Chrissie 31.10.2006 00:18:37 | |
---|
Tämä menee nyt sivun ensimmäiseksi, mutta menkööt. Haluan avautua. Kaki ärsytti minua alussa aivan suunnattomasti. Sitten siihen tottui eikä sitä oliota enää pitänyt oikein minään, mutta nyt muutamien viikkojen aikana on ärsytyskynnys alkanut taas madaltua. Ja kas, tänään repesi. Ei jumalauta miten tuollainen rotta-aivo voikin saada hermot kiristymään. Näkeehän sen nyt päällekin päin, ettei sillä mitään puhtaita jauhoja ole pussissa, ja ohjelman edetessä on noita ikäviä puolia alkanut tulla yhä enemmän esille. Juoruilu, paskat jutut, ahdistelu, vittuilu, oman itsensä pitäminen ylempiarvoisena jne. ovat juuri niitä asioita, jotka puskevat jatkuvasti pintaan. Lisää vain tuollaista puolta esille niin pääsisi sinirilli viimeinkin katsojien äänestyksen vallan alaisuuteen. Siinä punnittaisiin lopulta kumpia on enemmän: Kakin ylistäjiä vai meitä Kakin vihaajia. Kaki ulos! Kiitos. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Jormaz 31.10.2006 00:29:05 | |
---|
Samaa mieltä. Kaki vaikuttaa vaan niin perkeleen yksinkertaiselta jätkältä. Kaiken kaikkiaan ärsyttävä tapaus. Miees... |
NHR 31.10.2006 00:43:32 (muokattu 31.10.2006 01:05:28) | |
---|
Kaki ulos! Niin, no, samapa se sinänsä... Mut se mua vähän kyllä ihmetytti miks siitä Kakin kysymyksestä Mialle semmonen haloo nousi? Mun mielestä se oli ihan pätevä ja asiallinen kysymys siihen paikkaan, eikä mun mielestä ees kuulostanu mitenkään vittuilemalla kysytyltä. Ja sit toinen niinku loukkaantuu verisesti, kun hänen tarinaansa ei muka uskota, ja sitä myöten sit kaikki (tai no, ainakin monet) muutkin... Ton Mian sieltä sais mun mielestä seuraavaks ulostaa, ihmettelen miten se yleensä vielä on siellä? E: Jahas, eikä siis ilmeisesti lähde vielä ens sunnuntainakaan... "Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain |
Rattata 31.10.2006 07:47:51 | |
---|
Miten se Kaki loukkasi Miaa? Meni ohi tuo ihan täysin, kun avasin töllön niin siellä oli hirvee härdelli että Kakin pitäis pyytää Mialta anteeksi. Valaiskaa... D'oh! |
carlos 31.10.2006 09:17:42 (muokattu 31.10.2006 09:19:30) | |
---|
Miten se Kaki loukkasi Miaa? Meni ohi tuo ihan täysin, kun avasin töllön niin siellä oli hirvee härdelli että Kakin pitäis pyytää Mialta anteeksi. Valaiskaa... Mia kertoi jotai dramaattista tapahtumaa, miten joku mies oli häntä seurannut kadulla ja lopulta tarttunut olkapäistä kiinni. Oli kuulemma kontannut Lontoon kaduilla mies olkapäissään kiinni, kunnes oli päässyt pakoon. Ja kukaan sivustaseuraaja ei ollut noteerannut tätä mitenkään. Sisältyihän juttuun ihan yllättäviäkin käänteitä siitä, miten mies oli ollut poissa näköpiiristä jo jonkin aikaa, kunnes taas ilmestynyt Mian tuntumaan ym... Tähän kaki sitten heitti, että eihän Mia olisi vain kuvitellut koko tapahtumaa. Ja siitä se sitte lähti, Mia pisti itkux jne. Turhaa pillitystä, sanon ma. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Tellervo 31.10.2006 09:52:18 | |
---|
Tähän kaki sitten heitti, että eihän Mia olisi vain kuvitellut koko tapahtumaa. Ja siitä se sitte lähti, Mia pisti itkux jne. Turhaa pillitystä, sanon ma. Minusta tuo oli outo heitto, ja mieleen tuli, ettei kyse olisi sukupuolieroista. Miehet eivät välttämättä tajua ja usko, että naisille tuollaisia ahdisteluja tapahtuu tämän tästä. Ehkä voi olla myös vaikea käsittää, kuinka pelottavaa ja uhkaavaa se voi oikeasti olla. Se siitä. Taidetta ilman aivoja. |
Juzzu 31.10.2006 09:58:17 | |
---|
Miehet eivät välttämättä tajua ja usko, että naisille tuollaisia ahdisteluja tapahtuu tämän tästä. Ehkä voi olla myös vaikea käsittää, kuinka pelottavaa ja uhkaavaa se voi oikeasti olla. Mitenkään ottamatta kantaa tuohon BB:n tilanteeseen, niin tulee mieleen eräs juttu..ööö.. oisko viime keväältä. Kävelin yön tunteina paarista kotia kohti omaan rauhalliseen, ehkä vähän kansalaisluottamusta nauttineeseen tyyliin. Yht äkkiä havaihduin siihen että edellä kävellyt naisolento johon en ollut aikaisemmin kiinnittänyt mitään huomiota säntäsi juoksuun. Otti kunnon spurtin, juoksi 50m eteenpäin, teki tiukan kurvin ja jatkoi vielä vähän matkaa ja pysähtyi tuijottamaan minua. Itse vähän ihmeissäni ja huvittuneena jatkon toki suoraan kotia kohti kädet taskussa kylmää keliä manaten. Taisin vasta kotosalla tajuta. En kyllä mielestäni näyttänyt peilistä itseäni katsoessa tavallista enempää miltään himoraiskaajalta :D |
nikomati 31.10.2006 10:40:21 | |
---|
toivottavasti kari ei jouda ulos vielä pitkään aikaan. talosta löytyy nimittäin monia tylsempiä ja raivostuttavampiakin asukkaita. mia ja sari alkavat kyrsimään todella. koskaan ei voi olla liian gay |
Sinap 31.10.2006 11:18:46 | |
---|
Jotenkin on semmonen fiilis että Kaki ja Mira olis äänestyksessä. Saapi nähdä. Miralle ensimmäinen kunnon vastus. "Siinähän se tuubi onkin." |
stickyfinger 31.10.2006 12:17:42 | |
---|
Kaki on ruvennut nyt kyllä tympimään, alkaa väsyttää nuo jutut. Vaikka kannatusta hepulla onkin, eipä kyllä varmastikaan voittoa miehelle lohkea. Mia tosin on kyllä tällä hetkellä se joka minun mielestä voisi lähteä vetämään. Rasittava ulosanti ja tyhjänpäiväiset jutut. Vaan suru kyllä puserossa on kun Jenni lähti, voi voi voi...Niin viehättävä friidu. Onkohan niillä mennyt poikaystävän kanssa poikki kun se ei ollut vastassa, TILAISUUTENI KOITTAA!!! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Kiljupunkkari 31.10.2006 13:07:12 | |
---|
Äänestäkää vaa Kaki ulos. Siinäpähä sitte itkette ku on tylsää. Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
-Mickill- 31.10.2006 14:17:13 | |
---|
Mia tosin on kyllä tällä hetkellä se joka minun mielestä voisi lähteä vetämään. Rasittava ulosanti ja tyhjänpäiväiset jutut. Totta, tota ämmää ei jaksas kuunnella/katsoa enää yhtään. Vielä sitä näköjään 2 viikkoa joutuu kestämään. Toivottavasti Mira tai Sari lentäs ulos ensi v-loppuna. Niin ja Olli voittoon! Tai Kaki. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Hetfield 31.10.2006 14:33:37 | |
---|
Kaikki ulos! Luin unenpöpperöisillä silmilläni näin =P P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
Guitar Hero 31.10.2006 17:08:14 | |
---|
Kaikki ulos! Ei haittaisi ainakaan mua yhtään. Ei tuota jaksa katsoa. |
Oceancalibra 31.10.2006 18:09:16 | |
---|
Voi puolukka sitä Miaa kuunnelkaapa sen juttuja, montakako kertaa se sanoo "minä, meikä meikä minä minä minä" sanois vielä "ette te muut voi, ku minä meikä minä" Kaki ja Olli on aika vahvoilla voittaa, mutta kyllä Miralla ja Mialla on joku ihmeen angstipäivät käynnissä, vaikka sitten sanotaan haastatteluissa "Olisin jäänyt taloon vielä" "Siellä oli mukavaa" Joo en keksiny mitää muutakaa, oli pakko kirjottaa jotaki :D "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Alpha 31.10.2006 18:29:26 | |
---|
Voi puolukka sitä Miaa kuunnelkaapa sen juttuja, montakako kertaa se sanoo "minä, meikä meikä minä minä minä" sanois vielä "ette te muut voi, ku minä meikä minä" Tarkoitat varmaan Miraa? |
myrtonen 31.10.2006 18:30:33 | |
---|
Heh kyllähän se blondi voittaa kun sillä on niin isot tissit. M.A.C.H.O #26 "Jesus Christ!" - "GES ÖGEEN." |
MV 31.10.2006 18:35:21 | |
---|
En kyllä itsekkään ymmärtänyt miten se Mia niin suuttui tuosta Kakin kommentista. Toisaalta Kakikin oisi voinut pyytää anteeksi ja ihmetellä ihan Miallekkin sitä mitä jäi sisälle ihmettelemään (oliko se nyt) Janin kanssa. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Alpha 31.10.2006 20:01:54 | |
---|
Miksi BB:n piti antaa 336 juomatölkkiä viikkotehtävää varten? Tiesihän jo etukäteen mitä siitä tulee... |
oizo 31.10.2006 22:06:58 | |
---|
Miksi BB:n piti antaa 336 juomatölkkiä viikkotehtävää varten? Tiesihän jo etukäteen mitä siitä tulee... Ei mua ainakaan kiinnostas alkaa mitään katapultteja väsäämään. Pienin mahdollinen vedonlyöntiprosentti ja bisset nassuun. sattuuhan näitä |