![]() 13.02.2006 20:10:55 | |
---|---|
Oli se hahmoluokka mikä tahansa niin mulla levutessa on ollu aina erilainen specci kun lvl 60. Respec ei maksa ekalla kerralla kun 1 kullan. Eli pistä talentteja aluks niinku huvittaa jos ei oo hajuakaan mitä teet. On aina toiminu mulla näin - ja hyvin se on toiminukin. Sitten myöhemmin tajuat paremmin miten sitä maagias tykkäät pelaa. Oon respecannut warrun jo kolme kertaa 50g hinnoilla.. Kaikki buildit on nyt koitettu ja onneksi löysin sen mistä ite tykkään eniten, furyn. Nyt ei tarvitse enää respeccailla. Oon alotellu magen pelaamista itekin. Itella nyt lvl18 human mage tuolla Scarshieldillä ja kivalta classilta vaikuttaa. Nyt vielä 2 leveliä niin saisi blizzardin ja pääsisi aoe grindausta harrastamaan kunnolla. I'm not insane, I'm just smarter than you. | |
![]() 13.02.2006 20:58:19 | |
Ota Bilharzia plussa hyvästä vinkistä! ++ Voisikos joku vielä vähän selventää noita termejä kuten grindaus, farmaus ja vastaavat? Imekää Pastilli? | |
![]() 13.02.2006 21:19:04 (muokattu 13.02.2006 21:21:23) | |
Ota Bilharzia plussa hyvästä vinkistä! ++ Voisikos joku vielä vähän selventää noita termejä kuten grindaus, farmaus ja vastaavat? Ohjekirjan takaa: Grinding: Staying in the same area fighting the same types of monsters for a very long time. Farmaus tarkoittanee samaa. Tuolta ohjekirjan takaa tuntuu löytyvän paljon noita, lue sieltä kaikki. Hevi on ihan hyvää. | |
![]() 13.02.2006 21:44:39 (muokattu 13.02.2006 21:49:48) | |
Ota Bilharzia plussa hyvästä vinkistä! ++ Voisikos joku vielä vähän selventää noita termejä kuten grindaus, farmaus ja vastaavat? Grindaus = tapetaan hirviö, tapetaan toinen hirviö, toistetaan tätä ikuisuuteen. Yleensä kokemuspisteiden haalimista. Farmaus = sama kun grindaus mutta hirviöiltä haalitaan joitain tiettyjä esineitä jotka menevät inventaarioon. Loot = saalis, hirviöiden pudottamat esineet ja asiat. Loottaaminen = kaivetaan hirviöstä esineitä ulos. Questaaminen = Tehdään NPCeiden antamia tehtäviä. Yleensä esineiden ja kokemuspisteiden toivossa. Vaihtoehto grindaamiselle. NPC = Non Playable Character Ekspaaminen, expaaminen, expaus = Kokemuspisteiden haaliminen. Level, levu = Voimataso. Ding! = Interjektio mikä merkitsee voimatason saavuttamista. Ilmoitetaan kanssapelaajille onnitteluiden toivossa. Grats, Gratz, Gz = Pelaaja onnittelee sinua. plz = Lyhennys please-sanasta. Entinen counterstriken pelaaja yrittää saada sinua antamaan hänelle ilmaiseksi kultaa ja/tai tekemään hänelle questeja. Henkilö on äärettömän laiska ja todennäköisesti 12-vuotias. Pull, pullaaminen, pullaus = Akti, jonka tarkoitus on saada hirviö kiinnittämään huomio aggressiivisella tavalla. Hirviön liikkuminen sinua kohti Aggro = Hirviön kohdistama aggressiivinen toiminta pelaajaan. Tankkaus = Pelaaja pitää hirviön huomiota itsellään mahdollisimman pitkään, tarkoituksena suojella heikompia hahmoja. Aggron luominen ja ylläpitäminen. Tankki = Pelaajahahmo, joka on kestävä ja omaa puolustavia taitoja. Optimaalinen kohde tuhovoimalle. Damage, dama, lämä, lämäge = Tuhovoima. Hit pointtien tahallinen poistaminen. Mob, mobi, mosa = Liikkuva tapettava NPC. Eli hirviö. Helvetisti muitakin termejä. WoW on mun eka MMORPG ja tässä sitä vuoden aikana on oppinu kaikennäköstä sanaa. . Let's Born To Die | |
![]() 13.02.2006 22:33:53 | |
Helvetisti muitakin termejä. WoW on mun eka MMORPG ja tässä sitä vuoden aikana on oppinu kaikennäköstä sanaa. Ni hao! I'm not insane, I'm just smarter than you. | |
![]() 13.02.2006 22:37:19 | |
Jos me saadaan huomenna Chromaggus kuoliaaks niin se meinaa että ollaan jyrätty Nefarianille asti reippaassa kuukaudessa. . Let's Born To Die | |
![]() 14.02.2006 00:24:15 (muokattu 14.02.2006 00:27:23) | |
Minulla on nykyisin Scarshieldilla Manne -niminen elf-druidi (tällä hetkellä muistaakseni lvl-24) terapiahahmona. Suht vähän sitä tulee kuitenkin pelattua koska höylään shammulla Arathi Basinia exaltediksi ja nostan siinä hiukan rankkia samalla. MegaMan Club #012 Bat Man | |
![]() 14.02.2006 15:54:14 | |
Ei jumangegg jätkät, mun on kohta jo pakko alottaa taas! En oikeen tiä vaan mitä sitä tekis, kun Bloodscalpilla on lvl 60 rogu tier 0 kamoilla ja parilla epixillä odottamassa toimintaa. Ja mullon ikävä sitä. Toisaalta kaikki vanhat pelikaverit on joko vaihtanut servua tai edenneet ainakin MC:n läpi. Että onkohan mulle enää mitään tekemistä siellä? Tietty voisin alottaa uuden jonnekin, mutta tuntuu jotenkin hölmöltä jättää puolivalmis hemmo käyttämättä. Kertokkeee, juu. Oon über-pro. *h4liih* sperma-agglutinaatio to fak! | |
![]() 14.02.2006 16:44:41 | |
Ei jumangegg jätkät, mun on kohta jo pakko alottaa taas! En oikeen tiä vaan mitä sitä tekis, kun Bloodscalpilla on lvl 60 rogu tier 0 kamoilla ja parilla epixillä odottamassa toimintaa. Ja mullon ikävä sitä. Toisaalta kaikki vanhat pelikaverit on joko vaihtanut servua tai edenneet ainakin MC:n läpi. Että onkohan mulle enää mitään tekemistä siellä? Tietty voisin alottaa uuden jonnekin, mutta tuntuu jotenkin hölmöltä jättää puolivalmis hemmo käyttämättä. Kertokkeee, juu. Oon über-pro. Osta joku parempi peli :) Jakso. | |
![]() 14.02.2006 16:50:59 | |
Ei jumangegg jätkät, mun on kohta jo pakko alottaa taas! En oikeen tiä vaan mitä sitä tekis, kun Bloodscalpilla on lvl 60 rogu tier 0 kamoilla ja parilla epixillä odottamassa toimintaa. Ja mullon ikävä sitä. Toisaalta kaikki vanhat pelikaverit on joko vaihtanut servua tai edenneet ainakin MC:n läpi. Että onkohan mulle enää mitään tekemistä siellä? Tietty voisin alottaa uuden jonnekin, mutta tuntuu jotenkin hölmöltä jättää puolivalmis hemmo käyttämättä. Kertokkeee, juu. Oon über-pro. Jostain foorumeilta luin sinistä tekstiä, että ens patchissa tulee fee-based character transfer. Eli jos haluaa siirtää hahmon jollekin toiselle serverille, sen voi tehdä maksua vastaan. En vielä tiedä, että saako uuden serverin itse vapaasti valita (epäilen) vai onko jotain vaihtoehtoja, esim. meidän Twisting Netherille vois siirtyä vain alliancehahmot, koska siellä on alliance-horde-suhde 40-60. Jos serverin sais ihan vapaasti valita, niin silloinhan kaikki haluais semmoiselle suht' täydelle servrerille, minne ei oo kuitenkaan jonoa ja battlegroundeihin jonottaminen kestää 1 min. Hevi on ihan hyvää. | |
![]() 14.02.2006 16:57:58 | |
Hehe yks tyyppi joka pelas meidän kanssa migrates pienemmälle serverille. Meni sinne veljensä kanssa tai mikä lie olikaan. No kuitenkin.. sen kaikki kaverit sieltä uudelta serveriltä lopetti pelaamisen. Yritti takas meidän serverille, otti blizzardin henkilökuntaan yhteyttä että olis heittäny sen hahmon - Nou dais. Nyt kun meidän serveriltä on otettu blokki pois niin se levuttaa uutta hahmoo. . Let's Born To Die | |
![]() 15.02.2006 19:12:46 | |
Mulla tullut sellanen fiilis että huvittais rerollata johonkin isolle pvp servulle mage ja alkaa pvp:tä harrastella (ei battlegroundfarmausta vaan world pvp:tä eli gänkkimistä) kun on alkanut pikkuhiljaa tuo pve farmaus väsyttää. Ei vaan keksi mitään jännää servua.. I'm not insane, I'm just smarter than you. | |
![]() 15.02.2006 22:35:38 (muokattu 15.02.2006 22:38:27) | |
Mulla tullut sellanen fiilis että huvittais rerollata johonkin isolle pvp servulle mage ja alkaa pvp:tä harrastella (ei battlegroundfarmausta vaan world pvp:tä eli gänkkimistä) kun on alkanut pikkuhiljaa tuo pve farmaus väsyttää. Ei vaan keksi mitään jännää servua.. Meiän serveri on iso ja tietenkin vanha (eli täynnä). Yleinen valitus on että lvl 30-55 charruille se on kuollutta aikaa levuta. Ei oo ketään missään. Itekin vois vääntää jollekin servulle altin. Örkki-warru (taas) ja levuttaa se dualwieldillä käyttäen agility-kamppeita. En itekään keksi mitään hyvää serveriä tälle. RP-PVP serveri oli parhain ulkoilmataisteluiden takia mutta 1v1-tappelut ei kiinnosta pätkääkään. + Se serveri ei sais olla umpitäynnä warruja muutenkin. Useilla servuilla on asiat näin. Fury warru tuntuu olevan yks eksoottisimpia ja mielenkiintosimpia tyylejä pelata tällä hetkellä. . Let's Born To Die | |
![]() 15.02.2006 23:43:10 | |
RP-PVP serveri oli parhain ulkoilmataisteluiden takia mutta 1v1-tappelut ei kiinnosta pätkääkään. + Se serveri ei sais olla umpitäynnä warruja muutenkin. Useilla servuilla on asiat näin. Mua taas kiinnostaa eniten tuo 1vs1 ja 1vs2 kähinöinti. Defiaksella ainakin jonkun verran vielä world pvp:tä on mutta aika BG-farmaukseksi sekin servu mennyt. Fury warru tuntuu olevan yks eksoottisimpia ja mielenkiintosimpia tyylejä pelata tällä hetkellä. Oon nyt about kaikki buildit cookiecutterista tankkiin testaillut ja furystä tykkäsin eniten. Tää on kivaa kun ei ole vain mortal striken hakkaamista vaan pitää pariakin nappia painella ja vaihdella dualwieldistä kahdenkäden juttuihin tilanteesta riippuen. I'm not insane, I'm just smarter than you. | |
![]() 16.02.2006 02:27:19 (muokattu 16.02.2006 02:28:19) | |
