Aihe: Äijät -Nikula & Hynynen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
DaKiller
27.04.2007 22:35:27

On kyllä erittäin hyvä ohjelma. Ei turhaa paskanjauhamista vaan nopeasti etenevää viihdettä. Veneenrakentajan kommentit olivat kyllä parasta.
Seba
27.04.2007 22:39:24

En ole vielä ohjelmaan töllössä törmännyt, mutta eikös homman idea ole esitellä vieraita, jotka on niitä äijiä isolla Ä:llä? Ei niinkään karvanaamat itse, vaikka joku niitäkin äijinä pitää kai.
LamaAjanElvis
27.04.2007 23:07:52 (muokattu 27.04.2007 23:09:49)
Harmi ettei tullut nähtyä. Ainoa vaan että ohjelma voisi olla äijempi jos nimi ei olisi äijät. En minäkään mieti keskellä yötä lähimetsään lähtiessä kera puukon ja makkarapaketin, että "lähdempä tästä äijäilemään". Tehdään asiat niin kuin halutaan ja sanotaan asiat niin kuin ne ovat. Äijät nimestä tulee mieleen lähinnä nämä "äijä" ja "isäntä" t-paidat jotka voittavat säälittävyydessään kaiken muun. Nikulakin vaikutti alkuun pelkältä julkkispelleltä, mutta jossain haastattelussa "paskaduuneista" valittavia olkalaukkuteinejä halveksuvana, hän vaikuttikin ihan elämää ymmärtävänä heppuna.
Häröilyä. Kevyet MULLET-The Darkest Night Sormet lähtee soundista.
Dunga
28.04.2007 10:27:49
En ole vielä ohjelmaan töllössä törmännyt, mutta eikös homman idea ole esitellä vieraita, jotka on niitä äijiä isolla Ä:llä? Ei niinkään karvanaamat itse, vaikka joku niitäkin äijinä pitää kai.

Kyllä näin on, äijätekijöitä etsitään ja on mun mielestä löydettykin. Juontajat eivät kai ole maininneet olevansa äijiä (tähän mennessä)? Ja kyllähän tuo Hynynenkin ihan viihdyttävä jamppa on, mitä sitten jos pari vittua pääsee. Ihan kuin katsojan korvat siihen särkyisivät.
lol apua
RocknRoll
28.04.2007 11:35:56
Juu ohjelman tarkoitushan on kyllä varmasti esitellä katsojille näitä ammatteja ja kuinka äijäää hommaa ne työt ovat, eikä juontajakaksikkoa.

Montakohan jaksoa tätä on? Kaksi tullut ja 6 ammattia jo käyty läpi, aikamoista tahtia sano.
carnation
28.04.2007 11:54:42 (muokattu 28.04.2007 11:55:33)
Montakohan jaksoa tätä on? Kaksi tullut ja 6 ammattia jo käyty läpi, aikamoista tahtia sano.

Ensi viikon jaksossa on vain kaksi ammattia, joka on tosin hyvä juttu siinä mielessä että ehtii perehtyä hieman enemmän näihin. Jostain muistan lukeneeni, että sarjassa käydään läpi yhteensä 30 eri ammattia, että siitä vain laskemaan.
Bonesaw
28.04.2007 21:14:16
Tjooh. Nikulan "äijämäinen" artikulointi on aivan helvetin rasittavaa kuunneltavaa. Se veneenrakennustyriminen nyt ainakin oli ihan Leidit landella - kategoriaa.
Joo'o
Musta Arkipyhä
30.04.2007 10:50:59 (muokattu 02.05.2007 08:11:09)
Nikulakin vaikutti alkuun pelkältä julkkispelleltä, mutta jossain haastattelussa "paskaduuneista" valittavia olkalaukkuteinejä halveksuvana, hän vaikuttikin ihan elämää ymmärtävänä heppuna.

Musta nuo "olkalaukkuteinit" oli aika helvetin oikeassa puhuessaan "paskaduuneista".Joilla siis tarkoitettiin huonosti palkattuja ja työehdoiltaan huonoja töitä.Parempi puolisko oli jonkun aikaa tällaisessa vuokratyöhommassa ja paskaduuni just eikä melkein oikea nimitys tolle touhulle.Minua vitutti katella vierestä sitä touhua.Se vaan tämä meidän media ja muutamat kokoomuspoliitikot muiden muassa väänsi tän termin -tahallaan(?)- joksikin aivan muuksi kuin mistä alunperin oli puhe.

Sori öfftopik,mutta osaltaan asianosaisena oli pakko avautua asian tiimoilta.
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Shemhamforash
30.04.2007 12:58:37

Täytyy sanoa, että saivatpas Nikula ja Hynynen ensikertalaisiksi uskomattoman hienot lasipullot aikaiseksi. On aika helvetin vaikeaa homma kuitenkin, vaikka jotenkin onnistuikin näyttämään paljon helpommalta mitä on. Pojilla on lahjoja alalle.
Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist Bella Italia #16
Keppis
04.05.2007 22:31:07
Katoin äskö ekaa kertaa.

Onko jutun juoni se että Nikula toheloi ja Hynynen vittuilee? Jos näin on niin ymmärrän Nikulan mukanaolon, muuten en.
Onni vie inspiraation.
Mika Antero
04.05.2007 22:35:51
Täähän oli ihan hauska ohjelma. Tosin ihmettelen, jos joku ei kohta ärähdä kaljanjuonnista kesken duunien tai hengityssuojaimitta työskentelystä...

Ei sillä että minunkaan mielestäni kumpikaan mainituista hommista oikeaan työntekoon kuuluisi; humalainen työkaveri on vittumainen tapaus, samoin keuhkotauti. Vaan eiväthän nuo jurtit oikeasti töitä teekään.
Keppis
04.05.2007 22:42:35 (muokattu 04.05.2007 22:44:15)
Ohjelman nimi voisi olla "pitkätukkaiset parrakkaat ukot" tai "heviäijjät". Hynysellä oli ihan perus ajoittain huvittavaa juttua, mutta Nikulan äijjyys ei oikeen riitä olemuksella joten äijjyyttä pitää vakuutella hokemalla "tää on tosi äijjähommaa".

E. vai oliko se niin että nää ammattilaiset on niitä "äijjiä"?
Onni vie inspiraation.
Mika Antero
04.05.2007 22:44:54 (muokattu 04.05.2007 22:45:20)
Ohjelman nimi voisi olla "pitkätukkaiset parrakkaat ukot" tai "heviäijjät". Hynysellä oli ihan perus ajoittain huvittavaa juttua, mutta Nikulan äijjyys ei oikeen riitä olemuksella joten äijjyyttä pitää vakuutella hokemalla "tää on tosi äijjähommaa".

Johan tuo selvisi jopa minulle, että Hynynen ja Nikula eivät niitä äijä ole olevinaankaan, vaan niitä ovat nämä ammattimiehet, joiden hommia hipit tarkastelevat.

EDIT: Jaahas, kerkesit editoida tekstiäsi jo...
-Cale
04.05.2007 23:47:52
Hynynen on kaikinpuolin hauska mies, mutta Nikula jaaritteluineen lähinnä tylsä.
fridgebuzz
05.05.2007 04:25:02 (muokattu 05.05.2007 04:26:59)

EDIT: Jotenkin vaan aina pistää ketuttaan tollanen perussuomalainen äijäilykulttuuri.
Coatl
05.05.2007 08:35:43
Eilen katsoin sitten tämänkin, ihan ok ohjelma.. Ja idea on sinänsä hyvä että näytetään siellä nurkassa mikä biisi soi, mutta *ttuko se biisi soi niin *tanan hiljaa ja lyhyen aikaa.
Asioita tapahtuu

Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte.
Mika Antero
05.05.2007 09:04:12
Koska kaikki me metroseksuaalit ja muut anti-äijät luemme tietenkin säännöllisesti naistenlehtiä, niin kipaiskaas vilkaisemassa tuoreesta Annasta kun espoolainen Jari -35- kertoo naisistaan ja elämästään. Siinä on semmoinen tyyppi, jolle minä en anna yhtään äijäpistettä edes säälistä. Tuollaisessa tyypissä tiivistyy kaikki se mitä äijä ei minun kielenkäytössäni ole.
DaKiller
05.05.2007 09:05:36

Heh, hyvä jakso. Loistosarja.
Dunga
05.05.2007 09:18:54
Oli hyvä jakso taas eilen. Toimi huomattavasti paremmin kun oli vain kaksi ammattia / ohjelma. Ne inforuudut, jossa kerrotaan ammateista/ukoista voisivat muuten pysyä ruudussa hieman pidempään.
lol apua
-Cale
05.05.2007 10:32:39
Koska kaikki me metroseksuaalit ja muut anti-äijät luemme tietenkin säännöllisesti naistenlehtiä, niin kipaiskaas vilkaisemassa tuoreesta Annasta kun espoolainen Jari -35- kertoo naisistaan ja elämästään. Siinä on semmoinen tyyppi, jolle minä en anna yhtään äijäpistettä edes säälistä. Tuollaisessa tyypissä tiivistyy kaikki se mitä äijä ei minun kielenkäytössäni ole.

No ei noin paljoa jaksa kiinnostaa että pitäisi naisten lehtiä alkaa lukemaan. Vaikka minäkään en sieltä äijimmästä päästä ole.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)