Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 571 72 73 74 75
Tympee Huttunen
14.04.2007 08:53:21
Tuli vähän Déjà vu -olo: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1351924
:)

Koomista meininkiä. Ari-IS-Ark-IS-muunnos sai aikaan "kohuotsikot". En ymmärrä, miksi Ark Ola Saloneineen voisi tuollaisesta suuttua.
Jormaz
14.04.2007 09:03:21
Jaaha, että ihan _oikeita_ tekijämiehiä tulis Arin biisien taakse, saas nähä miten käy, voi tulla jopa mielenkiintoinen levy!
a game of bingo gone horribly wrong
Leikari
14.04.2007 09:50:03
Jaaha, että ihan _oikeita_ tekijämiehiä tulis Arin biisien taakse, saas nähä miten käy, voi tulla jopa mielenkiintoinen levy!

... eikä mitään håmopoppia

;-P
RocknRoll
15.04.2007 12:48:51
No oliko se Ari nyt ihan tosissaan haukkunut noita ruotsinpoikia, vai paisutteleeko lehdet jutuillaan?
Joku mainitsi että Ari olisi kyllä heti jälkeenpäin sanonut, että heitti vain huulta asiasta.
Tämä on vain henkilökohtaista mulle kun kaveri ei jaksa lopettaa tota Arin haukkumista. Herra naureskelee ja tosissaan pitää Aria kusipäänä kun Ari laukoo noita mielipiteitään muista ihmisistä esim. Remu, Ilkka ja The Ark.

Mun mielestä noita Arin sanomisia ei pitäis ottaa nyt noin vakavasti mitä lehdet ovat tuoneet ilmi. Mun mielestä jätkä on sanonut sellasia asioita joita kaikki ajattelevat mutta kukaan ei sano ääneen.
Kyllähän se on silti niin, ettei noita siltoja kannata kauheasti polttaa takanaan.
Rotuvaari
15.04.2007 13:13:51
Mun mielestä noita Arin sanomisia ei pitäis ottaa nyt noin vakavasti mitä lehdet ovat tuoneet ilmi. Mun mielestä jätkä on sanonut sellasia asioita joita kaikki ajattelevat mutta kukaan ei sano ääneen.
Kyllähän se on silti niin, ettei noita siltoja kannata kauheasti polttaa takanaan.

Kaikkea ei kuitenkaan kannattaisi laukoa. Yhtä naurettavaa pelleilyä on se, että jälkeenpäin selitellään sanomisia sillä, että minähän vain vitsailin. Kohta alkaa tuntua, että koko Ari on yksi vitsi. Ja median luomalla ihmiskuvalla ei ole monasti mitään tekemistä sen oikean persoonan kanssa, jos se nyt kenellekään epäselvää oli. Arin henkilökohtaisesti tuntevat tietävät kyllä tämän. Tässä vaiheessa Arin sanomiset voi vielä periaatteessa painaa villaisella senkin takia, että pienempi uhittelee isompiaan. Sitten, jos sama meininki jatkuu vaikkapa viidensadantuhannen myydyn levyn jälkeen, voi kaverista tehdä loppuyhteenvedon. Mitä Arin tulevaan levyyn tulee, niin voisin pistää rahaa likoon siitä, että lopputuloksena on tuhanteen kertaan pureskeltua voimaheviä, jossa ei ole mitään uutta, vaan kaikki osa-alueet on tehty mahdollisimman turvallisesti. Tosin ei tässä vaiheessa ole kaiketi tarkoituskaan luoda mitään omanlaista, saati mullistavaa. Kyseessähän on vain Idols-kilpailun voittanut laulaja.
Sitten kaiki kääntyivät katsomaan Blondin vaimoa, joka sanoi: "Älkää minua katsoko. Hän teki itse eväänsä."
Majesty
15.04.2007 17:48:00
Liekö edes oikea sukunimi tuo? Ymmärtääkseni jonkinmoinen taiteilijanimi kyseessä, kun on vielä palindromikin.

Ola Svensson taisi olla herran oikea nimi.
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
Super-Jari
15.04.2007 18:16:49
Ola Svensson taisi olla herran oikea nimi.

