Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 572 73 74 75 76105 106 107 108 109
MV
01.11.2006 21:05:28 (muokattu 01.11.2006 21:05:36)
Mikä siinä Mirassa ihmisiä vituttaa? Jenka perustetaanko Mira-klubi;)
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Kampela77
01.11.2006 21:18:58
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
obiwan
01.11.2006 22:32:47 (muokattu 01.11.2006 22:33:44)
Voi olla torstai-iltana hyvät bileet, jos porukka saa vetäistä tehtävän jälkeen ne jäljellä olevat 120 tölkkiä ölppää :P
Tellervo
02.11.2006 09:41:32
Samahan tuo mulle loppujen lopuksi on kuka voittaa. Itse suhtaudun aika neutraalisti, enkä ole ketään vihannut enkä ketään rakastanut. ? ? Mutten tasan äänestä, enkä itke enkä naura käy miten tahansa. Ehkä mä olen sitten outo Big Brotherin seuraaja, kun en suhtaudu sarjaan niin kovin vakavasti.

Samma här. Jotenkin nuo kaikki on tosiaan olleet niin laimeita, ettei ne herätä mitään erityisempiä tunteita. Ihmiset jotka herää eloon ainoastaan kännissä, how boring is that... Olli on ehkä ainut jota symppaan oikeasti, ja sekin on välillä liian moottoriturpa. Mutta sille soisin kyllä voiton, tai Hannelle. Hanne jaksaa aina olla positiivinen, mitä on ilo katsella. Sari taas on niin hauskalla tavalla hömppä ja aidosti hyväsydäminen, ettei haittaisi vaikka sekin voittaisi.
Taidetta ilman aivoja.
Oceancalibra
02.11.2006 14:13:15
Mia ei taas eilen jaksanu tätä viikkotehtäväääääääääääääääääääääääääääää, "ku MÄÄ en jaksa, ku MÄÄ en voi tehä tässä mitään, ku MÄÄ vaan oon käyny losiz ja TE muut ette oo" voi asdasda.asdas
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Rattata
02.11.2006 14:42:54
Lol. Aikamoinen ero oli joukkueiden toimintatavoissa. Kaki ja kumppanit mietti että viittiikö yhtäkään juoda, vai pitäiskö kiskasta puoliks, menivät aikaisin nukkumaankin. Kun toisella puolella taas laulu raikas ja hirvee ryyppäys päällä.
D'oh!
Oceancalibra
02.11.2006 15:46:12
Kakin divisioona voittaa ihan saletisti ku Ollia ei voi pidätellä, jos on viinaa tarjolla :D

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Anonyymi muusikko
02.11.2006 16:24:21 (muokattu 02.11.2006 18:54:05)
Sori, enpäs tajunnut. Editoin pois ettei kukaan muu kerkee näkemään. Luulin että kaikki vähintään käy kattoo BB:n nettisivut..
Voimmie lähtee
NHR
02.11.2006 17:03:21 (muokattu 02.11.2006 18:51:57)

****n tiimi voitti

Kiitos. Ei mua ainakaan ois yhtään kiinnostanukkaan jännityksellä telkkarista seurata, että kumpi tiimi sen kisan lopulta voittaa. Kiitos vielä kerran.

E: Voittajakapteenin nimi pois lainauksestakin.
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
Oceancalibra
02.11.2006 18:35:07
Sori, enpäs tajunnut. Editoin pois ettei kukaan muu kerkee näkemään. Luulin että kaikki vähintään käy kattoo BB:n nettisivut..

Jos haluatte säilyttää jännityksen niin älkää lukeko NHR:n lainausta

VOITTAA. Enhän minä paljastanut tuossa mitään? Kerroin vaan oman mielipiteeni viikkotehtävästä.
obiwan
02.11.2006 18:47:06
lol menitte sekasi
Anonyymi muusikko
02.11.2006 18:52:43
VOITTAA. Enhän minä paljastanut tuossa mitään? Kerroin vaan oman mielipiteeni viikkotehtävästä.

Et niin mutta mie vahingossa paljastin. No, on täällä ennenkin tullut tietoa ennen ohjelmaa
Voimmie lähtee
NHR
02.11.2006 18:58:48

No, on täällä ennenkin tullut tietoa ennen ohjelmaa

No joo, se nyt on tietty vähän semmosta, kun osa seuraa kaksneljäseiskaa ja osa vaan illan kolmen vartin koosteet (ja ehkä extrat näin alkuillasta) subilta, eli päivän myöhässä. Pitäs varmaan ymmärtää vaan olla lukematta tätäkin ketjua, jos haluaa jännityksen säilyttää kisojen yms. suhteen. Mut eipä toi nyt niin vakavaa...
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
Jaz
02.11.2006 20:30:46

Kiitokset siitä. Ehdin tähän asti lukemaan tätä threadia taas. Mieluummin näen tapahtumat klo kymmenestä eteenpäin televisiosta kuin täältä foorumilta. Paljastuksista voisi olla spoilerivaroitukset ennen itse asiaa.
Chrissie
02.11.2006 23:01:03
"Mä olen ihan sekopää", julisti Mia. Kerrankin voin rehellisesti sanoa olevani samaa mieltä hänen kanssaan :)
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Kimmo72
02.11.2006 23:05:00
"Mä olen ihan sekopää", julisti Mia. Kerrankin voin rehellisesti sanoa olevani samaa mieltä hänen kanssaan :)

Niin. Se lähtikin sairaalaan.

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?481409
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Tellervo
03.11.2006 10:00:04 (muokattu 03.11.2006 10:00:16)
Niin. Se lähtikin sairaalaan.

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?481409

O-ou.

Eilisessä jaksossa Sari ja Hanne oli kyllä ihan mainioita. Jompikumpi heistä voittakoon! Älkääkä sanoko että ei koska ne on niin bimboja - sehän niissä just on niin hauskaa.
Taidetta ilman aivoja.
NHR
03.11.2006 10:41:43

Eilisessä jaksossa Sari ja Hanne oli kyllä ihan mainioita.

Oli juu, se "kurlauslaulukisa" nauratti kyllä aika lailla. Sari tais ainakin ukkonooan melko tunnistettavasti onnistua vetäseen. Ja Hanne meinas vissiin vaan tukehtua... :D

Se oli muuten kans siistin näkönen temppu, kun se Sarppa kiipes siihen keittiön pöytätasolle yhtäkkiä siinä venytellessään (vai mitä ne oli siinä puuhaamassa?), ensin toinen jalka pöydälle: hups, sit toinenkin: hups, ja yhtäkkiä se olikin siinä pöydällä silleen kyykyssä! Vain jalat näytti liikkuvan kiivetessä. Notkee plikka... ;)

Jompikumpi heistä voittakoon! Älkääkä sanoko että ei koska ne on niin bimboja - sehän niissä just on niin hauskaa.

No onhan tommonen bimboilu kieltämättä ihan hauskaa pieninä annoksina, mut multa ainakin menis hermo varmaan alta viikossa, jos joutusin noitten kans saman katon alla koko ajan oleen.

Huomasin muuten just, ettei mulla taida vieläkään olla varsinaista voittajasuosikkia, vaikka porukka hupenee koko ajan. Olli vois ehkä toisaalta olla, mutku sekin tuli sinne vasta niin myöhään... emmätiiä... ihansama...
Tellervo
03.11.2006 12:03:07
No onhan tommonen bimboilu kieltämättä ihan hauskaa pieninä annoksina, mut multa ainakin menis hermo varmaan alta viikossa, jos joutusin noitten kans saman katon alla koko ajan oleen.

No mutta ei kai voittajaa sillä perusteella valita - eihän sen kanssa tarvi kuitenkaan olla :)
Taidetta ilman aivoja.
stickyfinger
03.11.2006 12:20:10
No mutta ei kai voittajaa sillä perusteella valita - eihän sen kanssa tarvi kuitenkaan olla :)

Oma suunnitelmani on päästä intiimiin kanssakäymiseen tämän vuoden Big Brother-voittajan, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Tämän päätöksen valossa Kakin voittoa en voi sanoa kovinkaan paljon toivovani.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)