![]() 18.01.2011 20:01:44 (muokattu 18.01.2011 20:01:50) | |
---|---|
djKaaos: Manchester Cityn Jô heitti aika komeen filmin tuossa pari viikkoa sitten Arsenalin ja Cityn välisessä pelissä. Selostaja-Taivainen totesi jäätävästi: "vaginaa vaille valmis nainen". http://www.youtube.com/watch?v=WFEaKLWEDp0 Heh. :D "Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 19.01.2011 18:53:16 | |
djKaaos: Tuomaroinnista noin muuten. Esimerkiksi "torikokouksista" on säädetty siten, että osallistujat saavat kaikki automaattisesti keltaisen kortin, jolla pyritään estämään ns. piiritykset. Tätä vaan en ole kertaakaan nähnyt noudatettavan. Samaa lässynläätä sekä tuomareilta että pelaajilta näissä tilanteissa. Eikös tässä ollut se joku pelaajamäärä, jonka jälkeen alkaa lappuja nousemaan? Eihän torikokousta tietenkään laiteta pystyyn vielä parilla pelaajalla, mutta muistaakseni jossain oli sanottu ihan lukumäärä, montako pelaajaa saa urputtaa... Mutta joo, sama hiton mussutus vaan jatkuu kuten ennen. Kapteeni ja tsägällä asianomaiset rupattelemaan ja täts it. by the grace of God | |
![]() 19.01.2011 19:18:43 | |
carlos: Eikös tässä ollut se joku pelaajamäärä, jonka jälkeen alkaa lappuja nousemaan? Mä en muista tuommoista, mutta tuo torikokoussääntö on ollut kaikessa hiljaisuudessa voimassa jo parisen kautta, vaikka sellaisen olemassa oloa ei ole pahemmin huomannut. Minä olen minä. | |
![]() 21.01.2011 20:34:24 | |
Siirtoikkunahan on tässä parraillaan auki ja jotain liikehdintää on myös ollut. Merkittävin siirto lienee ollut Darren Bentin siirtyminen Sunderlandista Aston Villaan. Hintalappu oli 24 miljoonaa puntaa! Ryan Babel siirtyy ilmeisesti Liverpoolista Hoffenheimiin. Ryan Giggs on tekemässä jatkosopparia Manchester Unitedin kanssa, joten maaginen ura jatkuu edelleen. Minä olen minä. | |
![]() 21.01.2011 23:56:04 | |
djKaaos: Siirtoikkunahan on tässä parraillaan auki ja jotain liikehdintää on myös ollut. Merkittävin siirto lienee ollut Darren Bentin siirtyminen Sunderlandista Aston Villaan. Hintalappu oli 24 miljoonaa puntaa! Ryan Babel siirtyy ilmeisesti Liverpoolista Hoffenheimiin. Kovasti on huhuttu, että Liverpool olisi tekemässä tarjousta Ajaxille Luis Suarezista, muistaakseni Maikkarin teksti-tv:llä mainittiin "tarjouksen olevan tulossa loppuviikosta". "Alusta asti oli selvää, ettei asioista selvitä puhumalla".
http://www.myspace.com/takeoffexpress | |
![]() 22.01.2011 09:14:51 | |
losalvaros: Kovasti on huhuttu, että Liverpool olisi tekemässä tarjousta Ajaxille Luis Suarezista, muistaakseni Maikkarin teksti-tv:llä mainittiin "tarjouksen olevan tulossa loppuviikosta". Nuo maikkarin huhut on kyllä ollu melkosia. Jos ei muuta, niin hauskaa on ollut. Minkäänlaista lähdekritiikkiä ei tunneta, vaan toimittajat kopioi kaiken, mitä esimerkiksi Englannin roskalehdissä sanotaan. ManU:kin on maikkarin tietojen mukaan ollut hankkimassa nyt jo vaikka ja ketä (osa ehkä mahdollisia kesällä, jos Evra lähtee), mutta nuo mahdolliset hankinnat on ollut tiedossa jo viime kesästä asti. Ja onhan siinä sekin, ettö Ferguson on moneen otteeseen painottanut sitä, että tammikuun siirtoikkunan aikana ei osteta uusia pelaajia. Kesän siirtoikkunaan odotan kyllä mielenkiinnolla. Jos Evra lähtee Realiin kuten on huhuttu, kuka tilalle? Ilmeisesti vahvimpina ehdokkaina ovat Michelle Bastos ja Fabio Coentrao. Itse ottaisin mieluummin Coentraon, koska omaan silmään pelas hyvin MM-kisoissa. Nopea, taitava ja hyökkäyssuuntaan todella vaarallinen. Puolustuspäässäkin hoitaa hommansa. Mahdollisesti pystyy jopa maalintekoon, jos onnistuu nousussaan hyvin. Bastosista jäi sellanen kuva MM-kisoissa, että ei puolustuspäässä oikeen pärjää. Laiturina olisi ehkä parempi? M yös ManU:n maalivahtitilanne on mielenkiintoinen. Tomasz Kuszczak sai muutaman näyttöpaikan tossa joku aika sitten ja käytti meikän mielestä ne hyvin. Otti varmasti ne pallot, mitkä pitikin. Ei nyt toki mitenkään Van der Saarin tasonen maalivahti ole, mutta ainakin 10 pelivuotta jäljellä, joten aikaa on kehittyä. Kuszczak on ilmoittanut, että ykkösmoken paikka, tai hän lähtee. Saa nähdä ostaako United huippuveskarin jostain, vai ottaako Kuszczak sen paikan. Potentiaalisia vaihtoehtoja kyllä riittäisi. Itse näkisin mielelläni esimerkiki Igon Aginfeevin tai De Gean Unitedin maalilla. De Gea olisi ainakin pitkäaikainen korvaaja, kun tota ikää ei kaverilla kauheana ole :P Ja mitä Suarezin Liverpool siirtoon tulee, niin kaveri taisi jossain vaiheessa sanoa, että hänellä on pakkomielle voittaa mestaruuksia ja pokaleita, joten Liverpooliin ei kannatta mennä :D. No toki jos hinnasta sovitaan, niin varmasti lähtee. Babelhan olisi halunnut takaisin lainalla Ajaxiin, mutta ilmeisesti Hoffenhaim on miehen uusi osoite. | |
![]() 22.01.2011 13:15:22 | |
Secreterial: Ja onhan siinä sekin, ettö Ferguson on moneen otteeseen painottanut sitä, että tammikuun siirtoikkunan aikana ei osteta uusia pelaajia. Tuohan ei tarkoita mitään :D Monet kerrat on sanonut, että ketään ei hankita, mutta lähes aina on hankittu. ManU:n maalivahtitilanne on mielenkiintoinen. Tomasz Kuszczak sai muutaman näyttöpaikan tossa joku aika sitten ja käytti meikän mielestä ne hyvin. Otti varmasti ne pallot, mitkä pitikin. Potentiaalisia vaihtoehtoja kyllä riittäisi. Itse näkisin mielelläni esimerkiki Igon Aginfeevin tai De Gean Unitedin maalilla. Mun mielestä