Ei jumangegg jätkät, mun on kohta jo pakko alottaa taas! En oikeen tiä vaan mitä sitä tekis, kun Bloodscalpilla on lvl 60 rogu tier 0 kamoilla ja parilla epixillä odottamassa toimintaa. Ja mullon ikävä sitä. Toisaalta kaikki vanhat pelikaverit on joko vaihtanut servua tai edenneet ainakin MC:n läpi. Että onkohan mulle enää mitään tekemistä siellä? Tietty voisin alottaa uuden jonnekin, mutta tuntuu jotenkin hölmöltä jättää puolivalmis hemmo käyttämättä. Kertokkeee, juu. Oon über-pro. Alota vaa uus jos et haluu siellä bs:llä pelailla, itelläkii on siellä vielä priesti ja en oo sillä pelaillu nyt johonki 4-5 kuukauteen. Harmitti kyl helvetisti sillo jättää se sinne ja siirtyy uudelle servulle ja tehä uus charru mut.. Nyt on warlocki levelillä 57, viikon sisällä toivottavasti 60 riippuen siitä miten jaksaa vielä nää loppumetrit questailla/grindailla. Tee vaikka hahmo twisting netherille(jos sinne nyt voi alottaa horden), tääl on paljo suomalaisii ainaki jos haluu johonki suomikiltaan ja suurin osa noista vielä lowlvl kiltoja. Ja eihän siinä mee ku se jotai 14pv ku hahmo on jo 60lvl jos jaksaa vaa vääntää ;) meidän Twisting Netherille vois siirtyä vain alliancehahmot, koska siellä on alliance-horde-suhde 40-60. Kääk, voi hemmetti, olin jo suunnitellu et siirrän samantien Sharmanin tn:lle mut perkele ei taia sit onnistuakkaa jos tommone sääntö on tullu. helvetti... | |
![]() 16.02.2006 10:49:55 | |
http://img48.imageshack.us/my.php?image=aqpreparationwednesday9aw.jpg Keskiviikko-iltana oli ton verran sotajoukkoja kasassa. Huomenna jysähtää. Kilta joka omistaa scepterin gongia varten ei paljasta yksityiskohtia millon ne alottaa world eventin. Haluaa että serveri pysyy jotenkin ehjänä ens perjantaina. . Let's Born To Die | |
![]() 16.02.2006 12:33:32 | |
Kääk, voi hemmetti, olin jo suunnitellu et siirrän samantien Sharmanin tn:lle mut perkele ei taia sit onnistuakkaa jos tommone sääntö on tullu. helvetti... Ei oo tullu tommosta sääntöä, heitin vaan jotain. Hevi on ihan hyvää. | |
![]() 17.02.2006 22:35:57 | |
POM POM POM - TÄSSÄ ON SPOILEREITA JOS HALUAT ETTÄ ET TIEDÄ MITÄÄN AQ:n AUKENEMISESTA AQ World Event on lähteny käyntiin yllättävän rauhallisesti. Serveri kaatu vaan yhden kerran, ja sekin downtime kesti noin 10 minuuttia. Lägi oli kova aluks ja kaikilla on kivaa. Vähän vaisu tunnelma noin niinku. Jotain kerrostalon kokosia korstoja spawnas porttien eteen, ne pudottaa kultaa ja sinistä random drop tavaraa. No niin ja koko Kalimdor on noin niinku sotatanteretta. Ilmeisesti Cenarion holdin sotajoukot on jääny poseeramaan. Niitten pitäis tehdä jotain joskus ja näinollen ovat buganneet. Kovimmat killat on saanu AQ20 melkein clearattua. AQ40 on saatu eka mörkö alas odotetusti. Me mennään vasta huomenna sinne. . Let's Born To Die | |
![]() 18.02.2006 01:54:31 | |
Nythän se vasta alko. Sotajoukot lähti liikkeelle. 3,8 miljoonaa peli-itemiä on nyt liikkuvia hengittäviä taistelevia sotilaita. . Let's Born To Die | |
![]() 18.02.2006 03:53:40 | |
Nythän se vasta alko. Sotajoukot lähti liikkeelle. 3,8 miljoonaa peli-itemiä on nyt liikkuvia hengittäviä taistelevia sotilaita. Ja lagipalkki hehkuu punaisena? I'm not insane, I'm just smarter than you. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)