Veikko 31.08.2006 20:42:16 | |
---|
Ai joku ihan oikeasti katsoo tätä paskaa...Mä löysin kämpästäni peilin, siitä voi seurata ihmisen vessatouhuja... Tää on parasta pitkiin aikoihin. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Alpha 31.08.2006 20:55:41 | |
---|
Onkos täällä mun ja bluesin lisäksi ketään, jolla on 24/7? Vidu nuo taas jälleen kerran on parhaimmillaan... |
Veikko 31.08.2006 20:58:52 | |
---|
Onkos täällä mun ja bluesin lisäksi ketään, jolla on 24/7? Vidu nuo taas jälleen kerran on parhaimmillaan... Mää vakavasti harkkinut tuon hankimista. Meen pikapuoliin hakeen Canalplussan niin ehkä toi 24/7 jää kanssa haaviin. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Alpha 31.08.2006 21:03:10 | |
---|
Mää vakavasti harkkinut tuon hankimista. Meen pikapuoliin hakeen Canalplussan niin ehkä toi 24/7 jää kanssa haaviin. Täähän onnistuu myös netin kautta. Niinkuin mie...omalta monitorilta katselen tapahtumia. Hervotonta meininkiä... |
oizo 31.08.2006 21:06:43 | |
---|
Täähän onnistuu myös netin kautta. Niinkuin mie...omalta monitorilta katselen tapahtumia. Hervotonta meininkiä... mitä siel tapahtuu? Mut hei, ei se haittaa! |
Alpha 31.08.2006 21:12:02 | |
---|
mitä siel tapahtuu? Ovat taas kännissä ja spedeilevät altaassa. Jutut menee taas missä sattuu... Laulavat... |
Zelana 31.08.2006 21:13:17 | |
---|
Onkos täällä mun ja bluesin lisäksi ketään, jolla on 24/7? Vidu nuo taas jälleen kerran on parhaimmillaan... Mulla on kans 24/7 netin kautta.. "hienosti" laulelevat tuolla paljussa nytten. Hauskaa tuntuu taas olevan. "tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA!
" -Seraphim |
anttipi 31.08.2006 21:15:07 | |
---|
Onko joku muu yrittänyt tuloksetta "anoa" keskusteluoikeutta tuonne Subin BB-palstalle? Kestää näköjään päivätolkulla. Tekisi mieleni mennä taas provoilemaan sinne (netiketistä vähät välittämättä, kuten siellä tapana on), mutta rekisteröityminen on tänä vuonna tehty turhan hankalaksi. - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |
Veikko 31.08.2006 21:16:44 | |
---|
Täähän onnistuu myös netin kautta. Niinkuin mie...omalta monitorilta katselen tapahtumia. Hervotonta meininkiä... Vaatii vaan toi nettijuttu Media player 10, joka taas vaatii service pack 2. Tota service pack 2 en enää koneelle lataa, meni koko kone ihan sekaisin aikoinaan tuon takia. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Alpha 31.08.2006 21:22:07 (muokattu 31.08.2006 21:23:37) | |
---|
Vaatii vaan toi nettijuttu Media player 10, joka taas vaatii service pack 2. Tota service pack 2 en enää koneelle lataa, meni koko kone ihan sekaisin aikoinaan tuon takia. Mullon waretettu XP Pro, eikä vaadi mitään Service Packeja. Noi SP:t on perseestä... Ja voihan MP10:n hakea ilman SP päivitystäkin... http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/10/default.aspx |
Alpha 31.08.2006 21:33:29 | |
---|
Onko joku muu yrittänyt tuloksetta "anoa" keskusteluoikeutta tuonne Subin BB-palstalle? Kestää näköjään päivätolkulla. Tekisi mieleni mennä taas provoilemaan sinne (netiketistä vähät välittämättä, kuten siellä tapana on), mutta rekisteröityminen on tänä vuonna tehty turhan hankalaksi. Mä sain luvan kirjoittaa ihan viikossa...oikeestaan ei ollu mitään onkelmia. |
mrk 31.08.2006 21:39:12 | |
---|
Ei elämää kolmeen kuukauteen, kaapeli 24/7 hankittu.... hyvää aivotonta viihdettähän tämä on. "Short On Long Term Goals" |
Alpha 31.08.2006 21:44:14 | |
---|
Ei elämää kolmeen kuukauteen, kaapeli 24/7 hankittu.... hyvää aivotonta viihdettähän tämä on. Porukka vaan ördää ja röytää kännissä...onnea. Vittu nuo on sekasin. |
Zelana 31.08.2006 21:47:20 | |
---|
Porukka vaan ördää ja röytää kännissä...onnea. Vittu nuo on sekasin. Sammaltaa ja huutaa kilpaa. Parasta viihdettä.. Kännissä sitä tuolla varmaan vähän unohtuu noi kamerat. "tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA!
" -Seraphim |
MV 31.08.2006 22:04:02 | |
---|
On muuten harvinaisen kujalla tuo Extran juontaja aina... "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Johnny Buzz 31.08.2006 22:07:23 | |
---|
Meille tulee duuniin 24/7. Sit voidaan tsekkailla 42" telkkarista urpojen törmäilyä. Ei kyllä itteeni juuri kiinnosta, mutta kun ilmaseks saatiin ja muu jengi huoneessa halus, niin eipä voi muuta. Saas nähä paljon porukan työtehot laskee... |
MV 31.08.2006 23:00:34 | |
---|
Jotenkin tässä on nyt joitain uusia mietteitä tullut...Se saunaankusija toivottavasti jää taloon pitkäksi aikaa, jotenkin semmonen olo, että hän saa aika vitun mahtavia tilanteita aikaan...Tämä silmälasipäinen blondi kun on nyt nimettynä saisi lentää veke. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Zelana 31.08.2006 23:09:45 | |
---|
Se saunaankusija toivottavasti jää taloon pitkäksi aikaa, jotenkin semmonen olo, että hän saa aika vitun mahtavia tilanteita aikaan... Ketä se oli? Meni vähän se tilanne ohi. "tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA!
" -Seraphim |
nikomati 31.08.2006 23:09:53 | |
---|
saunaan kusija hena, sekä turkulaine juntti kari ovat suosikkejani tällä hetkellä. se käsittämättömän kummallisen värinen blondi ulos seuraavassa äänestyksessä. koskaan ei voi olla liian gei. |
anttipi 31.08.2006 23:39:48 | |
---|
Mä sain luvan kirjoittaa ihan viikossa...oikeestaan ei ollu mitään onkelmia. Viikossa? No, hyvä tietää, niin voi varautua odottamaan. - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |