Ed_Guy 18.09.2007 22:13:44 (muokattu 18.09.2007 22:14:07) | |
---|
Joo. Tämä pomppaa vittumaisimpien mainoksien kärkeen aika nopeesti. Hyi saatana. Tulin pahalle tuulelle kun vaan luinkin tosta mainoksesta. Teki mieli laittaa töllö paskaksi tuon mainoksen takia... Onneksi sain hillittyä itseni. Siis voi hemmetti mitä vihan ja raivon tunteita tuo mainos herätti. Get the Fuck Out! |
Nimismies 18.09.2007 23:51:49 | |
---|
Äärimmäistä vitutusta aiheutti ilmeisesti Saarioisten uusin mainos ja laulu. Piti sitten lukea ja nyt se soi päässä TAAAS! Kolmas kerta tämän päivä aikana! |
saha 18.09.2007 23:53:18 | |
---|
Se on mahtava se maikkarin alligaattorimainos :D Todellakin! En ole bongannut mitä siinä mainostetaan, kun menee keskittyminen sille nauraessa. AUSCHWITZ |
Ondine 19.09.2007 10:22:20 | |
---|
Olennaisempaa musta on tämän mainoksen sukupuolistereotypioita vahvistava aspekti. Siinä se äiti tekee kaiken ruuanlaittoon liittyvän tylsän manuaalisen työn ja Rauno, eli mies on luova. Se keksii mausteet siihen. Hyi hyi. Joo nimenomaan tuo aspekti kehitti syvän vihantunteen eikä se kimittävä jingle... On se niin väärin. |
JPQ 20.09.2007 04:31:40 | |
---|
Kuka helvetti nää Danonen mainokset oikeesti keksii? nää vastalle hyvää tekevät jutut tekee ainakin jos ne viat minulla on pahaa eli se väite että tekee vastallesi hyvää on kukkua kun ei mainita ettei kaikille sovi ja ärsyttää vielä jonkun verran kotipizzan ja muutamat vastaavat mainokset kun ei voi vehnän takia pizzaa syödä kotimaiset viljat on vallan kiellossa mulla siis. ja toi maalivahti mainos ok. ja terveysruoan haittoja ei ole edes tutkittu oikeesti paljoakaan objektiivisesti. ja sitten keittää myös harhaanjohtaminen mainoksissa. offtopiccia joo. |
JPQ 20.09.2007 04:33:49 | |
---|
Jumalauta tuota uutta Jaffa-mainosta, missä se kalju apina nykii siinä sängyllä. Perkele en osta jaffaa enää ikinä. Toi loukkaa melkein itse kehitysvammaisena (lievä CP Vamma) ja vaikea vammaisia nähneenä. Itsellänihän oli lapsena ns pakoliikkeitä joten tosi inhottava mainos tosiaankin sanoisin jaffaa ostan silti mutta kyllä toi siis raivostuttaa. se seinään törmäys juttu on tavattoman hauska mä arvostan stuntteja jne jotka tekee noita temppuja kovasti. |
JPQ 20.09.2007 04:34:47 | |
---|
"Miksi sinä Colgate 360 puhdistat suun ja kielen?" "No kuules kloppi, ihan kujeillessani. Pälä pälä." Yksi syy siihen, miksi en ostaisi moista hammasharjaa. Sekin että suun bakteerit on osa hyödyllisiä oliko jopa suurin osa. kumma ettei oo antibakteerinen sellaiset pesuaineethan poistui pian kuluttajien saatavilta ongelmien takia. |
JPQ 20.09.2007 04:36:32 | |
---|
"Danone minkälien mukana saat pelin, jonka avulla voit opetella ruokien nimiä!" Huono vaan, että ensimmäinen näytettävä kuvapari esittää rottaa... Noh, kyllähän niitäkin jossain syödään. esittääkö? ja korttienkin määrä tosi rahastusta rinnastaisin saippuasarjoihin jotka taas rinnastan muuhun. |
JPQ 20.09.2007 04:38:24 | |
---|
Teki mieli laittaa töllö paskaksi tuon mainoksen takia... Onneksi sain hillittyä itseni. Siis voi hemmetti mitä vihan ja raivon tunteita tuo mainos herätti. Mitä mainosta muuten tarkoitatte ? ja sanotaan mainosten tehtävä herättää tunteita negatiivisiakin koska jopa joskus silloinkin ne myy outoa mutta näin olen ymmärtänyt olevan. |
kk80 20.09.2007 10:35:20 | |
---|
Mitä mainosta muuten tarkoitatte ? ja sanotaan mainosten tehtävä herättää tunteita negatiivisiakin koska jopa joskus silloinkin ne myy outoa mutta näin olen ymmärtänyt olevan. Näinhän ne väittää. "Mainos on tehnyt tehtävänsä jos se jää ihmisten mieliin, ei ole väliä vaikka mainosta vihaisikin". Itse en ole samaa mieltä. Toki ällömainoksella mainostettu suklaapatukka erottuu kaltaistensa joukosta kaupan hyllyllä mutta jos mainoksen jättämä mielikuva on negatiivinen niin kyllä se sinne hyllyyn myös jääkin. Brändinrakentamisen kannalta huono mainos on mielestäni negatiivisempi kuin se ettei olisi mainosta ollenkaan. Wheaters Orginal, Nestlen tuotteet, Saarioisen valmispöperöt mitä näitä nyt on. Sotka teki omilla camp-mainoksillaan surkuhupaisan vaikutelman omasta laatutasostaan. Nykyisetkin mainokset korostavat vain tätä "halvalla paskaa" vaikutelmaa... Hyvä mainos puolestaan voi hyvinkin ajaa asiansa. Jos sitruunalitkua olen ostamassa ja Sprite - 7up akselilta joutuu valitsemaan niin hyvinkin usein Spriten vuosia sitten pyörineet nerokkaat mainokset muistuvat mieleen... Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Jormaz 20.09.2007 12:31:35 | |
