Eino Leinon Eksät Näyttelijä Pinja Hahtolan käsikirjoittama ja näyttelemä monologiesitys otsikon mukaisesti Eino Leinon muusien yms. naistystävien näkökulmasta. Alku oli lupaava metatason viittauksilla Purran saksiin mutta kokonaisuus lässähti nopeasti. Esityksen runko oli pääasiassa kaksimielisiä alapääjuttuja. Boomereille ehkä toimii, ja tuntui Valmetinkäynnistysnauruista päätellen toimivankin, mutta itse olisin kaivannut jotakin muuta. Eino Leinon henkilöhistoriaa en tunne, joten historiallista korrektiutta en osaa arvioida. 1,5/5 mistä puoli pistettä oli siitä lupaavasta alusta, missä nykyaikaa peilattiin metatasolta "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Dzekoo: Katoin nauhalta Täydellisen Sotilaan,Van Damme ja Lundgren pääosissa.. Kohtalainen:Ei huono,muttei huippukaan.. Siis tarkoitatko Universal Soldieria? Onko se tosiaan suomennettu noin? Hyi olkoon. Itse leffa toki oli timanttista tavaraa ysärillä, katsoin sen monesti. Mulla oli originaalii leikkaamaton versio. Gold Member of Fit Tan Club |
Mission: Impossible (1996) Brian de Palman 90-luvun reboottaus 60-luvun TV-sarjasta. Tykkään tästä enemmän kuin jatko-osista; Ethan Hunt on parempi tällaisena nörttikuikelona. Alkuperäisen sarjan fanit eivät tykänneet, kun Jim Phelpsistä tuli tarinan konna, itse diggaan tätä ratkaisua. 5/5 Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |