Super-Jari 05.12.2005 06:44:47 | |
---|
"ja joka yo soitan satumaa tango" Harmi ku Agnes tippui. Tai harmi, kun joutui noitten paskalehtien riepoteltavaksi, ja sitten tippui... Ilkalla tuntuu olevan niin vankka fanilauma, että se ei lähde tuolta kulumallakaan. Onhan se noista paskin laulaja. Itteasiassa finaaliseitsikon huonoin. Katri on ollu mun suosikki sitten semifinaalin. Toivon hänelle edelleen menestystä. tanko |
aikavaikea 05.12.2005 07:33:28 (muokattu 05.12.2005 08:53:58) | |
---|
Katri on maailman tylsin ja mitäänsanomattomin esiintyjä. Ilkka oli niin out of tune, että meikäläinenkin jo huomaa. Peteä ei pysty kuuntelemaan silmät auki. Agnesin putoaminen harmittaa mua. Noista lopuista kolmesta parhaan valinta on vähän kuin valinta parhaimman makuisen pulloveden väliltä; hajuton ja mauton lie se turvallisin vaihtoehto. Onneksi mä en tajuakaan mistään mitään. E: http://www.iltalehti.fi/2005/12/05/3808832_vi.jpgHey, let’s get serious... God knows what he’s doin’ He wrote this book here An’ the book says: He made us all to be just like him, So... If we’re dumb... Then God is dumb... (an’ maybe even a little ugly on the side) |
Musta Arkipyhä 05.12.2005 07:53:05 | |
---|
Pete oli silti kaikkein huonoin. Ei yhtään oikeeta nuottia. Kyllä minä myöntäisin tämän "arvonimen" Ilkalle.Että voi noin epävireisillä suorituksilla päästä noin pitkälle tässä kisassa. Jos kerran muita arvostellaan epävireydestä niin mitähän tuo Ilkan esitys sitten muka oli? Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
Juzzu 05.12.2005 08:02:00 | |
---|
Nonih, empiirinen koe suoritettu, katsoin nimittäin eilen tämän idollsin. Ja täytyy sanoa, että tuossa ohjelmassa kyllä mulle idolia leivota. Ei kyllä toiminut kukaan eilisistä esiintyjistä. Antti Muisku takasin idolssiin! |
sirdickyj 05.12.2005 10:22:33 | |
---|
Kyllä minä myöntäisin tämän "arvonimen" Ilkalle.Että voi noin epävireisillä suorituksilla päästä noin pitkälle tässä kisassa. No kylläkään ei ole mikään kaksinen laulaja, mutta on keksinyt sellaisen jutun, että laulaa kaikki biisit jotenki soveltaen, ja useammin kuin kerran on soveltanut sillee, että laulaa oktaavia matalammalta. Mutta kun ei ketään häiritse, niin mikäs siinä. Sitä Anssi Kelaakin se veti ihan o.k., kun ei se alkuperäinenkään mikään kauheen vaativa oo. Ja noi eiliset discobiisit se hölmöili ihan o.k. läpi. Siitähän nimittäin lähdetään, että tän vuotisessa kisassa ei laulutaidolla oo mitään merkitystä. Ja edelleen mua jaksaa ihmetyttää noiden musiikin ammattilaisten (joita tuossa raadissa on Kuusi ja Taikapeili) mielipiteet, kyllähän nyt se Kuusi on oikeesti ihan tietoinen siitä että ihan päin helvettiähän esim. Agnes ja Pete laulaa, ja vieläpä sillä staililla, että kaikki kuuluu. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Hot RedX 05.12.2005 10:23:13 | |
---|
Olipas yllätys tuo Agnesin tipahdus. Katri laulaa ihan hyvin mutta niiku joku tuomareista sanoikin tuollaisia on Suomessa jo aika monta. Mun mielestä ne on suuret ikäluokat jotka jyllää. Ja onhan tuo Idols koko kansan ohjelma! Vaan kuinka monta Agnesia on löytyy Suomen maasta? Yks ja sekin puolalainen. Olin melko varma että putoaja olis Katri. So What? Who Cares? |
Musta Arkipyhä 05.12.2005 11:09:06 | |
---|
No kylläkään ei ole mikään kaksinen laulaja, mutta on keksinyt sellaisen jutun, että laulaa kaikki biisit jotenki soveltaen, ja useammin kuin kerran on soveltanut sillee, että laulaa oktaavia matalammalta. Mutta kun ei ketään häiritse, niin mikäs siinä. Sitä Anssi Kelaakin se veti ihan o.k., kun ei se alkuperäinenkään mikään kauheen vaativa oo. Ja noi eiliset discobiisit se hölmöili ihan o.k. läpi. Siitähän nimittäin lähdetään, että tän vuotisessa kisassa ei laulutaidolla oo mitään merkitystä. Jos nyt noista katsotaan niin minusta selkeästi epävireisimmin vetää juurikin Ilkka. Ja edelleen mua jaksaa ihmetyttää noiden musiikin ammattilaisten (joita tuossa raadissa on Kuusi ja Taikapeili) mielipiteet, kyllähän nyt se Kuusi on oikeesti ihan tietoinen siitä että ihan päin helvettiähän esim. Agnes ja Pete laulaa, ja vieläpä sillä staililla, että kaikki kuuluu. Joo tuomaristo ihmetyttää minuakin. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
gandar 05.12.2005 11:48:23 (muokattu 05.12.2005 11:49:03) | |
---|
Oikea tippui, jo oli aikakin. Itse toivoisin lopulliseksi järjestykseksi tällaista: 1. Katri 2. Pete 3. Ilkka , mutta emmeköhän kuitenkin näe Ilkan finaalissa. Idols-taustatiimille plussaa, että taustalla soi ainakin neljä Jamiroquain kappaletta. Ja katsoiko kukaan muu Idols Extraa, oli Stellan pojat luvanneet tehdä Katrille jotain matskua kävi kisassa miten kävi? Ceci n'est pas une signature |
AP 05.12.2005 12:04:36 | |
---|
Agnesin putoaminen harmittaa mua. Noista lopuista kolmesta parhaan valinta on vähän kuin valinta parhaimman makuisen pulloveden väliltä; hajuton ja mauton lie se turvallisin vaihtoehto. Heh. AIka osuva vertaus. Ihme muuten, että noita viimekertaisia finalisteja ei ole vielä tämän kierroksen lähetyksissä nähty kommentaattoreina. K100 #7
Ärlä #011 |
Rattata 05.12.2005 12:07:08 | |
---|
Ja katsoiko kukaan muu Idols Extraa, oli Stellan pojat luvanneet tehdä Katrille jotain matskua kävi kisassa miten kävi? Jeppistä, ihan hieno homma. Niimittäin Katri on ainoa noista jäljellä olevista, jonka biisejä tulevaisuudessa voisin ehkä kuunnellakin. Se Stellan biisin veti aivan mahtavasti silloin joskus. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
klobasa 05.12.2005 12:18:28 | |
---|
Kyllä on mahtava taso suomen idolsissa. Voi jeesus. Perttukin lauloi Big Brotherissa paremmin kuin Idolsin finalistit - epävireisesti toki, mutta sentään tunnetta mukana. Hahaa... |
Tympee Huttunen 05.12.2005 12:28:59 | |
---|
Oletteko huomanneet miten paljon parempi soundi on nyt, mitä alkupään lähetyksissä? Paljon on haukuttu, mutta nyt pitää jo kehuakin. Agnesin tippuminen oli pieni yllätys. Ehkäpä tulokseen vaikutti juorulehtien jutut lapsensa hyljänneestä seksibaarin työntekijästä, joka läträä viinan kanssa ja on jättämässä miehensäkin. Katri veti tällä kertaa selvästi huonommin, mitä edelliskerralla, mutta silti pysyi ehkä eniten vireessä. Oudoksuttaa tuomarien kommentit. Ilkan slowariosasto toimii, mutta toinen kappale oli kyllä sellaista pelleilyä. Ilkka varmasti voittaa kisan kuitenkin. Tuskinpa seurakuntalaisnuorukaisen menneisyydestä Seiska-lööppejä irtoaa. Agnes oli jälleen Agnes. Hieno ääni ja mielestäni vedot olivat nyt parempia, mitä edelliskerralla. Petellä on kunnon tekemisen meininki, kun on laulu-ja tanssituntejakin ottanut. Lavalla olikin kunnon esiintyjä, vaikka laulu ei koko ajan kohdilleen mennytkään. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Härski 05.12.2005 12:30:39 | |
---|
Se Stellan biisin veti aivan mahtavasti silloin joskus. Kartille kävi vähän niinkuin Ronille: Semifinaalissa veti parhaimpansa ja siitä lähtien huonommin. Ei nyt paljoa, mutta huonommin kuitenkin. Pete sen sijaan veti sen semifinaalibiisinsä aika surkeasti, mutta parantaa kokoajan. Katri tosiaan olis paras noista, jos vetäisi yhtä hyvin tulevat biisinsä, kuin sen Stellan biisin semifinaalissa. |
juuso a 05.12.2005 16:31:59 | |
---|
Vai tipahti Agnes.. En katsonut edes loppuun koko ohjelmaa kun vetivät niin nuotinvierestä. Vaikkei autakaan enää valittaa niin oli viime vuonna tasokkaampaa porukkaa. Eiköhän se Katri noista tuon homman hoida sen verran hyvin himaan että voittaa. Ääh.. Emmie jaksa. |
Rattata 05.12.2005 16:36:18 | |
---|
Kartille kävi vähän niinkuin Ronille: Semifinaalissa veti parhaimpansa ja siitä lähtien huonommin. Ei nyt paljoa, mutta huonommin kuitenkin. Pete sen sijaan veti sen semifinaalibiisinsä aika surkeasti, mutta parantaa kokoajan. Katri tosiaan olis paras noista, jos vetäisi yhtä hyvin tulevat biisinsä, kuin sen Stellan biisin semifinaalissa. Joo, näin on vähän mennyt. Tota mäkin toivon, että Katri vetäis seuraavaks oikein kunnolla. Turha arastelu hanuriin. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
superfly 05.12.2005 16:45:40 | |
---|
Ja edelleen mua jaksaa ihmetyttää noiden musiikin ammattilaisten (joita tuossa raadissa on Kuusi ja Taikapeili) mielipiteet, kyllähän nyt se Kuusi on oikeesti ihan tietoinen siitä että ihan päin helvettiähän esim. Agnes ja Pete laulaa, ja vieläpä sillä staililla, että kaikki kuuluu. Ei se haittaa mitään jos vähän nuotin vierestä menee mutta kyllä tuon Agnesin ääni on mun korvaan todella ruman ja vastenmielisen kuuloinen, varsinkin ne matalat muumuut. Ihme puukorvia noi tuomaritkin jos ne ei tuota kuule. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
sirdickyj 05.12.2005 18:31:36 | |
---|
Ei se haittaa mitään jos vähän nuotin vierestä menee mutta kyllä tuon Agnesin ääni on mun korvaan todella ruman ja vastenmielisen kuuloinen, varsinkin ne matalat muumuut. Ihme puukorvia noi tuomaritkin jos ne ei tuota kuule. Niinhän mä sanoinki, että vetävät vielä sillä staililla että kaikki kuuluu. Oikeet laulajathan osaa vähän oikoa jne. Siks se Ilkka on tavallaan eniten oikeilla jäljillä, kun yrittää edes peitellä sitä, et ei oo mikään laulaja. Vetää ns. omien kykyjensä rajoissa. Aika ahtaat muuten ovat, musta. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Chemo 05.12.2005 18:41:59 (muokattu 05.12.2005 18:43:57) | |
---|
Ja edelleen mua jaksaa ihmetyttää noiden musiikin ammattilaisten (joita tuossa raadissa on Kuusi ja Taikapeili) mielipiteet Sama. Näin osan eilisestä ohjelmasta, ja kylläpä meni taas Taikapeilin (käytän tota nimitystä kun en muista nimeä) virekommentit ja kehut kummallisiin osoitteisiin. Musa-alan ihmisten on pakko huomata toi laajastikin. Saattaa ammatillinen kredibiliteetti kadota. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
sirdickyj 05.12.2005 21:02:27 | |
---|
Sama. Näin osan eilisestä ohjelmasta, ja kylläpä meni taas Taikapeilin (käytän tota nimitystä kun en muista nimeä) virekommentit ja kehut kummallisiin osoitteisiin. Musa-alan ihmisten on pakko huomata toi laajastikin. Saattaa ammatillinen kredibiliteetti kadota. Joo, ton takia mua ihmetyttää, että tuolla edes on mitään ammattilaisia messissä, kun tolla ei oo enää juuri mitään tekemistä musiikillisen osaamisen kanssa. Ottaisivat Seiskan toimittajia sinne, kun kerrran kohdeyleisökin on sama. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Brian May jr. 05.12.2005 22:00:58 | |
---|
Ei se haittaa mitään jos vähän nuotin vierestä menee mutta kyllä tuon Agnesin ääni on mun korvaan todella ruman ja vastenmielisen kuuloinen, varsinkin ne matalat muumuut. Ihme puukorvia noi tuomaritkin jos ne ei tuota kuule. Njoo, ei kyllä Agnes muakaan vakuuttanu missään vaiheessa, pikemminkin päin vastoin. Siksi vähän ihmetyttääkin, että miksi noi tuomarit on kuitenkin just sen puolella, kun monet kuitenkin tuntuvat huomaavan ettei naisella ole kuin korkeintaan oktaavin ääniala, mielestäni varsin keskinkertaiset esiintysmitaidot ja suurin osa laulusta koostuu varovaisesta muminasta. Täytyy kyllä sanoa, että tässä valossa edelliset kolme viimeistä Idols-finalistia(Pakarinen, Wickholm, Tuisku) alkavat näyttää asiansa osaavilta ammattilaisilta, joilta laulukin sujuu suurimman osan aikaa. Mielestäni Jani Wickholm veti jopa välillä oikeasti perhanan hyvin. |