Super-Jari 26.09.2005 23:00:59 | |
---|
Olipa sympaattisen oloinen se jatkoon päässyt poika, joka juoksi ympäriinsä vuoronsa jälkeen. Tarkotatko sitä joka pääsi ulkonäön vuoksi jatkoon? Dont shoot, let them burn! |
Nimismies 26.09.2005 23:03:35 | |
---|
Kamalampaa on vain se, että kaverin nimi on Rock. Raadin stepaptanssija oli kyllä ihan oikeassa mitä siitä ruikutuksesta sanoi. Ja tyttöystävä, joka on hemmon kummi, sanoi asian olevan juurikin näin. Enpä usko että kaveri kovin pitkälle pötkii. Heeh, minäkinhän olen melkeinsukuajulkkikselle. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
Jormaz 27.09.2005 06:36:05 (muokattu 27.09.2005 06:38:09) | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
arancia 27.09.2005 06:58:53 | |
---|
Tarkotatko sitä joka pääsi ulkonäön vuoksi jatkoon? Se jonka laulu keskeytettiin heti alkumetreissä koska "susta näkee että nautit esiintymisestä". Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Super-Jari 27.09.2005 06:59:42 | |
---|
Se jonka laulu keskeytettiin heti alkumetreissä koska "susta näkee että nautit esiintymisestä". Ei se vissiin ollu se. Minä tarkotin sitä jonka äitiä näytettiin välillä. Dont shoot, let them burn! |
arancia 27.09.2005 07:26:56 | |
---|
Ei se vissiin ollu se. Minä tarkotin sitä jonka äitiä näytettiin välillä. Ai se, eri ihminen. Odotin tuon pojan laulavan paremmin, kun ensin näytettiin pitkät pätkät äidin ja pojan keskusteluita, mutta melko keskivertoa sieltä tulikin. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Super-Jari 27.09.2005 15:28:01 | |
---|
Ai se, eri ihminen. Odotin tuon pojan laulavan paremmin, kun ensin näytettiin pitkät pätkät äidin ja pojan keskusteluita, mutta melko keskivertoa sieltä tulikin. Minusta se ei ollu ihan keskivertoakaan. Tuolla on hirveästi semmosia laulajia niinku minä että kotona tykkäilee laulaa levyn mukana, mutta ääni ei silti toimi omillaan yhtään. Dont shoot, let them burn! |
arancia 27.09.2005 15:38:16 | |
---|
Minusta se ei ollu ihan keskivertoakaan. Tuolla on hirveästi semmosia laulajia niinku minä että kotona tykkäilee laulaa levyn mukana, mutta ääni ei silti toimi omillaan yhtään. Ja sitten niitä, jotka kuulostavat siltä etteivät ole koskaan laulaneet edes levyn mukana. Sekä todella heikkoja ääniä, jotka eivät kanna kunnolla edes kameralle saakka. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
leka 27.09.2005 15:52:19 | |
---|
Heh, tänä vuonna sitten niitä tuttuja on ruudussa... Ensi jaksoa odotan innolla. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Henkka Hevimies 27.09.2005 18:21:04 | |
---|
Helevetti sitä yhtä. Ensin selitti,että "olen aivan oma itseni plää plää plää". Sitten apinoi suoraan Hanna Pakarista. Kaikki katseet yms eleet. Suoraan Hannalta. Biisi myös. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Bluesmies 28.09.2005 12:41:16 | |
---|
Viime jaksossahan näky tää Mikko myös, tosin ei näytetty sen laulua. Kyseessä siis tämä "katson sineen taivaan"-tyyppi, joka raiskasi kansallisaarteen. Toivottavasti ensi idols-extrassa näkyisi hemmo. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
salmivaara 28.09.2005 13:20:55 | |
---|
Viime jaksossahan näky tää Mikko myös, tosin ei näytetty sen laulua. Kyseessä siis tämä "katson sineen taivaan"-tyyppi, joka raiskasi kansallisaarteen. Toivottavasti ensi idols-extrassa näkyisi hemmo. Ainakin mainoksissa on laulava naama vilahtanut. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Veikko 28.09.2005 17:52:00 | |
---|
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S. J. Lec |
Super-Jari 28.09.2005 18:45:28 (muokattu 28.09.2005 18:45:49) | |
---|
Dont shoot, let them burn! |
Dj P. 29.09.2005 21:28:57 | |
---|
Mutta se raitapaitainen anelija. Oikeasti voiko kamalampaa olla, kuin että keskinkertainen laulaja jää selittelemään, kuinka on ansainnut jatkoon pääsyn. Ansainnut kenen mielestä? --- Kamalampaa on vain se, että kaverin nimi on Rock. Raadin stepaptanssija oli kyllä ihan oikeassa mitä siitä ruikutuksesta sanoi. Taisin nähdä tämän tyypin keskiviikkona (28.9.) Oulussa Eteenpäin-messuilla. Päiväni meni pilalle. Tyyppi hiihti käytävillä ja katseli vastaantulijoita nokanvarttaan pitkin. Mielessä kävi, että olisin heittänyt sitä jollain, mutta käsillä ei ollut mitään tarpeeksi painavaa ja teräväkulmaista. En minä. Tai siis. Mitä? |
Bluesmies 29.09.2005 21:41:04 | |
---|
Se Valtee on kyllä melkosen vittumainen äijä mun mielestä. Luulee heittävänsä hauskoja juttuja, mutta äijä on mun mielestä antanut kyllä itsestään melko vastenmielisen paskiaisen kuvan. En haluaisi tuntea kyseistä ihmistä. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
sivupersoona 29.09.2005 22:01:18 | |
---|
Se Valtee on kyllä melkosen vittumainen äijä mun mielestä. Luulee heittävänsä hauskoja juttuja, mutta äijä on mun mielestä antanut kyllä itsestään melko vastenmielisen paskiaisen kuvan. En haluaisi tuntea kyseistä ihmistä. Minä haluaisin. Näin siitä untakin. Musta se on vaan raadollisen rehellisesti ihan mulkku. "You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everything else." - Tyler Durden, Fight Club. |
Bluesmies 30.09.2005 21:00:34 | |
---|
Mitenkä vitussa tää tyttö, joka viimeisenä lauloi tehiksen Maailma on sun, pääsi jatkoon?!?!? Epävireinen ja kesy esiintyminen. Kyllä siinä kusahti päätuomarin päätös totaalisesti. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
mie666 30.09.2005 21:02:27 | |
---|
Mitenkä vitussa tää tyttö, joka viimeisenä lauloi tehiksen Maailma on sun, pääsi jatkoon?!?!? Epävireinen ja kesy esiintyminen. Kyllä siinä kusahti päätuomarin päätös totaalisesti. nii-i kuullosti siltä ku mankasta patterit alkais loppuu.. hidas saatana. Lukkoa ja bannia !!! =) Jalka on pöydän ehto |
Jormaz 30.09.2005 21:03:57 | |
---|
Se Valtee on kyllä melkosen vittumainen äijä mun mielestä. Luulee heittävänsä hauskoja juttuja, mutta äijä on mun mielestä antanut kyllä itsestään melko vastenmielisen paskiaisen kuvan. En haluaisi tuntea kyseistä ihmistä. Sitä voi kuvata vain yhdellä sanalla - Fluffy. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |