Nazareth 09.09.2007 23:08:53 | |
---|
Joku automainos minkä lopussa kuiskataan "Auto emotion." tai jotai. Minä kun oon aikasemmi luullu että siinä sanotaa "Auto emulsion." |
Lennu 10.09.2007 01:26:50 | |
---|
Joku automainos minkä lopussa kuiskataan "Auto emotion." tai jotai. Minä kun oon aikasemmi luullu että siinä sanotaa "Auto emulsion." Mä repesin tälle jostain syystä ihan helvetisti :D "Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine |
Jag 10.09.2007 02:32:01 | |
---|
Teboilin verkosto -mainos. Alkanut jostain syystä ottamaan päähän. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Mohla 10.09.2007 11:03:16 | |
---|
Teboilin verkosto -mainos. Alkanut jostain syystä ottamaan päähän. Nimenomaan. Mitä tässä taas ajetaan takaa? Että Teboilin asiakkaat on juntteja, joilla ei ole lainkaan tajua romantiikalle. Mua ärsyttää tuo niin paljon, että varmaan vaan välttelen Teboililla käymistä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Shemhamforash 12.09.2007 20:08:36 | |
---|
"Danone minkälien mukana saat pelin, jonka avulla voit opetella ruokien nimiä!" Huono vaan, että ensimmäinen näytettävä kuvapari esittää rottaa... Noh, kyllähän niitäkin jossain syödään. Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Nazareth 13.09.2007 13:51:01 | |
---|
"Danone minkälien mukana saat pelin, jonka avulla voit opetella ruokien nimiä!" Huono vaan, että ensimmäinen näytettävä kuvapari esittää rottaa... Noh, kyllähän niitäkin jossain syödään. Nii ja siinä tulee vaa kaks korttia mukana. |
InYourFace90 13.09.2007 15:40:29 | |
---|
Nii ja siinä tulee vaa kaks korttia mukana. Niillä kahdella onkin hyvä vedellä muistipeliä vai mikä niissä nyt olikaan ideana. Up The Irons! |
DirtyFingers 13.09.2007 18:31:05 | |
---|
Äärimmäistä vitutusta aiheutti ilmeisesti Saarioisten uusin mainos ja laulu. Watch Out, We're Mad |
Drumjamo 13.09.2007 19:47:47 | |
---|
Äärimmäistä vitutusta aiheutti ilmeisesti Saarioisten uusin mainos ja laulu. Ei saatana ei noin vituttavia mainoksia voi olla olemassa. Ensimmäistä kertaa meinasi lentää kaukosäädin telkkaria päin ikinä mainoksia katsoessa. Onneksi tyydyin sitten vaan painamaan mutea. Se nyt vaan on semmosta |
Dr. Funkenstein 13.09.2007 19:53:17 | |
---|
Ei saatana ei noin vituttavia mainoksia voi olla olemassa. Ensimmäistä kertaa meinasi lentää kaukosäädin telkkaria päin ikinä mainoksia katsoessa. Onneksi tyydyin sitten vaan painamaan mutea. Sama. Saatana. Sama. |
pira 13.09.2007 19:57:49 | |
---|
Minusta se oli kiva mainos Saarioiselta. Tuli mieleen lapsuusajan leijonanmetsästysleikki, missä lopussa piti muistaa reitti takaisin käänteisessä järjestyksessä. :) Ei ärsyttänyt tippaakaan. |
Ondine 14.09.2007 20:06:49 | |
---|
..jossa maistuu curry, jonka keksi Rauno...vai mitä siinä oli. Helvetillinen jingle, ei voi muuta sanoa. Sen säveltäjä nauraa ihmisten kärsimyksille (matkalla pankkiin). |
Hetfield 14.09.2007 20:07:51 (muokattu 14.09.2007 20:08:06) | |
---|
Nimenomaan. Mitä tässä taas ajetaan takaa? Että Teboilin asiakkaat on juntteja, joilla ei ole lainkaan tajua romantiikalle. Mua ärsyttää tuo niin paljon, että varmaan vaan välttelen Teboililla käymistä. Olisi kai tuosta mainoksesta hauskankin voinut tehdä, mutta tuollaisena ärsyttää kyllä minuakin =P "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
LamaAjanElvis 14.09.2007 21:24:42 | |
---|
Olisivat tyrkänneet jonkun mummon sieltä jyrkänteeltä tebarin mainoksessa. "Nyt taas kaikki on vähän halvempaa!" Olisin tykännyt mainoksesta. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
Mohla 15.09.2007 10:22:29 | |
---|
Äärimmäistä vitutusta aiheutti ilmeisesti Saarioisten uusin mainos ja laulu. Joo. Tämä pomppaa vittumaisimpien mainoksien kärkeen aika nopeesti. Hyi saatana. Tulin pahalle tuulelle kun vaan luinkin tosta mainoksesta. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
slerbis 18.09.2007 20:47:50 (muokattu 18.09.2007 20:48:32) | |
---|
edit. ei mittään :D A tergo in bona nates |
Mia 18.09.2007 20:49:57 | |
---|
..jossa maistuu curry, jonka keksi Rauno...vai mitä siinä oli. Helvetillinen jingle, ei voi muuta sanoa. Sen säveltäjä nauraa ihmisten kärsimyksille (matkalla pankkiin). Tuohan on sellainen vanha kansanloru. Tosin sanoiltaan tietysti eri mutta rakenteeltaan tuttu. http://katolla.blogspot.com/ |
Cujo 18.09.2007 20:54:50 | |
---|
Se on mahtava se maikkarin alligaattorimainos :D You are what you are, and what you are is ok. |
sikanaama 18.09.2007 21:31:42 | |
---|
Joo. Tämä pomppaa vittumaisimpien mainoksien kärkeen aika nopeesti. Hyi saatana. Tulin pahalle tuulelle kun vaan luinkin tosta mainoksesta. Mä tykkäsin. Kiva laulu. Yhtä kiva melkein ku se pu pu pu pu pu pu pupupupupu. Tulee hyvä mieli. Nykyisin nuorison keskuudessa on muotia, että pannaan tupakka suuhun ja lähdetään kartsalle rokkaamaan. |
Teijo K. 18.09.2007 21:32:07 | |
---|
Joo. Tämä pomppaa vittumaisimpien mainoksien kärkeen aika nopeesti. Hyi saatana. Tulin pahalle tuulelle kun vaan luinkin tosta mainoksesta. Olennaisempaa musta on tämän mainoksen sukupuolistereotypioita vahvistava aspekti. Siinä se äiti tekee kaiken ruuanlaittoon liittyvän tylsän manuaalisen työn ja Rauno, eli mies on luova. Se keksii mausteet siihen. Hyi hyi. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend. |