaastattelussa enemmän ku Islam ite, Islam anto vyön sille ja kunnian isävainaalle, mikä nyt sinänsä on ihan cool ja kunnioittavaa, mut kamoon antais nyt kaverin pitää ite hetkensä. :D ja se kuinka Khabib puhu että "me" halutaan seuraavaks Australiaan Volkin vyön perään ja Islam näytti siltä että mitä helvettiä nyt taas. Kaikki hatunnostot kyllä kaverille ottamatta mitään pois, onhan se kova ukko. Tossa voittoputkessa ei vaan oltu vielä nähty kuinka kova, ku kattelee keiden kanssa se on otellu. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Funkånaut 04.04.2023 15:13:04 (muokattu 04.04.2023 15:13:46) | |
---|
UFC yhdistyi todellisen urheilujärjestön WWE:n kanssa. Kyllä lähtee kun Stone Cold Steve Austin palaa näyttämään poikeroisille parit Stunnerit, mark my words. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Henri Henri Olavi 04.04.2023 16:09:12 | |
---|
Funkånaut: UFC yhdistyi todellisen urheilujärjestön WWE:n kanssa. Kyllä lähtee kun Stone Cold Steve Austin palaa näyttämään poikeroisille parit Stunnerit, mark my words. Oikeesti? Vittu mitä paskaa. No, ei mun tarvitse edelleenkään katsoa kuin hyviä matseja. kuchisabishii |
Nuages 04.04.2023 17:17:30 | |
---|
Henri Henri Olavi: Oikeesti? Vittu mitä paskaa. No, ei mun tarvitse edelleenkään katsoa kuin hyviä matseja. Eli kaikki Undertakerin matsit. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Henri Henri Olavi 04.04.2023 17:20:22 (muokattu 04.04.2023 17:20:38) | |
---|
Nuages: Eli kaikki Undertakerin matsit. Hahaha. Se voisi pysyä maan alla koko loppuikänsä. En ole katsonut 80-luvun jälkeen ainoatakaan möhköpainimatsia. Silloin ne olivat mageita. Katsoin pari. Hulk Hogan oli mun suosikki, koska se repi paidan. Puheet kulttuurista luksuksena ovat sivistymättömyyttä: Minkä puolesta taistelemme, jos emme kulttuurimme? |
Jeszse 04.04.2023 22:25:38 | |
---|
Juu siis mikään muu ei pitäs muuttua ku se että sama emoyhtiö omistaa nyt molemmat organisaatiot. Tietty uncle Danan viime vuosien psykoosien perusteella ei voi olla varma mistään. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Henri Henri Olavi 15.04.2023 21:19:26 (muokattu 15.04.2023 23:17:47) | |
---|
Mun on edelleenkin hankala käsittää sitä, miten valtavan amatöörimäisesti Pereira otteli, kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka on kamppaillut huipputasolla useita vuosia. Siinä kun Israel oli häkkiä vasten, niin Pereira laski suojauksen aivan alas, oli "neliönä" pommittamassa Israelin suojausta ja odottamassa milloin tulee oikeaa suoraa kupoliin. Siis mitä hemmettiä? Tuolla tasolla. Fuck. Israel on magee tyyppi. Sillä on munaa ja sillä on arroganssia, mutta sillä on myös taitoa paketoida kaikki tuo. Samaistun vahvasti. Puheet kulttuurista luksuksena ovat sivistymättömyyttä: Minkä puolesta taistelemme, jos emme kulttuurimme? |
Jeszse 17.04.2023 13:49:57 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mun on edelleenkin hankala käsittää sitä, miten valtavan amatöörimäisesti Pereira otteli, kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka on kamppaillut huipputasolla useita vuosia. Siinä kun Israel oli häkkiä vasten, niin Pereira laski suojauksen aivan alas, oli "neliönä" pommittamassa Israelin suojausta ja odottamassa milloin tulee oikeaa suoraa kupoliin. Siis mitä hemmettiä? Tuolla tasolla. Fuck. Israel on magee tyyppi. Sillä on munaa ja sillä on arroganssia, mutta sillä on myös taitoa paketoida kaikki tuo. Samaistun vahvasti. Luulen että Pereiralle iski siinä liika luotto positioon, ku pääsi täysin samaan tilanteeseen mistä otti voiton edellisellä kierroksella. Itekki sanoin ääneen jotain että ei vittu nyt taas mennä tänne just ennenku sai huudahtaa ihan uudella sävelellä. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |