Stradlin 26.11.2007 22:00:15 | |
---|
Itsehän olen kiekkoilija, enkä futiksesta tajua mitään, mutta sellainen seikka pisti silmään, että ehkä suomen keskikentän pitäisi liikkua aktiivisemmin ja pyrkiä rakentamaan pelia maan kautta lyhyillä syötöillä. Nyt tunntuu olevan sellaista toivotaan toivotaan kesoa hyökkäyspäähän, ja vihulainen hoitaa yleensä helposti nuo Nuorempi Eremenko oli kyllä piristävä lisäys keskikentälle näissä karsinnoissa. Pystyy vähän pitämään sitä palloa hallussaankin ja pyrkii oikeasti rakentelemaan hyökkäyksiä. Toivottavasti saa jatkossakin vastuuta ja jatkaa samaan malliin. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Black Star 27.11.2007 13:20:00 | |
---|
Hmmm. Nyt on Daily Mail viemässä Hodgsonia kakkosvalmentajaksi Derbyyn entisen Enklannin maajoukkuemiehen Paul Incen mukana. Vaikka suuri osa näistä uutisista jääkin vain huhuiksi niin kyllä Roylla tuntuu kysyntää olevan. Valioliiga olisi varmasti iso houkutin ja kenties joukkueeseen tulisi sinivalkoista väriä perässä. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Silkki 27.11.2007 16:11:16 (muokattu 27.11.2007 16:13:09) | |
---|
Hmmm. Nyt on Daily Mail viemässä Hodgsonia kakkosvalmentajaksi Derbyyn entisen Enklannin maajoukkuemiehen Paul Incen mukana. Vaikka suuri osa näistä uutisista jääkin vain huhuiksi niin kyllä Roylla tuntuu kysyntää olevan. Valioliiga olisi varmasti iso houkutin ja kenties joukkueeseen tulisi sinivalkoista väriä perässä. Saman uutisen luin. Aika naurettavalta ajatuselta kuulostaa, että tuonne olisi menossa... Jos vaihtoehtoina kuitenkin maajoukkuevalmentajuus Ausseissa tai Suomessa, niin tuskin pohjatason valioliigaseuran kakkoskoutsin paikka kiinnostaa. Ilmeisesti tulevan viikonloppun jälkeen Royn pitäisi ilmoittaa jatkostaan Suomessa. Toivottavasti jatkaa! "The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer |
Planetist 30.11.2007 13:35:27 | |
---|
Hodgson jättää Suomen maajoukkueen Palloliitto olisi halunnut jatkaa yhteistyötä Hodgsonin kanssa, jonka johdolla Suomi pelasi EM-lopputurnauspaikasta aina karsinnan viimeiselle minuutille saakka. Kaksi vuotta Suomessa viihtynyt englantilaisvalmentaja hakee jatkossa uusia haasteita muualta. http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … shtml/arkistot/futis/2007/11/587333 Hä? Eikö Hodgson itse moneen otteeseen ilmoittanut halustaan jatkaa? |
Mufasa 30.11.2007 14:31:59 | |
---|
Saatana jos palloliitto puppeloi Kuuselan Hodarin jatkajaksi, niin siitä ei hyvä seuraa. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Simo78 30.11.2007 14:36:07 | |
---|
Toivottavasti saadaan Ari "mr.Tamu" Hjelm päävalmentajaksi!!! Sen verran vakuuttavia otteita on ollut. Ai niin onhan se Kekekin vapailla markkinoilla=) |
Mufasa 30.11.2007 14:38:48 | |
---|
Toivottavasti saadaan Ari "mr.Tamu" Hjelm päävalmentajaksi!!! Sen verran vakuuttavia otteita on ollut. Ai niin onhan se Kekekin vapailla markkinoilla=) Hjelmihän on kuulemma ite ehdottanu Kuuselaa maajoukkueeseen. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
M-Juhana 30.11.2007 15:08:04 | |
---|
Toivottavasti saadaan Ari "mr.Tamu" Hjelm päävalmentajaksi!!! Sen verran vakuuttavia otteita on ollut. Ai niin onhan se Kekekin vapailla markkinoilla=) Hjelm teki sitovan jatkosopimuksen Tamun kanssa. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
FastEddie 30.11.2007 15:42:02 | |
---|
EiiiiIII! Hodgson on kyllä ollut mies paikallaan. Taitaa mennä puolustus uusiksi ja Litti tuskin enää on joukkueessa. Joku ulkomaan ihme kyllä pitäisi peräsimeen saada, joku jolla on pelajaajien respekti. I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
DJKaaos 30.11.2007 16:23:10 | |
---|
Hä? Eikö Hodgson itse moneen otteeseen ilmoittanut halustaan jatkaa? Karsintojen puolivälin paikkeilla ääni kellossa oli ehkä hieman tuollainen, mutta ainakin syksyn mittaan Hodgson on ollut kaikkea muuta kuin "halukas" jatkon suhteen mun mielestä. No, kai siellä Milanossa odottaa joku "haastava" suojatyöpaikka. Hjelmin sopimus Tamun kanssa ei sisällä purkupykälää, tästähän ihan uutisoitiin, kun tekivät jatkosopimuksen. Toki kaikki sopimukset on purettavissa. Hjelm kuitenkin voisi kai olla yksi vaihtoehto... Kuusela? Armstrong? Paatelainen? Minä olen minä. |
Roberto 30.11.2007 17:06:52 | |
---|
Ei taida Hjelmin kredit paljon painaa kansainvälisissä karkeloissa. |
Black Star 30.11.2007 18:56:49 | |
---|
Jos tuhansien järvien maasta joku niin Kuusela, kokemusta ja taitoa taktiikoiden saralla. Ulkomainen vaihtoehto olisi houkutteleva, mutta jotain meriittejä saisi ehdokkailla mieluusti olla Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
M-Juhana 30.11.2007 20:12:34 | |
---|
Hjelmin sopimus Tamun kanssa ei sisällä purkupykälää, tästähän ihan uutisoitiin, kun tekivät jatkosopimuksen. Toki kaikki sopimukset on purettavissa. Hjelm kuitenkin voisi kai olla yksi vaihtoehto... Kuusela? Armstrong? Paatelainen? En kyllä jaksa uskoa, et Hjelm ns tekisi oharia Tamulle. Hyvää työtä ja jopa 100 000 lisärahaa UEFA:lta joukkueelle. Kyllä Hjelmillä on tällä hetkellä suomifutiksen toiseksi paras pesti. Seuratasolla paras. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
Anonymous-jazz 01.12.2007 00:37:22 | |
---|
Ei taida Hjelmin kredit paljon painaa kansainvälisissä karkeloissa. Jos sinne Hjelm tulee tai vastaava Suomalainen niin eipä kyllä valmentajan krediiteillä ole hurraamista. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Loijaa 01.12.2007 01:52:30 | |
---|
Jos sinne Hjelm tulee tai vastaava Suomalainen niin eipä kyllä valmentajan krediiteillä ole hurraamista. Eiks Mourinho oo vielä vapaalla jalalla? Heavy Metal Thunder |
blackmore81 01.12.2007 17:14:44 | |
---|
Eiks Mourinho oo vielä vapaalla jalalla? Ku ois vaan Palloliitolla tarpeeksi massia herran hommaamiseen :) Saa nähdä minkä ukon ne joukkueen peräsimeen hommaa. Pahoin pelkään että joutuvat tyytymään kotimaiseen valmentajaan. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
trashjones 01.12.2007 17:33:38 | |
---|
Ku ois vaan Palloliitolla tarpeeksi massia herran hommaamiseen :) Saa nähdä minkä ukon ne joukkueen peräsimeen hommaa. Pahoin pelkään että joutuvat tyytymään kotimaiseen valmentajaan. Kyllähän se Mourinho on sanonut etsivänsä haastetta ,mutta veikkaanpa ettei palloliiton resurssit ihan taida ihan riittää. Oikeinkirjoitus ennen kaikkea. |
DJKaaos 01.12.2007 18:13:16 | |
---|
Kyllähän se Mourinho on sanonut etsivänsä haastetta ,mutta veikkaanpa ettei palloliiton resurssit ihan taida ihan riittää. Ei vaan, kyllä se on haasteissakin oltava joku raja ;) Minä olen minä. |
blackmore81 01.12.2007 18:33:41 | |
---|
Ei vaan, kyllä se on haasteissakin oltava joku raja ;) Näin juuri. Kyllä haaste ja mahdottomuus on kaksi eri asiaa :) Asiasta kolmanteen. UEFA epäilee Aasialaismafiaa pelien manipuloinnista. Vaihteeksi taas sopupelejä futiksessa. http://www.urheiluviikko.net/?p=11995 What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
trashjones 01.12.2007 20:49:03 (muokattu 01.12.2007 20:51:06) | |
---|
rölölöö tuli vahingossa kahdesti. Oikeinkirjoitus ennen kaikkea. |