---|
Näinhän ne väittää. "Mainos on tehnyt tehtävänsä jos se jää ihmisten mieliin, ei ole väliä vaikka mainosta vihaisikin". Itse en ole samaa mieltä. Jep, elintarvikkeita on helppo boikotoida koska vaihtoehtoja aina löytyy. Mä en joitakin tuotteita osta periaatteesta, ärsyttävien mainosten takia. Summer is coming, fat boys are happy |
JPQ 21.09.2007 15:27:14 | |
---|
Jep, elintarvikkeita on helppo boikotoida koska vaihtoehtoja aina löytyy. Mä en joitakin tuotteita osta periaatteesta, ärsyttävien mainosten takia. Löytyisikin aina edes yksi vaihtoehto tänäänkin isossakaan kaupassa ei ollut eräässä kohtaa kuulin vaihtoehtoja joten... |
Mohla 21.09.2007 19:05:40 | |
---|
Löytyisikin aina edes yksi vaihtoehto tänäänkin isossakaan kaupassa ei ollut eräässä kohtaa kuulin vaihtoehtoja joten... Mitä tämän pitäisi nyt tarkoittaa tosi ärsyttävää kun ei eroteta lauseita pisteillä ei ymmärrä niistä kunnolla mitään sori vaan kun valitan mutta pää hajoaa lukea sivullinen tuollaista tekstiä voisi laittaa niitä pisteitä sinne väliin kun kerta laittaa tuonne loppuunkin noin monta niitä vielä kun muutenkin lauseita jotka on sekavia. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Bonesaw 21.09.2007 19:08:22 | |
---|
Ei vittu! Tänään kuunneltiin koulussa NRJ:tä ja sieltä tuli joku mainos,jossa oli Timpe-niminen autokoulunopettaja. -"Moi,mun nimi on Timpe. Tää taitaa olla sun eka kerta" *läähättävä ääni* (Muistaakseni joku näppärä viittaus inssitytön ikään.) -" Siitä vaan ykköstä sisään ja talla pohjaan" yms. Eli tässä vissiin viitattiin ex-radiojuontaja Timpe Saloseen. Ihan tarkkaan en mainosta kuullut,mutta aika kipeetä taisi olla. Joo'o |
Bee-äf 21.09.2007 21:09:36 | |
---|
Tuohan on sellainen vanha kansanloru. Tosin sanoiltaan tietysti eri mutta rakenteeltaan tuttu. ... tässä on hiiri joka möi sen mallaspussin joka asui talossa jonka rakensi jussi Muistan jonkun 70-luvun lasten piirretyn missä Vesku Loiri veti sen aivan helvetin hyvin. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
ANtTIKRISTUS 22.09.2007 11:41:50 | |
---|
Ei vittu! Tänään kuunneltiin koulussa NRJ:tä ja sieltä tuli joku mainos,jossa oli Timpe-niminen autokoulunopettaja. -"Moi,mun nimi on Timpe. Tää taitaa olla sun eka kerta" *läähättävä ääni* (Muistaakseni joku näppärä viittaus inssitytön ikään.) -" Siitä vaan ykköstä sisään ja talla pohjaan" yms. Eli tässä vissiin viitattiin ex-radiojuontaja Timpe Saloseen. Ihan tarkkaan en mainosta kuullut,mutta aika kipeetä taisi olla. Hahhah eijjuma :D Saako tuommosia tehäkkään? Muuten mainostettiinko siinä autokoulua? Meen sinne suorittaan tän kakosvaiheen jos mainostettiin. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Bonesaw 22.09.2007 11:42:53 | |
---|
Hahhah eijjuma :D Saako tuommosia tehäkkään? Muuten mainostettiinko siinä autokoulua? Meen sinne suorittaan tän kakosvaiheen jos mainostettiin. En ole varma mainostetiinko autokoulua. Luokassa oli kova meteli,mutta tollaista tekstiä sieltä olin kuulevinani. Joo'o |
ANtTIKRISTUS 22.09.2007 11:45:07 | |
---|
En ole varma mainostetiinko autokoulua. Luokassa oli kova meteli,mutta tollaista tekstiä sieltä olin kuulevinani. Kiinnostas tietää, mikä on oikean Timpen mielipide asian suhteen. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Shemhamforash 22.09.2007 12:27:29 (muokattu 24.09.2007 14:31:23) | |
---|
esittääkö? ja korttienkin määrä tosi rahastusta rinnastaisin saippuasarjoihin jotka taas rinnastan muuhun. Esittää, ja on siellä kuvapari pikkupojastakin. Niin että nami nami vaan. E: Eipäs, vaan joko kokista tai tarjoilijasta. Mutta nami nami silti. Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
waskikaarme 23.09.2007 22:39:51 | |
---|
Jep, elintarvikkeita on helppo boikotoida koska vaihtoehtoja aina löytyy. Mä en joitakin tuotteita osta periaatteesta, ärsyttävien mainosten takia. Jos jotakin välttämättömyystarviketta olisi ainoastaan yhdellä valmistajalla, tarvitsisiko sen tehdä ärsyttävää mainosta? Does the name Doctor Pavlov ring a bell? |