Tää arvio oli eksynyt väärään lankaan; God of War(2018) meni viimeksi läpi, reilu 20h pääjuoni vei. Mä ymmärrän miksi tätä kehutaan. Onhan se pelinä hyvä, grafiikoiltaan hieno ja pelattavuus hiottu, teknisesti siis todella onnistunut kokonaisuus, mut se ei tarjonnut mulle sitä mitä odotin tai halusin. Jätti kylmäksi. Tarinaakin kehuttiin monessa lähteessä, mun mielestä se oli vaan typerä ja sekava. Eniten häiritsi se, kun yritti olla niin vakava. Originaalit oli kaikkea muuta. Ja sit kuitenkin se maailma oli niin pelimäinen kuin olla voi, et se söi tehoa kaikelta vakavuudelta. Jatkuva, päälleliimattu kädestäpitely tuhosi haasteen ja löytämisen riemun. Plus oli saanut marvel-käsittelyn, todella siistitty ja kiltti. Kiroileva kääpiö ei hirveesti auttanut asiaa, päin vastoin. Nämäkin aspektit soti tota vakavuutta vastaan. Henkilökohtaisesti kaipasin litrakaupalla verta ja kiloittain suolenpätkiä. Eniten turhautti se, et samaa bossimallia kierrätettiin koko pelin läpi. Yks-kaks uutta liikettä se sai jokaisella kohtaamisella, mut pohja ja ulkonäkö täysin sama. Taisi olla maksimissaan neljä erilaista pomotaistelua koko pelissä. Noikin oli originaalien suola, eeppiset bossieventit, mut sekin onnistuttiin vesittämään Tämän nimi ois voinut olla jotain muuta kuin God of War, ja olisi jäänyt ostamatta. Vaikka Son of Valhalla tai jotain. Upeesta kameratyöskentelystä plussaa. Fiilisarvosana 2/5 -------------------------------------------------------------------------------------- Dark Souls-sarja kokonaisuudessaan 666/5. Demon's Souls(PS3) 4/5 Dark Souls Prepare to Die(PC) 5/5 Dark Souls 2 Scholar of the first Sin(PC) 4/5 Dark Souls 3 "GOTY"(PC) 4,5/5 Bloodborne kuumottelee kovasti, potentiaalinen Maailman Paras Peli, mut en omista PS4. Sekiro ja Elden Ring odottelee vuoroaan. Voihan tuulikello sentään. |
9 Kings. Vielä early access -vaiheessa, mutta todella koukuttava roguelite/korttipeli. En ole pitkään aikaan koukuttunut mistään pelistä näin pahasti, edes Balatrosta. 4,5/5 |