Rattata 16.03.2006 13:38:09 | |
---|
Mua kiinnosti se ankkojen ääntelyn kaikumattomuus -juttu melkein enemmän. Olin pitänyt juttua ihan täytenä puppuna, mutta yllätyin, että siinä oli noinkin paljon perää. Kaiku siis lopulta löytyi, mutta sitä oli kuulemma äänipuolen ammattilaisenkin äärimmäisen vaikea tunnistaa. Joo, sama juttu. Joskus oon tuosta myytistä kuullut ja sohvalla repeilin kun alkoivat tätä testaamaan. Mutta ei se sitten ollutkaan niin yksinkertaista...aika mielenkiintonen juttu. |
Torniojaws 16.03.2006 14:30:58 | |
---|
Joo, sama juttu. Joskus oon tuosta myytistä kuullut ja sohvalla repeilin kun alkoivat tätä testaamaan. Mutta ei se sitten ollutkaan niin yksinkertaista...aika mielenkiintonen juttu. Sitä ihmettelen miksi testasivat johonkin metsikköön. Olisivat nyt suoraan testanneet kunnon tyhjässä betonihuoneessa. |
slipkorn 16.03.2006 15:05:41 | |
---|
Olipa mainio jakso eilen, tuo Alcatraz-myytti oli upea. |
Tinmo 16.03.2006 15:19:36 | |
---|
Minusta olisi kiva nähdä, kun he yrittävät selvittää Ted Nugent-myytin alkuperää. Eli voiko stadionilla soittaa niin lujaa rokkenrollia, että tapahtumapaikan yli lentävä lintu saadaan ääniaalloilla räjähtämään paskaksi? "I’d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy." -T. Waits |
Jani The Rock 16.03.2006 15:22:46 | |
---|
Olipa mainio jakso eilen, tuo Alcatraz-myytti oli upea. Oli tosi hyvä toi homma. Ihme että se lautta kesti. Ja toivottavasti ne kriminaalit pääsi silloin karkuun, ja naureskelevat nyt vanhoina ukkoina partaansa jossain Boliviassa. Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
pahala 16.03.2006 16:09:01 | |
---|
Alcatraz myytti oli tosi mielenkiintoinen, kun sattumalta juuri sunnuntaina olin katsonut Pako Alcatrazista leffan. Siinähän Eastwood esittää tätä oikeastikin paon suunnitellutta Frank Morrista. Pisti vaan miettimään että suhteellisen todenmukainen leffa taisi olla. Vaikka ei siitä oikeen kuvaa saanut että kuinka uskomattoman työläs "projekti" se pako oli ja kuinka pienestä se olisi ollut kiinni epäonnistua. 8) |
Wahi 19.03.2006 19:13:14 | |
---|
Tänään se taas tulee; Uudet buster jaksot 2200 Discoveryltä. Ohjelmista jaloin, parhaista parhain. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
NHR 22.03.2006 23:49:12 | |
---|
Eipä näy Discovery mulla, mutta Maikkari sentään näkyy. Tänään repeilin aika huolella sille kanatykille, kun jätkät ammuskelivat pakastekanoilla lenskarin ikkunoita paskaksi kuin tyhjää vaan. Se oli vaan jotenkin niin uskomattoman koomista touhua. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Tarkastaja 23.03.2006 02:24:14 | |
---|
Minusta olisi kiva nähdä, kun he yrittävät selvittää Ted Nugent-myytin alkuperää. Eli voiko stadionilla soittaa niin lujaa rokkenrollia, että tapahtumapaikan yli lentävä lintu saadaan ääniaalloilla räjähtämään paskaksi? Niin tai sen Blue Cheer koira myytin. |
Black Star 23.03.2006 09:42:59 | |
---|
Kanatykki oli huvittava. Descartes - "To be is to think"
Sartre - "To be is to do"
Sinatra - "Do be do be do" |
pliksu 23.03.2006 09:44:07 | |
---|
Muuten oli imo. aika hiton tylsä jakso. Tai sitten mua vain väsytti ihan karmeesti. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
mechanic 23.03.2006 09:54:04 | |
---|