nyt pitää lähteä siitä, että Kuszczak on nykynäyttöjenkin pohjalta se maalivahti, jolla lähdetään ensi kauteen. Näytöt ovat ihan hyvät ja suurempi vastuu toivottavasti kehittää häntä lisää. Kannattaa katsoa tuo Kuszcak ykkösvahtina ihan rauhassa, ja jos homma ei toimi, niin sitten pitäisi olla Lindegaardin vuoro yrittää. Oldhamissa lainalla oleva Ben Amos kannattaa myös muistaa. En lämpene alkuunkaan sille, että vallitsevassa tilanteessa alettaisiin veskoja rahtaamaan yhtään enempää Old Traffordille. Toivottavasti nyt ei käy niin, kuten kävi edellisen pitkäaikaisen ykkösveskan lopetettua seurassa. Se Schmeichelin jälkeinen vuosia kestänyt maalivahtisekoilu on kyllä edelleen tuoreessa muistissa. Ovet kävi ja yrittäjiä piisasi... Bosnich, Taibi, Van Der Gouw, Barthez, Goram, Carroll, Howard... Minä olen minä. | |
![]() 22.01.2011 19:17:39 | |
Manchester United - Birmingham 5-0. Dimitar Berbatoville kolme maalia, mutta päällikkö oli jälleen kerran Ryan Giggs. Eipä tota herran liikettä voi kuin ihailla. Aivan käsittämätöntä meininkiä. Giggsin perässä ei tunnu pysyvän kukaan. Ratkaisevassa roolissa lähes jokaisessa maalissa ja kaiken kruunasi vastustamaton maali Birminghamin maalin kattoon. Wayne Rooney on myös nostettava esiin. Järkyttävä määrä duunia taas tänään. Maalintekosektoreilla ei Rooneya paljon näkynyt, vaikka missasi yhden varman maalipaikan, mutta tyyppi rakenteli käytännössä kaikki maalipaikat yhdessä Giggsin kanssa. Rooney-Giggs-Berbatov -akseli teki käytännössä mitä huvitti. Tosi tasapainoinen esitys koko Manchester Unitedin joukkueelta. Mestaruusmeininkiä. Minä olen minä. | |
![]() 22.01.2011 20:30:08 | |
djKaaos: Manchester United - Birmingham 5-0. Dimitar Berbatoville kolme maalia, mutta päällikkö oli jälleen kerran Ryan Giggs. Eipä tota herran liikettä voi kuin ihailla. Aivan käsittämätöntä meininkiä. Giggsin perässä ei tunnu pysyvän kukaan. Ratkaisevassa roolissa lähes jokaisessa maalissa ja kaiken kruunasi vastustamaton maali Birminghamin maalin kattoon. Wayne Rooney on myös nostettava esiin. Järkyttävä määrä duunia taas tänään. Maalintekosektoreilla ei Rooneya paljon näkynyt, vaikka missasi yhden varman maalipaikan, mutta tyyppi rakenteli käytännössä kaikki maalipaikat yhdessä Giggsin kanssa. Rooney-Giggs-Berbatov -akseli teki käytännössä mitä huvitti. Tosi tasapainoinen esitys koko Manchester Unitedin joukkueelta. Mestaruusmeininkiä. Oli kyllä kerrassaan hieno esitys Unitedilta. BerbaRooney alkaa näyttävästi toimimaan hyvin. Giggsin maali oli kyllä niin hieno yhdistelmä näiltä kolmelta. Berbalta tärkeä pallonriisto ja yhteispeli Rooneyn kanssa toimi nätisti. Giggsilta maailmanluokan viimeistely, kuten voi odottaa. Hattua täytyy nostaa jälleen kerran. 37-vuotias kaveri ja pelaa edelleen noin loistavasti. Vauhtia tuntuu vieläkin riittävän ja taitoa ja pelinäkemystä on vaikka muille jakaa. Fergusonhan sanoi, että kyllä Giggs vielä kaksi vuotta pelaa. Noilla esityksillä kyllä pelaakin! Aivan käsittämätön kaveri. Rooney on ollut tällä kaudella hyvä, vaikkei maaleja olekkaan tehnyt. Yhteistyö Berbatovin kanssa on tuonut maaleja Unitedille ihan mukavasti. Tänäänkin taas Rooneyn työmoraali oli jotain aivan käsittämätöntä. Vielä loppuvaiheessakin kaveri paino päädystä päätyyn. Hieno esityö Berban toiseen ja kolmanteen maaliin. Vaikkei kaveri tosiaan maaleja ole tehnyt, niin loistavasti on pelannut. Berba pelas tänään kyllä hyvin. Kolmas maali oli puhdasta viimeistelytaitoa. Toisessa maalissa hyvä haasto ja tarkka veto. Iskussa tuntuu Berbakin taas olevan. Nani oli tänään kyllä aika huono. Liian ahne ja pelinlukutaito puuttuu. Vähän kun luopuis tosta ahneudesta ja kehittäis pelinlukutaitoa, niin hyvä tulee. Tuo leikkaus keskelle ja vasurilla kierteellä alakulmaan alkaa jo kohta muodostumaan tavaksi. Toivottavasti noita nähtäisiin lisää. Hyvänä päivänä kaveri tuntuu kyllä olevan aika pitelemätön, mutta se tasaisuus puuttuu, jos vertaa mm. juuri Giggsiin. Fergusonkin oli ollut hyvällä päällä lehdistölle. Oli nakannut vitsiä, että peluuttaa Rafaelia Fabiona :P | |
![]() 22.01.2011 21:29:53 | |
Ja päivä senkuin paranee!! City otti 1-0 turpaan Aston Villalta! Hemmetin hienoa! Ja ainoan maalintekijä oli (yllätys, yllätys) Darren Bent! Kiitos! Mutta voi herranjumala kuinka surkeaa oli Cityn peli taktisesti tonne 80 minuutille asti. Koko ajan keskustasta yritettiin väkisin painaa läpi. Tevezkin aivan liian ahneesti haki, kun kavereita oli ympärillä. Toinen mitä en voi käsittää on keskitysten laatu. Jos boksissa on Dzekon kokonen kaveri, niin pitäis kai sille nyt saada palloa pelattua päähän. Ja luulis noilla miljoonilla löytyvän pelaajia, jotka osaa keskittää ;) Villa joukkueena teki kyllä hyvin töitä ja tärkeä voitto. Muutama nimi täytyy Villan joukkueesta nostaa esille ihan vaan sen takia, että näitä kavereita kannattaa seurata. Eli Ashley Young ja Marc Albrighton. Nopeita ja taitavia kavereita, joille odotan kyllä hyvää tulevaisuutta. Albrighton väläytteli nopeuttaa kyllä nätisti välillä. Jos nyt tän päivän esitysten perusteella vertaa Unitedin ja Cityn eroa, niin aika selkeesti United on joukkueena täysin eri tasolla. | |
![]() 22.01.2011 21:38:02 | |
City on kyllä paska tekemään maaleja. 37 maalia on surkean vähän, kun ottaa huomioon satsaukset ja hyökkäyskaluston. Tevez saa puhtaat paperit, mutta adebajorit ja ballotellit saavat pitkän syljen naamoilleen. Minä olen minä. | |
![]() 22.01.2011 21:46:26 | |
djKaaos: City on kyllä paska tekemään maaleja. 37 maalia on surkean vähän, kun ottaa huomioon satsaukset ja hyökkäyskaluston. Tevez saa puhtaat paperit, mutta adebajorit ja ballotellit saavat pitkän syljen naamoilleen. Heikkoa on kyllä Cityn maalinteko. Tevez on yksin kannatellut joukkuetta maalinteon suhteen jo aika kauan. Dzeko ei ole vielä tottunut Valioliigan meininkiin, mutta Dzekonkin on pakko alkaa tekemään maaleja. Adebayor, Balotelli ja Jo "vain vagina puuttuu" ovat kyllä olleet kauheita flobbeja. Huhuttuhan on, että Balotelli lähtisi kesällä AC Milaniin, ja että City oli vain poispääsy Interistä. Kovasti on Balotelli kehunut Zlatania ja sanonut haluavansa pelata miehen kanssa. Mutta mulle sopii hyvin, että City ei tee maaleja :D | |
![]() 22.01.2011 22:59:28 | |
djKaaos: City on kyllä paska tekemään maaleja. 37 maalia on surkean vähän, kun ottaa huomioon satsaukset ja hyökkäyskaluston. Tevez saa puhtaat paperit, mutta adebajorit ja ballotellit saavat pitkän syljen naamoilleen. Montako peliä toi Balotelli on edes pelannu. Eikös toi oo ollu loukkaantuneena vaikka kuinka paljon. | |
![]() 22.01.2011 23:04:55 | |
Seppo_Howitzer: Montako peliä toi Balotelli on edes pelannu. Eikös toi oo ollu loukkaantuneena vaikka kuinka paljon. Tainnut kymmenkunta peliä pelata. Tehnyt ehkä 5 maalia? Kovalla hypellä (ja miljoonilla) joukkueeseen ja sitten viettää suurimman osan ajasta loukkaantuneena. Nice... | |
![]() 22.01.2011 23:15:57 | |
Secreterial: Tainnut kymmenkunta peliä pelata. Tehnyt ehkä 5 maalia? Kovalla hypellä (ja miljoonilla) joukkueeseen ja sitten viettää suurimman osan ajasta loukkaantuneena. Nice... Mun mielestä 5 maalia 10 pelissä on ihan hyvin. Sillä tehtäisiin kaudessa 19 maalia ja noilla lukemilla ollaan joskus voitettu maalikuninkuuskin | |
![]() 22.01.2011 23:25:07 | |
Scrobble: Mun mielestä 5 maalia 10 pelissä on ihan hyvin. Sillä tehtäisiin kaudessa 19 maalia ja noilla lukemilla ollaan joskus voitettu maalikuninkuuskin Ihan ok lukemahan tuo on. Mutta kyllä meikä laskis Balotellin kuitenkin flopiksi. 30 miljoonaa ja 5 maalia 10 pelissä. 19 maalia kaudessa tolla siirtosummalla pitäs tuplaantua :D Ja nuo loukkaantumiset on ollu ongelma. Aika turhaa maksaa 30 miljoonaa kaverista, joka on puolikautta loukkaantuneena ja tekee niistä 5 maalista 4 tai 3 yhdessä pelissä :D | |
![]() 23.01.2011 10:09:09 | |
Seppo_Howitzer: Montako peliä toi Balotelli on edes pelannu. Eikös toi oo ollu loukkaantuneena vaikka kuinka paljon. Eihän tuo maalimäärä suhteessa ole huono, mutta Balotellikin tuntuu olevan otsikoissa enemmän näissä paskajutuissa. On tainnut jo parikin kertaa tapella Cityn harjoituksissa. Surkeasta asenteesta ja laiskuudesta on myös jannua syytetty, mikä on vain lisännyt vettä myllyyn. Milloin paiskotaan pelipaitaa nurmeen ja tallotaan se, milloin pukeudutaan paikallisvastustajan pelipaitaan ja muuta yhtä älykästä touhua. Äärimmäisen vaikea pelaajatyyppi, jolle ei voi kyllä parhaalla tahdollakaan ennustaa pitkää ja/tai menestyksellistä uraa Cityssä. Toisin sanoen, hän tuskin tulee koskaan olemaan kantavia voimia Citylle. Minä olen minä. | |
![]() 26.01.2011 06:45:33 | |
