Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 570 71 72 73 7479 80 81 82 83
Shitmanek
21.02.2006 23:18:45
Olen takas. Wow asentuu. Mut saan kunnon hiiren vasta huomenna! Eli tänään vaan patchit jne.

Minä taas lopetin ainakin hetkeksi. Peliaika päättyi ja odottelen Oblivionia. Alkoi oikeastaan taas jo WoW vähän kyllästyttää kun kaveritkin ovat jo siellä 60 lvl:n tienoilla ja itse vasta 49, joten tutun partyn muodostaminen on vähän hankalaa, kun heilläkin on omat kiireensä jne. Joskus myöhemmin sitten lisää.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Bonesaw
22.02.2006 14:29:26
hitto näitä teidän juttuja on hauska lukea välillä. saa repeillä,, :D
Zed
24.02.2006 22:27:37

Minkä perkeleen takia se yksi ja ainut kaatunut serveri on aina Dunemaul? Sekoaa perkele pää kun polttelee päästä vääntämään battlegroundsia ja disconnectia pukkaa. Paska peli.
MegaMan Club #012 Bat Man
EExEE
25.02.2006 22:35:28
Itse en ole peliä pelaillut vähään aikaan kun päätin, etten ennen kirjoitusten loppua uutta korttia osta. Aloinpa kuitenki katsastamaan acco-infojani ja muuta, niin sano että ei löydy kyseistä accountia. Menivät sitten perkeleet poistamaan, vaikka olen pelaamatta ollut sen about 2-3kk vasta, eikös sen pitäisi säily sentään sen 6kk?
Ärsytäää
Snowblind
26.02.2006 01:28:14

Itse en ole peliä pelaillut vähään aikaan kun päätin, etten ennen kirjoitusten loppua uutta korttia osta. Aloinpa kuitenki katsastamaan acco-infojani ja muuta, niin sano että ei löydy kyseistä accountia. Menivät sitten perkeleet poistamaan, vaikka olen pelaamatta ollut sen about 2-3kk vasta, eikös sen pitäisi säily sentään sen 6kk?
Ärsytäää

Kyllä sen tallella pitäisi olla, ehkä se pitää vaan aktivoida uudelleen tai jotain.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
EExEE
26.02.2006 09:44:03
Toivottavasti näin on, sillä tuli kuitenki silloin aikoinaan tuhlattua jonkin verran aikaa, jotta pääsin 60 ja sain jonkilaiset kamat kasaan. Taitaa wowittelu loppua jo joutuu alista aloittamaan, vaikkakin harkitsin uuden hahmon tekemistä jonnekkin muualle tai migraatioa kun tuo Stormreaver on jo tupaten täynnä ja muutenkin epävakaa servu.
Bilharzia
27.02.2006 12:07:13
Sori ny vielä kerran näistä AQ-hommista mutta eräs druidi frapsas ja editoi koko homman. Tuloksena on aika hieno elokuva. Notta 200 megaa vaan. Niille jotka on joskus missannu porttien avaamisen - tästä.

http://files.filefront.com/AQ_Gate_ … Al_Akirzip/;4807841;;/fileinfo.html

Hoo ja AQ20 on clearattu. Ossirian kaatu meille ja ihan näpsäkkää loottia se tiputti.

Homma on jo päiviä vanha mutta missään ei oo tarkkaa listaa mitä se droppas meidän porukalle. Agility-platee ja hyvä crossbow muistaakseni. Backstab-kirjat tippuu tolta vikalta bossilta esmes.
. Let's Born To Die
Heartwood
27.02.2006 13:16:39
Kyllä sen tallella pitäisi olla, ehkä se pitää vaan aktivoida uudelleen tai jotain.

Mitenhän sen saisi uudestaan aktivoitua? Meinaan että on itsellä vissiin samanlainen tilanne. Account manageriin ei tunnu pääsevän, mutta itse peliin voi jostain syystä kirjautua ja päivitykset ladata. Kahdesti olen jo Blizzardille laittanut asiasta sähköpostia, vaan vastausta ei ole kuulunut.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Guitarist in the Night
27.02.2006 14:35:59
Mitenhän sen saisi uudestaan aktivoitua? Meinaan että on itsellä vissiin samanlainen tilanne. Account manageriin ei tunnu pääsevän, mutta itse peliin voi jostain syystä kirjautua ja päivitykset ladata. Kahdesti olen jo Blizzardille laittanut asiasta sähköpostia, vaan vastausta ei ole kuulunut.

Kyllä Account Managementtiin pitäis päästä ja siellä pitäis näkyä Account Status: Frozen tai jotain.
Hevi on ihan hyvää.
Heartwood
27.02.2006 14:59:41
Kyllä Account Managementtiin pitäis päästä ja siellä pitäis näkyä Account Status: Frozen tai jotain.

Okei, sitten ei vissiin ole tuo ongelma kyseessä.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Snowblind
02.03.2006 16:33:46

Noni, tänään tuli war effortit valmiiksi ja tiistaina pitäisi aueta AQ.
Bilharzia
02.03.2006 18:21:55
Noni, tänään tuli war effortit valmiiksi ja tiistaina pitäisi aueta AQ.

Kräts kova meininki, kato ettei scepteriä pitävät guildit rupee pitään serveriä panttivankina mitä tulee AQ eventtiin. Muista että se viimenen tunti on se loppuhuipennus.
. Let's Born To Die
Snowblind
02.03.2006 20:13:11

Kräts kova meininki, kato ettei scepteriä pitävät guildit rupee pitään serveriä panttivankina mitä tulee AQ eventtiin. Muista että se viimenen tunti on se loppuhuipennus.

Ei muuten ala tollasta harrastamaan.. Mazrigosin scepterin omistaa eräs wannabemaailmanparasomgwtfbbqhardcorepvekilta ja ne myyvät vaikka toisen munuaisensa saadakseen ne portit auki mahdollisimman nopeasti.
Milkop
02.03.2006 20:16:47

Täällähän on melkoinen THV käynnissä :D Reps!
Heartwood
03.03.2006 10:33:21
Kyllä voi näköjään ihmislapsi olla ns. ääliö...

Tuossa aiemmin jo vähän valitinkin siitä kun en päässyt Account manageriin sisälle, mutta kerrotaan nyt koko juttu.

Joskus viime marraskuussa rupesin pohtimaan, jotta olisipa siistiä ostaa lisää aikaa WoWiin. Ajattelin kuitenkin käydä vilkaisemassa Account manageria ennen kuin pistän peliaikakortin tilaukseen. Noh, kävi sitten niin että mokoma vehje ei päästä minua sisälle. Säätänäh.

En siis tilannut peliaikakorttia ja laitoin viestiä Blizzardille asian tiimoilta. Hassua oli se, että itse peliin tunnuksillani pääsi kirjautumaan ja lataamaan päivitykset. Aika kului ja vuosi vaihtui eikä Blizzard vastannut mitään. Kirosin mokomat sukkulamadot mielessäni alimpaan helvettiin.

Odottelin silti kiltisti aikani ja yritin silloin tällöin käydä kokeilemassa onneani managerin kanssa. Ei mainittavaa tulosta. Laitoin helmikuussa Blizzardille uudestaan mailia, mutta en uskonut enää vastausta tulevan. Siat. Eikä vastausta ole kuulunutkaan, mutta hyvä niin.

Nimittäin tässä männä viikolla ystäväni osti itselleen lisää aikaa. Kävi sitten niin, että tuossa eilispäivänä latasimme uudet päivitykset minun koneelleni ja hän pelasi omalla tilillään. Jonkin ajan kuluttua hän halusi nähdä, mitä Account manager minulle oikein valittaa ja painoi siitä peliinkirjautumisruudusta vasemmalta sitä Manage Account -painiketta.

Ihmettelin kovasti auennutta linkkiä. Mikä v*tun wow-europe? Mitä? Säääh? Ja äärimmäisen maagisesti ko. sivusto hyväksyi täysin mutisematta sekä account namen että salasanan. Mistäköhän syystä? Koska olen niin järkyttävä nero, että yritin kirjautua n. neljän kuukauden ajan EUROOPPALAISILLA tunnuksilla AMERIKKALAISELLE WoW-sivustolle. Lol. Noh, meneepähän taas päivärahasta siivu kun pitää tilata viimein sitä peliaikaa.

Joten älkää tehkö asioita röytämällä, lapset.
-Aleksi-
03.03.2006 11:08:21
Kyllä voi näköjään ihmislapsi olla ns. ääliö...

Mä tajusin kirjautua eurooppalaiselle account managementille 2 päivän yrittämisen jälkeen.
Uruk
03.03.2006 12:16:44
Mä pelaan UO:ta, ILMASEKS. :D
(ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT
greshgurt
04.03.2006 01:33:14
Hoho, sellaset 7 päivää ja 12 tuntia on peliaikaa tullut kasaan, level 32.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Bilharzia
04.03.2006 22:58:36
Uudet patch notet testiservereille on julkaistu

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html

Kattokaa. Sitten sininen postaus uusista instance-käpeistä

http://forums.worldofwarcraft.com/t … 57025&p=1&tmp=1#post7357025

Jee warruille nerffikeppiä lisää. Millon viimeks fury warruista itkettiin? Olisko ollu joskus closed betassa? EI SIINÄ MITÄÄN ANNETAAN NIILLE NERFFIÄ! PERUSTEETTOMAT NERFFIT ON KIVOJA! Intimidating Shout käpätään 5 mobiin, enkä ymmärrä minkä takia. Koko hahmoluokka on pian taas final betan tasolla jos tää trendi jatkuu.

Alterac Valley uudistukset näyttää sen sijaan hauskoilta. Nyt on kunnon verilöyly taattu.
. Let's Born To Die
Jkob
05.03.2006 13:31:33
Sori ny vielä kerran näistä AQ-hommista mutta eräs druidi frapsas ja editoi koko homman. Tuloksena on aika hieno elokuva. Notta 200 megaa vaan. Niille jotka on joskus missannu porttien avaamisen - tästä.

http://files.filefront.com/AQ_Gate_ … Al_Akirzip/;4807841;;/fileinfo.html

Tarviiko tuon katsomiseen itse pelin? Kiinnostais vähän kattella että mistä työ niin paljon vouhotatte
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)