Hipelius 31.08.2007 14:30:41 | |
---|
Ahaa, joo, selvä... En vain saanut jäsen Artun viestistä mitään selkoa. Asiaan melkein liittyen, eikös oma kansallislaulummekin ole ulukomuan eläjien tekoja? E: Jaa, säveltäjä saksalaissyntyinen. Maamme-laulu on saksalainen juomalaulu. Siinä sitä kansallisylpeyttä sitten ;) http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Mohla 31.08.2007 14:52:19 | |
---|
Sen Pauli Aalto-Setälän visailuohjelman (en muista nimeä) mainos on kyllä jotain niin kämppiä ettei mitään järkeä. Tarkoitan sitä jossa se sanoo että "hei, tytöt" ja sitten tytöt vastaa kuorossa: "HEI PAULI!" Voi vittu. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Lennu 01.09.2007 13:04:06 | |
---|
Tuli Olen Suomalaisesta mieleen kerran kun repesin totaalisesti yhessä pienessä räkäsessä karaokebaarissa, kun se laulun tulkitsija alkoi vetää kertsiä italiaks. Kaikki limaset topit tarjat nousi oikeen seisoalteen buuaamaan känisevillä äänillään. "Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine |
Lauri0 01.09.2007 17:10:38 | |
---|
vanilja suklaa suklaa vanilja päivän tekee paremmaks!!!11 :EEEEEE |
jp8000 02.09.2007 00:18:28 | |
---|
Ethnicolor or OK, do it fast many times a day makes me happy. |
aikavaikea 02.09.2007 11:38:16 | |
---|
Vitalinea-jukrutti sisältää kalsssiumia ja nyt myös magnesssiumia! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
ANtTIKRISTUS 02.09.2007 11:41:50 | |
---|
Vitalinea-jukrutti sisältää kalsssiumia ja nyt myös magnesssiumia! Kuka helvetti nää Danonen mainokset oikeesti keksii? Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
ballfish 02.09.2007 14:20:57 | |
---|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Misse 02.09.2007 22:13:02 | |
---|
"Olet fileiden tähti..." Eli se nuorison nassunpsuaine mainos. Se täti föfföttää vielä jotakin muutakin epäselvää siinä, mutten onneksi muista mitä. |
Kapane 02.09.2007 23:49:15 (muokattu 03.09.2007 00:32:09) | |
---|
Mua ärsyttää nää kaikki terveysmainokset. Actimel, Helium Flora ja mitä vittua. Saatana en minä halua tunkea mahaani mitään paskaa, jotta eläisin viisi minuuttia pidempään. Antakaa mun kuolla rauhassa sydän- ja verisuonitauteihin. Toinen on tämä uus Canal + Sm-liiga mainos. On se saatanan hienoa, kun Tapparanmies pukee pelipaidan päälle ja vetää joutsenlampea ja riverdancea kuin joku vitun Josephine Baker. Tämä saa mut vihaan sekä tanssia, että jääkiekkoa. Round 2: Sit tää rexonan mainos, missä miljoonamolekyyliä suojaa sun kainaloita ja plaa plaa. On todella raflaavaa, kun joku Dingo fani juoksee jotain karhuja, kirahveja, mafiaa ja marsilaisia karkuun... Ja sitten Gigantin mainos, jossa se saatanan iso laiva. Se on vaan huono. En jaksa perustella enää. Antakaa vaikka bannit, mutta se on mun mielipiteeni. Se mainos vain ärsyttää, enkä halua antaa mitään rakentavaa palautetta siitä. Tai edes osaa. Olen kyvytön merkitsemään inhoa, jota koen sitä kohtaan. Anteeksi. Skenehuora jo 5,5 vuotta. |
Tuomas 03.09.2007 10:25:03 | |
---|
"Olet fileiden tähti..." Eli se nuorison nassunpsuaine mainos. Se täti föfföttää vielä jotakin muutakin epäselvää siinä, mutten onneksi muista mitä. Ai niin! Tämä "ai miksikö olen suosittu - minulla on salaisuuteni", jossa joku teinityttö nuoleskelee huuliaan laitettuaan huulirasvaa. En kyllä keksi, miten voisi vahvemmin viitata fellaatioon ilman että laitetaan ruudulle mahtinakkia. "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
Shemhamforash 03.09.2007 12:26:51 | |
---|
Toinen on tämä uus Canal + Sm-liiga mainos. On se saatanan hienoa, kun Tapparanmies pukee pelipaidan päälle ja vetää joutsenlampea ja riverdancea kuin joku vitun Josephine Baker. Tämä saa mut vihaan sekä tanssia, että jääkiekkoa. Ai siis tämä, missä maalivahdit tanssivat can-cania? Sehän on ihan paras ja loistava! Hieno idea! Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Bacchus 04.09.2007 13:57:24 | |
---|
Ai siis tämä, missä maalivahdit tanssivat can-cania? Sehän on ihan paras ja loistava! Hieno idea! Haha, muakin kyllä kyrpi se. Vaikka toisaalta lätkämaalivahdit on vähintäänkin yhtä venyviä, ellei venyvämpiäkin kuin tanssitytöt. Junnuaikoina eräs molari potkaisi bussipysäkin kattoon, siis suoraan ulospäin. Ehkä se mainos toimisi paremmin, jos niillä olisi hameet päällä. Eikun... Floor Action! |
Sälski 04.09.2007 22:21:41 | |
---|
joku huuma mainos mtv3:lla tänään: ''Haluatko yllättää kaverisi housut kintuissa?!!'' ÖÖ en todellakaan!!! irstasta... Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Mohla 05.09.2007 16:41:30 | |
---|
joku huuma mainos mtv3:lla tänään: ''Haluatko yllättää kaverisi housut kintuissa?!!'' ÖÖ en todellakaan!!! irstasta... Joo, mustakin tuo on vähän outo tapa mainostaa sarjaa? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Melkore 05.09.2007 20:02:37 | |
---|
"Joel mesettää..." Bow before a war, call it religion. |
Van Hannes 06.09.2007 10:12:11 | |
---|
"Joel mesettää..." Toi on kyllä mainostettu täällä pariin kertaan. "There Can Be Only One Hannes" |
Loijaa 06.09.2007 14:34:39 | |
---|
yli 90 prosenttia mainoskanavien mainoksista on paskaa. Kaikki danone aktimelit sun muut joutaisi kankkulan kaivoon saman tien. Suurin osa ohjelmistakin on kyllä paskaa. Elämä on paskaa..onneksi ei aina. Oikeesti, omaperäisiä mainoksia, jotka oikeasti saavat kiinnostumaan k.o tuotteista, ohjelmista yms, on todella harvassa. Heavy Metal Thunder |
gasser 06.09.2007 14:41:03 | |
---|
Oikeesti, omaperäisiä mainoksia, jotka oikeasti saavat kiinnostumaan k.o tuotteista, ohjelmista yms, on todella harvassa. Tässä yksi semmoinen. Ajattelin ruveta hävittäjälentäjäksi. http://youtube.com/watch?v=eg-cFPfSd3c ihan tosi? |
kk80 06.09.2007 16:06:35 | |
---|
Ai siis tämä, missä maalivahdit tanssivat can-cania? Sehän on ihan paras ja loistava! Hieno idea! Siinä uskossa itsekkin olin. Todellisuus on karua, mainoksessa ei esiinny oikeita maalivahteja. Ainakaan lehtimainoksissa tuskin on oikeat veskarit kamat päällä. Canalin viimevuotiset mainokset joissa Bäckström oli ammeessa ja Karalahti väänsi kulmassa olivat sentään aitoja. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |