Jani The Rock 20.12.2004 17:17:22 | |
---|
Hmm...tähän voisi tietty lisätä Stephen Kingin romaaniin perustuvan ja Brian de Palman ohjaaman elokuvan "Carrie". http://www.imdb.com/title/tt0074285/ En nyt sitte tiedä mitä tuon pitäisi olla. Ahdistava tuo jollain tavalla on... Sissy Spacek vetää tuossa kyllä sellaisen roolin, että jeesus perkele. The road never ends for me, kid. |
C 20.12.2004 18:06:55 (muokattu 20.12.2004 18:08:07) | |
---|
Sissy Spacek vetää tuossa kyllä sellaisen roolin, että jeesus perkele. Jep, Carrie on loistava leffa (ja ahdistava). Pari leffaa tulee lisäksi mieleen: 1) Caligula (ohjaus Tinto Brass) Ei niinkään loistava elokuva, mutta kaikin puolin vastenmielinen. Katsoin sen ensimmäistä kertaa pari-kolme vuotta sitten, ja siitä jäi epämiellyttävä olo. 2) Christiane F Nuorista ja huumeista kertova saksalainen leffa. Hyvä ja ahdistava. Paskimmillaankin heavy on parasta! |
gädda 22.12.2004 20:04:30 | |
---|
Unelmien Sielunmessu oli ahdistava mutta hyvä. |
Jenka 13.02.2005 14:16:13 (muokattu 13.02.2005 14:24:36) | |
---|
Tulipas katsottua tuo Keskiyön pikajuna tv:stä yöllä. Ahdistavuus lisääntyi loppua kohti. Kun noin pari tuntia leffasta oli mennyt toivoin, että loppuisi nopeasti, mutta vielä oli puoltuntia sitä tulossa! Sen verran oli saanut jo nähdä niitä kidutuksia, että ois saanut riittää! Ja varsinkin kun realistisella pohjalla tuo elokuva, niin lisäsi ahdistusta enemmän. Lopussa meinasi tulla ihan kyyneleet silmiin... Onneksi edes tämän päähenkilön kannalta päättyi hyvin. Enemmän oisin halunnut tietää miten niille muille kävi ja poliittisista seikoista ym..! Mutta nuo faktat löytyy varmaan netin kautta. Nyt tutkimaan.. Mainitsenpas vielä Adolf Hitlerin ja kumppaneiden viimeisistä päivistä kertovan leffan, Perikato. Synkkää katsottavaa se, vaikka toisinaan iloiset kohtaukset lievittivät sitä tunnelmaa... Mutta oli ahdistavaa kuitenkin. Kun vielä koko leffa sijoittui lähes siihen rumaan bunkkeriin. Joskus ulos, jolloin hirveätä räiskettä. Ainahan sitä jossain on. Etsit vain punaisen pisteen jossa lukee "Olet tässä."-Juoppohurtta |
Jeepster 09.10.2006 23:10:00 (muokattu 09.10.2006 23:15:52) | |
---|
Suositelkaas jotain tosi ahdistavaa Kellopeliappelsiinista tykänneelle. Ei ahdistanut mutta oli ihan hyvää viihdettä. Butterfly Effect myös vaikutti vähän kun oli niin sekava ja ahdisti kyllä hieman kun aina "syntyi uudestaan". Aluksi oli vähän vaikea ottaa vakavasti Kutcher kun on tottunut johonkin Dude where's my car:iin.. Unelmien sielunmessun katsoin eilen, petyin, isot odotukset kun oli. Kaikki hehkuttaa. Ihan sika tylsä ja huono. Tosin ne ihme leikkaukset oli ihan hienoja. Ain't no square in my corkscrew hair. |
juuso a 10.10.2006 00:53:35 | |
---|
Suositelkaas jotain tosi ahdistavaa Kellopeliappelsiinista tykänneelle. Ei ahdistanut mutta oli ihan hyvää viihdettä. Butterfly Effect myös vaikutti vähän kun oli niin sekava ja ahdisti kyllä hieman kun aina "syntyi uudestaan". Aluksi oli vähän vaikea ottaa vakavasti Kutcher kun on tottunut johonkin Dude where's my car:iin.. No kato vaikka Funny Games ja Irreversible. Jälkimmäisestä voin taata että ainakin ensimmäiset puolisen tuntia ahdistaa. "Huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun." |
BMF 10.10.2006 01:33:55 | |
---|
Mainittu ketjussa varmaan jo useampaan kertaan, mutta Irreversible on todellakin ahdistava, minun mielestä paljon pahempi katselukokemus kuin yksikään kauhuleffa mitä olen nähnyt. M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Ali 10.10.2006 12:32:43 | |
---|
Unelmien sielunmessun katsoin eilen, petyin, isot odotukset kun oli. Kaikki hehkuttaa. Ihan sika tylsä ja huono. Tosin ne ihme leikkaukset oli ihan hienoja. To each his own, kyseessä kuitenkin eräs suosikeistani. Ei ole ikinä ollut niin paskaa fiilistä minkään leffan jälkeen. Tosin voi vaikuttaa hieman, kun katsoin leffan krapulassa. :D Kannattaa kokeilla Aronofskyn debyyttiä "Pii", loistava elokuva myöskin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
VÄKIPÄÄ 11.10.2006 03:45:23 | |
---|
Mainittu ketjussa varmaan jo useampaan kertaan, mutta Irreversible on todellakin ahdistava, minun mielestä paljon pahempi katselukokemus kuin yksikään kauhuleffa mitä olen nähnyt. Jep. Löytyykin yleensä videovuokraamosta kauhuleffojen seasta. Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |