Ben_D 22.06.2005 23:20:09 | |
---|
Ja mistäköhän olisin keksinyt laittaa sekkarin tikittämään, kun pelaan tota? Vai näkeekö sen ajan jostain? Näkee. Statistics tms. |
Härski 22.06.2005 23:55:42 (muokattu 22.06.2005 23:56:28) | |
---|
Näkee. Statistics tms. 33:45 näytti se. Eli kohtalaisen paljon? Ja: HAAA! Vihdoinkin pääsin sen tehtävän läpi! Aina oon sanonu ja tulen aina sanomaan: "Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä." Jos siis tuo tehtävä tuntuu vittumaiselta ja mahottomalta, niin kokeileppa tätä (Versio: Tyhmä paljon työtä tekee): Kun olet kähveltänyt sen Hydran, niin lennä nopeasti sinne autiolle lentokentälle ja mieluiten vielä sinne ihan läntisimpään reunaan, mäen viereen. Hyppäät ulos koneesta ja juokset sen mäen päälle ja alat tulittaa vaikka minigunilla ympärillä lentäviä vihollisia. Ajan mittaan ne lentävät päin vuorta, jolloin päästään seuraavaan vaiheeseen. Ota käyttöösi kentällä oleva PCJ 600 ja aja vakoojaveneiden luokse. Sitten, ylläri ylläri, tuhoat ne vaikka kranaateilla. Se yks vene on siellä keskellä järveä, mutta nou hätä: uit sen kyytiin (vene ei kuitenkaan liiku mihinkään, vaikka yrittäisi hypätä ruoriin) ja ammut sitä vaikka haulikolla niin kauan, että se alkaa palamaan. Sitten hypäät kyydistä uit rantaan, ajat kentälle ja parkkeeraat Hydran Hangariin. Näin. Olipa hassua. |
kattila 23.06.2005 00:14:51 | |
---|
Sehän oli ihan helppo tehtävä. Oletko painanut välilyöntiä? Siitä saa automaattitähtäimen ohjuksille. MegaMan Club #008 - Spark Man |
Härski 23.06.2005 00:57:34 (muokattu 23.06.2005 00:58:09) | |
---|
Sehän oli ihan helppo tehtävä. Oletko painanut välilyöntiä? Siitä saa automaattitähtäimen ohjuksille. Tiedätkö, että olen täyskäsi ohjaamaan tuota hökötystä. Vaikka laittaisin automaattitähtäimet päälle ja hommaisin kriisiapua punaiselta ristiltä, niin ne siat ehtii ampua mut alas. Not kiva. Tolla selittämälläni hankalalla, mutta emävarmalla tyylillä sen hoidin. |
tillotson 23.06.2005 09:06:29 | |
---|
Kun pelasin tuota tehtävää, niin ne viholliset eivät edes osuneet, pari kertaa vaan jymähti ohi.. |
depe 06.07.2005 13:13:00 | |
---|
Asiasta neljänteen: Olikos tässä sellaista mahdollisuutta, että kun tehtävää suorittaa sitä noin 30. kertaa, niin ei tarvitsisi aina ajaa sinne kaupungin toiselle puolelle? Eli ainakin joskus taisin vahingossa onnistua painamaan jotain nappia (XBOX), ja hyppäsin suoraan sinne tehtän suorittamispaikalle. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Deg 06.07.2005 14:39:13 | |
---|
Asiasta neljänteen: Olikos tässä sellaista mahdollisuutta, että kun tehtävää suorittaa sitä noin 30. kertaa, niin ei tarvitsisi aina ajaa sinne kaupungin toiselle puolelle? Eli ainakin joskus taisin vahingossa onnistua painamaan jotain nappia (XBOX), ja hyppäsin suoraan sinne tehtän suorittamispaikalle. Trip Skip. Pleikalla ainakin nuoli oikeelle. Näkyy kyllä ruudulla. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Jormaz 06.07.2005 15:50:04 | |
---|
Trip Skip. Pleikalla ainakin nuoli oikeelle. Näkyy kyllä ruudulla. Ai tuota se trip skip tarkottaa :) Onneks en oo montaa tehtävää joutu ottamaan uusiksi. Onneks ei myöskään oo langatonta hiirtä koska se olis muutamaan otteeseen jo lentänyt seinälle. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
depe 06.07.2005 20:53:58 | |
---|
Trip Skip. Pleikalla ainakin nuoli oikeelle. Näkyy kyllä ruudulla. Missä vaiheessa se näkyy? En mä ainakaan xboxilla ole tuossa onnistunut... No ajelu on kivaa - varsinkin moottoripyörillä... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Ben_D 06.07.2005 22:14:53 | |
---|
Missä vaiheessa se näkyy? En mä ainakaan xboxilla ole tuossa onnistunut... No ajelu on kivaa - varsinkin moottoripyörillä... Ei tule läheskään jokaisessa tehtävässä. Kone kyllä kertoo sitten kun trip skip on käytettävissä. Se ei ole mikään itse valittavissa oleva optio. |
slipkorn 06.07.2005 23:17:38 (muokattu 06.07.2005 23:18:16) | |