Tiistai-illasta ei taaskaan puuttunut jännitystä! Blackbool vs. Manchester United tarjosi kyllä melkeen kaikkea, mitä hyvältä futikselta ootan. Vihasta huutamista, kun oma joukkue pelaa huonosti ja hyvää fiilistä, kun oma joukkue tekee sen mitä täytyy. Eli United voitti lopulta 3-2. Ensimmäinen puoliaika oli Unitedilta melkosta röytämistä, mutta toisaalta Blackbool pelasi todella hyvin. Muutama tilanne oli, jossa joukkueen yhteispeli oli todella kaunista katsottavaa, näppäriä syöttöjä ja Charlie Adamin hyvää esitystä. Kaksi puskumaalia kulmatilanteista ja Unitedin puolustukselta melko heikkoa peliä. Vidic meenasi vielä pukata pallon omiinkin. Kentän kunto oli kyllä surkea! Ferguson piti ilmeisesti melkosen motivointipuheen tauolla, koska toisella puoliajalla oli kentällä ihan eri joukkue. Onnistuneet vaihdot (Gibson ulos, Giggs sisään- Rooney ulos, Chicharito sisään). auttoivat paljon. Giggs oli jälleen aivan mahtava. Kaveri pystyy edelleen haastamaan ja menemään ohi. Pelinäkemys aivan omaa luokkaansa. Aivan käsittämätöntä kyllä, että kuinka kova voi kaveri vielä tuossa iässä olla. Jos joku sattumoisin alkais peliä kattomaan, niin ei varmasti ensimmäisenä olettaisi, että siellä viilettää 37-vuotias konkari. Hatun nostoa jälleen Giggsille! Unitedin pelissä näky toisen kerran sellasta "metsästäjä" asennetta. Toki vasta toisen kerran oltiin kunnolla tappiolla ja molemmilla kerroilla noustu. Kun eka maali (Berba) tuli, tiesi että kohta soi uudestaan. Ei mennyt kauaa kun Chicharito iski pelin tasoisin loistavalla juoksulla. Ennen täyden ajan umpeutumista Berba kävi sitten nakkaamassa voittomaalin hyvän juoksun jälkeen. Täytyy sanoa, että meikä laittas seuraavaan peliin alotukseen Chichariton. Tekee loistavia pystyjuoksuja ja näyttää pystyvän vielä hyviin haltuunottoihinkin. Loistava osto kyllä Fergusonilta! Berba näyttää hyvältä. Peli kulkee ja kaveri tekee töitä maalien eteen. Toiseen maalin hyvä juoksu ja pallo varmasti maaliin. Toivottavasti kaverin kunto pysyy samanalaisena. Ikävä törmääminenkin tapahtui kun Rafael sai kaverin päästä takaraivoon ja sai aivotärähdyksen. Niskatue, lisähappea ja paarit. Ei ikinä kiva näky, mutta onneksi oli ilmeisesti kyse vain turvatoimista. Toivottavasti poika on nopeasti kunnossa. Pelissä nähtiin myös mielenkiintoinen 10-minuutin lisäaika. Ja loppuun muutama siirtouutinen: Mark van Bommel siirtyy AC Milaniin Emmanuel Adebayor lainalla Realiin osto-optiolla. | |
![]() 26.01.2011 09:22:20 | |
Secreterial: Pelissä nähtiin myös mielenkiintoinen 10-minuutin lisäaika. Hauska sattuma, että tälläset lisäajat päätyvät ManU:n peleihin. Funkonaut on rempseä funky bassojäbä, jolla käy flaksi suhteellisen useasti. Ei ota itseään kovin vakavasti ja osaa nauraa itselleen. Tulee toimeen ihmisten kanssa. - Van Hannes | |
![]() 26.01.2011 10:00:06 | |
Funkonaut: Hauska sattuma, että tälläset lisäajat päätyvät ManU:n peleihin. Blackboolillehan tuosta etua oli. 3-2 tappiolla varsinaiden peliajan päättyessä, eli 10 min lisäaika hyödytti ainoastaan Blackboolia. Meikää vituttaa suunnattomasti se, että monella foorumilla tyypit jaksaa kitistä joka ikisen Unitedin pelin jälkeen siitä, kuinka tuomari oli _taas_ Unitedin puolella. Oikeastaan täällä on ainoa keskutelu, jossa pystyy ihan asiallisesti keskutelemaan näistä asioista :P | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)