Alpha 25.10.2006 23:17:42 | |
---|
"Kari tuli paikalle ja kysyi, haluaisiko joku naisista haistaa hänen pallihikeään." Mahtava kaveri. |
Chrissie 26.10.2006 00:16:00 | |
---|
Vai että Jellona. Mukava olla kerrankin oikeassa jostain asiasta :) Ja muutenkin parempi juttu kuin joku hemmetin pudonnut tyyppi. Tämän viikon viikkotehtävässä on asiaa. Huomaan jopa jännittäväni Ollin puolesta mahtaako jäädä kiinni sabotointikeikoillaan. Siinäpä olisikin sitten selittäminen.. Hienoa myös huomata, että hempsuisen ulkokuoren alta löytyy asiallinen ja osaava hemmo. Tiedot korroosion edistämisestä saivat minun nostamaan hattua kaverille. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Alpha 26.10.2006 06:41:02 | |
---|
Tiedot korroosion edistämisestä saivat minun nostamaan hattua kaverille. Kyllähän tuo aika osaava kaveri on. Myöskin tuon videon suunnittelussa, kuvauksessa, toteutuksessa ja editoinnissa on ihan ässä. |
Dunga 26.10.2006 09:06:20 | |
---|
Nyt on pitkästä aikaa sellainen viikkotehtävä, että jaksaa jopa katsoa koko koosteen illalla. Olli on kyllä mahtava tyyppi, hauska ja fiksu. Saisi vaan nostaa niitä housujaan nuorempien katsojien järkyttämisen välttämiseksi. Äänestyksessä on melko sama kumpi putoaa. Ehkä kuitenkin toivon nyt enemmän, että Mira putoaisi. Ei sitä naamanvääntelyä ja valitusta jaksa katsella. Paskallakin on tekijänsä. |
carnation 26.10.2006 10:54:30 | |
---|
Tämän viikon viikkotehtävässä on asiaa. Huomaan jopa jännittäväni Ollin puolesta mahtaako jäädä kiinni sabotointikeikoillaan. Siinäpä olisikin sitten selittäminen.. Hienoa myös huomata, että hempsuisen ulkokuoren alta löytyy asiallinen ja osaava hemmo. Tiedot korroosion edistämisestä saivat minun nostamaan hattua kaverille. Varastit minun repliikkini. Yllättävän kovaa trilleriä seurata noita sabotaasikierroksia, oikein sydän hakkaa! Ja Ollilla on kyllä tietoa, taitoa ja huumorintajua, eli hyvinkin suuret mahdollisuudet voittoon. Toivottavasti miekkonen ei jätä peliä kesken. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Sinap 26.10.2006 12:28:41 | |
---|
Tais viikkotehtävä epäonnistua eli onnistua. Siis olli onnistui. "Siinähän se tuubi onkin." |
Juzzu 26.10.2006 15:01:13 | |
---|
Tiedot korroosion edistämisestä saivat minun nostamaan hattua kaverille. No ei skodakaan parissa päivässä ruostu, vaikka sen täyttäis suolalla. Suolaveden vaikutus niihin uretaaneihin nyt oli positiivinen ylläri. Tosin rispektiä siitä, että tekee noita sabotointeja myös show-mielessä. |
Rattata 26.10.2006 17:31:05 | |
---|
Jennin pulsu-housut on kyllä mahtavat. :) Reikiä täynnä ja perse roikkuu polvissa. D'oh! |
juici 26.10.2006 22:49:40 | |
---|
Mäkin on nyt tainnut addiktoitua. Stuff-my-Skoda -juttu on sen verran mielenkiintoisa juttu. Olisiko ihmiskunta nyt onnellisempi, jos nuori Hitler olisi äänittänyt pari gramofonilevyllistä kansanlauluja ja tehnyt sitten haulikolla "cobainit"? -Martti Ripaoja, Sunnuntaisuomalainen 10.9.2006 | MYYN BASSON, OSTA POIS. |
wewwie 26.10.2006 23:00:15 | |
---|
Mä olen ihan koukussa ton viikkotehtävän takia. Joka ilta tulee katottua ollin sabotaaseja sydän hakaten että jääkö se kiinni. Loistoviihdettä. Tänä vuonna kun romantiikka tuolta puuttuukin ja aika pitkälti se hyvä läppäkin niin tuo korvaa jotain. Jätkät, mikä on Varsovan pääkäupunki. |
Fin_Rocker 26.10.2006 23:16:47 | |
---|
tää viikkotehtävä oli kyllä ehdottomasti mielenkiintoisin! |
thescientist 26.10.2006 23:34:44 | |
---|
Olisi ees voinu antaa kunnolla sitä keittoa. Joku säälittävä yksinäinen leijona... "My silence will convict me."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
Jkob 27.10.2006 00:08:40 | |
---|
Olisi ees voinu antaa kunnolla sitä keittoa. Joku säälittävä yksinäinen leijona... Kaksi säälittävää leijonaa. "Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti."
- tuntematon ajattelija |
Alpha 27.10.2006 11:09:58 | |
---|
Porukka oli sitä mieltä, että vaikka tehtävä epäonnistui, niin ainakin Skoda-video ja tsemppi oli hyvä. Reaktiot oli mahtavat, kun tämän jälkeen screeniltä tuli Ollin saama tehtävä ja Sabotaasit. |
Roger 27.10.2006 23:38:11 | |
---|
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Nieby 27.10.2006 23:40:20 | |
---|
|
Roger 27.10.2006 23:44:25 | |
---|
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Nieby 27.10.2006 23:45:28 | |
---|
|
Jormaz 28.10.2006 00:03:02 | |
---|
se on mira. Mitä se tekee tommosissa kisoissa? Miees... |
Mimi 28.10.2006 00:34:02 | |
---|
se on mira. Eikös siitä ollut juttua, että se on osallistunut johonkin fitness kisaan... Eli on se Mira. Vino ja vittumainen. Ja lisäksi vielä outo. |