---|
Muuten, paljonko ootte saanu prosenttiluvuiksi tuolla autokoulussa siinä "Burn and Lap" (vai mikä lie olikaan) -jutussa? Siis siinä, missä pitää ajaa sitä pikku rataa ympäri, eikä saa kaataa niitä tötteröitä. Minä sain 89%. En ymmärrä, miten se on mahdollista mennä 100-prosenttisesti. |
k1mm0 07.07.2005 01:50:51 (muokattu 07.07.2005 01:51:35) | |
---|
Muuten, paljonko ootte saanu prosenttiluvuiksi tuolla autokoulussa siinä "Burn and Lap" (vai mikä lie olikaan) -jutussa? Siis siinä, missä pitää ajaa sitä pikku rataa ympäri, eikä saa kaataa niitä tötteröitä. Minä sain 89%. En ymmärrä, miten se on mahdollista mennä 100-prosenttisesti. 91% on minulla. 36 sekuntiin pitäisi saada, että tulee 100%, käytännössä tuo onkin mahdotonta. Pitäisi onnistua aivan täydellisesti ja onnistua vielä vähän tönimään niitä päädymmäisiä törppöjä (tönimään, ei runttaamaan), jotta kierrosmatka lyhenisi. Ei riittänyt kärsivällisyys, pelailin sitten loput vain silleensä että on yli 90%. Suurimmasta osasta olen sen 100% saanut. Ärsyttää kun ei voi saada sitä autoa siihen, mikä sitten tulisi kun on kaikki vetänyt kullaksi. Ärrh. Lentokoulu on vielä rasittavampi. Kaikista olen 100% saanut paitsi siitä, missä pitää lentää lentokoneella ympyrä ja laskeutua (99%) ja sitten "Destroy targets" (71% muistaakseni), eli helikopterilla lentelyä ja kohteiden tuhoamista. Tuon lentokonehomman nyt saisi vielä 100% jos sen on kerran 99% saanut, mutta tuo helikopteri! Ei voi olla noin helvetin vaikea lentää! Sääh! Ihan mahdoton, häättänääh! Saisi nyt edes hopealle sen niin saisi jonkun hienon lentsikan, mutta kun ei tuolla lennettävyydellä voi semmoisia aikoja saada että hopeaa irtoaisi. My shit stinks much better than yoursTabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
slipkorn 07.07.2005 12:16:20 (muokattu 07.07.2005 12:16:54) | |
---|
Mulla on autokoulussa kaikista muista 100% paitsi tosta Burn and lapista 89% ja Alley Oopista 95%. |
Toveri 07.07.2005 21:42:29 | |
---|
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
l6mp6l6 08.07.2005 04:08:24 | |
---|
Onkos kukaan kokeillu tätä Hot Coffee modia? With this mod you will be able to unlock the uncensored interactive sex-games with your girlfriends in San Andreas. Rockstar build all this stuff in the game, but decided to disable it in their final release for unknown reasons. And now this mod enables these sex-games again, so now you can enjoy the full experience. http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28 Ja tässä muutama äksönkuva: http://www.gtagarage.com/mods/screens.php?id=28 Aika kovalta vaikuttaa! |
slipkorn 08.07.2005 12:42:46 | |
---|
Aika kovalta vaikuttaa! Hoho, "POWER". |
Ben_D 09.07.2005 18:51:24 | |
---|
Meni PC:llä paaaaaaljon helpommin noi Zeron tehtävät kun PS2:lla. Kyseiset tehtävät ovat pelintekijöiltä pahemman luokan vittuilua. |
depe 09.07.2005 19:13:39 | |
---|
'ittu menee hermo sen Zeron lentelytehtävän kanssa. Hemmetin kiikkerä kapistus se red baron... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Jormaz 09.07.2005 21:10:16 | |
---|
'ittu menee hermo sen Zeron lentelytehtävän kanssa. Hemmetin kiikkerä kapistus se red baron... Hermo meni ja hiiri lenteli pitkin pöytää. Vitutti ihan saatanasti. Sytty se saatanan paskavehje aina palamaan kun prätkän tarakalta tulitettiin. Muutaman yrityksen jälkeen kyllä onnistuin. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
depe 09.07.2005 23:55:47 (muokattu 09.07.2005 23:56:52) | |
---|
Hermo meni ja hiiri lenteli pitkin pöytää. Vitutti ihan saatanasti. Sytty se saatanan paskavehje aina palamaan kun prätkän tarakalta tulitettiin. Muutaman yrityksen jälkeen kyllä onnistuin. 1. Mä en osaa lentää sitä vehjettä (ainakaan xboxin ohjaimella) 2. Kone syttyy palamaan 3. Bensa loppuu 4. En osaa tähdätä 5. 'ituttaa Onneksi lähden reissuun, niin ei tarvitse pariin viikkoon nähdä tuota peliä... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |