riimu 11.02.2006 10:18:03 | |
---|
Saisi jo yhdistetty alkaa. Jänskättää. Let us go in; The fog is rising. |
FatSam 11.02.2006 10:32:52 | |
---|
Saisi jo yhdistetty alkaa. Jänskättää. Juu, jännittää jopa niin paljon, että olin pakotettu hakemaan eilen kaupasta kaksi mäyristä. Kyllä olympiakaljaa pitää olla. Kysyin oikein rouvalta luvan, niin voi hyvillä mielin katsella ja nautiskella. Mulla on tellainen teoria, että jos Hannu ottaa tänään kultaa, Suomi saa ikään kuin pään auki eikä mitalisade ole estettävissä. Jos tulee joku himmeämpi mitali yhdistetystä, niin mitaleita tulee sellainen tyydyttävä/mukava määrä. Jos ei mitalia lain, Suomen kisat tulevat olemaan kovin takkuiset. Ehkä huonoin analyysi koskaan. |
riimu 11.02.2006 10:44:31 | |
---|
Juu, jännittää jopa niin paljon, että olin pakotettu hakemaan eilen kaupasta kaksi mäyristä. Kyllä olympiakaljaa pitää olla. Kysyin oikein rouvalta luvan, niin voi hyvillä mielin katsella ja nautiskella. Mulla on tellainen teoria, että jos Hannu ottaa tänään kultaa, Suomi saa ikään kuin pään auki eikä mitalisade ole estettävissä. Jos tulee joku himmeämpi mitali yhdistetystä, niin mitaleita tulee sellainen tyydyttävä/mukava määrä. Jos ei mitalia lain, Suomen kisat tulevat olemaan kovin takkuiset. Ehkä huonoin analyysi koskaan. Heh. Olympiapizza on jo valmiina. Kaljat pitäisi vielä kaupasta noutaa. Let us go in; The fog is rising. |
texjazz 11.02.2006 10:52:16 (muokattu 11.02.2006 10:54:13) | |
---|
Kisat alkavat ja jos katsotte ikkunasta ulos, näette käryn Torinon suunnasta. Että Evi Sachenbacherkaan ei saisi hiihtää... Estetiikkaa, Kansainvälinen Hiihtoliitto! Niin, miten Hannu saakaan itsensä muita kookkaampana lentämään ohuessa ilmanalassa? On peleko persiessä... Ettei taas Ackermann olisi käpälät pystyssä ensimmäisenä maaliviivalla. Mie oun pessimisti, muutenkin. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Jani The Rock 11.02.2006 11:27:06 | |
---|
Niin, miten Hannu saakaan itsensä muita kookkaampana lentämään ohuessa ilmanalassa? On peleko persiessä... Ettei taas Ackermann olisi käpälät pystyssä ensimmäisenä maaliviivalla. Mie oun pessimisti, muutenkin. Täytyy myöntää, että mä oon kans pikkusen pessimisti kuitenkin... Manninen oli sanonutkin haastettelussa, että on itse pahin kilpakumppaninsa. Paineet ekan henkilökohtasen olympiamitalin ottoon on hemmetin kovat. Mutta toivotaan että menee hyvin ja pirusti tsemppiä myös Koivurannalle, Tallukselle ja Kuismalle! Ne on kovia jäbiä kaikki. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
reverend 11.02.2006 11:36:06 | |
---|
Mikäli Manninen hyppää yli 100 metriä, pitäisi voiton olla melko varma. Mutta pelkään että käy taas niin että hyppy jää lyhyeksi ja Manninen on 2-3 minuuttia kärkeä perässä ja jää neljänneksi. |
Bonham 11.02.2006 11:42:40 | |
---|
Täytyy myöntää, että mä oon kans pikkusen pessimisti kuitenkin... Manninen oli sanonutkin haastettelussa, että on itse pahin kilpakumppaninsa. Paineet ekan henkilökohtasen olympiamitalin ottoon on hemmetin kovat. Mutta toivotaan että menee hyvin ja pirusti tsemppiä myös Koivurannalle, Tallukselle ja Kuismalle! Ne on kovia jäbiä kaikki. On ainakin yhdelle miehelle paineita kasattu. Toivottavasti polla kestää ja tekee sen nomaalin suorituksen, jota koko kauden esittänyt, sillähän se hoituu. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
riimu 11.02.2006 11:43:47 | |
---|
Nyt on oluetkin haettu ja pian hulina alkaa. Toivottavasti Manninen on iskuvireessä. Kuulemma viimehypyt jo meni paremmin. Let us go in; The fog is rising. |
texjazz 11.02.2006 11:57:40 | |
---|
Nyt on oluetkin haettu ja pian hulina alkaa. Toivottavasti Manninen on iskuvireessä. Kuulemma viimehypyt jo meni paremmin. Joko otit kisajuomaa? Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
riimu 11.02.2006 12:06:38 | |
---|
Joko otit kisajuomaa? Tottakai! Kylmä Sandels valuu kurkusta alas. Let us go in; The fog is rising. |
Jkob 11.02.2006 12:34:37 | |
---|
Perskeles kun olis ulkonakin aivan pirun komea keli. Taitaa talven parhautta olla. Jos järvenjäälle lähtis hiihtelemään yhdistetyn mäen ja hiihdon välillä. Kuismalta ihan hyvä hyppy, alastulo toki oli vähän tasajalkainen. Tuntuvat korkealta tulevan alas tuossa mäessä. Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
riimu 11.02.2006 12:40:33 | |
---|
Perskeles kun olis ulkonakin aivan pirun komea keli. Taitaa talven parhautta olla. Jos järvenjäälle lähtis hiihtelemään yhdistetyn mäen ja hiihdon välillä. Kuismalta ihan hyvä hyppy, alastulo toki oli vähän tasajalkainen. Tuntuvat korkealta tulevan alas tuossa mäessä. Ehkä talven komein päivä. Hyvin Tallus hyppäsi, vaikka näytti aika pettyneeltä. Let us go in; The fog is rising. |
Kimmo72 11.02.2006 12:44:48 | |
---|
Nii, tai Susan Sarandon? 8) Nii, tai helvetin Ferrari?? Talviolympialaisissa?? Haloo Italia! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jkob 11.02.2006 12:47:46 | |
---|
Manninen hyppäsi tarpeeksi hyvin. Tallus hyppäsi todennäköisesti niille sijoille johon hiihdon jälkeenkin jää, tosin parannusta toivotaan. Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
Veikko 11.02.2006 12:49:07 | |
---|
58 sekuntia kärkeen, Hannu sivakoi hetkessä kiinni tollasen eron. Moses is my dog. |
Bonham 11.02.2006 12:54:03 | |
---|
58 sekuntia kärkeen, Hannu sivakoi hetkessä kiinni tollasen eron. Näin on! Mitalit vois jakaa jo ny:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
HaloOfFlies 11.02.2006 13:20:08 | |
---|
Toinen kierros on vielä kesken, vielä tuo ero voi kaventua. Ja kaventuukin varmasti. First they steal your mind and then they steal your soul |
FatSam 11.02.2006 13:20:27 | |
---|
58 sekuntia kärkeen, Hannu sivakoi hetkessä kiinni tollasen eron. Jos kuitenkin katsotaan tämä toinen kierros ensin. |
ozz3 11.02.2006 13:30:50 (muokattu 11.02.2006 13:33:09) | |
---|
Hyvin on Tallus asemissa ja uskon Mannisen ottavan oman roolinsa sitten ladulla tai viimeistään ihan kohta mäessä... suurin yllätys on ollut Ackermanin vaisuus. Hienot avajaiset oli muuten. Taas oli hieno fiilis koko tapahtuman ajan ja olympiatulen syttyessä tuli taas kylmät väreet sen musiikin suhteen. Mahtavaa taas katsella tätä tapahtumaa! EDIT: Ja hei, Susan Sarandon on kova mimmi. Yksi oscar plakkarissa (vrt. Steven Spielberg Salt Lake Cityssä samoissa hommissa) ja oli mukana Rocky Horror Picture Showssa :D Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
ozz3 11.02.2006 13:36:20 | |
---|
VOITTAJA!!! Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |