Ben_D 20.10.2009 15:34:25 | |
---|
Isodee: Unohdin sanoa, että en pelaa 12 minsan erillä. Muuten samat säädöt. Mulla taitaa olla 7 tai 8 minsan erät. Ne on ihan sopivia. Noita säätöjä voi pikkasen viilata omaan makuun sopiviksi mutta mun mielestä Flyermanian säädöt ovat erinomainen aihio. Flyermania = NHL2004 säädöt? Edelleenkin väitän, että ukot liikkuvat kun tervassa eli nopeutta vähän lisää. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Qsysi 20.10.2009 16:35:03 (muokattu 20.10.2009 21:22:40) | |
---|
Ben_D: Flyermania = NHL2004 säädöt? Edelleenkin väitän, että ukot liikkuvat kun tervassa eli nopeutta vähän lisää. Gamespeed on hardcoren tasolla joo aika alhainen, mutta ei kuitenkaan mitään käppäilyvauhtia. Jos saa hyvän vauhdin päälle niin kyllä nopeammat kaverit menee tosiaan aika lentäen. E: nyt kun on noilla Flyermanian asetuksilla pelannut,, niin on joo ainakin mukavampaa, muttei juurikaan helpompaa. 2-1 ja 1-0 häviöitä vieläkin, muutamat voitot, yksi 5-4 tappio, 3-0 voitto ja heti perään 4-0 tappio. I reject your reality and substitute my own! |
k1mm0 22.10.2009 22:08:16 | |
---|
Aloitukset on ruvennu vituttamaan aika huolella. Ilmeisesti se voittaa aina aloituksen kummalla siinä on parempi arvo... Ja eiköhän minun kentän sentterillä ole aloitukset 54, eli se häviää joka helvetin kerta. Ei ole oikeasti voittanut kertaakaan silloin kun minä olen kentällä. Itse pelaan siis vasenta laitaa. Syö ihan uskomattoman lailla miestä kun hyökkäyspään aloituksen jälkeen täytyy samantien lähteä pakittelemaan. Mutta ei se vielä mitään, puolustuspään aloitukset on vielä pahempia. Vastustaja saa aina mylläkän päälle ja ainakin parikymmentä kertaa häkki soinut sen takia omassa päässä. Ja miinusta tulee. Tosi realistista tuo. Nostaisivat minut edes toiseen ketjuun niin olis parempi aloittaja. |
jp8000 23.10.2009 08:51:51 | |
---|
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Ben_D 23.10.2009 12:59:22 | |
---|
Miten toi EASHL toimii? Voiko yksin tehdä jengin ja liittyä? Kiinnostais kokeilla... Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Isodee 23.10.2009 19:01:06 | |
---|
Ben_D: Miten toi EASHL toimii? Voiko yksin tehdä jengin ja liittyä? Kiinnostais kokeilla... mua vois kiinnostaa jos saatais liiga esim mnettiläisten kesken. Siis tyyliin jokainen valitsee oman jengin ja sit pelataan liigaa tuolla livessä, xboxilla siis... |
Ben_D 23.10.2009 19:38:43 | |
---|
Isodee: mua vois kiinnostaa jos saatais liiga esim mnettiläisten kesken. Siis tyyliin jokainen valitsee oman jengin ja sit pelataan liigaa tuolla livessä, xboxilla siis... Jaahas...ei ole XBOXia...eikä kyllä tule pelkästään ton takia :) Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Borlag 23.10.2009 19:44:30 | |
---|
Ben_D: Jaahas...ei ole XBOXia...eikä kyllä tule pelkästään ton takia :) Ei tarvitse, XBox Live käyttää täsmälleen samaa palvelua kuin Games For Windows Live, ne siis toimivat keskenään. |
Läpistö 23.10.2009 23:25:02 | |
---|
meikäläisen jengi, Vesijärven pallo, vois kyllä liittyä johonkin liigaan kunhan saadaan vasen laituri sairastuvalta takasi :) |
Qsysi 24.10.2009 01:54:15 | |
---|
I reject your reality and substitute my own! |
UKKOMIES 24.10.2009 19:48:49 | |
---|
Mikä se biisi nois valikkomusis on se aikas Zeppelin vaikutteinen? Rohkea rokan syö. |
miscage 01.11.2009 19:44:46 | |
---|
En tiennytkään, kuinka hauskaa tuo Be-A-Pro on. Siistiä viedä pelaajaa eteenpäin. Jostain syystä vain en saanut sitä mun omaa ukkoa sinne, mutta Semenovilla mennään, eipä sillä niin väliä. en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka |
k1mm0 01.11.2009 19:53:20 | |
---|
miscage: En tiennytkään, kuinka hauskaa tuo Be-A-Pro on. Siistiä viedä pelaajaa eteenpäin. Jostain syystä vain en saanut sitä mun omaa ukkoa sinne, mutta Semenovilla mennään, eipä sillä niin väliä. Aloitit siis vissiinkin NHL Pro:n etkä Be a Pro:ta. |
Henkka370 02.11.2009 20:49:27 | |
---|
Ben_D: Miten toi EASHL toimii? Voiko yksin tehdä jengin ja liittyä? Kiinnostais kokeilla... EASHL on parasta. Meillä on kaveriporukassa 4äijää pelaamassa eli 3hyökkääjää ja pakki. Yksin ei EASHL:llää pysty pelaamaan, vaan vaatii vähintään 2 pelaajaa. Toimii niin, että mennään "pukukoppiin" ja sitten joko haastetaan joku tai sitten quick match ja vastustajaksi tulloo sitte jotkut. SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Timetokill 02.11.2009 22:58:00 (muokattu 02.11.2009 23:00:46) | |
---|
Oliko se 2k10 sitten täysi susi? Paljon ei ole kommentteja tullut suuntaan tai toiseen. |
miscage 04.11.2009 17:26:31 | |
---|
k1mm0: Aloitit siis vissiinkin NHL Pro:n etkä Be a Pro:ta. Eiku Be A Pro:n mutta toi defaul oma ukko on Rainer Semenov.... en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka |
jp8000 18.11.2009 21:01:56 (muokattu 18.11.2009 21:30:27) | |
---|
ei enää mitään, ongelma ratkesikin "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Y3J 19.11.2009 14:17:13 | |
---|
Joko se uusi päivitys on tullut? Voiko noita päivityksiä Xbox-peleille muutenkaan ladata koneen kautta ja asentaa vaikka usb-tikulta? Kestää vielä tovi kun saa netin tähän uuteen kämppään niin ei vielä Live ole toimintakunnossa. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. http://www.myspace.com/rumbleonthesea |
Henkka370 19.11.2009 21:01:22 | |
---|
Y3J: Joko se uusi päivitys on tullut? Joo, samassa päivittyi myös elitserien kokoonpanot, seuraavassa päivityksessä ehkä sm-liiga Voiko noita päivityksiä Xbox-peleille muutenkaan ladata koneen kautta ja asentaa vaikka usb-tikulta? Ei valitettavasti. Ehkä xboxin vittumaisin aisia tuo USB laite säätö. USB tikulta voi kuunnella musiikkia boxilla, mutta sitä ei saa tallennettua tikulta xboxin kovalevylle. SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
tiger_s 31.12.2009 13:34:22 | |
---|
Jumalauta! Edelliseltä sivulta voi lukea vuodatukseni aiheesta naarmulle mennyt NHL '10, mutta eilen tapahtui ihme! Eilen kaljapäissäni päätin, että nyt pelataan lätkää ja otin peli-levyn ja ensin hankasin sitä isoa naarmukohtaa semmoisella hammastahnalla 10min missä on semmoista hienoa ja pientä raetta, sitten toiset 10min tavan tahnalla ja sitten levyn pesu juoksevan veden alla. Tadaa! Pelailin pari tuntia NHL:ää ilman mitään ongelmia. Nyt levyssä on satoja pieniä naarmuja, mutta pelittää normaalisti. http://metallica-foorumi.com |