Aihe: Komediat, sketsisarjat ja sitcomit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1024 25 26 27 28
jarkkkk
07.01.2009 00:20:46
Kukaan katellut subilta tätä Big Bang Theorya (Rillit Huurussa)?

jostain syystä pidän tästä sarjasta. välillä ärsyttää ku pitää mennä niin ylinörtteilyksi, mut muuten ihan huippusarja!
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream
Liver-Box
07.01.2009 10:51:21 (muokattu 07.01.2009 16:59:56)

The Office ja samantyylinen Extras. Molemmissa Ricky Gervais, parhautta.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
jassi
07.01.2009 11:41:00
Tuli muuten eilenillalla aika mainio erikoisjakso Extrasista! Andy oli Celebrity Big Brotherissa etc. Harmin pala kun ei tullut tallennettua. The Office ja Extras kestävät useita ja taas useita katselukertoja.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Liikapatti
28.01.2009 15:20:50
Hohoo!! Ostin viikonloppuna 70's show-boxin ja oon kattonu sen jo läpi, vaikka onki koeviikko :DDD

Tiedä sitten uppoaako sarjan läppä 70-luvulla oikeasti eläneisiin. Mätykkään!!!1
http://mikseri.net/tykinruoka
wil-le
30.01.2009 15:22:25

Tim and Eric Awsome Show, Great Job! on melkoisen kova.
Wonder Showzen on myös parhautta.
Arrested Development taas on aivan omaa luokkaansa.
Briteistä sitten taas mainioita ovat The Office, Extras ja Green Wing.

Ja tietysti unohtamatta Julmahuvin tuotantoa.
it's nothing personal, you're an embarassment
Thet
02.04.2009 12:04:06
Nostellaan taas. Piti tulla mainitsemaan, että It's Always Sunny in Philadelphia (elämää pihladelphiassa ) on kyllä yks parhaimmista komediasarjoista joita on tullu katsottua, ainakin ekan kauden ja muutaman tokan kauden jaksojen perusteella. Huumori uppoo meikäläiseen ku veitsi. Eli siis toosa päälle kello 19.00 ja kanavaksi Sub.
Legen... wait for it ...dary! Legendary!
juuso a
02.04.2009 12:10:03

Thet: Nostellaan taas. Piti tulla mainitsemaan, että It's Always Sunny in Philadelphia (elämää pihladelphiassa ) on kyllä yks parhaimmista komediasarjoista joita on tullu katsottua, ainakin ekan kauden ja muutaman tokan kauden jaksojen perusteella. Huumori uppoo meikäläiseen ku veitsi. Eli siis toosa päälle kello 19.00 ja kanavaksi Sub.

Katsoin muutama viikko takaperin kaikki jaksot. Suosittelen lämpimästi.
Wake up!
itsy
28.05.2009 16:58:03
En tiedä miten on mulla mennyt aiemmin täysin ohi Arrested Development eli Sukuvika. Nerokkainta sitcomia mitä jenkeistä on pitkään aikaan tullut, ainakin verrattuna näihin iänikuisiin perhesitcomeihin ja kaikkiin muihinkin samalla tavalla toteutettuihin sarjoihin (paitsi How I Met Your Mother).
Seison vakaasti sanojeni alla.
jassi
28.05.2009 17:12:20
Semmonen ku Siivet oli hauska ku mikä. Tuli kakkoselta joskus 90-luvun lopulla.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
jassi
28.05.2009 17:20:33
..vai tulikohan tuo tuolla nimellä Suomessa. Wings nimellä se ameriikoissa kulki.
juuso a
28.05.2009 17:28:10

Izzy: En tiedä miten on mulla mennyt aiemmin täysin ohi Arrested Development eli Sukuvika. Nerokkainta sitcomia mitä jenkeistä on pitkään aikaan tullut, ainakin verrattuna näihin iänikuisiin perhesitcomeihin ja kaikkiin muihinkin samalla tavalla toteutettuihin sarjoihin (paitsi How I Met Your Mother).

Jep, ihan saatanan hyvä. Just katoin DVD:ltä kaikki jaksot putkeen vähän aikaa sitten. Suomessa on ton esitysaika todella persiistä.
Wake up!
Isodee
28.05.2009 22:31:34
Thet: Nostellaan taas. Piti tulla mainitsemaan, että It's Always Sunny in Philadelphia (elämää pihladelphiassa ) on kyllä yks parhaimmista komediasarjoista joita on tullu katsottua, ainakin ekan kauden ja muutaman tokan kauden jaksojen perusteella. Huumori uppoo meikäläiseen ku veitsi. Eli siis toosa päälle kello 19.00 ja kanavaksi Sub.

Hieno sarja. Käsittämätön esitysaika.. Aiheet ovat aika omituisia, luulisi että tommonen gloryhole-matsku tulisi telkkarista vasta pikkutunneilla..

Mutta siis loistokamaa!
juuso a
28.05.2009 22:38:54 (muokattu 28.05.2009 22:41:06)

Isodee: Hieno sarja. Käsittämätön esitysaika.. Aiheet ovat aika omituisia, luulisi että tommonen gloryhole-matsku tulisi telkkarista vasta pikkutunneilla..

Mutta siis loistokamaa!

On muuten yksi niistä ainoista sarjoista jotka menee tämän maan kamaralla jenkkitahtiin. Nythän viime viikolla tuli Subilta neljännen kauden viimeinen jakso eli kaikki mitä on tehty on nyt täälläkin näytetty.

E:Syyskuussa alkaa jenkeissä viides kausi.
Wake up!
Isodee
29.05.2009 23:40:41
juuso a: On muuten yksi niistä ainoista sarjoista jotka menee tämän maan kamaralla jenkkitahtiin. Nythän viime viikolla tuli Subilta neljännen kauden viimeinen jakso eli kaikki mitä on tehty on nyt täälläkin näytetty.

E:Syyskuussa alkaa jenkeissä viides kausi.

Joo, Nelonenhan näytti koko sarjan nyt keväällä ihan siihen asti mihin sitä on tehty.. En tiedä onko nelonen sopinut jatkosta...?
gasser
01.06.2009 23:03:16
Jokos Reno 911 on mainittu? Mulla oli pieniä ennakkoluuloja jostain syystä, mutta täähän on ihan loistavaa röytämistä ja läppää koko setti. Etenkin pikkuhumalassa toimii ihan täysiä.
-?-
juuso a
29.09.2009 15:26:42

Huom! Olet kirjoittamassa yli 119 päivää vanhaan ketjuun!

Nyt on taas alkanut järkyttävä määrä laatukomediaa rapakon takana: How I met your mother, It's always sunny in Philadelphia, Curb you enthusiasm, Simpsonit, Family Guy, American Dad, Californication.. Ja kohta vissiin alkaa taas South Park myös. Aika mukava määrä seurattavaa siis.
One.
CountX
29.09.2009 23:32:13
Pisnesmies Toni (Swiss Toni) ja Fast Show on ihan parhaita. Drew Carey Show oli myös loistava.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Nazareth
30.09.2009 22:08:37
Benny Hill Show on aivan ehdoton.
Sitkeä rotta.
Ginga
10.10.2009 00:07:23
Niin vähä turhaa nostoa, mutta oli NIIN muovinen sarja.

Kaikki rakastavat Raymondia.. semmosta niin wannabe punchlineä ja yleisö kiljuu.. katoin suu auki kun paskaa läppää heitti olevinaan. Miten tuota voi katsoa..?!
JAM
12.10.2009 10:53:09
Tässä ketjussa aiemminkin hehkutettu How I Met Your Mother on kyllä paras näistä nykysarjoista. Harmi että mtv3 mokasi homman huonolla lähetysajalla ja nimellä (Ensisilmäyksellä?). Nythän jenkkilässä pyörii jo viides tuotantokausi.

Seinfeldin käsikirjoittajan Larry Davidin sarja "Curb Your Enthusiasm" on myös aikas hyvä. Ei ole tainnut Suomen televisiossa näkyä?
Muut osti lakanoita - Tapio Liinoja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)