Täysin ymmärrettävä valinta.
zorro
15.04.2007 19:12:10
Itse katoin ton lähetyksen jossa Ari tuosta arkista puhui. Minusta hän ei sanonut mitään bändiä loukkaavaa, tai edes mitään valheellista tietoa. En edes usko että kukaan arkin jäsen on asiasta suuttunut, ellei sitten joku toimittaja ole arkille tulkannu tuota vähän paisutellen.
jazzmies
15.04.2007 22:31:37
Paljon kirjoitellaan tässä keskustelussa seuraavista asioista
1. Millaisella Idols-lööpillä Iltalehti pyrkii myymään numeroita?
2. Millaisella Idols-lööpillä Iltasanomat pyrkii myymään numeroita?

Myös
1. Iltalehti pyrkii myymään numeroita myös ohjelmalla Tanssii tähtien kanssa.
2, Iltasanomat pyrkii myymään numeroita myös ohjelmalla Tanssii tähtien kanssa.

Missä viipyvätkään Oho!, 7, Hymy, Anna ja MeNaiset-lööpit, tarkkana siellä hohoi?

Odotan sitä päivää, kun yksikään vakavasti otettava musiikkijulkaisu kirjoittaa Idols-laulajista yhtään riviä, muutoin kuin pohtimalla heidän positiota markkinakoneistossa. Pitkä matka on jopa Hanna Pakarisella päästä Miles Davisin tai The Beatlesin asemaan kirjoitusten kohteena.

Mutta onneksi tämä Media ja viihde -palsta suo teille mahdollisuuden pohtia Idols-laulajien kisojen jälkeistä elämää. Jatkakaa samaan malliin!
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Super-Jari
15.04.2007 22:38:18
Pitkä matka on jopa Hanna Pakarisella päästä Miles Davisin tai The Beatlesin asemaan kirjoitusten kohteena.

Meinaatko että joku suomalainen artisti tulee ylipäänsä ikinä pääsemään tuohon asemaan?
jazzmies
17.04.2007 12:20:17
Meinaatko että joku suomalainen artisti tulee ylipäänsä ikinä pääsemään tuohon asemaan?

Ainakin lähemmäksi kuin yksikään Idols-laulaja. Sibelius anyone?
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Super-Jari
17.04.2007 22:43:42
Ainakin lähemmäksi kuin yksikään Idols-laulaja. Sibelius anyone?

Eipä joku sipelius ole ihan verrattavissa Beatlesiin :)

Ei semmosia juttuja tule enää ikinä niinku Beatles tai Elevis.
zorro
18.04.2007 00:08:24
Ei semmosia juttuja tule enää ikinä niinku Beatles tai Elevis.

LORDI!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Super-Jari
18.04.2007 15:07:40
LORDI!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Äh, arvasin että unohdin jotain.

Semmosia niinku Beatles JA Lordi ei enää tule.
JPQ
23.04.2007 03:57:25

Äh, arvasin että unohdin jotain.

Semmosia niinku Beatles JA Lordi ei enää tule.

Tulee kyllä. Odottakaa. Eräät asiat tapahtuu tosi harvoin vain.
Volante
23.04.2007 09:14:21
Tällä kertaa "Kristian haukkui Idols-kamunsa".

Mitäköhän haukkumista tuossa muka on?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1355906
Roger
23.04.2007 09:36:43

Tällä kertaa "Kristian haukkui Idols-kamunsa".

Mitäköhän haukkumista tuossa muka on?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1355906

To-del-la tyypillistä, kannessa Kristian HAUKKUU LYTTYYN Arin ja Annan. Erittäin rakentavaa palautetta minun mielestä.
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
this1sux
23.04.2007 10:32:07
"Mutta haluan ottaa pesäeroa Idols-formaattiin."

Eikös nimenomaan hän sanonut tippuessaan kisasta kantavansa ylpeänä tuota idols-leimaa vaikka hautaan saakka.

Heh.
lalalaa
Lennu
23.04.2007 10:39:26

- Kristiinan laulutekniikka ei ikävä kyllä riitä ja Anna... Oli luojan lykky, ettei hän voittanut. Hänen hermonsa ja kykynsä eivät ikinä olisi kestäneet painetta. Ei, he ehtivät kasvaa ja tehdä vaikka mitä, Kristian tyrmää Voltissa.

Voisko joku tulkkaa mulle, miten tuo viimeinen virke liittyy tuohon kappaleeseen?? Mä en kässää.
"tää skene ei oo oikeen mun juttu"
Keppis
23.04.2007 10:41:21
Voisko joku tulkkaa mulle, miten tuo viimeinen virke liittyy tuohon kappaleeseen?? Mä en kässää.

Se liittyy niin että halutaan saada kohua ja tappelua aikaan.
Onni vie inspiraation. http://www.myspace.com/fobiayhtye
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)