rockjihad 02.06.2012 15:30:47 | |
---|
Myönnän olleeni väärässä, tollasta kulttuuripläjäystä ei kyllä mikään perkeleen jalkapallohöntsä jyrää ikinä ylitseen. |
Secreterial 02.06.2012 23:30:12 (muokattu 02.06.2012 23:32:28) | |
---|
Hollanti näytti tänään iskukykynsä tekemällä melko murskaavaa jälkeä Pohjois-Irlantia vastaan. Kevyet 6-0 taululle. Muuten ei harjotusottelut isoja yllätyksiä tarjonneet, mutta Portugal on kesken olevassa Turkki ottelussa 1-2 tappiolla. Englanti voitti Belgian 1-0 Welbeckin maalilla, johon Young tarjoili nätin syötön. Mielenkiintoinen on kyllä Venäjä, joka nöyryytti eilen Italiaa. Melkonen villi kortti on kisoissa, kun Arshavinkin on ilmeisesti oppinut jälleen pelaamaan. Aginfeev on maalilla melko kova sana, ja mielenkiintoisena nimenä täytyy nostaa esiin Alan Dzakoev, joka siis on 1990-syntynyt kaveri. Yksi Venäjän lupaavimmista nimistä, ja kisat kyllä tarjoaa hienon näyttämön nuorukaiselle. "I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 02.06.2012 23:53:26 | |
---|
Secreterial: kun Arshavinkin on ilmeisesti oppinut jälleen pelaamaan. Ei se ikinä oo taitojaan menettänyt, se on vaan ollut väärin peluutettu Arsenalissa. Johan se Zenitissä kevään aikana näytti taas, mihin se pystyy parhaimmillaan ja samoja esityksiä olisi varmasti tullut Arsenalissakin, ellei kaikenmaailman Gervinhot ja Ramseyt olisi ajaneet Arshavinista ohi Arsenen hyväihminen-profiloinneissa. |
DJKaaos 03.06.2012 00:36:37 | |
---|
Secreterial: Englanti voitti Belgian 1-0 Welbeckin maalilla, johon Young tarjoili nätin syötön. Katsoin tuon pelin. Kyllähän se näyttää ihan Hodgsonin joukkueen pelaamiselta... Mitään muuta tuskin odotettiinkaan. Tiivistä puolustuspelaamista ja hallinta suosiolla vastustajalle. rockjihad: ellei kaikenmaailman Gervinhot ja Ramseyt olisi ajaneet Arshavinista ohi Arsenen hyväihminen-profiloinneissa. Pystyykö jo sanomaan, että saiko Arsene laatua vai pelkkää otsaa, kun hankki Gervinhon? Minä olen minä. |
rockjihad 03.06.2012 00:44:52 | |
---|
DJKaaos: Pystyykö jo sanomaan, että saiko Arsene laatua vai pelkkää otsaa, kun hankki Gervinhon? Ei suinkaan. Vielä ensi kausi aikaa. Pires oli paljon paskempi ekalla kaudellaan, kun Gervinho omalla ekalla kaudellaan ja mites sen kanssa lopulta kävi? |
DJKaaos 03.06.2012 00:50:16 | |
---|
rockjihad: Ei suinkaan. Vielä ensi kausi aikaa. Pires oli paljon paskempi ekalla kaudellaan, kun Gervinho omalla ekalla kaudellaan ja mites sen kanssa lopulta kävi? Odottakaamme ja tuomitkaamme vasta vuoden kuluttua. Piresistä kehittyi kyllä lopulta niin briljantti pelaaja, että vaikea nähdä Gervinhosta kehittyvän saman tason tekijää. Nykyinen oppimisympäristö ja kanssapelaajat kun eivät mun mielestä sellaista tue. Minä olen minä. |
rockjihad 03.06.2012 00:59:40 | |
---|
DJKaaos: Odottakaamme ja tuomitkaamme vasta vuoden kuluttua. Piresistä kehittyi kyllä lopulta niin briljantti pelaaja, että vaikea nähdä Gervinhosta kehittyvän saman tason tekijää. Nykyinen oppimisympäristö ja kanssapelaajat kun eivät mun mielestä sellaista tue. No en mä itekkään oikeesti usko siitä Piresin tasoista tekijämiestä tulevan, mutta semmonen käypä laituri tyyliin Overmars keskiverto-päivänään riittäisi varsin hyvin. Oppiympäristö on eri, kun Piresillä, mutta toisaalta Frimpongkin olisi vaan joku Fabregasin kaltanen paskahousu, jos se olisi Vieiran rinnalla alaansa oppinut. |
DJKaaos 03.06.2012 01:03:42 | |
---|
rockjihad: No en mä itekkään oikeesti usko siitä Piresin tasoista tekijämiestä tulevan, mutta semmonen käypä laituri tyyliin Overmars keskiverto-päivänään riittäisi varsin hyvin. Juu. Kovan potentiaalin Gervinho kyllä omaa ja laatupelaajasta on toki mahdollista puhua, vaikka ei Piresin tasolle yltäisikään. Mutta ensi kausi näyttänee suunnan. Minä olen minä. |
rockjihad 03.06.2012 01:12:23 | |
---|
DJKaaos: Juu. Kovan potentiaalin Gervinho kyllä omaa ja laatupelaajasta on toki mahdollista puhua, vaikka ei Piresin tasolle yltäisikään. Mutta ensi kausi näyttänee suunnan. Ja sen ensi kauden jälkeen tulee selvyys siihen, tuliko laatua vai pelkkä otsa siihen hintaan. Vähän viduddaa, kun Etienne Capouen siirto Arsenaliin-huhuilu on loppunut. Siinä olisi ollut aito keskikentän herrasmies-niittokone Gilberton jalanjäljissä. M'Vilat ja muut nuolee Capouen jalkoja, jos se antaa siihen luvan, perkele. |
Secreterial 03.06.2012 16:45:34 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
losalvaros 03.06.2012 18:10:58 | |
---|
Hieman kipeä paikka tuo Kuytin lähtö. Tärkeitä maaleja, mutta toisaalta taas loputonta keskinkertaisuutta kuitenkin erinomaisella työmoraalilla. Kuytin lähtö saattaa enteillä myös Pooliin tulossa olevista laitureista, pitää laittaa sormet ristiin että kunnon korvaaja löytyy. "It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio |
Secreterial 03.06.2012 18:21:44 | |
---|
Englannin hyvä onni jatkuu! Gary "Kartsa" Cahill joutuu sivuun kisoista murtuneen leuan takia. Tilalle nousee Martin Kelly... "I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 03.06.2012 18:35:26 | |
---|
Ihan yhtä hyvin ne ois voinu pyytää Neil Ruddockia palaamaan pelikentille. Varmasti se ois suostunu stunttaamaan Cahillia Englannin puolustuksessa. |
Van Hannes 03.06.2012 18:38:24 | |
---|
Onko Kyle Walker loukkaantuneena? Ei kai tuo Kelly nyt ole häntä parempi? |
rockjihad 03.06.2012 18:42:56 | |
---|
Van Hannes: Onko Kyle Walker loukkaantuneena? Ei kai tuo Kelly nyt ole häntä parempi? Joo, Walkerilla on vissiin joku varvas murtunut, tms. |
Van Hannes 03.06.2012 18:45:19 | |
---|
rockjihad: Joo, Walkerilla on vissiin joku varvas murtunut, tms. Ok. Ei varmaan muutenkaan sopis hodarille, että olisi nouseva laitapuolustaja. |
Secreterial 04.06.2012 20:14:23 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
Loijaa 04.06.2012 21:39:24 | |
---|
Voisiko Croatia olla tänä kesänä samanlainen EM-yllätysvoittaja kuin Tanska tai Kreikka aikanaan..voittajavetoa oli pakko tehdä muutamalla eurolla, kun kerrointa joukkueella oli mukavat 40. Espanjaa, Saksaa tai Hollantia on aika turha veikata ainakin veikkauksen kautta, ellei satu olemaan hirvittäviä summia asettaa panokseksi. Ja tulihan sitä Englantiakin sympatiasyistä veikattua. God damn, it's the PUSHER! |
Secreterial 04.06.2012 21:59:35 | |
---|
Loijaa: Voisiko Croatia olla tänä kesänä samanlainen EM-yllätysvoittaja kuin Tanska tai Kreikka aikanaan. Vähän epäilen. Puolustuksessa on varmasti jonkin verran ongelmia, vaikkakin keskikentällä on ihan laadukasta kaveria. Jelavic saattaa olla kärjessä vähän liian yksin, varsinkin nyt kun Olic loukkaantui ja joutuu jäämään pois. Kroatia on kyllä mielenkiintoinen joukkue, joka voi yllättää. "I never bluff" - Cordell Walker |
Van Hannes 04.06.2012 23:16:29 | |
---|
Kroatia pääsee puolivärieriin asti. Tämä on fakta. |