Muuten oli imo. aika hiton tylsä jakso. Tai sitten mua vain väsytti ihan karmeesti. Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on IMO. Sihen törmää täällä aika useasti. Loistava sarja muuten tuo. Ainoa jota tsiigailen Lostin ohessa. Tosin Discoveryltä. Tuntematon Sivari |
tuomittu 23.03.2006 10:02:36 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on IMO. In my opinion. Eli "minun mielestäni". |
NHR 23.03.2006 10:20:44 | |
---|
Muuten oli imo. aika hiton tylsä jakso. Tai sitten mua vain väsytti ihan karmeesti. Musta taas toi oli hauskimpia jaksoja tähän mennessä näkemistäni. Kanat paukkuu Cessnan lasien läpi niin että räiske vaan käy, kunnes huomataan, että eihän ne ikkunat edes ole mitään iskunkestäviä. Miten se toinen niistä sano, että vähän sama ku ois testaillu kakskakkosen ja neljänelosen pyssyn läpäisykykyä pahvilaatikkoon, tai jotain. Ja pesukonehomma nauratti kans. Nuo on just huvittavia juttuja, kun kaverit huomaavat, että testattava myytti on silkkaa palturia, mutta toteuttavat sen sitten "väkisin": sähköauton moottori pesukoneeseen ja moottoripyörän ketju voimansiirtoon. Eisssääähh... :D Tai sitten MUA väsytti liikaa. IMO tai IMHO = In My (Humble) Opinion = "Munsta", niinkuin täällä usein sanotaan... ;) "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
tuomittu 23.03.2006 10:28:41 (muokattu 23.03.2006 10:28:55) | |
---|
Nuo on just huvittavia juttuja, kun kaverit huomaavat, että testattava myytti on silkkaa palturia, mutta toteuttavat sen sitten "väkisin" Jeah, vähän sama juttu oli ensimmäisen (?) jakson vessanpönttömyytissä. "Mitä? Ei toimi vai? Laitetaan sinne sitten vitusti ruutia!" |
Rattata 23.03.2006 10:41:59 | |
---|
Nuo on just huvittavia juttuja, kun kaverit huomaavat, että testattava myytti on silkkaa palturia, mutta toteuttavat sen sitten "väkisin" Tämä minuakin aina huvittaa. Niin kuin eilisessä jaksossa Jamie sanoi siitä pesukone-koiranpissa-räjähdys -myytistä heti alkuunsa että "kuulostaa naurettavalta". Toisinsanoen tietävät ihan hyvin jo ennen testaamista että myytti on silkkaa paskaa, mutta huvin vuoksi testaavat. Nauratti siinäkin kun Adam meni kaatamaan koirankusta hirveet varusteet niskassa ja muut on suojapleksin takana piilossa. ".......nothing" :DD |
carnation 23.03.2006 11:11:41 (muokattu 23.03.2006 11:12:10) | |
---|
Vaivaa kyllä näkevät noiden myyttien ratkomisen eteen, siitä kunnia heille. Välillä myytit ovat kyllä itsessään aika surkeita ja mielenkiinnottomia, niin kuin tuo eilinen kanajuttukin. Ainakaan minua ei jaksanut hirveästi kiinnostaa. Kiinnostavaksi se menee yleensä siinä vaiheessa kun pojat rupeavat värkkäämään ja puuhaamaan asioita ns. "ohi myytin." |
mechanic 23.03.2006 12:57:41 | |
---|
In my opinion. Eli "minun mielestäni". Ahaa, niinpä teitysti. Kaikkea sitä oppii. kiitos! Tuntematon Sivari |
slipkorn 23.03.2006 16:15:13 (muokattu 23.03.2006 16:16:28) | |
---|
Ei helkkari, että nauroin sille pyykinpesukoneessa pyörivälle Busterille, joka lakaisi siististi hyllyt tyhjiksi. Kuten myös se, kun Adam meni kaatamaan koirankusta hirveet varusteet niskassa ja muut on suojapleksin takana piilossa. ".......nothing" :DD |
JPQ 23.03.2006 18:15:35 | |
---|
Sitä ihmettelen miksi testasivat johonkin metsikköön. Olisivat nyt suoraan testanneet kunnon tyhjässä betonihuoneessa. Siksi koska se on äänen ympäristö missä sitä kuullaan normaalisti on mun selitys. Ja eiliset myytit menikin sivu suun.:( |