Jkob 18.02.2011 10:03:38 | |
---|
Askr: Kuinka monta kertaa Olli ehti siteerata Pate Mustajärveä ... toisaalta se hölötys oli kyllä viihdyttävää - ja paikallaan, joskus. Patehan ei tuonne enää voi mennä kun alkoholin käyttö on jäänyt. Ei tuota selvinpäin pysty tekemään. Mutta yhdistetty Tampereen ja Porin murre on kyllä hirveintä mitä tiedän. Wanking is timeless |
kiriminni 18.02.2011 10:18:37 | |
---|
Rhapa: Niin, ja mies taitaa ihan oikeastikin olla kuspäinen juntti. Ainakin mitä on pari kertaa ihan livenäkin tullut herran käytöstä todistettua. Eli sopii hyvin tuohon mulkun rooliin, kun saa olla ihan oma itsensä. Mielestäni erinomainen tuomari ja toivottavasti on loppukauden messissä. Musta on hyvä jos myöntää olevansa kusipää,ei tule jälkipuheita. Kerran yksi työkaveri kysyi multa,että olenko vittumoinen mies? Vastasin sille,että parhaiten sää sen itte tiedät. Miten suomalainen voi olla kusipäästäkin kateellinen?Siis Lindholmista. Jos on vitun köyhä tai pirun rikas voi olla just sellainen,kun haluaa. Lindholmikin oli 20v velkavankeudessa ja nyt menee paremmin velat maksettu. Ja ei Lindholmi ei osaa laulaa,se tulkitsee. |
Rhapa 18.02.2011 10:42:13 | |
---|
kiriminni: Musta on hyvä jos myöntää olevansa kusipää,ei tule jälkipuheita. Kerran yksi työkaveri kysyi multa,että olenko vittumoinen mies? Vastasin sille,että parhaiten sää sen itte tiedät. Miten suomalainen voi olla kusipäästäkin kateellinen?Siis Lindholmista. Jos on vitun köyhä tai pirun rikas voi olla just sellainen,kun haluaa. Lindholmikin oli 20v velkavankeudessa ja nyt menee paremmin velat maksettu. Ja ei Lindholmi ei osaa laulaa,se tulkitsee. Kuka sille nyt on kateellinen ollut? |
paavi 18.02.2011 10:42:34 | |
---|
|
Veepee 18.02.2011 11:08:44 | |
---|
Mä tykkäsin kyllä Lindholmin meiningistä, oli herra sitten luonnollinen oma itsensä tai vähän provosoitu oma itsensä. Eikös kyseisen formaatin, tuottajien ja käsikirjoittajien tavoitteena ole vähän shokeerata, saada ihmiset keskustelemaan nettipalstoilla ja kahvipöydissä, luoda tuhkimotarinoita, murskata unelmia yms...? Job well done tähän saakka. Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan. |
Bonham 18.02.2011 11:54:46 | |
---|
Veepee: Mä tykkäsin kyllä Lindholmin meiningistä, oli herra sitten luonnollinen oma itsensä tai vähän provosoitu oma itsensä. Eikös kyseisen formaatin, tuottajien ja käsikirjoittajien tavoitteena ole vähän shokeerata, saada ihmiset keskustelemaan nettipalstoilla ja kahvipöydissä, luoda tuhkimotarinoita, murskata unelmia yms...? Job well done tähän saakka. Shokeeramisesta en tiedä, mutta Ollin sanat oli aikuisen ihmisen kommentteja, mitkä tässä formaatissa on aika harvinaisia (vaikkakin näköjään liikaa monelle). Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Musta Arkipyhä 18.02.2011 13:10:53 (muokattu 18.02.2011 13:12:35) | |
---|
Bonham: Shokeeramisesta en tiedä, mutta Ollin sanat oli aikuisen ihmisen kommentteja, mitkä tässä formaatissa on aika harvinaisia (vaikkakin näköjään liikaa monelle). Viihdyttävää kyllä.Aikuismaista? No jaa.Itse ymmärrän aikuisen ihmisen kommenteilla jotain muuta. Mutta ottaen huomioon miltä Yökin on vuosien varrella näyttänyt niin tuo miehisyyden korostaminen pukeutumisessa kuulosti meikäläisen korvaan hiukan huvittavalta.Varsinkin kun alkuaikojen Yöstä on kuva teinityttöjen meikkiorkesterina.Vaikka kuunteli sitä jo silloin toki muutkin. Mutta tällainen "aikuinen-kokolihaa-syövä-heteromies" -trendi lienee muotia nykyään. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Bonham 18.02.2011 13:12:09 | |
---|
PsychedelicWarlord: Viihdyttävää kyllä.Aikuismaista? No jaa.Itse ymmärrän aikuisen ihmisen kommenteilla jotain muuta. Mutta ottaen huomioon miltä Yökin on vuosien varrella näyttänyt niin tuo miehisyyden korostaminen pukeutumisessa kuulosti meikäläisen korvaan hiukan huvittavalta.Varsinkin kun alkuaikojen Yöstä on kuva teinityttöjen meikkiorkesterina.Vaikka kuunteli sitä jo silloin toki muutkin. No eikös se juuri kerro siitä, että kaveri tietää mistä puhuu? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Musta Arkipyhä 18.02.2011 13:13:25 | |
---|
Bonham: No eikös se juuri kerro siitä, että kaveri tietää mistä puhuu? No joo onhan se toki noinkin :-) Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon? :-D "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Bonham 18.02.2011 13:15:09 | |
---|
PsychedelicWarlord: No joo onhan se toki noinkin :-) Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon? :-D Tätä mä vähän hain, ei kaikien tarvii mennä kantapään kautta perse edellä puuhun... kannattaa kuunnella, jos ja kun joku kertoo jotain. Tää on kovin huonosti nuorien tiedossa nykyään. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rhapa 18.02.2011 14:27:31 | |
---|
Bonham: Tätä mä vähän hain, ei kaikien tarvii mennä kantapään kautta perse edellä puuhun... kannattaa kuunnella, jos ja kun joku kertoo jotain. Tää on kovin huonosti nuorien tiedossa nykyään. Kuuntelu on ihan jees mutta ihan oma lukunsa on poimia sellaiset jutut mitä kannattaa kantaa mukanaan. Eilen sellaista tuskin kuultiin ollilta. Mutta kuten sanottu, viihdearvo nousi ja toivottavasti pelle on mukana jatkossakin. |
Röntgen-Jeesus 18.02.2011 14:40:42 (muokattu 18.02.2011 14:41:33) | |
---|
Rhapa: Kuuntelu on ihan jees mutta ihan oma lukunsa on poimia sellaiset jutut mitä kannattaa kantaa mukanaan. Eilen sellaista tuskin kuultiin ollilta. Mutta kuten sanottu, viihdearvo nousi ja toivottavasti pelle on mukana jatkossakin. Onkos Pellekin ollu tässä paskassa mukana? edit: eiku perkele Ollistahan tässä taidettiin puhua. Jonkin sortin pellejä nuo kaikki pyrkyrit ovat. Rob Halford on homo. |
Hohhoijaa 18.02.2011 14:56:08 | |
---|
Näinkö omiani vai vilahtiko "ensi jaksossa" -klippien seassa eräs Mnetin jäsen? The planet is fine, the people are fucked. |
Mancubus 18.02.2011 18:57:32 | |
---|
Hohhoijaa: Näinkö omiani vai vilahtiko "ensi jaksossa" -klippien seassa eräs Mnetin jäsen? pics&video or didn't happen, and nickname too |
jazzmies 18.02.2011 19:00:15 | |
---|
PsychedelicWarlord: Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon? :-D Ei, vaan näinhän pitäisi lukea "älkää tehkö niin kuin minä tein, vaan niin kuin minä sanon". VeKrio: mitä isompi rumpu sitä pyöreämäpi viiste. |
Mancubus 18.02.2011 19:02:33 (muokattu 18.02.2011 19:08:21) | |
---|
En ymmärrä miksi pilkkaatte olli lindholmia. Oma ajatukseni on että olette kateellisia koska hänen musiikkinsa on myynyt enemmän kuin kaikkien häntä pilkkaajien yhteensä? Hän on musiikin ammattilainen. Turhat jätkät ei pääse heittämään keikkaa 30v, eikä myy niin montaa levyä kuin olli. näillä meriiteillä olli saa tehä ja sanoo mitä haluu, ja luulen ettei sitä kiinnosta paskaakaan jos 20ihmistä ei hänestä diggaa internet foorumeilla. täysin asia jätkä idolssin tuomariksi, toivottavasti saisi vaki paikan, olli on nähny ja kokenut musiikista kaiken. kuulemma joskus 80 tai 90 luvulla dokas viikon lemmyn ja alice cooperin kanssa. monen menestyneen bändin laujala on teknisensibeliusakatemia teorioiden mukaan huono, mut silti menestyvät, moniko musiikin teorian maisteri on menestynyt yhtä hyvin kuin esim. olli? |
kyseinen 18.02.2011 19:06:27 | |
---|
Mancubus: kuulemma joskus 80 tai 90 luvulla dokas viikon lemmyn ja alice cooperin kanssa. :D Kiitos tästä. War, come with us home! |
Thet 18.02.2011 19:07:40 | |
---|
Ei saa kritisoida jollei oo parempi, paras puolustus mitä löytyy. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
HaloOfFlies 18.02.2011 19:08:00 (muokattu 18.02.2011 19:10:02) | |
---|
Katsoin tuon Olli Lindholm-pätkän ja mietin, että millähän tavalla nuori Olli Lindholm mahtaisi asennoitua jos seisoisi siinä raadin edessä ja joku sanoisi että "ei nyt ton näköisenä voi herranjumala laulamaan lähteä". It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
Mancubus 18.02.2011 19:11:41 | |
---|
Thet: Ei saa kritisoida jollei oo parempi, paras puolustus mitä löytyy. juu. suotta huonompi arvoisen on järkeä puhua 'paskaa', jos ei diggaa niin ei se avautumalla paremmaksi muutu. ollin kultalevyt puhuu puolestaan |