oizo 31.10.2006 22:06:59 | |
---|
Miksi BB:n piti antaa 336 juomatölkkiä viikkotehtävää varten? Tiesihän jo etukäteen mitä siitä tulee... Ei mua ainakaan kiinnostas alkaa mitään katapultteja väsäämään. Pienin mahdollinen vedonlyöntiprosentti ja bisset nassuun. sattuuhan näitä |
Alpha 31.10.2006 22:11:06 | |
---|
Ei mua ainakaan kiinnostas alkaa mitään katapultteja väsäämään. Pienin mahdollinen vedonlyöntiprosentti ja bisset nassuun. Tuli sullakin tuplana? Outo juttu... |
oizo 31.10.2006 22:57:56 | |
---|
Tuli sullakin tuplana? Outo juttu... no niinpä näytti tulevan sattuuhan näitä |
Chrissie 31.10.2006 23:01:04 | |
---|
Tuli jotenkin paha olo, kun katsoi tuota tanssimista. Yök.. Kaki ärsyttää entistä enemmän. Enää ei voi edes katsoa sinne suuntaan kuin pienillä vilauksilla. Ärsytys on kasvanut eilisestä lähes kaksinkertaisesti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
obiwan 31.10.2006 23:30:19 (muokattu 31.10.2006 23:31:16) | |
---|
Kaki ärsyttää entistä enemmän. Enää ei voi edes katsoa sinne suuntaan kuin pienillä vilauksilla. Ärsytys on kasvanut eilisestä lähes kaksinkertaisesti. Tuntuu siihen palavan isolla osalla talon asukkaistakin käämi. En oo pahemmi noteerannu Kakia aikasemmin mut kyl noitten uusien jälkeen siitä on tullut paljon idiootimpi. Ei mua ainakaan kiinnostas alkaa mitään katapultteja väsäämään. Pienin mahdollinen vedonlyöntiprosentti ja bisset nassuun. Heh, sama. Aika hauska tehtävä taas:P |
Kimmo72 01.11.2006 13:41:00 | |
---|
Jokohan pääsis tosta Karista eroon. Nyt olis mahdollisuus. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Juzzu 01.11.2006 13:43:19 | |
---|
Jokohan pääsis tosta Karista eroon. Nyt olis mahdollisuus. sekös joutuu äänestykseen? No onhan sen nyt ihan varma putoaja. |
Kimmo72 01.11.2006 13:48:36 | |
---|
sekös joutuu äänestykseen? No onhan sen nyt ihan varma putoaja. Jep. Kari, Jani ja yllätys yllätys.. Mira on äänestyksessä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Rattata 01.11.2006 14:28:29 | |
---|
Jep. Kari, Jani ja yllätys yllätys.. Mira on äänestyksessä. Aika selkee juttu. Luulen että Janista pidetään aika paljon, Mira on jo näyttänyt kyntensä ja Kari on ruvennut ärsyttämään porukkaa sen verran että eiköhän nyt ole lähdön aika. Tai näin mää luulen... D'oh! |
NHR 01.11.2006 14:37:07 | |
---|
Luulen että Janista pidetään aika paljon Mä taas veikkaisin, et se putoo seuraavaks, jos on nyt siis äänestyksessä mukana. Saatan tietty olla pahasti väärässä, eihän tää peli enää muutenkaan muutamaan viikkoon oo menny yhtään mun mielen mukaan. ;) "Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain |
MV 01.11.2006 15:00:41 | |
---|
Hmm...Toivottavasti Jani lähtee. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Anonyymi muusikko 01.11.2006 16:12:46 | |
---|
Mä taas veikkaisin, et se putoo seuraavaks, jos on nyt siis äänestyksessä mukana. Saatan tietty olla pahasti väärässä, eihän tää peli enää muutenkaan muutamaan viikkoon oo menny yhtään mun mielen mukaan. ;) Eihän se Jani miinuksia paljoakaan saa, eikä kyllä plussiakaan. On niin neutraali tyyppi. Mira tai Kari taasen keräävät luultavasti miinusta melko reilusti. Voimmie lähtee |
Bonesaw 01.11.2006 16:33:47 | |
---|
Toivottavasti Kaki pysyy talossa. Oikeesti,onhan sellasta pikkusen vittumasta/ilkeilevää jannua paljon kivempi tsiigata,kun jotain anteeksipyytelevää kaikkien kaveria. |
Tellervo 01.11.2006 17:02:31 | |
---|
Eihän se Jani miinuksia paljoakaan saa, eikä kyllä plussiakaan. On niin neutraali tyyppi. Mira tai Kari taasen keräävät luultavasti miinusta melko reilusti. Ja plussaa myös. Siten voi siis olla, että Jani lähtee. Ainakin saisi mun puolesta lähteä - kuka se edes on? Taidetta ilman aivoja. |
Sinap 01.11.2006 17:23:55 | |
---|
Ja plussaa myös. Siten voi siis olla, että Jani lähtee. Ainakin saisi mun puolesta lähteä - kuka se edes on? Samoin...mutta http://www.bbplaza.net/ äänestykset ovat olleet suhteellisen oikeassa...toki nyt aika vähän ääniä vasta annettu. "Siinähän se tuubi onkin." |
Hetfield 01.11.2006 17:35:58 | |
---|
Vai että Technicolour heittää keikan BB-talossa. Juu-u. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
Chrissie 01.11.2006 18:01:07 | |
---|
Jännä ettei porukka opi tuota, että Miran laittaminen äänestykseen asettaa vain sen vastapuolen suurempaan vaaraan. Veikkaan, että Jani lähtee, vaikka Kaki toivoisinkin putoavan nyt. Jania on ollut kyllä ihan ilo katsella, mutta hieman tylsä se silti on. Eikä tuo vehtaaminen Miran kanssa varmastikaan ole plussia tuonut sen enempää. Miralla taas on tuo ihme kannatusjoukko takanaan, ja Kakille ne loput tärähtäneet. Vaikka Kakin pitäisikin poistua, pelkään pahoin, että Jani lähtee. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Jenka 01.11.2006 19:53:16 | |
---|
Samahan tuo mulle loppujen lopuksi on kuka voittaa. Itse suhtaudun aika neutraalisti, enkä ole ketään vihannut enkä ketään rakastanut. Mutta enpä mä soisi Janin tippuvan, ja Mira voi jäädä vain sen takia kun en ymmärrä miksi sitä niin paljon vihataan, oikeastaan se on vähän sellainen "kaikkien kaveri", mutta enpä ole katsonut 24/7 ja Kaki nyt on vaan Kaki, leppoisa tyyppi, joka tosin ei ole aina kovinkaan korrekti. No ehkä Kaki pois. Joo. Kaki pois. Mutten tasan äänestä, enkä itke enkä naura käy miten tahansa. Ehkä mä olen sitten outo Big Brotherin seuraaja, kun en suhtaudu sarjaan niin kovin vakavasti. What a season
to be beautiful without a reason |
-Mickill- 01.11.2006 20:24:06 | |
---|
Mira pois tuolta nyt viimeinkin! Mikäli Kaki tai Jani lähtee niin taloon jää vaan 2 äijää..ei hyvä. Ei pelkkiä akkojen (Mira&Mia) kitinöitä jaksa kukaan katella. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Kiljupunkkari 01.11.2006 21:01:40 | |
---|
Mira pois tuolta nyt viimeinkin! Mikäli Kaki tai Jani lähtee niin taloon jää vaan 2 äijää..ei hyvä. Ei pelkkiä akkojen (Mira&Mia) kitinöitä jaksa kukaan katella. Just näi. Mira esittää jotain hiton sympaattista terapeuttia. Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |