Snowblind 05.02.2006 03:20:53 | |
---|
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 05.02.2006 03:36:02 | |
---|
Hoho! Millonhan nähdään eka paladin only Onyxiatappo.. Tää oli nähtävästi kuitenkin eka tappo maailmassa druideilla ja se oli meirän killan porukoiden järjestämä juttu. Noin puolet oli suomalaisia pelaajia. *ylp* |
Snowblind 06.02.2006 00:51:15 | |
---|
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
drummer88 06.02.2006 12:24:04 | |
---|
No perkele. Rollasin Scarshield Legionille roguen. Erittäin hyvä RP-PvP serveri muuten. Ei täällä mistään Ahn´Qirajista saatikka Onyxiasta puhuta. Korkein leveli on vissiin 40-50. The Art Of Shredding |
Snowblind 06.02.2006 13:13:58 | |
---|
No perkele. Rollasin Scarshield Legionille roguen. Erittäin hyvä RP-PvP serveri muuten. Ei täällä mistään Ahn´Qirajista saatikka Onyxiasta puhuta. Korkein leveli on vissiin 40-50. On se aika hyvä servu kyllä, itellä lvl16 human mage ja muuta pikkusälää siellä. Siellä on defiakseltakin paljon porukkaa kun alkoivat sinne altteja rollailla. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
aku.miettinen 06.02.2006 18:18:04 | |
---|
onko mahdollista saada WoW toimimaan 800mhz koneella joten kuten. |
Guitarist in the Night 06.02.2006 18:35:33 | |
---|
onko mahdollista saada WoW toimimaan 800mhz koneella joten kuten. Epäilen vahvasti, mulla on 1,4 Ghz ja isommissa kaupungeissa on 3 frames per second. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 06.02.2006 22:18:41 | |
---|
Epäilen vahvasti, mulla on 1,4 Ghz ja isommissa kaupungeissa on 3 frames per second. Vaikuttaa enemmän muuten wowissa tuo muistin määrä tuohon pätkimiseen, ei niinkään konetehot. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 07.02.2006 11:16:13 | |
---|
onko mahdollista saada WoW toimimaan 800mhz koneella joten kuten. Varmaankin toimii jos ottaa kaiken tietokoneellisesti vaativan silmäkarkin pois päältä pistää sen uuniin ja paistaa sitä 15 minuuttiä 2000% asteessa ja kaada sula naama munan päälle. :---------D |
drummer88 07.02.2006 11:41:31 | |
---|
Osta uusi kone... The Art Of Shredding |
vanttera 07.02.2006 12:02:24 | |
---|
Aika erikoismaistuvaa loottia tuolla AQ40:ssa. Ei mulla muuta. *h4liih* sperma-agglutinaatio to fak! |
Bilharzia 07.02.2006 14:47:55 (muokattu 07.02.2006 14:48:51) | |
---|
Gräts, nyt vielä pelin rasittavin bossi (firemaw) ja loppu onkin ilmaista loottia.. Kohtuuvittumainen encounter, mutta win meillekin! Katotaan jos saatais Ebonroc meneen tänään. Jos saadaan porukkaa täks illaks. Kun luuli ettei War Effortin teko menis enemmän ihmellisemmäks, sitten hommat vaan paisuu entisestään omituisempaan suuntaan. http://www.darkstormguild.com/war_effort.htm Siinä on rusenneltu numeroita. Tossa yritetään optimoida Al'Akirin farmausta autocompletionin mukaan. 20 tuhatta pellavalaastaria päivittäin esimerkiks voi vittu on ihanaa olla horde. Tarkotuksena on että se homma olis saatettu loppuun ens sunnuntaina. http://veterans.org.uk/games/wow/aq/index.php Tossa meidän edistys selkeemmin esitettynä |
Guitarist in the Night 07.02.2006 16:16:37 | |
---|
Vaikuttaa enemmän muuten wowissa tuo muistin määrä tuohon pätkimiseen, ei niinkään konetehot. Kun aloitin WoWin, mulla oli 512 megaa muistia. Ostin saman verran lisää. Eron huomaa, muttei se ole suuri. Näytönohjainkin on aika paska jne. Kaikki vaikuttaa pelin sujuvuuteen, myös hertsimäärä. Hevi on ihan hyvää. |
Butcheri 07.02.2006 23:52:50 | |
---|
Tänä iltana testailin WoWia ensimmäistä kertaa. Vaikutti lupaavalta. Pitäisi varmaan kantaa ko. peli ihan kotiin asti, pääsisi kunnolla mukaan noihin verikekkereihin ja oikeaan roolipelaamiseen. Imekää Pastilli? |
drummer88 10.02.2006 12:18:01 | |
---|
Täällä Scarshieldillä tuntuu olevan world pvp kohillaan. Melkeen joka päivä joku raidi on joka on kyllä paljon hauskempaa kun mikään BG. Tosin allu pelaajista valitettavan suuri osa vaan gankkii vaikka niille kuinka sanoo ettei siinä ole mitään järkeä. The Art Of Shredding |
Bilharzia 12.02.2006 14:31:32 (muokattu 12.02.2006 16:43:36) | |
---|
Ensi perjantaina avaamme Al'Akirilla portit Ahn'Qirajiin. Seuraavat 5 päivää tulee olemaan tuskaa odottaa sitä. Orgrimmariin tuotiin viimeinen stack firebloomia hetki sitten ja nyt odotetaan että alliance rääpii kasaan 16 tuhatta pellavalaastaria. Ja tietenkin horde auttaa siinä. o/ Ollaan ränkätty 8. Euroopan servereissä ja #3 englanninkielisistä servereistä. Ehdottomasti omituinen kokemus. Edit: noustiin pari rankkia ylemmäs. Linenit on viety. |
drummer88 13.02.2006 12:29:53 | |
---|
Kohta on teilläkin portit auki. Scarshieldillä on vasta yksi lvl 60. 39 lisää niin saadaan effortti käyntiin. Tai en minä tiedä kuinka paljon siihen tarvitaan väkeä että se saadaan alotettua. The Art Of Shredding |
Bilharzia 13.02.2006 12:55:07 | |
---|
Kohta on teilläkin portit auki. Scarshieldillä on vasta yksi lvl 60. 39 lisää niin saadaan effortti käyntiin. Tai en minä tiedä kuinka paljon siihen tarvitaan väkeä että se saadaan alotettua. Autocompletion pitäis olla käynnissä kaikilla servereillä nyt. Eli kyse on siitä että serveri regeneroi ne tavarat ite NPCeille. 3.33% jokaikiseen resurssiin joka päivä ilman että pelaajat tekee mitään. Eikä ne portit pelkästään sillä war effortilla aukee, vaan pitää tehdä myös neljän tai kolmen dragonflightin questiketjut. Questien tekemisestä saa scepterin. Scepterillä pamautetaan gongia joka seisoo silithuksessa. Kun kaikki on reilassa niin portit avautuu. Seuraa world event joka kestää 10 tuntia. Sinä aikana Kalimdorissa vallitsee kaaos. Ensimmäistä kertaa World of Warcraftin pelissä on sota. |
Butcheri 13.02.2006 15:33:53 | |
---|
Ensimmäistä kertaa World of Warcraftin pelissä on sota. Hoho, ei taida vielä meikäläisellä kokemus riittää! Ostin pelin viime perjantaina ja hakkasin hahmon levelille 16 viikonlopun aikana. Ihan parhautta. Ihmismaagilla pelailen. Mutta nyyppä kun olen, niin kertokaapas kokeneemmat mihin talentteihin maagilla kannattaa panostaa? Kun ei oikein vielä tiedä mistä on loppupeleissä eniten hyötyä. Imekää Pastilli? |
Bilharzia 13.02.2006 17:52:00 | |
---|
Mutta nyyppä kun olen, niin kertokaapas kokeneemmat mihin talentteihin maagilla kannattaa panostaa? Kun ei oikein vielä tiedä mistä on loppupeleissä eniten hyötyä. Riippuu mitä meinaat tehdä. Instance runeilla maageilta vaaditaan tehokasta AOE-tykitystä eli arcane. Jos tykkäät PVP:tä niin fire-specciä on usein suositeltu. Jos haluat levuta nopeeta niin arcane on hyvä niinku diu diu vetelet kokonaisia leirejä kuoliaaks. Frost-puussa on sitten puolustusta. Sitten jos pääset raidaan molten coree ja näitä muita hardcore raidi-instanceja niin frost on toistaseks ollu suosiossa. Oli se hahmoluokka mikä tahansa niin mulla levutessa on ollu aina erilainen specci kun lvl 60. Respec ei maksa ekalla kerralla kun 1 kullan. Eli pistä talentteja aluks niinku huvittaa jos ei oo hajuakaan mitä teet. On aina toiminu mulla näin - ja hyvin se on toiminukin. Sitten myöhemmin tajuat paremmin miten sitä maagias tykkäät pelaa. Oon alotellu magen pelaamista itekin. |