Ben_D 07.09.2006 12:33:31 (muokattu 07.09.2006 12:35:31) | |
---|
Ku tietäsit edes mistä puhut. Tuliko vetelä paska housuun? Aijjai...on se mukavaa mennä katsoon viikon päästä lauantaina kun nousee viiri kattoon...oikein aitio varattuna ja kaikkee....sitten on vielä kaikenmaailman Super Sixit sun muut.. http://www.fiercemetal.org |
DJKaaos 07.09.2006 12:38:29 | |
---|
Tuliko vetelä paska housuun? Ei, mutta nauruun melkein tukehduin kun tiesit minua opastaa, että Veikkaajan liite on ihan väärä. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Ben_D 07.09.2006 12:40:12 | |
---|
Ei, mutta nauruun melkein tukehduin kun tiesit minua opastaa, että Veikkaajan liite on ihan väärä. Voi vitsi oli jänskä juttu. http://www.fiercemetal.org |
Capu 07.09.2006 15:56:56 | |
---|
Vaikka Hifk onkin suosikki joukkueeni vereen ja henkeen luulen, että Espoon Blues yllättää.. |
Veikko 07.09.2006 17:25:45 (muokattu 07.09.2006 20:48:14) | |
---|
No kyseinen Veikkaaja-lehti liitteineen tulee minulle. Lähinnä ihmetyttää ihmisten suhtautuminen näihin arviointeihin kuin johonkin absoluuttiseen totuuteen. Ne on vaan jonkun henkilön mielen mukaan laadittuja arviointeja, ihan kuten levy-, leffa- ja peliarvostelutkin: minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku holtsi on jostain levystä. Ite en välitä niistä paskan vertaa, minulla on itselläni ihan omat arviot joukkueista ja ranking. Juu on kyllä ihan hankkimisen arvoinen lehti jos kiinnostaa, että mikä eläin kukin pelaaja on mielestään jäällä tai että mikä on pelaajan lempihahmo kummeleissa. Vai että paljonko Junno rikastuu Kärppien peräsmisessä tulospalkkauksensa ansiosta. Melkoisen syväluotaavaa journalismia. Lisätään ny vielä, että oli siinä muutama ihan hyväkin juttu. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
FatSam 07.09.2006 17:47:27 | |
---|
Lisätään ny vielä, että oli siinä muutama ihan hyväkin juttu. Mä en vielä löytänyt. Pitää lukea uudestaan. Jausa. |
Heavy Metal Machine 08.09.2006 08:52:22 | |
---|
Tänään sitten syksyn eka kotipeli kun Ärrä Cupissa vastaan tulee Lugano. Keittoa koneeseen ja ääntä kehiin. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Ben_D 08.09.2006 10:00:54 (muokattu 08.09.2006 11:59:53) | |
---|
Tänään sitten syksyn eka kotipeli kun Ärrä Cupissa vastaan tulee Lugano. Keittoa koneeseen ja ääntä kehiin. Täytyy kyllä ihmetellä, että Strömberg ei kelvannut Narreihin...kokoonpanoon sen sijaan mahtuu mm. Latvala, Kuparinen ja Kalteva.. http://www.fiercemetal.org |
Dunga 08.09.2006 11:16:18 | |
---|
Täytyy kyllä ihmetellä, että Strömberg ei Narreihin...kokoonpanoon sen sijaan mahtuu mm. Latvala, Kuparinen ja Kalteva.. Missä kunnossa Mika itse on, onko tietoa? Paskallakin on tekijänsä. |
Ben_D 08.09.2006 11:59:37 (muokattu 08.09.2006 12:08:30) | |
---|
Missä kunnossa Mika itse on, onko tietoa? Reenimatseissa taitaa olla lähes maali per ottelu plus syötöt päälle...muusta en tiedä. EDIT: Jatkoajan kotitilastonikkarin mukaan 2+0, mutta mun mielestä 2+1. http://www.fiercemetal.org |
Heavy Metal Machine 08.09.2006 13:48:10 | |
---|
Täytyy kyllä ihmetellä, että Strömberg ei kelvannut Narreihin...kokoonpanoon sen sijaan mahtuu mm. Latvala, Kuparinen ja Kalteva.. Täytyy kyllä ihmetellä, että Strömberg ei kelvannut Narreihin...kokoonpanoon sen sijaan mahtuu mm. Latvala, Kuparinen ja Kalteva.. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
SiwamieS 08.09.2006 14:49:49 | |
---|
Jeaö. Tänään katastamaan Ilves-Ässät Hämeenkyrön jäähalliin. hahhaa. Take your wings outside, you can't fly in here |
-septimisti- 08.09.2006 22:53:30 | |
---|
TPS:n tilanne alkaa näyttää yllättävänkin valoisalta. Harjoituspeleissä nuoret herrat Jussi Makkonen ja Tuomas Suominen ovat lyöneet itsensä lopullisesti läpi. Varsinkin 21 vuotias, 193 senttinen ja satakiloinen Makkonen on noussut kuin puskista todella kovaksi tekijäksi. Harjoituspelien perusteella myös ehkä uransa heikoimmat kaudet viime kaudella pelanneet konkarit Mika Alatalo ja Marko Kiprusoff ovat kuin uudestisyntyneitä. Varsinkin pitkästä aikaa loukkaantumisvapaana harjoittelemaan päässeen Alatalon luistin on kulkenut hienosti. 37 vuotias Kai Nurminen keräsi kuin varkain eniten pelin kolme parasta -tähtiä koko Nordic Cupissa. Tänään TPS tiedotti 26 vuotiaan keskushyökkääjä Layne Ulmerin sopimuksesta. Ulmer nakutti viime kaudella itsensä AHL-joukkueensa sisäisen pistepörssin kärkipaikalle. Miestä kaavaillaan Tepsin ykköskenttään. TPS näyttää tulevalla kaudella suurinpiirtein tältä: K. Nurminen - L. Ulmer - I. Huml T. Suominen - J. Makkonen - M. Alatalo V. Vahalahti - M. Rautee - J. Yli-Torkko M. Aho - T. Sykkö/ T. Ramstedt/ P. Vaclack - A. Virtanen / T. Pulliainen A. Berg - M. Kiprusoff V. Sicak - J. Jokinen T. Kesä - J. Saarinen J Hurme - T. Duba - J. Santanen Tällä nipulla pystytään parhaassa tapauksessa pelaamaan mestaruudesta. Erityishuomiona sellainen seikka, että joukkue taitaa olla nykyisellään koko liigan isoin. Esimerkiksi sentterit Ulmer, Huml, Makkonen Rautee ja Vaclak ovat kaikki yli 90 kiloisia järkäleitä. Nyt vaan huippukaudet avainpelaajille Nurmiselle, Bergille, Kiprulle ja Hurmeelle, niin pitkällä ollaan. Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä. Linkki |
samsonov 10.09.2006 10:39:39 | |
---|
Kärpät aina ja ikuisesti. Hyvönen - Viuhkola - Pyörälä tulee olemaan tän kauden ehottomasti paras mylly. Varsinki ylivoimalla paukkuu All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Jzzka 11.09.2006 09:05:39 | |
---|
Juu on kyllä ihan hankkimisen arvoinen lehti jos kiinnostaa, että mikä eläin kukin pelaaja on mielestään jäällä tai että mikä on pelaajan lempihahmo kummeleissa. Vai että paljonko Junno rikastuu Kärppien peräsmisessä tulospalkkauksensa ansiosta. Melkoisen syväluotaavaa journalismia. Lisätään ny vielä, että oli siinä muutama ihan hyväkin juttu. Lukasin tuossa sekä Urheilulehden (tilattuna) ja Veikkaajan liitteet ja kyllä meinasi itku tulla tuota Veikkaajaa lukiessa. Oli tuo Pelikirja-Petterin jutut kuinka hanurista tahansa revittyjä, kyllä se aina tuon Veikkaajan määritelmät voittaa. Lisäksi joukkueista ja pelaajista on periaatteessa tuo minimimäärä tietoa, tuon "kokemus puhuu" -osion olisi voinut kokonaan jättää pois. Jääkiekosta pystyy kirjoittamaan mielenkiintoisesti ilman sirkushuvejakin. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Veikko 11.09.2006 10:52:06 | |
---|
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
HaloOfFlies 11.09.2006 15:16:19 | |
---|
Kärpät aina ja ikuisesti. Hyvönen - Viuhkola - Pyörälä tulee olemaan tän kauden ehottomasti paras mylly. Varsinki ylivoimalla paukkuu Kyllä. Kärpät jyrää tälläkin kaudella runkosarjassa. Ja uusi pelityyli voi aiheuttaa yllätyksiä monelle vastustajalle. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Dunga 11.09.2006 15:18:52 | |
---|
Kyllä. Kärpät jyrää tälläkin kaudella runkosarjassa. Ja uusi pelityyli voi aiheuttaa yllätyksiä monelle vastustajalle. Millainen heidän uusi pelityylinsä on? Paskallakin on tekijänsä. |
HaloOfFlies 11.09.2006 17:09:08 | |
---|
Millainen heidän uusi pelityylinsä on? Aggressiivinen 1-2-2. jossa lyödään painetta vastustajan alimmalle pelaajalle It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Veikko 11.09.2006 17:18:08 | |
---|
Kyllä. Kärpät jyrää tälläkin kaudella runkosarjassa. Ja uusi pelityyli voi aiheuttaa yllätyksiä monelle vastustajalle. No liekkö toi yllätys. Ei Kärpät ole ainoa joukkue liigassa, mikä tolla "uudella tyyllillä" lähtee liikkeelle. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |