Aihe: Jalkapallon EM 2012
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1046 47 48 49 50
Ziggy Bubba
09.06.2012 22:43:27 (muokattu 09.06.2012 22:45:55)

DJKaaos: Gomezin voisi ottaa vaikka vaihtoon tuolta. Esitykset sitä samaa sontaa, mistä hänet tunnetaan. Tosin tekee nyt varmaan maalin, kun tommosia kirjottelen. Muller oli aika näkymätön ekalla jaksolla. Enemmän palloa Mullerille, niin eiköhän ala tapahtumaan.

Sontaa? Hemmo on näköjään nakuttanut tällä kaudella 39 byyriä. Eli en nyt ihan äkkiä kaivaisi Klosea naftaliinista. Voipi hyvinkin tehdä maalin kohta, en hirveesti ihmettelisi. Tällä hetkellä mies ei oo oikein päässyt paikkoihin ja on joutunut pelaamaan paljon kaukana maalista.

E: Eikun maaleja onkin 41 tällä kaudella Bayernissä.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Secreterial
09.06.2012 22:49:25
Ziggy Bubba: Sontaa? Hemmo on näköjään nakuttanut tällä kaudella 39 byyriä. Eli en nyt ihan äkkiä kaivaisi Klosea naftaliinista. Voipi hyvinkin tehdä maalin kohta, en hirveesti ihmettelisi. Tällä hetkellä mies ei oo oikein päässyt paikkoihin ja on joutunut pelaamaan paljon kaukana maalista.

Varmaan tässä viitattiin siihen, että Gomez on yleensä tiukoissa paikoissa ja kisoissa onnistunut perseilemään aivan uskomattoman selvistä maalipaikoista. Toki se on nyt Bundesliigassa nakkonut häkkejä, mutta silti ainakin mulle Gomez on aina ollut se kaveri, joka kämmäilee ja tappaa hyökkäykset.
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
09.06.2012 22:51:40
Ziggy Bubba: Sontaa? Hemmo on näköjään nakuttanut tällä kaudella 39 byyriä. Eli en nyt ihan äkkiä kaivaisi Klosea naftaliinista. Voipi hyvinkin tehdä maalin kohta, en hirveesti ihmettelisi. Tällä hetkellä mies ei oo oikein päässyt paikkoihin ja on joutunut pelaamaan paljon kaukana maalista.

Ei sitä nyt kai ole oikein täysin paskaksi sanoa, mutta tarkoitin juuri tota, että on aika kyvytön, jos ei saa tarjoilua boksiin. Klosea itse suosisin, kun liikkuu kuitenkin enemmän ja pelityyli on henkilökohtaisesti enemmän mun mieleen. Tossa oli aika paljon henkilökohtaista antipatiaa kyseistä vahatukkaa kohtaan mukana.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
09.06.2012 22:52:09

Secreterial: Varmaan tässä viitattiin siihen, että Gomez on yleensä tiukoissa paikoissa ja kisoissa onnistunut perseilemään aivan uskomattoman selvistä maalipaikoista. Toki se on nyt Bundesliigassa nakkonut häkkejä, mutta silti ainakin mulle Gomez on aina ollut se kaveri, joka kämmäilee ja tappaa hyökkäykset.

Aika samat kaverit sillä on maajoukkueessakin vierellä. Gomezin peli on tosiaan aika rujon näköistä monesti, mutta just tommosia räkämaalien tekijöitä kaikki jengit tarttee. Mario osaa olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Pallon kanssa ei ihmeitä tapahdu, eli loistomies juuri yhdellä kosketuksella :)
Secreterial
09.06.2012 22:56:32 (muokattu 09.06.2012 22:59:43)
Ziggy Bubba: Aika samat kaverit sillä on maajoukkueessakin vierellä. Gomezin peli on tosiaan aika rujon näköistä monesti, mutta just tommosia räkämaalien tekijöitä kaikki jengit tarttee. Mario osaa olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Pallon kanssa ei ihmeitä tapahdu, eli loistomies juuri yhdellä kosketuksella :)

Kyllähän Gomez tuolla maalinedessä ja boksissa on hyvä, mutta nythän Saksalla on ongelmana ollut se, että sinne ei saada tasokasta palloa. Kyllähän "vanha kettu" Klose toisi vähän lisää liikkuvuutta. Toisaalta, jos tuo Saksan peli alkaa paremmin toimia, ja palloa saadaan boksiin, niin silloin Gomez on vaarallinen.

Kisojen parasta antia on kyllä ollut hidastukset. Varsinkin Hollanti - Tanska ottelu hidastuskollaasi hikeä naamaltaan pyyhkivistä pelaajista oli huikea.
Vaihtovirta
09.06.2012 23:03:02 (muokattu 09.06.2012 23:07:20)
Podolski nyt eka helvettiin tuolta! Noin umpivasuri ei ollut edes Tennillä 70-luvulla...

Mikä järki on ees pelata vasemmalla laidalla jos joka pallo pitää hakea taaemmalle jalalle..??
Ziggy Bubba
09.06.2012 23:17:27

Nyt se Gomez pois sieltä! :)

Just tommosia palloja just vaan tartti, niin johan kolisee. Jos tyylipisteitä jaettaisi, ei miehestä olisi mihinkään, mutta onneksi ei.
dipshit
09.06.2012 23:18:46
Kerrassaan upea pusku Gomezilta! Hieno homma. Vielä toinen häkki nopeasti niin portugalilaisten selkäranka on murskattu.
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
Jormaz
09.06.2012 23:41:11
Oli Portugalilla sentään hiukset laitettu hyvin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
DJKaaos
09.06.2012 23:44:39 (muokattu 09.06.2012 23:55:36)
Ziggy Bubba: Nyt se Gomez pois sieltä! :)

Just tommosia palloja just vaan tartti, niin johan kolisee. Jos tyylipisteitä jaettaisi, ei miehestä olisi mihinkään, mutta onneksi ei.

Eipä toi maali yllättänyt muakaan... Kyllähän se niin on, että Gomez tekee vain ja ainoastaan sen, mikä hänen tehtävänsä on. Ei paljon ylimääräisiä askelia ota pallon kanssa.

E:

Oli muuten eka arvokisamaali Gomezille. Ja eka ns. kovaa futismaata vastaan.
Minä olen minä.
TaikuriHärvä
10.06.2012 03:07:06
Taas piti kyllä paikkansa se vanha sanonta jalkapallosta ja Saksasta.
Rhapa
10.06.2012 08:20:24
Pahus, ei mennyt putkeen se. Eipä kyllä vakuuttanut saksa joukkueena. Täysin voitettavissa oli ja aivan liikaa portugali pidätteli siihen maaliin asti hyökkäämistä.
Secreterial
10.06.2012 09:01:33
Gomezin maali ei ollut kyllä mikään yllätys. Tasokas pallo boksiin, niin Gomez on siellä yleensä jatkamassa. Valitettavasti Saksan kannalta niitä tasokkaita palloja ei liikaa saatu sinne boksiin.

Mutta eipä Saksa vielä vakuuttanut. Seuraavaksi on Hollanti vastassa, ja tuo on jo ainakin Hollannille melkoinen kuolemanottelu. Viimeistään Tanska otteluun pistäisin Löwinä ihan pokkana kentälle Götzen, Reussin, Kroossin ja Shurrlekin voisi käydä kokeilemassa.

Mutta Portugali oli pienoinen yllätys. Pelasivat kuitenkin kohtalaisen hyvin myös joukkueena. Portugalihan on viime aikoina ollut aina se odotettu floppi, mutta nyt näyttää ihan kohtuullisen hyvältä. Aikaisemmin jo veikkailin, että jos yhteispeli toimii, niin voivat pärjätä, mutta isoin ongelma on kärjessä. Postiga ei todellakaan vakuuttanut. Kova veto olisi pistää nuori Oliveira ihan suoraan avaukseen. Ja Queresma vois toki käydä muutamat ulkosyrjävedot pistämässä.
MV
10.06.2012 09:24:08
Oli kyllä susipaska matsi, vaikka hehkutus oli taas huipussaan. Tällaista paskaa te siis tykkäätte katsoa vielä säännöllisesti?
Rhapa
10.06.2012 10:14:22
Secreterial: Mutta Portugali oli pienoinen yllätys. Pelasivat kuitenkin kohtalaisen hyvin myös joukkueena. Portugalihan on viime aikoina ollut aina se odotettu floppi, mutta nyt näyttää ihan kohtuullisen hyvältä. Aikaisemmin jo veikkailin, että jos yhteispeli toimii, niin voivat pärjätä, mutta isoin ongelma on kärjessä. Postiga ei todellakaan vakuuttanut. Kova veto olisi pistää nuori Oliveira ihan suoraan avaukseen. Ja Queresma vois toki käydä muutamat ulkosyrjävedot pistämässä.

Ei toiminut kyllä tosiaan tuo Ronaldo-Postiga-Nani akseli. Laidat kyllä wörkki hyvin mutta piikki pitäisi olla terävämpi.
Secreterial
10.06.2012 10:28:05
Rhapa: Ei toiminut kyllä tosiaan tuo Ronaldo-Postiga-Nani akseli. Laidat kyllä wörkki hyvin mutta piikki pitäisi olla terävämpi.

Nimenomaan. Tuota veikkailin jo ennen kisoja Portugalin isommaksi ongelmaksi. Sieltä puuttuu edelleen se huippukärki, joka pistää paikoista sisään. Almeida ei ole pystynyt oikeen mihinkään, eikä ehkä sovi kunnolla tuohon laitureiden sekaan. Oliveira on vielä nuori ja omaa potentiaalia. Kenties hänestä tulee se seuraava kovempi nimi tuonne hyökkäyspäähän. Seuraavassa pelissä vaan avaukseen Postigan ohi. Olisivat ottaneet "vanhan ketun" Nuno Gomesin vielä näihin kisoihin. Vaikka pelkästään nostalgian takia.
DJKaaos
10.06.2012 10:50:28
MV: Oli kyllä susipaska matsi, vaikka hehkutus oli taas huipussaan. Tällaista paskaa te siis tykkäätte katsoa vielä säännöllisesti?

Valitettavasti "tasokasta" MM-kiekkoilua ei ole nyt tarjolla, niin pitää tämmöstä paskaa katsella. Mutta onneksi EM-futista tarvitsee katsoa vain neljän vuoden välein.
Minä olen minä.
Rhapa
10.06.2012 11:08:05
MV: Oli kyllä susipaska matsi, vaikka hehkutus oli taas huipussaan. Tällaista paskaa te siis tykkäätte katsoa vielä säännöllisesti?

Seuraatko jalkapalloa muuten? Ei voi kyllä odottaa kisoista mitään irti saavan, jos ei futis kerran kiinnosta.
Parasite
10.06.2012 13:47:02
http://yle.fi/urheilu/portugalia_ki … rempi_joukkue_ei_aina_voita/6174857

Portugali tapojensa mukaisesti otti tappion vastaan suoraselkäisesti ja urheilijamaisesti.
"If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl
TBZ
10.06.2012 14:39:47
Minkähän takia Soldadoa ei valittu Espanjan joukkueesen? Teki kuitenkin 17 maalia tällä kaudella. Pedro ja Torres ovat taas olleet melko jäässä viimeaikoina.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)