Bonesaw 12.04.2007 21:51:41 | |
---|
mikä on black lodge? joku biisi jonka se laulo? Tarkoitti tuota Twin Peaks parodiaa,jossa Janne näytteli kääpiötä. Joo'o |
Apina Behavior 12.04.2007 21:55:23 | |
---|
Tarkoitti tuota Twin Peaks parodiaa,jossa Janne näytteli kääpiötä. aaah. i did not see that. |
RocknRoll 13.04.2007 08:19:04 | |
---|
|
Burn 13.04.2007 10:32:47 (muokattu 13.04.2007 10:33:50) | |
---|
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
kk80 13.04.2007 11:18:12 | |
---|
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1350666 " Ensin minulle haluttiin jouluksi joku iloinen tonttulevy, mutta en suostunut, koska aikataulu oli ihan liian kiireinen. Sitten minulle ehdotettiin, että tekisin sellaisen skidimadakkeduu-levyn lapsille, jotka ovat just saaneet tutin pois suustaan." Irtopisteitä Ilkalle siitä että osaa sanoa EI. Tietenkin voi olla että levy-yhtiö älyttömillä ehdotuksillaan pyrkikin savustamaan ex-Idolin ulos tallistaan. Nopeasti tuo Idolin hohde himmenee... Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Tupuna 13.04.2007 11:21:21 | |
---|
No Ilkka onkin ihan turha musiikillisesti. Uskon, ettei levy-yhtiötä olekaan kiinnostanut Heikin ja Ilkan pelleily ja uskontoläppä, kun ei se ole kiinnostanut ketään muutakaan. Onneksi meillä on nyt oikeasti potentiaalinen ja hieno, persoonallinen Idols-voittaja. Ihana Ari Koivunen! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi |
kyseinen 13.04.2007 11:24:00 | |
---|
Irtopisteitä Ilkalle siitä että osaa sanoa EI. Ilman muuta näin. Hyvä, että kaveri viitsii änkyttää vastaan rahanahneille pomoille. Noita sen mainitsemia omia biisejä on hyvinkin voitu levy-yhtiössä kuunnella, ja ne on saatettu todeta kelvottomiksi, siinä Ilkka saattaa ampua arviossaan vähän metsään. Mutta se, että levy-yhtiö arpoo jotain diipadaapa-materiaalia kohderyhmien mukaan on heikkoa ja väsynyttä ja täysin tarpeetonta. Antaisivat tehdä edes suunnilleen sellaista musiikkia kuin mies haluaa, vaikka Idols-artisti onkin. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
kyseinen 13.04.2007 11:27:03 | |
---|
Onneksi meillä on nyt oikeasti potentiaalinen ja hieno, persoonallinen Idols-voittaja. Ihana Ari Koivunen! Potentiaalia on äänessä ja suunsoitossa. Hienoutta ei ole metrin vertaa ja persoona on, kuten miljoonaan kertaan on vastarannan kiisket tässä Idols-ketjussa toitottaneet, lähiöjunttilan karaokekuninkaan karisman varassa. En sanoisi ihanaksi vahingossakaan. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Kimmo72 13.04.2007 11:40:22 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Tupuna 13.04.2007 13:51:02 | |
---|
Potentiaalia on äänessä ja suunsoitossa. Hienoutta ei ole metrin vertaa ja persoona on, kuten miljoonaan kertaan on vastarannan kiisket tässä Idols-ketjussa toitottaneet, lähiöjunttilan karaokekuninkaan karisman varassa. En sanoisi ihanaksi vahingossakaan. No minusta on ihana ja minä olen nainen. Joten onkohan nyt ilmassa pientä kateellisuuden poikasta? Kyllä se Ari persoonallaan varmaan muitakin naisia viehättää, jos minuakin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi |
carnation 13.04.2007 15:24:10 (muokattu 13.04.2007 15:31:30) | |
---|
No heh heh, kun Seiska repii taas lööppejä vaikka mistä: Ari haukkui Ruotsin euroviisuedustajan! http://www.seiska.fi/extrat/idols/u … haukkui+ruotsin+euroviisuedustajan/ Way to go Seiska. Ariltahan ihan varta vasten kysyttiin mielipidettä The Arkista, ja se tuskin on suuri haukku jos bändiä sanoo ruotsalaiseksi homopopiksi. Bändi kuitenkin on a) Ruotsista, b) poppia ja c) Ola Salo on avoimesti biseksuaali. ..ttu kun ottaa taas päähän tämä dramaattinen uutisointi :) |
miscage 13.04.2007 15:51:53 (muokattu 13.04.2007 15:53:44) | |
---|
Arvostan Aria koko ajan enemmän. Se että uskaltaa puhua mediassa, kuin kaveriporukassa konsanaan on hatunnoston arvoinen juttu. EDIT: Onko tuo nettipalsta-juoru muuten totta? Aika aivovammainen kommenttihan tuo lökäpöksy-hommeli on, mutta joo... Roskalehdet pitäisi ampua alas. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
k1mm0 13.04.2007 15:57:01 | |
---|
Ari haukkui Ruotsin euroviisuedustajan! http://www.seiska.fi/extrat/idols/u … haukkui+ruotsin+euroviisuedustajan/ Sattumalta näin tuon kohdan ohjelmasta eilen ja heti kun tuo kommentti tuli, näin jo silmissäni lööpit. Yllättäen tuosta jutusta oli jätetty pois se kohta, kun Ari sanoi, että ei se tarkoita mitään huonoa ja mainitsi myöskin Arkin olevan varsin hyvä omassa genressään. Aha, penis, esine paha! |
Tympee Huttunen 13.04.2007 16:06:07 | |
---|
Aika hyvin sopii noihin Arin "herjauksiin" tuo Seiskan kuva Arkista:) |
carnation 13.04.2007 16:44:37 | |
---|
Sattumalta näin tuon kohdan ohjelmasta eilen ja heti kun tuo kommentti tuli, näin jo silmissäni lööpit. Yllättäen tuosta jutusta oli jätetty pois se kohta, kun Ari sanoi, että ei se tarkoita mitään huonoa ja mainitsi myöskin Arkin olevan varsin hyvä omassa genressään. Niin, ja mainitsihan Ari myös, että The Arkin Father Of A Son -kappaleen homoadoption puolesta puhuva teksti on myös hyvä "kannanotto" (vai miten se nyt menikään). Miksei tuon uutisen otsikko ollut "Ari kehui Ruotsin euroviisuedustajaa!" No niin, kyllähän Seiska tietää mikä myy ja mikä ei... sellasta se on. Aika hyvin sopii noihin Arin "herjauksiin" tuo Seiskan kuva Arkista:) Hehe, joo. "Tämäkö homopoppia!?" |
Tympee Huttunen 13.04.2007 16:49:06 | |
---|
Olen melko varma, että Ola Salo ei edes ole yhtään miehiin päin. Koko biseksuaalisuus-juttu on kuitenkin tuollainen David Bowiemainen glamjuttu. |
Hot RedX 13.04.2007 17:27:49 | |
---|
Olen melko varma, että Ola Salo ei edes ole yhtään miehiin päin. Koko biseksuaalisuus-juttu on kuitenkin tuollainen David Bowiemainen glamjuttu. Sukunimi viittaa Suomeen. Eli ei ole! |
Rotuvaari 13.04.2007 18:03:41 | |
---|
Sukunimi viittaa Suomeen. Eli ei ole! Liekö edes oikea sukunimi tuo? Ymmärtääkseni jonkinmoinen taiteilijanimi kyseessä, kun on vielä palindromikin. Joo, en oikein diggaile. En ruotsalaista homopoppia, saati suomalaista hevirokkia. Sitten kaiki kääntyivät katsomaan Blondin vaimoa, joka sanoi:
"Älkää minua katsoko. Hän teki itse eväänsä." |
kyseinen 13.04.2007 19:38:12 (muokattu 13.04.2007 19:39:16) | |
---|
No minusta on ihana ja minä olen nainen. Joten onkohan nyt ilmassa pientä kateellisuuden poikasta? Kyllä se Ari persoonallaan varmaan muitakin naisia viehättää, jos minuakin. Tokitoki, tykkää kukakin mistä tykkää. En pysty olemaan tollaselle jannulle kateellinen, kun ei edusta mitään, mistä itse pidän. Kunhan toin (taas) sen toisenkin näkemyksen herrasta esille. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Rattata 14.04.2007 08:30:29 | |
---|
|